Die van de sniper vind ik het beste omdat je die niet hoort als vijand zijnde, dan weten ze ook niet waar je zit en hij is accuraat en kan van lange afstand mannetjes raken.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Zijn alle pistols precies gelijk ? Ik kreeg namelijk het idee dat de pistol van de sniper iets harder doorknalt. Zonder dat ik het doorhad had ik opeens 6 kills te pakken met enkele schoten
Ja, soms heb je gewoon pechquote:Op maandag 13 maart 2006 10:55 schreef ViPeRII het volgende:
@-chiel- ik kwam je wel donders vaak tegen
wat dacht je van een combinatie van die 3, die zorgen voor de beste scorequote:Op maandag 13 maart 2006 12:40 schreef -chiel- het volgende:
Je ziet gelijk dat ik een klote k/d ratio heb![]()
Komt omdat ik eerst alleen maar vlaggetjes probeerde te cappen (wist ik veel), daarna probeerde ik zoveel mogelijk makkers op te lappen, maar ik moet gewoon killen.
quote:
nee ik kreeg je de melding dat je niet bestondquote:Op maandag 13 maart 2006 12:47 schreef Suikermais het volgende:
Ik ben zo slecht dat ik er niet eens tusen sta...![]()
hoef niet hoor. een menselijk schild kan handig zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 13:14 schreef ViPeRII het volgende:
LOL:
drjob9 k/d ration: 0.28
Als hij mee doet verlies je zowieso de ronde
Total time played: 186:13:13
![]()
Ja en dan hem reviven als medic! das 4 punten!!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoef niet hoor. een menselijk schild kan handig zijngewoon achter die gene lopen, zodat hij neergeknalt wordt en jij de kill kan scoren.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |