wat dacht je van een combinatie van die 3, die zorgen voor de beste scorequote:Op maandag 13 maart 2006 12:40 schreef -chiel- het volgende:
Je ziet gelijk dat ik een klote k/d ratio heb![]()
Komt omdat ik eerst alleen maar vlaggetjes probeerde te cappen (wist ik veel), daarna probeerde ik zoveel mogelijk makkers op te lappen, maar ik moet gewoon killen.
quote:
nee ik kreeg je de melding dat je niet bestondquote:Op maandag 13 maart 2006 12:47 schreef Suikermais het volgende:
Ik ben zo slecht dat ik er niet eens tusen sta...![]()
hoef niet hoor. een menselijk schild kan handig zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 13:14 schreef ViPeRII het volgende:
LOL:
drjob9 k/d ration: 0.28
Als hij mee doet verlies je zowieso de ronde
Total time played: 186:13:13
![]()
Ja en dan hem reviven als medic! das 4 punten!!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoef niet hoor. een menselijk schild kan handig zijngewoon achter die gene lopen, zodat hij neergeknalt wordt en jij de kill kan scoren.
![]()
pfff escape_nl 2.34quote:Op maandag 13 maart 2006 13:24 schreef ViPeRII het volgende:
sebnl 0.63
Daar heb ik gisteren nog wel mee gespeeld volgens mij.. kwam heel de tijd in mijn tank zitten...
Fuck de KD-ratio... Ik houd me er niet aan... nu sta ik ook ongelooflijk laag, maar mij gaat het nog steeds dat ik de pot winquote:Op maandag 13 maart 2006 13:44 schreef staticdata het volgende:
ja jp heeft ook maar iets van 0.67 maar goed voor mezelf vind ik het leuk om mijn eigen k/d op te krikken. maar je speelwijze heeft ook veel te maken met je k/d. ik had wel van henkus verwacht dat ie een hogere k/d heeft. Hij is alleen maar sniper dus dan zou je een positief saldo moeten hebben.
dat wilde ik ook wel zeggen. iemand met een laag k/d kan wel degelijk veel vlaggen pakken en die zijn toch wel iets belangrijker dan alle kills. maar daarom zeg ik dat ieder zijn eigen speelwijze heeft etc.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Fuck de KD-ratio... Ik houd me er niet aan... nu sta ik ook ongelooflijk laag, maar mij gaat het nog steeds dat ik de pot win
kan je niet zien, wel op bf2tracker.quote:[b]Op maandag 13 maart 2006 14:08
Hoe is de Win/Loss ratio van iedereen kun je dat ook zien in die lijst?
idd, ik ben bijna altijd infanterie, en ben niet vaak in een voertuig. me win/loss ratio is qua maps is precies 1.0?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies het gaat erom of je het potje wint.
Escape heeft gewoon skills als APC hoer en kan een verdomd goed potje commanderen die zijn beide goed voor een zeer goeie K/D.
Mijn voertuig K/D zijn ook beter dan mijn wandel K/D.
Het ligt gewoon enorm aan je speelstijl. Een commander/voertuighoer heeft een over het algemeen betere K/D dan een grondtroep speler.
Aangezien ik nogal vaak voor de vlaggen ga en als medic probeer te reviven jaag ik mezelf nog wel eens te vaak de dood in, pas als ik weer een voertuig pak, kan ik mijn K/D weer opschroeven. Ik denk dat ik nu wel een K/D heb die bij mijn speelstijl past. Hij zal niet veel lager worden, maar ook niet hoger, tenzij ik weer fulltime tankhoer wordt, maar dat vind ik toch lang niet zo leuk meer.
Hoe is de Win/Loss ratio van iedereen kun je dat ook zien in die lijst?
Moetie wel uit zijn APC komen of zich niet verstoppen als hij commander isquote:Op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja dat aantal is weer te hoog. dat moet naar beneden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |