abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:47:59 #276
46794 Berkery
Fat bastard
pi_38234260
Two Weeks Notice

Of eigenlijk niet, mevrouw Berkery wist zeker dat ze hem niet kende, maar ik wist zeker dat ik 'm (met haar) al eens gezien had. Dit vermoeden werd na de eerste scene al bevestigd en ik ben wat nuttigs gaan doen.
Mevr. Berkery is er nog steeds van overtuigd dat ze 'm niet eerder gezien had, en dat zegt meer over de film dan over mevr. Berkery.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_38237707
The Devils Rejects

Nadat hun huis is afgebrand, gaan een paar leden van de gestoorde en moordzuchtige familie Firefly op pad, zoekend naar nieuwe slachtoffers. Ondertussen is de broer van sherrif Wydell, een slachtoffer van de familie, razend over de dood van zijn broer. Hij wil niets liever dan wraak nemen op het groepje psychopaten...
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:00:35 #278
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_38253805
16 BLOCKS

SIXTEEN BLOCKS

Zowaar een geloofwaardige politiethriller met een erg standaard verhaal wat goed overkomt

Jammer van die VRE-SE-LIJK irritante neger

zaterdag 27 mei 2006 @ 00:46:37 #279
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_38255223
WHEN A STRANGER CALLS

Remake van de gelijknamige en zwaar overschatte film uit de jaren '70. Deze verfilming vind ik iets beter omdat het het saaie middenstuk heeft weggelaten en volop voor de spanning kiest, ondanks dat dat nooit echt lukt. De spanning bedoel ik

Voor diegene die het origineel heeft gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet onaardig, maar zeker geen hoogvlieger

pi_38255496
X-MEN 3: The last stand!
Erg gave film zeker weten een aanrader om te gaan zien.....
Iedereen is gelijk....maar niemand hetzelfde
  zaterdag 27 mei 2006 @ 10:13:41 #281
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_38260121
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Domino
Overgestyleerde rukfilm. Wannabe-hip met de pseudo-flitsende montage en quasi-coole kleurfilters. Matig acteerwerk, Keira Knightley is geheel miscast. Kortom, ik werd er hypernerveus van en kreeg er ook hoofdpijn van. En dan duurt het nog eens 2 uur ook. Verder is deze film het niet waard dat ik hem nog verder ga afbreken.
Dat idee had ik ook over de film, over gesty;eerd. Keira ziet er te lief uit om een bountyslet te zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:14:11 #282
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_38271381
Paths of Glory
Een van de eerste films van wijlen Kubrick. In mijn opinie sterk acteerspel van Kirk Douglas. Verhaal steekt sterk in elkaar en ook in van de herkenbare Kubrick elementen zit hierin verwerkt: Een personage dat doordraaid of onmenselijke beslissingen maakt. Slotscene met Douglas en de 2 generaals deed me sterk denken aan het slot van Eyes wide shut. Al met al puike film die zijn plek in de imdb top 250 zeker verdiend.
8,5/10
The more debt, the better
pi_38273289
Elephant

Meelevendige en indrukwekkende film, mooie lange shots en realistisch gemaakt, daardoor is het eind ook vrij schokkend.

zaterdag 27 mei 2006 @ 18:05:11 #284
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_38275109
UNDERWORLD: EVOLUTION

Film: Blauw
Fx : Redelijk goed
Katey in haar supergeyle strakke pakkie: Hoogtepunt

Prima vermaakt met deze flauwekul

zaterdag 27 mei 2006 @ 21:08:29 #285
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_38281661
HOLLOW MAN II

Komt zeker niet in de buurt van Verhoevens HOLLOW MAN die weliswaar zwaar leunt op de sfx, maar die had ook nog iets 'amusants' en dat is iets wat deze film met Christian Slater niét heeft. Zeker geen zware onvoldoende maar een dvd aanschaf zie ik hier niet gebeuren...

pi_38291871
The Da Vinci Code

In een of andere Internet-versie die wel redelijk te doen was. Ik ben even in slaap gevallen ben ik bang; maar geen hele slechte thriller, alleen soms toch wel wat belachelijk en absurd, en dat komt door het verhaal; maar al met al is het best een geestig verhaal voor een Hollywood thriller.
Had geen hekel aan Tom Hanks in de film, het meisje Audrey was wel wat irri.soms, Reno was onder de maat maar de monnik was geslaagd te noemen: ik vomd het jammer dat hij doodging had had hem liever zien winnen en erfgenaam van Jezus of Dolph Lundgren of wie dan ook zien worden.
Helpt waar hij kan!
  zondag 28 mei 2006 @ 02:55:10 #287
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_38292037
Quills

Geliefde lezers,

Het was lang geleden dat deze film mijn gevoelige zintuigen had geprikkeld, en aangezien de geschiedeniis van mijn koopwoede mij deze schijf in een diep en donker verleden had doen toekomen, besloot ik eens op dit nachtelijke tijdstip waarop de grootste dierlijke instincten naar boven komen deze zilverkleurige schijf in de openstaande gleuf te steken.

Een zeer onderhoudende film ondanks het niet al te ruime verhaal laat in de bijna 2 uur genoeg ruimte over voor de karakter ontwikkelingen en gelukkig hebben de acteurs dit fijntjes opgepakt. Leuke driehoeksverhouding die goed uitwerkt door de chemie tussen de acteurs. Caine is goed op z'n plek al blijf ik het een acteur vinden die al z'n rollen een beetje hetzelfde speelt. Rush & Joaquin Phoenix zijn gewoon toppers.

8/10
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  zondag 28 mei 2006 @ 03:15:43 #288
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_38292221
Date Movie
Okay, het wordt *pffrt* moeilijk voor mij dit stukje te schrijven want *huhhhuuhuh* ik moet nog steeds lachen als ik alleen al *ahhhaahh* denk aan *whuhuuhu* denk aan de *hiiiiihhiiiii* openingsscène. Je ziet dan zo een meisje en *whuuuhuhu* die, nee, wacht, dit is echt *hiyyiiyyy* geweldig, is echt heel dik *ahaaahhaahahaha* en dan gaat ze *prfffttftt* dansen terwijl ze *ahhhhaaaaahha* heel dik is en je hoort zo *mwhuhaaaha* klotsgeluiden en oh god oh god mijn hart begeeft het van de humor en ahaa vertel alsjeblieft Sokolsky dat ik van hem ahaaahaahahhooolwbww bka

[ Bericht 0% gewijzigd door Sai op 28-05-2006 03:20:52 ]
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_38292254
Poseidon

Lekkere rampenfilm zoals we die in de jaren 70 van de vorige eeuw hadden. Dunnetjes overgedaan met iets meer special effects. Soms volkomen ongeloofwaardig, maar een goede 2 uurtjes lekker zonder denken kijken levert deze film je wel glansrijk.
pi_38293468
Beowulf & Grendel
Het eeuwenoude manuscript leent zich eigenlijk niet voor een verfilming naar de maatstaven van het publiek vandaag-de-dag. Verder wel een aardige film en een prachtig in beeld gebracht IJsland.
  zondag 28 mei 2006 @ 11:36:31 #291
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38295188
Mr. and Mrs. Smith zag ik gisteren voor het eerst. Grappig genoeg op dezelfde dag als hun kind werd geboren
(Un)masking for the greater good.
  zondag 28 mei 2006 @ 11:50:00 #292
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_38295475
quote:
Op zondag 28 mei 2006 03:15 schreef Sai het volgende:
Date Movie
Okay, het wordt *pffrt* moeilijk voor mij dit stukje te schrijven want *huhhhuuhuh* ik moet nog steeds lachen als ik alleen al *ahhhaahh* denk aan *whuhuuhu* denk aan de *hiiiiihhiiiii* openingsscène. Je ziet dan zo een meisje en *whuuuhuhu* die, nee, wacht, dit is echt *hiyyiiyyy* geweldig, is echt heel dik *ahaaahhaahahaha* en dan gaat ze *prfffttftt* dansen terwijl ze *ahhhhaaaaahha* heel dik is en je hoort zo *mwhuhaaaha* klotsgeluiden en oh god oh god mijn hart begeeft het van de humor en ahaa vertel alsjeblieft Sokolsky dat ik van hem ahaaahaahahhooolwbww bka
wat is de waardering voor deze topper van een film....
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 28 mei 2006 @ 12:36:16 #293
149969 VHG
Traceur
pi_38296711
imprint
demolition man

en ben nu night of the creeps aan het kijken
  zondag 28 mei 2006 @ 12:58:02 #294
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_38297397
City of God

Zeer goed!
.
pi_38298019
quote:
Op zondag 28 mei 2006 03:15 schreef Sai het volgende:
Date Movie
Ja dan vond ik die privé seks film waarin Alyson Hannigan's vriend over haar gezicht en in haar mond klaarkomt toch een stuk beter.

Laatst gezien:

V For Vendatte en Walk The Line

Allebei erg coole films.
pi_38304834
Lucky Number Slevin

Verrassende maar erg goede film, geweldig plot, leuke cast. En een sterk slot.

zondag 28 mei 2006 @ 18:18:53 #297
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_38307263
Spun
Een film die mij was aangeraden door iemand die hoorde dat ik drigsfilms wel mooi vond. Een film met Mickey Rourke en Brittany Murphy leek mij wel aardig. De film is lekker maf en heeft een boeiend verhaal. Er zit helemaal geen wijzende vinger op het drugs is bad gedoe, de film blijft lekker luchtig. De hoofdrolspeler was zeer gecast voor zijn rol. Hij had echt een zeer goed wazige bek ervoor. Een 7.

Huo Yuan Jia (Fearless)
Wederom een mooie martial art film met Jet li. De laatste keer dat hij in een oostere martial arts film zat was Hero. In die film was hij echt super dus ik was benieuwd deze keer. De film is supermooi weergegeven in omgeving, landschap maar ook de gevechten zien er een voor een spectaculair uit. Het verhaal is eigenlijk een heel standaard verhaal maar wordt erg omhoog gehaald door de mooie uitvoering. Een 9.

King Kong
Tijdens de hele LOTR hype heb ik zeer kunnen genieten van de regisseur Peter Jackson. Ik heb al zijn films gezien en 1 voor 1 zijn ze speciaal. Ik was dus zeer benieuwd naar zijn nieuwe film. Nu hoorde ik al dat ie verminderd leuk en misschien wel langdradig. Na zo'n meesterstuk als LOTR kan je natuurlijk alleen maar tegenvallen maar deze film valt zeker niet tegen. De film haalt natuurlijk ROTK niet echter is het zeker wel verheffend als film. Dit komt voornamelijk doordat dit een remake is en de laatste tijd zijn er gewoon weinig betere remakes geweest. Deze film blijft zeker staan en is zeker geen topper maar door de goede uitwerking een 8.

Hostel
Deze film werd presented door Quentin Tarantino en werd al snel over opgeplakt. Ook omdat het zo gore etc. was zou de film echt overtreffend zijn. Dit vond ik eigenlijk zwaar tegenvallen. De eerste helft is voornamelijk een beetje kijken naar feestende jongeren en daarna zien we wat gebeuren. Toch viel het mee want de camere draaide telkens weg als er iets gores gebeurde. Het einde was wel zeer gaaf omdat er opeens bruut teruggepakt wordt. Een 7.

Jisatsu saakuru (Suicide Club)
Voor de tweede keer. Door Hostel kregen we meer zin maffe moorden dus deze was aan de beurt. Ik had hem al eerder gezien en vond hem toen zeker maf genoeg. De film volgt een reeks massazelfmoorden en de politie probeert te kijken of er iets achter zit. Ondertussen wordt zelfmoord plegen populair en het dreigt bijna uit de hand te lopen. Zulke films kunnen echt alleen Japanners maken. Zeker een aanrader als je van japanse horror houdt. Een 8.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  zondag 28 mei 2006 @ 18:54:03 #298
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_38308312
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:18 schreef hornage het volgende:
Spun
Een film die mij was aangeraden door iemand die hoorde dat ik drigsfilms wel mooi vond. Een film met Mickey Rourke en Brittany Murphy leek mij wel aardig. De film is lekker maf en heeft een boeiend verhaal. Er zit helemaal geen wijzende vinger op het drugs is bad gedoe, de film blijft lekker luchtig. De hoofdrolspeler was zeer gecast voor zijn rol. Hij had echt een zeer goed wazige bek ervoor. Een 7.

Huo Yuan Jia (Fearless)
Wederom een mooie martial art film met Jet li. De laatste keer dat hij in een oostere martial arts film zat was Hero. In die film was hij echt super dus ik was benieuwd deze keer. De film is supermooi weergegeven in omgeving, landschap maar ook de gevechten zien er een voor een spectaculair uit. Het verhaal is eigenlijk een heel standaard verhaal maar wordt erg omhoog gehaald door de mooie uitvoering. Een 9.

King Kong
Tijdens de hele LOTR hype heb ik zeer kunnen genieten van de regisseur Peter Jackson. Ik heb al zijn films gezien en 1 voor 1 zijn ze speciaal. Ik was dus zeer benieuwd naar zijn nieuwe film. Nu hoorde ik al dat ie verminderd leuk en misschien wel langdradig. Na zo'n meesterstuk als LOTR kan je natuurlijk alleen maar tegenvallen maar deze film valt zeker niet tegen. De film haalt natuurlijk ROTK niet echter is het zeker wel verheffend als film. Dit komt voornamelijk doordat dit een remake is en de laatste tijd zijn er gewoon weinig betere remakes geweest. Deze film blijft zeker staan en is zeker geen topper maar door de goede uitwerking een 8.

Hostel
Deze film werd presented door Quentin Tarantino en werd al snel over opgeplakt. Ook omdat het zo gore etc. was zou de film echt overtreffend zijn. Dit vond ik eigenlijk zwaar tegenvallen. De eerste helft is voornamelijk een beetje kijken naar feestende jongeren en daarna zien we wat gebeuren. Toch viel het mee want de camere draaide telkens weg als er iets gores gebeurde. Het einde was wel zeer gaaf omdat er opeens bruut teruggepakt wordt. Een 7.

Jisatsu saakuru (Suicide Club)
Voor de tweede keer. Door Hostel kregen we meer zin maffe moorden dus deze was aan de beurt. Ik had hem al eerder gezien en vond hem toen zeker maf genoeg. De film volgt een reeks massazelfmoorden en de politie probeert te kijken of er iets achter zit. Ondertussen wordt zelfmoord plegen populair en het dreigt bijna uit de hand te lopen. Zulke films kunnen echt alleen Japanners maken. Zeker een aanrader als je van japanse horror houdt. Een 8.
hoge cijfers geef je,,,

yep prima weekend gehad

[ Bericht 2% gewijzigd door flyguy op 28-05-2006 19:01:25 ]
The more debt, the better
pi_38308385
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef flyguy het volgende:

[..]

hoe cijfers geef je,,,
Lekker weekend gehad?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 28 mei 2006 @ 19:14:05 #300
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_38308938
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef flyguy het volgende:
hoge cijfers geef je,,,
jah, ik ben opzich snel vermaakt. Een films is echt heel slecht als het mij niet vermaakt. Waar ik dan voornamelijk naar kijk is hoe zeer het verhaal mij boeit en wat de kwaliteit is.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')