Ik zei ook niet dat het geen lekkere vent was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:16 schreef MakzBokz het volgende:
[..]Hij is juist LEKKER met halve begroeiing...Kerel, man, Mr. M. Van Eeuwen is serieus de mooiste vent van de wereld.
Dat denk ik al jarenquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vind Dennis op een Dalton lijken met die kin.
Iemand????????????quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:14 schreef Beach het volgende:
Wie wil er even vertellen wat er gister is gebeurd.
Ik heb het gemist en ook de herhaling vandaag![]()
Alvast bedankt![]()
Dian wilde de bijbel verkopen en had afgesproken met een koper en Jack had de telefoon afgeluisterd en toen kwam hij ook opdagen en toen ging die koper hard weg rennen.quote:
Ja ze zat bij Roos in het team. Ze ging zelfs zo ver dat ze dezlfde schoenen als die van Janine kocht omdat ze dacht dat Simon haar dan wel zou willen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wies Veldman... was dat niet de volleybalstalker van Simon Dekker?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vind Dennis op een Dalton lijken met die kin.
een tientonner zeker?quote:
De meeste mensen nemen vrij oncharmante houdingen aan als ze zich zwaar beroerd voelen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:25 schreef Taurus het volgende:
Charmant, Charlie. Zo wijdbeens.
Nee, Nina vertelt over Morris en hun relatie, vervolgens doet Ludo:quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh ze houden hem in slaap. Ik wou net zeggen als Nina hem nu over Morris vertelt zit hij rechtop in bed of hij krijgt een hartstilstand.![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, Nina vertelt over Morris en hun relatie, vervolgens doet Ludo:
[afbeelding]
Nick, hij is stiekem toch niet onvruchtbaar. Van Dennis is echt veel te laat. Dan was ze er al veel eerder achtergekomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:42 schreef Beach het volgende:
Van wie is Charlie zwanger![]()
Zou het nog van Dennis kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |