heb alle badges alquote:Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zorg dat je eerst de badges haalt en dan de puntjes .ik zit aan 108% progress to next rank.
![]()
moet maar eens een keer gaan voor de veteran knife en de expert pistol, alleen die 18 pistol kills IAR vind ik een beetje demotiverendquote:
Primaquote:Op maandag 13 maart 2006 19:07 schreef jpjedi het volgende:
Das mooi kloten Puinisher!![]()
Ik denk met je mee..kreeg aanslag uit naam der koningin voor 7000 pleuro. moest nog even van drie jaar buitenlandds salaris de sociale zekerheid nabetalen.![]()
Verder @ inco
Check ff ik heb je ergens anders gezet nu.. ik hoop dat het beter is zo voor je..
Kunnen Sickert en Inco mooi een babbeltje maken met die geflipte wow-er...
Ben ik blij dat de staatswerkgever mijn salaris al van belastingheffing voorzietquote:Op maandag 13 maart 2006 18:57 schreef staticdata het volgende:
mag even 2000 euro over 2005 aan de belastingdienst gaan lappen. fijn die auto van de zaaknou ja nu merk ik het, als je een eigen auto zou hebben kost dat het ook wel op jaarbasis aan benzine,verzekering,wegenbelasting.
kijkerdekijk rudy! daar hebben we wat aanquote:
Ow kut!! ik wilde Escape hacken... had ik toch de verkeerde zegquote:Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef JumperJack het volgende:
hmm. voelde me vanavond echt een schietschijf ... heeft echt niemand van de BoFfers mn PC gehacked zodat ik online een enorme pijl boven mn hoofd heb die iedereen kan zien??? pff. daar gaat mn kill:death ratio met de assault naar < 1![]()
was vooral vervelend omdat ik in het éne team zat, en 14 BoFfers in het andere![]()
ja en dat die Bmf zeiklul (JA JULLIE ZIJN AAN HET BASERAPEN!! BOF ZUIGT!!) net het brons weggapte met 2 puntjes meerquote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef staticdata het volgende:
heb sickerT verslagen om de eerste plek op sharqi![]()
![]()
jammer dat escape commander wasdus is hij eerste geworden
![]()
Dat kwam omdat je bij mij als gunner zat aan het begin van de rondequote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef staticdata het volgende:
heb sicker verslagen om de eerste plek op sharqi![]()
![]()
![]()
ben blij dat ik je kon helpen met Sickert verslaanquote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef staticdata het volgende:
heb sicker verslagen om de eerste plek op sharqi![]()
![]()
![]()
en en k/d van 1.05quote:Op maandag 13 maart 2006 22:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
#: 1 Nickname: BlaZiN.uk PID: 44652121 Score: 358975 Time: 1478:27:53 Country: UK
hoe moet ik het lezen? 1478 uur, 27 minuten en 53 seconde? Dat kan toch niet?
Ik heb een blaastest op mijn pc, als ik een te laag promillage heb start hij niet opquote:Op maandag 13 maart 2006 15:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En als je niet gedronken hebt.(dat kan dus nog wel even duren)
![]()
daarom heb ik de laatste tijd dus zo'n problemen met mijn computerquote:Op maandag 13 maart 2006 23:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Blazin.uk is een medic-hoertje, wel een hele goeie, aangezien hij wel heel veel punten weet te scoren.
[..]
Ik heb een blaastest op mijn pc, als ik een te laag promillage heb start hij niet op
Tering zeg, om 11.10 vanmorgen had je hem al aan de praat!!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Blazin.uk is een medic-hoertje, wel een hele goeie, aangezien hij wel heel veel punten weet te scoren.
[..]
Ik heb een blaastest op mijn pc, als ik een te laag promillage heb start hij niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |