ik ben ook traag....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:50 schreef escape_nl het volgende:
ik had al een topic gemaakt, 3 min eerder
net installed...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:57 schreef staticdata het volgende:
iemand de patch al geinstalleerd en verbeteringen gezien?
64 servers zijn altijd veel te drukquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef Sickert het volgende:
64 mashruur
wat een bagger zeg.. veelste druk
Mwah, uurtje of 8 ken je wel beginnen denk...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:42 schreef Sickert het volgende:
ik zit in de bof server
zal wel ff duren voordat ie vol is
Zeker omdat ik niet meegaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:27 schreef Sickert het volgende:
Saafjuh zegt:
ik ga niet mee naar regroup
Nou als ik moet kizen tussen Belle Perez of regroup dan zou ik het ook wel weten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:27 schreef Sickert het volgende:
Saafjuh zegt:
ik ga niet mee naar regroup
ok wie is saafjuh... en wie de f is Belle Perez?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou als ik moet kizen tussen Belle Perez of regroup dan zou ik het ook wel weten.![]()
Belle Perez is een belgische zangers van spaanse afkomst... best wel heel erg een lekker wijf..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ok wie is saafjuh... en wie de f is Belle Perez?
Zo zie ik er oo kuit, alsk mn foto bewerk met photoshop.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:25 schreef Timminater het volgende:
Sickert, geef dan wel een redelijk te kijken afbeelding, meer zoiets:
http://blogsimages.skynet(...)1d228d47696c6fcd.jpg
en ja, dat is er, al moest ik ook 2x kijken(wat totaal niet erg was)
Nooit van gehoord, wij spelen meestal op onze eigen server...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo zie ik er oo kuit, alsk mn foto bewerk met photoshop.
Om even Ontopic te blijven!
Ik speel vaak in 0- Servers, van ThreemanPower. Misschien bij iemand bekend?
ik heet: Elysyium
Volgens mij ben je geen boffer zover ik kan terugzien in het ledenbestand maar ik wil je er even op wijzen dat ALLES hier ontopic is. Dit is geen BF2 topic maar het BOF Slowchat topic waar alles toegestaan qua onderwerp. Met andere woorden er bestaat hier niks zoals "off topic".quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo zie ik er oo kuit, alsk mn foto bewerk met photoshop.
Om even Ontopic te blijven!
Ik speel vaak in 0- Servers, van ThreemanPower. Misschien bij iemand bekend?
ik heet: Elysyium
Wake is alleen maar 64 volgens mij.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:57 schreef staticdata het volgende:
kan een admin kijken of Wake island al van de 64 player af is gehaald? paar keer gehad dat deze map openstond om mee te starten, nou met 10 personen duurt het dan uren voordat het spel voorbij is. mits de vlaggen gewoon over en weer blijven gaan.
Wake is standaard 64 omdat er geen andere is. 32 is even groot.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:57 schreef staticdata het volgende:
kan een admin kijken of Wake island al van de 64 player af is gehaald? paar keer gehad dat deze map openstond om mee te starten, nou met 10 personen duurt het dan uren voordat het spel voorbij is. mits de vlaggen gewoon over en weer blijven gaan.
Om mensen te winnen moet je gewoon Karkand plaatsen, dan stroomt de server veel sneller vol.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wake is standaard 64 omdat er geen andere is. 32 is even groot.
Aantal spelers heeft niks te maken met de mapgrootte en is standaard volgens het server slotaantal ingesteld op max 32 spelers en niet meer. Het minimum aantal spelers om het spel te starten is een instelling van EA en kan niet veranderd worden. Sorry.![]()
Ach soquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:06 schreef staticdata het volgende:
nee maar met 64 players heb je wel tickets van 330 en met 32 players start ieder met 200 tickets. zo bedoelde ik het
wake is de enige map waar ik het echt niet erg vind als het een 64 map is met 32 spelersquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wake is standaard 64 omdat er geen andere is. 32 is even groot.
Aantal spelers heeft niks te maken met de mapgrootte en is standaard volgens het server slotaantal ingesteld op max 32 spelers en niet meer. Het minimum aantal spelers om het spel te starten is een instelling van EA en kan niet veranderd worden. Sorry.![]()
Zou een mooie optie zijn voor de nieuwe bf2cc... maar nu kan dat helaas nog niet...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:18 schreef staticdata het volgende:
als de server vol zit is het niet erg, maar heb het deze week 3x meegemaakt dat het met wake 64 verdomd lastig is de server running te krijgen. Karkand starten is beter, maar kan je instellen dat de server als hij leeg is automatisch naar karkand toe gaat?
Dat is jammer, dan zou een admin even via xfire moeten kijken op welke map hij staat zodra de server leeg is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zou een mooie optie zijn voor de nieuwe bf2cc... maar nu kan dat helaas nog niet...
Doe ik ook meestal...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat is jammer, dan zou een admin even via xfire moeten kijken op welke map hij staat zodra de server leeg is.
Je had er natuurlijk ook iets anders vanaf kunnen gooien, maar ja iedereen heeft zo zijn prioriteiten, daarom ben ik vanavond ook niet onlinequote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik BF2 alweer van m'n harde schif moeten verwijderen aangezien ik geen ruimte meer heb/had , tijd voor een externe dus
NEEquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:45 schreef Suikermais het volgende:
Wat hoor ik nu weer over ReGroup ?!
Ik kan wel..kan niet..weet niet...
weet nou verdomme eens of je kunt ..JA of NEE !!!
ik wordt hier toch zo ziek van.....
Dus jij gaat niet mee...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:54 schreef Incolumis het volgende:
je zult maar iemand zijn die direct JA zegt...........
ik wordt daar zo ziek van he
kusje op je grote voorhoofdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:56 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Dus jij gaat niet mee...
dan strepen we die vast door
voor mij is het nog onduidelijk, ik weet niet of ik dan al weer werk heb en dus geld....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:58 schreef Suikermais het volgende:
Ik snap niet dat lui daar zo moeilijk over doen. Je weet de datum ...dus dan weet je ook of je kunt..
Volgens mij is dat echt niet zo moeilijk hoor...
Hahaha gekke shitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:35 schreef BattleLies het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7566878801028416342&q=skilled+drummer
Gaaf als je dat op zo'n jonge leeftijd kan!!!
Boy got some skilzzquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:35 schreef BattleLies het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7566878801028416342&q=skilled+drummer
Gaaf als je dat op zo'n jonge leeftijd kan!!!
Ja gaaf he!!!?quote:
wuh?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:57 schreef BattleLies het volgende:
Ik hoorde vandaag van mijn schoonbroer over het roze-bunny kistje!![]()
Dat is leuk!Heb het gelijk maar ff zelf uitgeprobeerd:
[afbeelding]
(typisch meisjes beertjes he?!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Ja zet maar om dat dingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:17 schreef escape_nl het volgende:
Wie heeft er zin in een avondje Special Forces vanavond????
Bij genoeg animo zal ik de server omzetten
Heb je geen SF????quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben tegen maar als er meer voor dan tegen zijn dan zoek ik wel een andere server op![]()
Heb je trouwens nog je nieuwe geluidskaart gekocht ?
Zeker ambtenaarquote:
Vanavond ben ik er niet, ga vanavond met wat vrienden uit in Friesland waar me ex ook is. Dus wellicht word het daar ook een overnachtingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:22 schreef UnleashMitch het volgende:
We worden in de Kuip kampioen tegen RBCIk lig iig om 04:00 voor de deur om kaarten uit te printen bij de plaatselijke dierenwinkel
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
wuh?
wasda?
schoonbroerZWAGER DAN !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd blijven lachen!!
Vanavond zijn wij uit eten dus ben ik er niet .. helaas. Gisteren zat ik klaar voor SF maar toen ging het helaas niet door en ben ik maar wat anders gaan doenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:17 schreef escape_nl het volgende:
Wie heeft er zin in een avondje Special Forces vanavond????
Bij genoeg animo zal ik de server omzetten
Dan heb je echt geluk zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef Razorback het volgende:
Zo vandaag mijn Logitech Z-5500 binnen gekomen. Met moeite die grote doos naar boven gekregen (bijna nog gevallen van de trap) Op mijn kamer helemaal uitgepakt, ouder speaker set afgesloten en nieuwe speaker set aangesloten, top geluid
Komt mijn moeder boven en zegt, je pakketje is aangekomen zeker.
Ze kijkt en ik zeg: Ja en het is vrij groot
Verder ook geen last van plopjes of andere rare geluiden
Ga met een groep mensen eens kijken wat Radar ofzo voor jullie kan doen. Dit gaat natuurlijk nergens over. Je koopt voor dik 200,- een geluidsset en die werkt niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan heb je echt geluk zoals ik al zeiBij mij en vele andere komen er altijd plopjes uit.
Je moet het anders zien. Wat kost een avondje neuken bij de hoeren ?quote:Wat is een retourtje duur zeg...40 euro! En daarna moet ik nog uit en drinken. Ik mis me OV
![]()
Ongeveer ¤40,- zonder drinkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ga met een groep mensen eens kijken wat Radar ofzo voor jullie kan doen. Dit gaat natuurlijk nergens over. Je koopt voor dik 200,- een geluidsset en die werkt niet goed genoeg.
[..]
Je moet het anders zien. Wat kost een avondje neuken bij de hoeren ?
ik heb ook 1gb ram en dat is voldoende. wat zijn je settings op geluid niveau dan? met hoge kwaliteit sounds sleurpt het spel wel geheugen extra geheugen voor het geluid, wat dus voor een vastlopertje kan zorgen.quote:Op zondag 12 maart 2006 08:29 schreef JumperJack het volgende:
ik heb sinds kort in battlefield 2 de beeldinstellingen op gemiddeld gezet en de geluidskwaliteit op hoog. sindsdien loopt ie ook vaak vast als ik veel dingen te snel wil doen, zoals op meedoen aan spel drukken en gelijk kit kiezen, of een bericht typen midden in een hevig vuurgevecht, kan dit komen omdat mijn geluidskaart het niet aankan, of omdat ik de weinig geheugen heb (1 gig ram)???
Aangezien EA een ranked acountsysteem heeft gebouwd treed er al snel een conflict op wanneer je wil connecten met een server in jouw geval. EA is erg goed in het bannen van illegale keys.quote:
nou ja, als ik niet teveel tegelijk doe, moet het goed gaan. als het toch te vaak gebeurd zet ik het geluid wel weer op gemiddeldquote:Op zondag 12 maart 2006 10:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb ook 1gb ram en dat is voldoende. wat zijn je settings op geluid niveau dan? met hoge kwaliteit sounds sleurpt het spel wel geheugen extra geheugen voor het geluid, wat dus voor een vastlopertje kan zorgen.
7800, XFI & X2 4400+quote:Op zondag 12 maart 2006 11:08 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nou ja, als ik niet teveel tegelijk doe, moet het goed gaan. als het toch te vaak gebeurd zet ik het geluid wel weer op gemiddeld![]()
Owke, ik had Binsearch geprobeerd maar die vond m nietquote:Op zondag 12 maart 2006 13:15 schreef JK het volgende:
hint voor vandaag ; zie ftd.
Voor euroforce zul je toch ook wel iets van een key nodig hebben of niet?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:09 schreef JK het volgende:
EuroForce is ook al te downloaden (en dan heb ik het niet over EA want de verwachting was 15 maart of later?)... leuk voor HamachiIk laat 'm lekker liggen... misschien dat ik 'm bij EA koop, misschien niet....
Er staat dat het wel werkt maar er zit een lijst bij manieren hoe het kan werken en het werkt niet bij iedereenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:19 schreef BaraCuda het volgende:
Voor euroforce zul je toch ook wel iets van een key nodig hebben of niet?
Mja ik wacht wel gewoon op het origineel... dat heeft EA wel verdiendquote:Op zondag 12 maart 2006 13:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Er staat dat het wel werkt maar er zit een lijst bij manieren hoe het kan werken en het werkt niet bij iedereen
Ik twijfel nog even maar ik kijk vanavond even wat beter.
Ik begrijp er vrij weinig van, maar volgens mij komt het er op neer dat je heel veel moeite doet en vervolgens alleen maar de mappen kan bekijken in singleplayerquote:Op zondag 12 maart 2006 13:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Er staat dat het wel werkt maar er zit een lijst bij manieren hoe het kan werken en het werkt niet bij iedereen
Ik twijfel nog even maar ik kijk vanavond even wat beter.
Ja idd, ik ga echt geen risico lopen door hem eerder te downen... Dat ik dit ooit nog een keer zou zeggen...quote:Op zondag 12 maart 2006 13:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja ik wacht wel gewoon op het origineel... dat heeft EA wel verdiend
Yupquote:
dat adres heb ik uit de startpost gevist ja, daar was ik ook op ingelogd, is de oude ook nog online dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Je weet ook dat we een nieuwe server hebben ? Vandaar dat dat ding nu nog vaker leeg staat
http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.162.88:16567/
Dat is nu een 20p server van een andere clan.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:33 schreef Gunner het volgende:
dat adres heb ik uit de startpost gevist ja, daar was ik ook op ingelogd, is de oude ook nog online dan?
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Vervolgens zie ik het volgende op z'n webcam verbinding gebeuren. Waarschijnlijk wilde hij heel graag boven me eindigen ofzo
pardon.. kan euro force niet via internet gespeeld wordenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:27 schreef JK het volgende:
EuroForce kan alleen singleplay of via hamachi (lan) dus.... maar voor een 10tje ga je niet moeilijk doen lijkt me![]()
ff lezen jumper voor je iets post..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:39 schreef JumperJack het volgende:
[..]
pardon.. kan euro force niet via internet gespeeld wordenlijkt me zwaar stug!!!
![]()
Screenshotje? ik ontken alles..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik was gisteravond trouwens even op de server. Ik kom halverwege binnen, JP doet een beetje denegrerend, "kanonnenvoer" enz enz. Naja t zal wel dacht ik en na een paar minuten stond ik dus al zwaar boven hem. Ik ben ook de moeilijkste niet dus ik pest hem een beetje terug. Vervolgens zie ik het volgende op z'n webcam verbinding gebeuren. Waarschijnlijk wilde hij heel graag boven me eindigen ofzo
vliegen lukt mij ook steeds beterquote:Op zondag 12 maart 2006 15:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Screenshotje? ik ontken alles..![]()
geintje.![]()
Maar het viel me we zwaar inderdaad om FJD boven me te zien. Wel lekker gevlogen gisteravond op mijn all time favourite wake.
Ik kom nu richting de 60 punten met vliegen..Ooit word ik zo goed als Domo.
![]()
Domo was wel sjacho gisteren volgens mij..![]()
als je de OP ff leest.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:24 schreef editor2 het volgende:
Hoi.. ik wilde gisteren ff jullie opzoeken om wat mensen te gaan ownen maar kon niemand van jullie vinden
Waar spelen jullie nu zoal en hoelaat want met mijn geweldige stats moet ik wel iemand kunnen ownen of nie?
![]()
Sterfquote:Op zondag 12 maart 2006 17:05 schreef jpjedi het volgende:
Heden middag kreeg ik op msn het bericht van een niet nader te noemen persoon die mij meldde dat Feyenoord kampioen werd vandaag. Mijn reactie was uiteraard iets in de vorm van: oh ja joh? Goh...Ik heb deze voetbal fan geinformeerd dat men ten minste nog rekening zou kunnen houden met een brabants ploegje..
Nu kijk ik om kwart over vier even op tt818 en verder hoef ik niks meer te zeggen neem ik aan.Ik noem ook verder geen namen...
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:29 schreef UnleashMitch het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8243293369792570200&q=hornblastersVooral die aan het einde, zo flauw
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:29 schreef UnleashMitch het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8243293369792570200&q=hornblastersVooral die aan het einde, zo flauw
zo idd.. die was wel vet zeg. gewoon op 220v aan het hek.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Misschien dat die luchthoorn ook voor de Fok! server werkt
quote:Misterfox: doet fok het bij jou
[admin BoF]JEDI: ja
[admin BoF]JEDI: hoezo?
Misterfox: bij mij niet
[admin BoF]JEDI: is je video kaart weer kapot?
Misterfox: nee
Misterfox: alles doet het nog
Misterfox: behalve fok
[admin BoF]JEDI: tja
[admin BoF]JEDI: dan is je router kapot
volgens mij moeten we m van teamspeak, Fok!,Bf2,msn en Xfire bannenquote:
jaja Jp de martelaar....!! ik wil nieteens mee en toch ga ik..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef jpjedi het volgende:
homo`s..ik heb al weer drie hoofdstukken af.Ik ben dat leren helemaal verleerd lijkt het wel
voor de regroupers...de betaling is voldaan voor degene die mij gecontacteerd hadden voor de deadline van 21:00 met een screenshotje van de betaling.
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?act=ST&f=24&t=190&st=0#entry2620
het bekende doe mij maar een vrouwtje ik wil er maar 1 verhaal hoe herkenbaarquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Je speelde goed Viper
Ik had vandaag een speciaal lintje moeten krijgenVanuit m'n chopper kreeg ik een ammo giving point omdat ik de chopper van Inco van ammo voorzag
Ow ja, voor de mensen die het hamster verhaal een klein beetje mee heeft gekregen; we hebben er nu een stuk of 9 extra![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 06:55 schreef Sickert het volgende:
dan neem ik m mee naar de lan(ferdi weet wel wat ik bedoel
Weg zelfvertrouwenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:36 schreef escape_nl het volgende:
Het komt omdat je vandaag weer die site bezocht hebt, dan worden gelijk de stats van de statsserver gehaald van de periode 6 mrt tot 13 mrt.
Nee hoor, sorry.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef ViPeRII het volgende:
Dank je UnleashIk denk dat het filmpje van ff terug ook gold voor [BoF]eikel.nl
Die moet behioorlijk gek zijn geworden![]()
Het is een close combat wapen. Je moet dus zorgen dat je heel dichtbij komtquote:Op maandag 13 maart 2006 10:42 schreef -chiel- het volgende:
Nee hoor, sorry.
Maar ik vind het wel knap dat je dat met die dao12 kan, 1 schot-kill.
Ik raak er nl. niks mee![]()
Je bent niet de enige, vind het zonde dat dat ding tussen me wapencollectie staat, speel er dus NOOIT meequote:Op maandag 13 maart 2006 10:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nee hoor, sorry.
Maar ik vind het wel knap dat je dat met die dao12 kan, 1 schot-kill.
Ik raak er nl. niks mee![]()
Die van de sniper vind ik het beste omdat je die niet hoort als vijand zijnde, dan weten ze ook niet waar je zit en hij is accuraat en kan van lange afstand mannetjes raken.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Zijn alle pistols precies gelijk ? Ik kreeg namelijk het idee dat de pistol van de sniper iets harder doorknalt. Zonder dat ik het doorhad had ik opeens 6 kills te pakken met enkele schoten
Ja, soms heb je gewoon pechquote:Op maandag 13 maart 2006 10:55 schreef ViPeRII het volgende:
@-chiel- ik kwam je wel donders vaak tegen
wat dacht je van een combinatie van die 3, die zorgen voor de beste scorequote:Op maandag 13 maart 2006 12:40 schreef -chiel- het volgende:
Je ziet gelijk dat ik een klote k/d ratio heb![]()
Komt omdat ik eerst alleen maar vlaggetjes probeerde te cappen (wist ik veel), daarna probeerde ik zoveel mogelijk makkers op te lappen, maar ik moet gewoon killen.
quote:
nee ik kreeg je de melding dat je niet bestondquote:Op maandag 13 maart 2006 12:47 schreef Suikermais het volgende:
Ik ben zo slecht dat ik er niet eens tusen sta...![]()
hoef niet hoor. een menselijk schild kan handig zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 13:14 schreef ViPeRII het volgende:
LOL:
drjob9 k/d ration: 0.28
Als hij mee doet verlies je zowieso de ronde
Total time played: 186:13:13
![]()
Ja en dan hem reviven als medic! das 4 punten!!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoef niet hoor. een menselijk schild kan handig zijngewoon achter die gene lopen, zodat hij neergeknalt wordt en jij de kill kan scoren.
![]()
pfff escape_nl 2.34quote:Op maandag 13 maart 2006 13:24 schreef ViPeRII het volgende:
sebnl 0.63
Daar heb ik gisteren nog wel mee gespeeld volgens mij.. kwam heel de tijd in mijn tank zitten...
Fuck de KD-ratio... Ik houd me er niet aan... nu sta ik ook ongelooflijk laag, maar mij gaat het nog steeds dat ik de pot winquote:Op maandag 13 maart 2006 13:44 schreef staticdata het volgende:
ja jp heeft ook maar iets van 0.67 maar goed voor mezelf vind ik het leuk om mijn eigen k/d op te krikken. maar je speelwijze heeft ook veel te maken met je k/d. ik had wel van henkus verwacht dat ie een hogere k/d heeft. Hij is alleen maar sniper dus dan zou je een positief saldo moeten hebben.
dat wilde ik ook wel zeggen. iemand met een laag k/d kan wel degelijk veel vlaggen pakken en die zijn toch wel iets belangrijker dan alle kills. maar daarom zeg ik dat ieder zijn eigen speelwijze heeft etc.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Fuck de KD-ratio... Ik houd me er niet aan... nu sta ik ook ongelooflijk laag, maar mij gaat het nog steeds dat ik de pot win
kan je niet zien, wel op bf2tracker.quote:[b]Op maandag 13 maart 2006 14:08
Hoe is de Win/Loss ratio van iedereen kun je dat ook zien in die lijst?
idd, ik ben bijna altijd infanterie, en ben niet vaak in een voertuig. me win/loss ratio is qua maps is precies 1.0?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies het gaat erom of je het potje wint.
Escape heeft gewoon skills als APC hoer en kan een verdomd goed potje commanderen die zijn beide goed voor een zeer goeie K/D.
Mijn voertuig K/D zijn ook beter dan mijn wandel K/D.
Het ligt gewoon enorm aan je speelstijl. Een commander/voertuighoer heeft een over het algemeen betere K/D dan een grondtroep speler.
Aangezien ik nogal vaak voor de vlaggen ga en als medic probeer te reviven jaag ik mezelf nog wel eens te vaak de dood in, pas als ik weer een voertuig pak, kan ik mijn K/D weer opschroeven. Ik denk dat ik nu wel een K/D heb die bij mijn speelstijl past. Hij zal niet veel lager worden, maar ook niet hoger, tenzij ik weer fulltime tankhoer wordt, maar dat vind ik toch lang niet zo leuk meer.
Hoe is de Win/Loss ratio van iedereen kun je dat ook zien in die lijst?
Moetie wel uit zijn APC komen of zich niet verstoppen als hij commander isquote:Op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja dat aantal is weer te hoog. dat moet naar beneden![]()
Pff..Ik moet echt wat meer gaan spelen. sta 4-na laatste qua speeltijdquote:Op maandag 13 maart 2006 12:33 schreef escape_nl het volgende:
als je als commander iemand neerknalt krijg je wel punten hoor, je bedoeld zeker de artillery? dat zou wat zijn! dan zou je K/D wel heel positief uitvallen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef ViPeRII het volgende:
ScorePerMinute;
@Escape.. vind ik inderdaad heel netjes.
Btw voor de ander: als je commander bent krijg je geen kills dus is niet goed voor je K/D ratio, aangezien je toch wel een paar keer in een ronde neergehaald wordt....
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef ViPeRII het volgende:
Lolz, daarvoor moet je inderdaad hoog geranked zijn![]()
Verder@ static... Als je commander bent, hoor je niet te killen maar fulltime te commanderen...
je krijgt nog steeds kills als je commander ben, waarom heb ik dan 43.000 kills?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef ViPeRII het volgende:
ScorePerMinute;
@Escape.. vind ik inderdaad heel netjes.
Btw voor de ander: als je commander bent krijg je geen kills dus is niet goed voor je K/D ratio, aangezien je toch wel een paar keer in een ronde neergehaald wordt....
43.000? ik zie er 262quote:Op maandag 13 maart 2006 14:55 schreef escape_nl het volgende:
[..]
je krijgt nog steeds kills als je commander ben, waarom heb ik dan 43.000 kills?
12.03.2006 datum
984 global score
524 combat score
71 team score
262 kills
113 deaths
dat was van gisteren,quote:
En als je niet gedronken hebt.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sinds "kort" krijg je misschien geen kills meer, al betwijfel ik dat wel, maar goed. In het begin van het spel kreeg je nog wel kills en ik denk dat Escape daar heel veel kills mee heeft gehaald. Ik moet mijn eerste commander kill nog halen, maar het schijnt dat ik alleen maar mag commanderen als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen![]()
Kheb voor het eerst van mijn leven een Nvidia, maar in een half jaar al meer quality-issues gehad dan met 4 generaties Ati... Geeft te denken.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
Btw ik wil in me nieuwe PC toch de ATI X1900 XTX 48 pipelines en beter in Battlefield 2... of toch de 7900GTX...
Ik zou dan wel voor een Crossfire board gaan.. Puur omdat die chipsets voor Ati systemen zijn en Nforce chipset meer voor Nvidia. + dat je op zo'n Crossfire board later nog een Ati kaartje kan prikkenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
Btw ik wil in me nieuwe PC toch de ATI X1900 XTX 48 pipelines en beter in Battlefield 2... of toch de 7900GTX...
thanks, dat van die verschillende kaarten lijkt me wel wat ja.. het word denk toch een ATI!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zou dan wel voor een Crossfire board gaan.. Puur omdat die chipsets voor Ati systemen zijn en Nforce chipset meer voor Nvidia. + dat je op zo'n Crossfire board later nog een Ati kaartje kan prikkenen in tegenstelling tot SLI hoeft dat dan niet een zelfde te zijn.. als ie maar Crossfire ondersteunt
Nog zo'n 2000 puntjes en ik weet of ik wel een rang omhoog ga, bf2s zegt ]quote:Op maandag 13 maart 2006 17:10 schreef jpjedi het volgende:
Ik zie nu trouwens dat er 5 mensen zijn met het probleem dat ze geen nieuwe rang krijgen en toch boven de 20k zitten met alle badges..![]()
zorg dat je eerst de badges haalt en dan de puntjes .quote:Op maandag 13 maart 2006 17:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
thanks, dat van die verschillende kaarten lijkt me wel wat ja.. het word denk toch een ATI!
[..]
Nog zo'n 2000 puntjes en ik weet of ik wel een rang omhoog ga, bf2s zegt ]
Next Rank: First Sergeant -> Score: 18,124 of 20,000. At your historical rate, you should earn 1,876 in 28 days (or 25:23:34 straight).
Hoop het wel sneller te hebbenDie historical rate moeten ze instelbaar maken, zodat hij kijkt naar de laatste week, maand... volgens mij is het nu vanaf wanneer je bent begonnen... en ik heb zo'n 2 maanden stil gestaan
uitverkocht naar de winkels toe ja, is nog wel aanwezig voor de klanten denk ikquote:Op maandag 13 maart 2006 17:10 schreef jpjedi het volgende:
Rudy ik zou als het BF2 aangaat in dit gevaal niet voor ATI gaan als je problemen wil voorkomen. Die 7900 is trouwens totaal uitverkocht heb ik begrepen maar ik zou er wel voor gaan.
naast Raffiequote:Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zorg dat je eerst de badges haalt en dan de puntjes .ik zit aan 108% progress to next rank.
![]()
Verder is de indeling op regroup bekend en alle boffers hebben een tafeltje toegewezen gekregen!
tafelindeling regroup 15 ( we zitten onderaan rechts op de plattegrond, derde rij van rechts.)
ik wil niet naast iemand die hakunamatata niet kan spellen!!!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zorg dat je eerst de badges haalt en dan de puntjes .ik zit aan 108% progress to next rank.
![]()
Verder is de indeling op regroup bekend en alle boffers hebben een tafeltje toegewezen gekregen!
tafelindeling regroup 15 ( we zitten onderaan rechts op de plattegrond, derde rij van rechts.)
homo! ik wil naast raffie, kan ik "Raffie Noobquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik wil niet naast iemand die hakunamatata niet kan spellen!!!!!![]()
ik ervaar minder lagspikes op bepaalde mappen, het speelt wat soepeler imoquote:Op maandag 13 maart 2006 11:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De uitslag laat nog op zich wachten.
Hoe bevalt patch 1.21 eigenlijk?
Ik heb nog niet gespeeld, maar is het nu weer wat beter geworden?
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
die kan wel meer niet
das die dude die zo goed was met COd2 geloof ik inco
je mag wel naast raffie hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 17:51 schreef Incolumis het volgende:
[..]
homo! ik wil naast raffie, kan ik "Raffie Noob" persoonlijk tegen hem zeggen als ik em weer own met trackmania
wallie is een neger!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:57 schreef Incolumis het volgende:
heeft wallie een trampoline of is die gewoon geil?
heb alle badges alquote:Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
moet maar eens een keer gaan voor de veteran knife en de expert pistol, alleen die 18 pistol kills IAR vind ik een beetje demotiverendquote:
Primaquote:Op maandag 13 maart 2006 19:07 schreef jpjedi het volgende:
Das mooi kloten Puinisher!![]()
Ik denk met je mee..kreeg aanslag uit naam der koningin voor 7000 pleuro. moest nog even van drie jaar buitenlandds salaris de sociale zekerheid nabetalen.![]()
Verder @ inco
Check ff ik heb je ergens anders gezet nu.. ik hoop dat het beter is zo voor je..
Kunnen Sickert en Inco mooi een babbeltje maken met die geflipte wow-er...
Ben ik blij dat de staatswerkgever mijn salaris al van belastingheffing voorzietquote:Op maandag 13 maart 2006 18:57 schreef staticdata het volgende:
mag even 2000 euro over 2005 aan de belastingdienst gaan lappen. fijn die auto van de zaaknou ja nu merk ik het, als je een eigen auto zou hebben kost dat het ook wel op jaarbasis aan benzine,verzekering,wegenbelasting.
kijkerdekijk rudy! daar hebben we wat aanquote:
Ow kut!! ik wilde Escape hacken... had ik toch de verkeerde zegquote:Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef JumperJack het volgende:
hmm. voelde me vanavond echt een schietschijf ... heeft echt niemand van de BoFfers mn PC gehacked zodat ik online een enorme pijl boven mn hoofd heb die iedereen kan zien??? pff. daar gaat mn kill:death ratio met de assault naar < 1![]()
was vooral vervelend omdat ik in het éne team zat, en 14 BoFfers in het andere![]()
ja en dat die Bmf zeiklul (JA JULLIE ZIJN AAN HET BASERAPEN!! BOF ZUIGT!!) net het brons weggapte met 2 puntjes meerquote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef staticdata het volgende:
heb sickerT verslagen om de eerste plek op sharqi![]()
![]()
jammer dat escape commander wasdus is hij eerste geworden
![]()
Dat kwam omdat je bij mij als gunner zat aan het begin van de rondequote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef staticdata het volgende:
heb sicker verslagen om de eerste plek op sharqi![]()
![]()
![]()
ben blij dat ik je kon helpen met Sickert verslaanquote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef staticdata het volgende:
heb sicker verslagen om de eerste plek op sharqi![]()
![]()
![]()
en en k/d van 1.05quote:Op maandag 13 maart 2006 22:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
#: 1 Nickname: BlaZiN.uk PID: 44652121 Score: 358975 Time: 1478:27:53 Country: UK
hoe moet ik het lezen? 1478 uur, 27 minuten en 53 seconde? Dat kan toch niet?
Ik heb een blaastest op mijn pc, als ik een te laag promillage heb start hij niet opquote:Op maandag 13 maart 2006 15:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En als je niet gedronken hebt.(dat kan dus nog wel even duren)
![]()
daarom heb ik de laatste tijd dus zo'n problemen met mijn computerquote:Op maandag 13 maart 2006 23:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Blazin.uk is een medic-hoertje, wel een hele goeie, aangezien hij wel heel veel punten weet te scoren.
[..]
Ik heb een blaastest op mijn pc, als ik een te laag promillage heb start hij niet op
Tering zeg, om 11.10 vanmorgen had je hem al aan de praat!!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Blazin.uk is een medic-hoertje, wel een hele goeie, aangezien hij wel heel veel punten weet te scoren.
[..]
Ik heb een blaastest op mijn pc, als ik een te laag promillage heb start hij niet op
mwoah hij is niet noemenswaardig. heb 1x tegen hem gespeeld en echt heel moeilijk te raken was ie ook niet. hij medichoert er op los maar toen had hij ook iets van 13 kills en 12 deaths.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:59 schreef -chiel- het volgende:
Hoeveel liter is ie?
quote:Rugzak met drankreservoir
Ideaal voor onderweg!
Gepolsterde schouderbanden zorgen voor comfortabel dragen
Inhoud reservoir: 1,5 liter tot 2,5 liter (afhankelijk van model)
Verschillende kleuren en modellen
Ik kom er zowaar al een eindje mee weg al is het nog erg vaag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Mogguh
Vanavond Ajax uit de CL, even met JP kloten met Joomlaen BF2 spelen
1x flink zuigen en hij is al weer leeg...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef -chiel- het volgende:
Genoeg voor de doorsnee weekend alcolist maar PoStMaN zal er een aantal moeten kopen.
![]()
![]()
open source content management systeem.quote:
Wij werken ook met een CMS... Stellentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
open source content management systeem.
Kun je website mee bouwen.
Wat is de verhouding van bv. een baco?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
1x flink zuigen en hij is al weer leeg...
Ik denk dat ik deze huur alleen dan met bier erin:
[afbeelding]
Ik ben er alleen nog niet uit welke dame het gaat worden![]()
Trouwens 19 liter, dat moet kunnen.
Ja ik vroeg nog aan je, ga je voor je 25 heals want elke keer werd ik daar beschoten en werd ik geheald door jou... ik dacht ik blijf dan wel ff liggen voor je..quote:Op maandag 13 maart 2006 23:35 schreef ViPeRII het volgende:
Hehhehehe
Lagen daarnet trouwens wel leuk op sharki in de toren guys... had daar moeten blijven liggen... had 18 healpoints van de 25 die ik moest... beetje jammer natuurlijk....
Bacardi Cola... 1/3 Bacardi 2/3 Colaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wat is de verhouding van bv. een baco?
2,5 ltr ba en 19ltr co , is een beetje weinig ba zeker????
Ik hoop dat ze voor een stunt zorgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Mogguh
Vanavond Ajax uit de CL, even met JP kloten met Joomlaen BF2 spelen
hoe heet die toko waar je voor werkt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
1 kwart (bruine) bacardi en 3 kwart cola. Meestal gooi ik gewoon een mooie scheut in het glas en vul het aan met cola.
Ik maak niet echt websites, maar wel webapplicatie's en dat is voor mijn werk. Ik ken joomla via via en heb wel eens wat met MS CMS en tridion gedaan, maar ik ben meer van het coderen en consultancy.
Overigens ben ik geen voorstander van webapplicatie's. Mijn eerste vraag is ook altijd waarom een klant een webapplicatie wil hebben. Web is voornamelijk handig voor informatie ontsluiting niet voor gegevens mutatie.
Jij reageert wel erg snel, hmmm soms ook een gevorderde alco liefhebber??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Bacardi Cola... 1/3 Bacardi 2/3 Cola
Verder staan hier nog meer lekkere mixen
http://homepages.cwi.nl/~freek/nl.culinair/FAB/Cocktails.html
google is je vriendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Jij reageert wel erg snel, hmmm soms ook een gevorderde alco liefhebber??
Stond die site soms bovenaan in je favorieten?![]()
Geen cocos liefhebber.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Malibu! AAlleen die geur al!
Geef mij maar een fles pure passoa in me hand met eventueel jus de orange en mij hoor je niet meer![]()
Pina Colada, nog zoietsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geen cocos liefhebber.
Pina colada is anders wel heel erg lekker.
Passoa is ook wel lekker hoor. In ieder geval een stuk sneller om te drinken.
Wat ook wel lekker is is een fles 43![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |