pfff escape_nl 2.34quote:Op maandag 13 maart 2006 13:24 schreef ViPeRII het volgende:
sebnl 0.63
Daar heb ik gisteren nog wel mee gespeeld volgens mij.. kwam heel de tijd in mijn tank zitten...
Fuck de KD-ratio... Ik houd me er niet aan... nu sta ik ook ongelooflijk laag, maar mij gaat het nog steeds dat ik de pot winquote:Op maandag 13 maart 2006 13:44 schreef staticdata het volgende:
ja jp heeft ook maar iets van 0.67 maar goed voor mezelf vind ik het leuk om mijn eigen k/d op te krikken. maar je speelwijze heeft ook veel te maken met je k/d. ik had wel van henkus verwacht dat ie een hogere k/d heeft. Hij is alleen maar sniper dus dan zou je een positief saldo moeten hebben.
dat wilde ik ook wel zeggen. iemand met een laag k/d kan wel degelijk veel vlaggen pakken en die zijn toch wel iets belangrijker dan alle kills. maar daarom zeg ik dat ieder zijn eigen speelwijze heeft etc.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Fuck de KD-ratio... Ik houd me er niet aan... nu sta ik ook ongelooflijk laag, maar mij gaat het nog steeds dat ik de pot win
kan je niet zien, wel op bf2tracker.quote:[b]Op maandag 13 maart 2006 14:08
Hoe is de Win/Loss ratio van iedereen kun je dat ook zien in die lijst?
idd, ik ben bijna altijd infanterie, en ben niet vaak in een voertuig. me win/loss ratio is qua maps is precies 1.0?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies het gaat erom of je het potje wint.
Escape heeft gewoon skills als APC hoer en kan een verdomd goed potje commanderen die zijn beide goed voor een zeer goeie K/D.
Mijn voertuig K/D zijn ook beter dan mijn wandel K/D.
Het ligt gewoon enorm aan je speelstijl. Een commander/voertuighoer heeft een over het algemeen betere K/D dan een grondtroep speler.
Aangezien ik nogal vaak voor de vlaggen ga en als medic probeer te reviven jaag ik mezelf nog wel eens te vaak de dood in, pas als ik weer een voertuig pak, kan ik mijn K/D weer opschroeven. Ik denk dat ik nu wel een K/D heb die bij mijn speelstijl past. Hij zal niet veel lager worden, maar ook niet hoger, tenzij ik weer fulltime tankhoer wordt, maar dat vind ik toch lang niet zo leuk meer.
Hoe is de Win/Loss ratio van iedereen kun je dat ook zien in die lijst?
Moetie wel uit zijn APC komen of zich niet verstoppen als hij commander isquote:Op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja dat aantal is weer te hoog. dat moet naar beneden![]()
Pff..Ik moet echt wat meer gaan spelen. sta 4-na laatste qua speeltijdquote:Op maandag 13 maart 2006 12:33 schreef escape_nl het volgende:
als je als commander iemand neerknalt krijg je wel punten hoor, je bedoeld zeker de artillery? dat zou wat zijn! dan zou je K/D wel heel positief uitvallen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef ViPeRII het volgende:
ScorePerMinute;
@Escape.. vind ik inderdaad heel netjes.
Btw voor de ander: als je commander bent krijg je geen kills dus is niet goed voor je K/D ratio, aangezien je toch wel een paar keer in een ronde neergehaald wordt....
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef ViPeRII het volgende:
Lolz, daarvoor moet je inderdaad hoog geranked zijn![]()
Verder@ static... Als je commander bent, hoor je niet te killen maar fulltime te commanderen...
je krijgt nog steeds kills als je commander ben, waarom heb ik dan 43.000 kills?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef ViPeRII het volgende:
ScorePerMinute;
@Escape.. vind ik inderdaad heel netjes.
Btw voor de ander: als je commander bent krijg je geen kills dus is niet goed voor je K/D ratio, aangezien je toch wel een paar keer in een ronde neergehaald wordt....
43.000? ik zie er 262quote:Op maandag 13 maart 2006 14:55 schreef escape_nl het volgende:
[..]
je krijgt nog steeds kills als je commander ben, waarom heb ik dan 43.000 kills?
12.03.2006 datum
984 global score
524 combat score
71 team score
262 kills
113 deaths
dat was van gisteren,quote:
En als je niet gedronken hebt.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sinds "kort" krijg je misschien geen kills meer, al betwijfel ik dat wel, maar goed. In het begin van het spel kreeg je nog wel kills en ik denk dat Escape daar heel veel kills mee heeft gehaald. Ik moet mijn eerste commander kill nog halen, maar het schijnt dat ik alleen maar mag commanderen als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen![]()
Kheb voor het eerst van mijn leven een Nvidia, maar in een half jaar al meer quality-issues gehad dan met 4 generaties Ati... Geeft te denken.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
Btw ik wil in me nieuwe PC toch de ATI X1900 XTX 48 pipelines en beter in Battlefield 2... of toch de 7900GTX...
Ik zou dan wel voor een Crossfire board gaan.. Puur omdat die chipsets voor Ati systemen zijn en Nforce chipset meer voor Nvidia. + dat je op zo'n Crossfire board later nog een Ati kaartje kan prikkenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
Btw ik wil in me nieuwe PC toch de ATI X1900 XTX 48 pipelines en beter in Battlefield 2... of toch de 7900GTX...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |