een tientonner zeker?quote:
De meeste mensen nemen vrij oncharmante houdingen aan als ze zich zwaar beroerd voelen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:25 schreef Taurus het volgende:
Charmant, Charlie. Zo wijdbeens.
Nee, Nina vertelt over Morris en hun relatie, vervolgens doet Ludo:quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh ze houden hem in slaap. Ik wou net zeggen als Nina hem nu over Morris vertelt zit hij rechtop in bed of hij krijgt een hartstilstand.![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, Nina vertelt over Morris en hun relatie, vervolgens doet Ludo:
[afbeelding]
Nick, hij is stiekem toch niet onvruchtbaar. Van Dennis is echt veel te laat. Dan was ze er al veel eerder achtergekomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:42 schreef Beach het volgende:
Van wie is Charlie zwanger![]()
Zou het nog van Dennis kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Zwerversfeest... bel oom Jef en Ami voor de aankleding voor het café!
quote:ROBERT ALBERTS: "Gefeliciteerd ouwe zwerver." (tegen Jef Alberts)
Misschien wel van haar tango-leraarquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:42 schreef Beach het volgende:
Van wie is Charlie zwanger![]()
Zou het nog van Dennis kunnen zijn?
Wat je zegtquote:
Dat van Doro en trouwen is wel het toppunt van clichéheid hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:02 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat ik nu al weet wat er gebeurt: Nick wordt in de eerste instantie boos omdat hij denkt dat ze 't me tiemand anders heeft gedaan, en dan gaan ze bijna uit eklaar, dan doen ze 'n test en dan zijn ze heel gelukkig dat 't echt daadwerkelijk hun kindje is...
Ik vind GTST altijd zo'n ster in 'bijjjjjna... en dan toch niet' .. en dat zijn saaie verhaallijnen.
Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:02 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat ik nu al weet wat er gebeurt: Nick wordt in de eerste instantie boos omdat hij denkt dat ze 't me tiemand anders heeft gedaan
Ludo, die zich al een tijdje niet lekker voelde, heeft 's nachts geslaapwandeld en zich in de slaapkamer vergist... en zo herhaalt de geschiedenis zich weer! Schoondochter zwanger van schoonvader.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:02 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat ik nu al weet wat er gebeurt: Nick wordt in de eerste instantie boos omdat hij denkt dat ze 't me tiemand anders heeft gedaan, en dan gaan ze bijna uit eklaar, dan doen ze 'n test en dan zijn ze heel gelukkig dat 't echt daadwerkelijk hun kindje is...
Ik vind GTST altijd zo'n ster in 'bijjjjjna... en dan toch niet' .. en dat zijn saaie verhaallijnen.
En hij maakte zich daar zo'n zorgen om, dat hij ziek werdquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo, die zich al een tijdje niet lekker voelde, heeft 's nachts geslaapwandeld en zich in de slaapkamer vergist... en zo herhaalt de geschiedenis zich weer! Schoondochter zwanger van schoonvader.
3x slecht nieuws voor hem.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef pberends het volgende:
Charlie: "Ik ben zwanger van Nick, u krijgt een kleinkind erbij!"
Ludo: "[afbeelding]"
Nick: "Ik heb een groot contract met Vito afgesloten!"
Nina: "Ik heb met Morris!"
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef pberends het volgende:
Charlie: "Ik ben zwanger van Nick, u krijgt een kleinkind erbij!"
Nick: "Ik heb een groot contract met Vito afgesloten!"
Nina: "Ik heb met Morris!"
Haha als je dat plaatje er zo bij doet welquote:
Idd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha als je dat plaatje er zo bij doet wel
Dorothea had het verwacht en gewild, maar het was niet Jef z'n bedoeling. Nou zij zonder trouwen de relatie wil verbreken wil hij toch trouwen, met een of ander goedmaakpraatje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:53 schreef Beaudien het volgende:
Pfff, waarom gaan ze nou trouwen! Dat is echt superonwaarschijnlijk, zeker na 2 mislukkingen.
Ik WIL me niet eens wat voorstellen bij Dorothea en Jef in bed!![]()
Wat heeft die Nina toch een verwende rotkop......![]()
Wanneer komt die?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:04 schreef Frey het volgende:
Papa Bing staat het huwelijk natuurlijk in de weg.
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:23 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als de nieuwe serie Pimp my ride is afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |