Ben ik blij dat de staatswerkgever mijn salaris al van belastingheffing voorzietquote:Op maandag 13 maart 2006 18:57 schreef staticdata het volgende:
mag even 2000 euro over 2005 aan de belastingdienst gaan lappen. fijn die auto van de zaaknou ja nu merk ik het, als je een eigen auto zou hebben kost dat het ook wel op jaarbasis aan benzine,verzekering,wegenbelasting.
kijkerdekijk rudy! daar hebben we wat aanquote:
Ow kut!! ik wilde Escape hacken... had ik toch de verkeerde zegquote:Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef JumperJack het volgende:
hmm. voelde me vanavond echt een schietschijf ... heeft echt niemand van de BoFfers mn PC gehacked zodat ik online een enorme pijl boven mn hoofd heb die iedereen kan zien??? pff. daar gaat mn kill:death ratio met de assault naar < 1![]()
was vooral vervelend omdat ik in het éne team zat, en 14 BoFfers in het andere![]()
ja en dat die Bmf zeiklul (JA JULLIE ZIJN AAN HET BASERAPEN!! BOF ZUIGT!!) net het brons weggapte met 2 puntjes meerquote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef staticdata het volgende:
heb sickerT verslagen om de eerste plek op sharqi![]()
![]()
jammer dat escape commander wasdus is hij eerste geworden
![]()
Dat kwam omdat je bij mij als gunner zat aan het begin van de rondequote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef staticdata het volgende:
heb sicker verslagen om de eerste plek op sharqi![]()
![]()
![]()
ben blij dat ik je kon helpen met Sickert verslaanquote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef staticdata het volgende:
heb sicker verslagen om de eerste plek op sharqi![]()
![]()
![]()
en en k/d van 1.05quote:Op maandag 13 maart 2006 22:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
#: 1 Nickname: BlaZiN.uk PID: 44652121 Score: 358975 Time: 1478:27:53 Country: UK
hoe moet ik het lezen? 1478 uur, 27 minuten en 53 seconde? Dat kan toch niet?
Ik heb een blaastest op mijn pc, als ik een te laag promillage heb start hij niet opquote:Op maandag 13 maart 2006 15:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En als je niet gedronken hebt.(dat kan dus nog wel even duren)
![]()
daarom heb ik de laatste tijd dus zo'n problemen met mijn computerquote:Op maandag 13 maart 2006 23:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Blazin.uk is een medic-hoertje, wel een hele goeie, aangezien hij wel heel veel punten weet te scoren.
[..]
Ik heb een blaastest op mijn pc, als ik een te laag promillage heb start hij niet op
Tering zeg, om 11.10 vanmorgen had je hem al aan de praat!!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Blazin.uk is een medic-hoertje, wel een hele goeie, aangezien hij wel heel veel punten weet te scoren.
[..]
Ik heb een blaastest op mijn pc, als ik een te laag promillage heb start hij niet op
mwoah hij is niet noemenswaardig. heb 1x tegen hem gespeeld en echt heel moeilijk te raken was ie ook niet. hij medichoert er op los maar toen had hij ook iets van 13 kills en 12 deaths.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:59 schreef -chiel- het volgende:
Hoeveel liter is ie?
quote:Rugzak met drankreservoir
Ideaal voor onderweg!
Gepolsterde schouderbanden zorgen voor comfortabel dragen
Inhoud reservoir: 1,5 liter tot 2,5 liter (afhankelijk van model)
Verschillende kleuren en modellen
Ik kom er zowaar al een eindje mee weg al is het nog erg vaag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Mogguh
Vanavond Ajax uit de CL, even met JP kloten met Joomlaen BF2 spelen
1x flink zuigen en hij is al weer leeg...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef -chiel- het volgende:
Genoeg voor de doorsnee weekend alcolist maar PoStMaN zal er een aantal moeten kopen.
![]()
![]()
open source content management systeem.quote:
Wij werken ook met een CMS... Stellentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
open source content management systeem.
Kun je website mee bouwen.
Wat is de verhouding van bv. een baco?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
1x flink zuigen en hij is al weer leeg...
Ik denk dat ik deze huur alleen dan met bier erin:
[afbeelding]
Ik ben er alleen nog niet uit welke dame het gaat worden![]()
Trouwens 19 liter, dat moet kunnen.
Ja ik vroeg nog aan je, ga je voor je 25 heals want elke keer werd ik daar beschoten en werd ik geheald door jou... ik dacht ik blijf dan wel ff liggen voor je..quote:Op maandag 13 maart 2006 23:35 schreef ViPeRII het volgende:
Hehhehehe
Lagen daarnet trouwens wel leuk op sharki in de toren guys... had daar moeten blijven liggen... had 18 healpoints van de 25 die ik moest... beetje jammer natuurlijk....
Bacardi Cola... 1/3 Bacardi 2/3 Colaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wat is de verhouding van bv. een baco?
2,5 ltr ba en 19ltr co , is een beetje weinig ba zeker????
Ik hoop dat ze voor een stunt zorgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Mogguh
Vanavond Ajax uit de CL, even met JP kloten met Joomlaen BF2 spelen
hoe heet die toko waar je voor werkt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
1 kwart (bruine) bacardi en 3 kwart cola. Meestal gooi ik gewoon een mooie scheut in het glas en vul het aan met cola.
Ik maak niet echt websites, maar wel webapplicatie's en dat is voor mijn werk. Ik ken joomla via via en heb wel eens wat met MS CMS en tridion gedaan, maar ik ben meer van het coderen en consultancy.
Overigens ben ik geen voorstander van webapplicatie's. Mijn eerste vraag is ook altijd waarom een klant een webapplicatie wil hebben. Web is voornamelijk handig voor informatie ontsluiting niet voor gegevens mutatie.
Jij reageert wel erg snel, hmmm soms ook een gevorderde alco liefhebber??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Bacardi Cola... 1/3 Bacardi 2/3 Cola
Verder staan hier nog meer lekkere mixen
http://homepages.cwi.nl/~freek/nl.culinair/FAB/Cocktails.html
google is je vriendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Jij reageert wel erg snel, hmmm soms ook een gevorderde alco liefhebber??
Stond die site soms bovenaan in je favorieten?![]()
Geen cocos liefhebber.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Malibu! AAlleen die geur al!
Geef mij maar een fles pure passoa in me hand met eventueel jus de orange en mij hoor je niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |