Ja zet maar om dat dingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:17 schreef escape_nl het volgende:
Wie heeft er zin in een avondje Special Forces vanavond????
Bij genoeg animo zal ik de server omzetten
Heb je geen SF????quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben tegen maar als er meer voor dan tegen zijn dan zoek ik wel een andere server op![]()
Heb je trouwens nog je nieuwe geluidskaart gekocht ?
Zeker ambtenaarquote:
Vanavond ben ik er niet, ga vanavond met wat vrienden uit in Friesland waar me ex ook is. Dus wellicht word het daar ook een overnachtingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:22 schreef UnleashMitch het volgende:
We worden in de Kuip kampioen tegen RBCIk lig iig om 04:00 voor de deur om kaarten uit te printen bij de plaatselijke dierenwinkel
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
wuh?
wasda?
schoonbroerZWAGER DAN !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd blijven lachen!!
Vanavond zijn wij uit eten dus ben ik er niet .. helaas. Gisteren zat ik klaar voor SF maar toen ging het helaas niet door en ben ik maar wat anders gaan doenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:17 schreef escape_nl het volgende:
Wie heeft er zin in een avondje Special Forces vanavond????
Bij genoeg animo zal ik de server omzetten
Dan heb je echt geluk zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef Razorback het volgende:
Zo vandaag mijn Logitech Z-5500 binnen gekomen. Met moeite die grote doos naar boven gekregen (bijna nog gevallen van de trap) Op mijn kamer helemaal uitgepakt, ouder speaker set afgesloten en nieuwe speaker set aangesloten, top geluid
Komt mijn moeder boven en zegt, je pakketje is aangekomen zeker.
Ze kijkt en ik zeg: Ja en het is vrij groot
Verder ook geen last van plopjes of andere rare geluiden
Ga met een groep mensen eens kijken wat Radar ofzo voor jullie kan doen. Dit gaat natuurlijk nergens over. Je koopt voor dik 200,- een geluidsset en die werkt niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan heb je echt geluk zoals ik al zeiBij mij en vele andere komen er altijd plopjes uit.
Je moet het anders zien. Wat kost een avondje neuken bij de hoeren ?quote:Wat is een retourtje duur zeg...40 euro! En daarna moet ik nog uit en drinken. Ik mis me OV
![]()
Ongeveer ¤40,- zonder drinkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ga met een groep mensen eens kijken wat Radar ofzo voor jullie kan doen. Dit gaat natuurlijk nergens over. Je koopt voor dik 200,- een geluidsset en die werkt niet goed genoeg.
[..]
Je moet het anders zien. Wat kost een avondje neuken bij de hoeren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |