quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:59 schreef -chiel- het volgende:
Hoeveel liter is ie?
quote:Rugzak met drankreservoir
Ideaal voor onderweg!
Gepolsterde schouderbanden zorgen voor comfortabel dragen
Inhoud reservoir: 1,5 liter tot 2,5 liter (afhankelijk van model)
Verschillende kleuren en modellen
Ik kom er zowaar al een eindje mee weg al is het nog erg vaag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Mogguh
Vanavond Ajax uit de CL, even met JP kloten met Joomlaen BF2 spelen
1x flink zuigen en hij is al weer leeg...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef -chiel- het volgende:
Genoeg voor de doorsnee weekend alcolist maar PoStMaN zal er een aantal moeten kopen.
![]()
![]()
open source content management systeem.quote:
Wij werken ook met een CMS... Stellentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
open source content management systeem.
Kun je website mee bouwen.
Wat is de verhouding van bv. een baco?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
1x flink zuigen en hij is al weer leeg...
Ik denk dat ik deze huur alleen dan met bier erin:
[afbeelding]
Ik ben er alleen nog niet uit welke dame het gaat worden![]()
Trouwens 19 liter, dat moet kunnen.
Ja ik vroeg nog aan je, ga je voor je 25 heals want elke keer werd ik daar beschoten en werd ik geheald door jou... ik dacht ik blijf dan wel ff liggen voor je..quote:Op maandag 13 maart 2006 23:35 schreef ViPeRII het volgende:
Hehhehehe
Lagen daarnet trouwens wel leuk op sharki in de toren guys... had daar moeten blijven liggen... had 18 healpoints van de 25 die ik moest... beetje jammer natuurlijk....
Bacardi Cola... 1/3 Bacardi 2/3 Colaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wat is de verhouding van bv. een baco?
2,5 ltr ba en 19ltr co , is een beetje weinig ba zeker????
Ik hoop dat ze voor een stunt zorgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Mogguh
Vanavond Ajax uit de CL, even met JP kloten met Joomlaen BF2 spelen
hoe heet die toko waar je voor werkt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
1 kwart (bruine) bacardi en 3 kwart cola. Meestal gooi ik gewoon een mooie scheut in het glas en vul het aan met cola.
Ik maak niet echt websites, maar wel webapplicatie's en dat is voor mijn werk. Ik ken joomla via via en heb wel eens wat met MS CMS en tridion gedaan, maar ik ben meer van het coderen en consultancy.
Overigens ben ik geen voorstander van webapplicatie's. Mijn eerste vraag is ook altijd waarom een klant een webapplicatie wil hebben. Web is voornamelijk handig voor informatie ontsluiting niet voor gegevens mutatie.
Jij reageert wel erg snel, hmmm soms ook een gevorderde alco liefhebber??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Bacardi Cola... 1/3 Bacardi 2/3 Cola
Verder staan hier nog meer lekkere mixen
http://homepages.cwi.nl/~freek/nl.culinair/FAB/Cocktails.html
google is je vriendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Jij reageert wel erg snel, hmmm soms ook een gevorderde alco liefhebber??
Stond die site soms bovenaan in je favorieten?![]()
Geen cocos liefhebber.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Malibu! AAlleen die geur al!
Geef mij maar een fles pure passoa in me hand met eventueel jus de orange en mij hoor je niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |