Pff..Ik moet echt wat meer gaan spelen. sta 4-na laatste qua speeltijdquote:Op maandag 13 maart 2006 12:33 schreef escape_nl het volgende:
als je als commander iemand neerknalt krijg je wel punten hoor, je bedoeld zeker de artillery? dat zou wat zijn! dan zou je K/D wel heel positief uitvallen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef ViPeRII het volgende:
ScorePerMinute;
@Escape.. vind ik inderdaad heel netjes.
Btw voor de ander: als je commander bent krijg je geen kills dus is niet goed voor je K/D ratio, aangezien je toch wel een paar keer in een ronde neergehaald wordt....
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef ViPeRII het volgende:
Lolz, daarvoor moet je inderdaad hoog geranked zijn![]()
Verder@ static... Als je commander bent, hoor je niet te killen maar fulltime te commanderen...
je krijgt nog steeds kills als je commander ben, waarom heb ik dan 43.000 kills?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef ViPeRII het volgende:
ScorePerMinute;
@Escape.. vind ik inderdaad heel netjes.
Btw voor de ander: als je commander bent krijg je geen kills dus is niet goed voor je K/D ratio, aangezien je toch wel een paar keer in een ronde neergehaald wordt....
43.000? ik zie er 262quote:Op maandag 13 maart 2006 14:55 schreef escape_nl het volgende:
[..]
je krijgt nog steeds kills als je commander ben, waarom heb ik dan 43.000 kills?
12.03.2006 datum
984 global score
524 combat score
71 team score
262 kills
113 deaths
dat was van gisteren,quote:
En als je niet gedronken hebt.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sinds "kort" krijg je misschien geen kills meer, al betwijfel ik dat wel, maar goed. In het begin van het spel kreeg je nog wel kills en ik denk dat Escape daar heel veel kills mee heeft gehaald. Ik moet mijn eerste commander kill nog halen, maar het schijnt dat ik alleen maar mag commanderen als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen![]()
Kheb voor het eerst van mijn leven een Nvidia, maar in een half jaar al meer quality-issues gehad dan met 4 generaties Ati... Geeft te denken.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
Btw ik wil in me nieuwe PC toch de ATI X1900 XTX 48 pipelines en beter in Battlefield 2... of toch de 7900GTX...
Ik zou dan wel voor een Crossfire board gaan.. Puur omdat die chipsets voor Ati systemen zijn en Nforce chipset meer voor Nvidia. + dat je op zo'n Crossfire board later nog een Ati kaartje kan prikkenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
Btw ik wil in me nieuwe PC toch de ATI X1900 XTX 48 pipelines en beter in Battlefield 2... of toch de 7900GTX...
thanks, dat van die verschillende kaarten lijkt me wel wat ja.. het word denk toch een ATI!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zou dan wel voor een Crossfire board gaan.. Puur omdat die chipsets voor Ati systemen zijn en Nforce chipset meer voor Nvidia. + dat je op zo'n Crossfire board later nog een Ati kaartje kan prikkenen in tegenstelling tot SLI hoeft dat dan niet een zelfde te zijn.. als ie maar Crossfire ondersteunt
Nog zo'n 2000 puntjes en ik weet of ik wel een rang omhoog ga, bf2s zegt ]quote:Op maandag 13 maart 2006 17:10 schreef jpjedi het volgende:
Ik zie nu trouwens dat er 5 mensen zijn met het probleem dat ze geen nieuwe rang krijgen en toch boven de 20k zitten met alle badges..![]()
zorg dat je eerst de badges haalt en dan de puntjes .quote:Op maandag 13 maart 2006 17:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
thanks, dat van die verschillende kaarten lijkt me wel wat ja.. het word denk toch een ATI!
[..]
Nog zo'n 2000 puntjes en ik weet of ik wel een rang omhoog ga, bf2s zegt ]
Next Rank: First Sergeant -> Score: 18,124 of 20,000. At your historical rate, you should earn 1,876 in 28 days (or 25:23:34 straight).
Hoop het wel sneller te hebbenDie historical rate moeten ze instelbaar maken, zodat hij kijkt naar de laatste week, maand... volgens mij is het nu vanaf wanneer je bent begonnen... en ik heb zo'n 2 maanden stil gestaan
uitverkocht naar de winkels toe ja, is nog wel aanwezig voor de klanten denk ikquote:Op maandag 13 maart 2006 17:10 schreef jpjedi het volgende:
Rudy ik zou als het BF2 aangaat in dit gevaal niet voor ATI gaan als je problemen wil voorkomen. Die 7900 is trouwens totaal uitverkocht heb ik begrepen maar ik zou er wel voor gaan.
naast Raffiequote:Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zorg dat je eerst de badges haalt en dan de puntjes .ik zit aan 108% progress to next rank.
![]()
Verder is de indeling op regroup bekend en alle boffers hebben een tafeltje toegewezen gekregen!
tafelindeling regroup 15 ( we zitten onderaan rechts op de plattegrond, derde rij van rechts.)
ik wil niet naast iemand die hakunamatata niet kan spellen!!!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zorg dat je eerst de badges haalt en dan de puntjes .ik zit aan 108% progress to next rank.
![]()
Verder is de indeling op regroup bekend en alle boffers hebben een tafeltje toegewezen gekregen!
tafelindeling regroup 15 ( we zitten onderaan rechts op de plattegrond, derde rij van rechts.)
homo! ik wil naast raffie, kan ik "Raffie Noobquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik wil niet naast iemand die hakunamatata niet kan spellen!!!!!![]()
ik ervaar minder lagspikes op bepaalde mappen, het speelt wat soepeler imoquote:Op maandag 13 maart 2006 11:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De uitslag laat nog op zich wachten.
Hoe bevalt patch 1.21 eigenlijk?
Ik heb nog niet gespeeld, maar is het nu weer wat beter geworden?
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
die kan wel meer niet
das die dude die zo goed was met COd2 geloof ik inco
je mag wel naast raffie hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 17:51 schreef Incolumis het volgende:
[..]
homo! ik wil naast raffie, kan ik "Raffie Noob" persoonlijk tegen hem zeggen als ik em weer own met trackmania
wallie is een neger!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:57 schreef Incolumis het volgende:
heeft wallie een trampoline of is die gewoon geil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |