dat adres heb ik uit de startpost gevist ja, daar was ik ook op ingelogd, is de oude ook nog online dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Je weet ook dat we een nieuwe server hebben ? Vandaar dat dat ding nu nog vaker leeg staat
http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.162.88:16567/
Dat is nu een 20p server van een andere clan.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:33 schreef Gunner het volgende:
dat adres heb ik uit de startpost gevist ja, daar was ik ook op ingelogd, is de oude ook nog online dan?
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Vervolgens zie ik het volgende op z'n webcam verbinding gebeuren. Waarschijnlijk wilde hij heel graag boven me eindigen ofzo
pardon.. kan euro force niet via internet gespeeld wordenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:27 schreef JK het volgende:
EuroForce kan alleen singleplay of via hamachi (lan) dus.... maar voor een 10tje ga je niet moeilijk doen lijkt me![]()
ff lezen jumper voor je iets post..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:39 schreef JumperJack het volgende:
[..]
pardon.. kan euro force niet via internet gespeeld wordenlijkt me zwaar stug!!!
![]()
Screenshotje? ik ontken alles..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik was gisteravond trouwens even op de server. Ik kom halverwege binnen, JP doet een beetje denegrerend, "kanonnenvoer" enz enz. Naja t zal wel dacht ik en na een paar minuten stond ik dus al zwaar boven hem. Ik ben ook de moeilijkste niet dus ik pest hem een beetje terug. Vervolgens zie ik het volgende op z'n webcam verbinding gebeuren. Waarschijnlijk wilde hij heel graag boven me eindigen ofzo
vliegen lukt mij ook steeds beterquote:Op zondag 12 maart 2006 15:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Screenshotje? ik ontken alles..![]()
geintje.![]()
Maar het viel me we zwaar inderdaad om FJD boven me te zien. Wel lekker gevlogen gisteravond op mijn all time favourite wake.
Ik kom nu richting de 60 punten met vliegen..Ooit word ik zo goed als Domo.
![]()
Domo was wel sjacho gisteren volgens mij..![]()
als je de OP ff leest.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:24 schreef editor2 het volgende:
Hoi.. ik wilde gisteren ff jullie opzoeken om wat mensen te gaan ownen maar kon niemand van jullie vinden
Waar spelen jullie nu zoal en hoelaat want met mijn geweldige stats moet ik wel iemand kunnen ownen of nie?
![]()
Sterfquote:Op zondag 12 maart 2006 17:05 schreef jpjedi het volgende:
Heden middag kreeg ik op msn het bericht van een niet nader te noemen persoon die mij meldde dat Feyenoord kampioen werd vandaag. Mijn reactie was uiteraard iets in de vorm van: oh ja joh? Goh...Ik heb deze voetbal fan geinformeerd dat men ten minste nog rekening zou kunnen houden met een brabants ploegje..
Nu kijk ik om kwart over vier even op tt818 en verder hoef ik niks meer te zeggen neem ik aan.Ik noem ook verder geen namen...
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:29 schreef UnleashMitch het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8243293369792570200&q=hornblastersVooral die aan het einde, zo flauw
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:29 schreef UnleashMitch het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8243293369792570200&q=hornblastersVooral die aan het einde, zo flauw
zo idd.. die was wel vet zeg. gewoon op 220v aan het hek.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Misschien dat die luchthoorn ook voor de Fok! server werkt
quote:Misterfox: doet fok het bij jou
[admin BoF]JEDI: ja
[admin BoF]JEDI: hoezo?
Misterfox: bij mij niet
[admin BoF]JEDI: is je video kaart weer kapot?
Misterfox: nee
Misterfox: alles doet het nog
Misterfox: behalve fok
[admin BoF]JEDI: tja
[admin BoF]JEDI: dan is je router kapot
volgens mij moeten we m van teamspeak, Fok!,Bf2,msn en Xfire bannenquote:
jaja Jp de martelaar....!! ik wil nieteens mee en toch ga ik..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef jpjedi het volgende:
homo`s..ik heb al weer drie hoofdstukken af.Ik ben dat leren helemaal verleerd lijkt het wel
voor de regroupers...de betaling is voldaan voor degene die mij gecontacteerd hadden voor de deadline van 21:00 met een screenshotje van de betaling.
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?act=ST&f=24&t=190&st=0#entry2620
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |