Die was goed te hebben idd.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wil een screenshot van Jack, van daarnet daar buiten, dat was lekker![]()
![]()
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vlak voor sluitingstijd van het vorige deel:
[..]
![]()
Wow, dat is meer zo'n onderwerp voor tijdens de grote vakantie, als er niks boeiends is.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef Remzz het volgende:
Nina en Morris zo bij Jensen
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef Remzz het volgende:
Nina en Morris zo bij Jensen
Ja krijg nou wat!quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:37 schreef fleur22 het volgende:
Ik vind Nina zo leuk.![]()
Dat toontje van d'r..met die verwaande kop....en dan ''Ik zeg het tegen mun vaderrrr'' met een enorme Gooise R.....hahaha.
Ja, leuke rol.
Commando Jack, kan van die 5 miljoen vast ook wel een scheerapparaat aanschaffen.![]()
dus er is weer een reden om naar GTST te kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:25 schreef MakzBokz het volgende:
Dat shot waarin Jack die bijbel afpakt afpakt van Dian....
Dat ie met die grote blauwe ogen RECHT de kamera inkijkt, met hair all wild.... WOOW HOT-DAMN!!
![]()
Half jaar in een soap en hij heeft nog steeds niemand gepakt. Hij's zeker zo monogaam als de ziekte.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:25 schreef MakzBokz het volgende:
Dat shot waarin Jack die bijbel afpakt afpakt van Dian....
Dat ie met die grote blauwe ogen RECHT de kamera inkijkt, met hair all wild.... WOOW HOT-DAMN!!
![]()
Of hij is lid van sportclub 'De Roze Gympies'.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef pberends het volgende:
Half jaar in een soap en hij heeft nog steeds niemand gepakt. Hij's zeker zo monogaam als de ziekte.
Wies Veldman... was dat niet de volleybalstalker van Simon Dekker?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef murp het volgende:
kennen jullie wies nog?
Ja dat viel me ook al op ja. Of hij is de persoon die Charlie zwanger heeft gemaaktquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Half jaar in een soap en hij heeft nog steeds niemand gepakt. Hij's zeker zo monogaam als de ziekte.
Ik zei ook niet dat het geen lekkere vent was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:16 schreef MakzBokz het volgende:
[..]Hij is juist LEKKER met halve begroeiing...Kerel, man, Mr. M. Van Eeuwen is serieus de mooiste vent van de wereld.
Dat denk ik al jarenquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vind Dennis op een Dalton lijken met die kin.
Iemand????????????quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:14 schreef Beach het volgende:
Wie wil er even vertellen wat er gister is gebeurd.
Ik heb het gemist en ook de herhaling vandaag![]()
Alvast bedankt![]()
Dian wilde de bijbel verkopen en had afgesproken met een koper en Jack had de telefoon afgeluisterd en toen kwam hij ook opdagen en toen ging die koper hard weg rennen.quote:
Ja ze zat bij Roos in het team. Ze ging zelfs zo ver dat ze dezlfde schoenen als die van Janine kocht omdat ze dacht dat Simon haar dan wel zou willen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wies Veldman... was dat niet de volleybalstalker van Simon Dekker?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vind Dennis op een Dalton lijken met die kin.
een tientonner zeker?quote:
De meeste mensen nemen vrij oncharmante houdingen aan als ze zich zwaar beroerd voelen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:25 schreef Taurus het volgende:
Charmant, Charlie. Zo wijdbeens.
Nee, Nina vertelt over Morris en hun relatie, vervolgens doet Ludo:quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh ze houden hem in slaap. Ik wou net zeggen als Nina hem nu over Morris vertelt zit hij rechtop in bed of hij krijgt een hartstilstand.![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, Nina vertelt over Morris en hun relatie, vervolgens doet Ludo:
[afbeelding]
Nick, hij is stiekem toch niet onvruchtbaar. Van Dennis is echt veel te laat. Dan was ze er al veel eerder achtergekomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:42 schreef Beach het volgende:
Van wie is Charlie zwanger![]()
Zou het nog van Dennis kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Zwerversfeest... bel oom Jef en Ami voor de aankleding voor het café!
quote:ROBERT ALBERTS: "Gefeliciteerd ouwe zwerver." (tegen Jef Alberts)
Misschien wel van haar tango-leraarquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:42 schreef Beach het volgende:
Van wie is Charlie zwanger![]()
Zou het nog van Dennis kunnen zijn?
Wat je zegtquote:
Dat van Doro en trouwen is wel het toppunt van clichéheid hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:02 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat ik nu al weet wat er gebeurt: Nick wordt in de eerste instantie boos omdat hij denkt dat ze 't me tiemand anders heeft gedaan, en dan gaan ze bijna uit eklaar, dan doen ze 'n test en dan zijn ze heel gelukkig dat 't echt daadwerkelijk hun kindje is...
Ik vind GTST altijd zo'n ster in 'bijjjjjna... en dan toch niet' .. en dat zijn saaie verhaallijnen.
Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:02 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat ik nu al weet wat er gebeurt: Nick wordt in de eerste instantie boos omdat hij denkt dat ze 't me tiemand anders heeft gedaan
Ludo, die zich al een tijdje niet lekker voelde, heeft 's nachts geslaapwandeld en zich in de slaapkamer vergist... en zo herhaalt de geschiedenis zich weer! Schoondochter zwanger van schoonvader.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:02 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat ik nu al weet wat er gebeurt: Nick wordt in de eerste instantie boos omdat hij denkt dat ze 't me tiemand anders heeft gedaan, en dan gaan ze bijna uit eklaar, dan doen ze 'n test en dan zijn ze heel gelukkig dat 't echt daadwerkelijk hun kindje is...
Ik vind GTST altijd zo'n ster in 'bijjjjjna... en dan toch niet' .. en dat zijn saaie verhaallijnen.
En hij maakte zich daar zo'n zorgen om, dat hij ziek werdquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo, die zich al een tijdje niet lekker voelde, heeft 's nachts geslaapwandeld en zich in de slaapkamer vergist... en zo herhaalt de geschiedenis zich weer! Schoondochter zwanger van schoonvader.
3x slecht nieuws voor hem.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef pberends het volgende:
Charlie: "Ik ben zwanger van Nick, u krijgt een kleinkind erbij!"
Ludo: "[afbeelding]"
Nick: "Ik heb een groot contract met Vito afgesloten!"
Nina: "Ik heb met Morris!"
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef pberends het volgende:
Charlie: "Ik ben zwanger van Nick, u krijgt een kleinkind erbij!"
Nick: "Ik heb een groot contract met Vito afgesloten!"
Nina: "Ik heb met Morris!"
Haha als je dat plaatje er zo bij doet welquote:
Idd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha als je dat plaatje er zo bij doet wel
Dorothea had het verwacht en gewild, maar het was niet Jef z'n bedoeling. Nou zij zonder trouwen de relatie wil verbreken wil hij toch trouwen, met een of ander goedmaakpraatje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:53 schreef Beaudien het volgende:
Pfff, waarom gaan ze nou trouwen! Dat is echt superonwaarschijnlijk, zeker na 2 mislukkingen.
Ik WIL me niet eens wat voorstellen bij Dorothea en Jef in bed!![]()
Wat heeft die Nina toch een verwende rotkop......![]()
Wanneer komt die?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:04 schreef Frey het volgende:
Papa Bing staat het huwelijk natuurlijk in de weg.
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:23 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als de nieuwe serie Pimp my ride is afgelopen.
Omdat je toen nog niet keek?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:18 schreef Canisfire het volgende:
Waarom zegt dit personage me totaal maar dan ook totaal niets
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/mimi.xml
Zo heet de ex van Dorothea; Dorre Theo.quote:
Ik geloof dat jij te goedgelovig bent.... Jack is de zoon van Frits en Trix namelijkquote:[b]Op zaterdag 8 april 2006 01:02
Ik geloof Jack de zoon is van Frits en Hannie
In de tijd van Kim en Julian keek ik echt al wel hoorquote:
Oh...tja...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In de tijd van Kim en Julian keek ik echt al wel hoor![]()
Maar dat waren ook vaste personages. En die speelder er later in dan Mimiquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:33 schreef Canisfire het volgende:
Maar als ik het zo lees was het een niet veel zeggend persoange,.
Maar andere nietszeggend personages zo als Glady's of Mathillde ken ik dan nog wel.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:12 schreef Classique het volgende:
Heeft iemand toevallig een samenvatting van gisteren?
Soapmailquote:Jef vraagt Dorothea ten huwelijk, maar Dorothea antwoordt met 'nee'. Ze denkt dat Jef haar ten huwelijk vraagt omdat zij dat graag wil, niet omdat dat goed voelt. Jef weet haar van zijn oprechte liefde te overtuigen, waarna Dorothea alsnog 'Ja' zegt. Ze gaan trouwen!
Ludo ontwaakt van zijn coma.
Een groep van 16 personen heeft een themafeest in de Koning geboekt, maar Dennis is dit helemaal vergeten. Hij raakt in paniek, omdat Jef een vrije dag heeft en er dus geen eten is. Gelukkig is daar Robert die de boel even regelt. Alles komt op z'n pootjes terecht. Dennis is Robert ontzettend dankbaar.
Charlie merkt op dat ze al enkele weken overtijd is met haar menstruatie. Bovendien is ze al de hele dag misselijk. Zou Charlie zwanger zijn? Nick is toch onvruchtbaar...!? Charlie besluit een zwangerschapstest te doen... ze is inderdaad zwanger!!
ze had toch dingetje vasgebonden ofzo? (hellen helmink)quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:06 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ja ze zat bij Roos in het team. Ze ging zelfs zo ver dat ze dezlfde schoenen als die van Janine kocht omdat ze dacht dat Simon haar dan wel zou willen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
Vito is zo vruchtbaar dat een vermiste zaadcel op de tosti van Vito genoeg was.
Je wil niet weten hoe dat zusje op Nina lijkt. Ik zat laatst naar oude videobanden te kijken, en de overeenkomsten waren echt verbluffend... Perfect gecast tog allemaal...quote:
volgens mij was het gewoon toevalquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:10 schreef Shoplifter14 het volgende:
[..]
.. Perfect gecast tog allemaal...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij te goedgelovig bent.... Jack is de zoon van Frits en Trix namelijk
ze kotm terug ja.. maar of dat voor vast is weet ik neitquote:Op zondag 9 april 2006 18:30 schreef DaMart het volgende:
Misschien al oud nieuws (maar ja, ik heb 9 weken online info gemist), maar mijn moeder heeft ergens gelezen dat Anita terugkomt in GTST. Ze wist alleen niet meer waar, dus ik vroeg me af of hier meer over bekend is? Komt ze als vast personage of als gastrol, zoals de andere terugkomers dit seizoen?
ZEG! Iez yo dissin' me hot fella?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:23 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het geen lekkere vent was.![]()
![]()
(maar dat vieze rode/blonde haar op z'n kin...................)
En als zij niet wil, hou ik me zeker aanbevolen....quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef JohnDDD het volgende:
ze komt even hééérlijk met Jack neuken, een oude lovver van d'r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |