het bekende doe mij maar een vrouwtje ik wil er maar 1 verhaal hoe herkenbaarquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Je speelde goed Viper
Ik had vandaag een speciaal lintje moeten krijgenVanuit m'n chopper kreeg ik een ammo giving point omdat ik de chopper van Inco van ammo voorzag
Ow ja, voor de mensen die het hamster verhaal een klein beetje mee heeft gekregen; we hebben er nu een stuk of 9 extra![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 06:55 schreef Sickert het volgende:
dan neem ik m mee naar de lan(ferdi weet wel wat ik bedoel
Weg zelfvertrouwenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:36 schreef escape_nl het volgende:
Het komt omdat je vandaag weer die site bezocht hebt, dan worden gelijk de stats van de statsserver gehaald van de periode 6 mrt tot 13 mrt.
Nee hoor, sorry.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef ViPeRII het volgende:
Dank je UnleashIk denk dat het filmpje van ff terug ook gold voor [BoF]eikel.nl
Die moet behioorlijk gek zijn geworden![]()
Het is een close combat wapen. Je moet dus zorgen dat je heel dichtbij komtquote:Op maandag 13 maart 2006 10:42 schreef -chiel- het volgende:
Nee hoor, sorry.
Maar ik vind het wel knap dat je dat met die dao12 kan, 1 schot-kill.
Ik raak er nl. niks mee![]()
Je bent niet de enige, vind het zonde dat dat ding tussen me wapencollectie staat, speel er dus NOOIT meequote:Op maandag 13 maart 2006 10:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nee hoor, sorry.
Maar ik vind het wel knap dat je dat met die dao12 kan, 1 schot-kill.
Ik raak er nl. niks mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |