SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet onaardig, maar zeker geen hoogvlieger![]()
Dat idee had ik ook over de film, over gesty;eerd. Keira ziet er te lief uit om een bountyslet te zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Domino
Overgestyleerde rukfilm. Wannabe-hip met de pseudo-flitsende montage en quasi-coole kleurfilters. Matig acteerwerk, Keira Knightley is geheel miscast. Kortom, ik werd er hypernerveus van en kreeg er ook hoofdpijn van. En dan duurt het nog eens 2 uur ook. Verder is deze film het niet waard dat ik hem nog verder ga afbreken.
wat is de waardering voor deze topper van een film....quote:Op zondag 28 mei 2006 03:15 schreef Sai het volgende:
Date Movie
Okay, het wordt *pffrt* moeilijk voor mij dit stukje te schrijven want *huhhhuuhuh* ik moet nog steeds lachen als ik alleen al *ahhhaahh* denk aan *whuhuuhu* denk aan de *hiiiiihhiiiii* openingsscène. Je ziet dan zo een meisje en *whuuuhuhu* die, nee, wacht, dit is echt *hiyyiiyyy* geweldig, is echt heel dik *ahaaahhaahahaha* en dan gaat ze *prfffttftt* dansen terwijl ze *ahhhhaaaaahha* heel dik is en je hoort zo *mwhuhaaaha* klotsgeluiden en oh god oh god mijn hart begeeft het van de humor en ahaa vertel alsjeblieft Sokolsky dat ik van hem ahaaahaahahhooolwbww bka
Ja dan vond ik die privé seks film waarin Alyson Hannigan's vriend over haar gezicht en in haar mond klaarkomt toch een stuk beter.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:15 schreef Sai het volgende:
Date Movie
Okay, het wordt *pffrt* moeilijk voor mij dit stukje te schrijven want *huhhhuuhuh* ik moet nog steeds lachen als ik alleen al *ahhhaahh* denk aan *whuhuuhu* denk aan de *hiiiiihhiiiii* openingsscène. Je ziet dan zo een meisje en *whuuuhuhu* die, nee, wacht, dit is echt *hiyyiiyyy* geweldig, is echt heel dik *ahaaahhaahahaha* en dan gaat ze *prfffttftt* dansen terwijl ze *ahhhhaaaaahha* heel dik is en je hoort zo *mwhuhaaaha* klotsgeluiden en oh god oh god mijn hart begeeft het van de humor en ahaa vertel alsjeblieft Sokolsky dat ik van hem ahaaahaahahhooolwbww bka
hoge cijfers geef je,,,quote:Op zondag 28 mei 2006 18:18 schreef hornage het volgende:
Spun
Een film die mij was aangeraden door iemand die hoorde dat ik drigsfilms wel mooi vond. Een film met Mickey Rourke en Brittany Murphy leek mij wel aardig. De film is lekker maf en heeft een boeiend verhaal. Er zit helemaal geen wijzende vinger op het drugs is bad gedoe, de film blijft lekker luchtig. De hoofdrolspeler was zeer gecast voor zijn rol. Hij had echt een zeer goed wazige bek ervoor. Een 7.
Huo Yuan Jia (Fearless)
Wederom een mooie martial art film met Jet li. De laatste keer dat hij in een oostere martial arts film zat was Hero. In die film was hij echt super dus ik was benieuwd deze keer. De film is supermooi weergegeven in omgeving, landschap maar ook de gevechten zien er een voor een spectaculair uit. Het verhaal is eigenlijk een heel standaard verhaal maar wordt erg omhoog gehaald door de mooie uitvoering. Een 9.
King Kong
Tijdens de hele LOTR hype heb ik zeer kunnen genieten van de regisseur Peter Jackson. Ik heb al zijn films gezien en 1 voor 1 zijn ze speciaal. Ik was dus zeer benieuwd naar zijn nieuwe film. Nu hoorde ik al dat ie verminderd leuk en misschien wel langdradig. Na zo'n meesterstuk als LOTR kan je natuurlijk alleen maar tegenvallen maar deze film valt zeker niet tegen. De film haalt natuurlijk ROTK niet echter is het zeker wel verheffend als film. Dit komt voornamelijk doordat dit een remake is en de laatste tijd zijn er gewoon weinig betere remakes geweest. Deze film blijft zeker staan en is zeker geen topper maar door de goede uitwerking een 8.
Hostel
Deze film werd presented door Quentin Tarantino en werd al snel over opgeplakt. Ook omdat het zo gore etc. was zou de film echt overtreffend zijn. Dit vond ik eigenlijk zwaar tegenvallen. De eerste helft is voornamelijk een beetje kijken naar feestende jongeren en daarna zien we wat gebeuren. Toch viel het mee want de camere draaide telkens weg als er iets gores gebeurde. Het einde was wel zeer gaaf omdat er opeens bruut teruggepakt wordt. Een 7.
Jisatsu saakuru (Suicide Club)
Voor de tweede keer. Door Hostel kregen we meer zin maffe moorden dus deze was aan de beurt. Ik had hem al eerder gezien en vond hem toen zeker maf genoeg. De film volgt een reeks massazelfmoorden en de politie probeert te kijken of er iets achter zit. Ondertussen wordt zelfmoord plegen populair en het dreigt bijna uit de hand te lopen. Zulke films kunnen echt alleen Japanners maken. Zeker een aanrader als je van japanse horror houdt. Een 8.
jah, ik ben opzich snel vermaakt. Een films is echt heel slecht als het mij niet vermaakt. Waar ik dan voornamelijk naar kijk is hoe zeer het verhaal mij boeit en wat de kwaliteit is.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef flyguy het volgende:
hoge cijfers geef je,,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |