quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:52 schreef Laniboekje het volgende:
En Advance Wars (zit vast op het laatste level)
[afbeelding]
Sword of Mana valt behoorlijk tegen, maar verder niets dan lof mbt je smaak hoorquote:Spellen die ik graag nog wil spelen:
Final Fantasy IV
Final Fantasy Tactics Advance
Sword of Mana
Tales of Phantasia
Fire Emblem
Fire Emblem: The Sacred Stones
Riviera
En dat was het wel weer even![]()
Als het je lukt, geef me tips/advies/hints/tactiek, alles! Of je mag mijn game proberen uit te spelen, ik ben te gefrustreerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga Advance Wars eindelijk proberen uit te spelen.
Nope, nog steeds nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef Smots het volgende:
Is Wario Ware Twisted al uit in Nederland?
ik gok V met kerst2006 en VI met kerst 2007 in de usa , en wneer gaan ze terranigma eens voor de gba serie uitbrengen , lijkt mij echt iets voor square-enix iets om tussendoor te releasen ,ook omdat het niet in die lijst van downloadbare Revolution staat (nog)quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy 4 is magistraalIk vind het zo'n ongelofelijk goede game, nu al GBA game of the year. Misschien dat Tales of Phantasia daar nog overheen gaat, maar ik denk het niet.
Ik ga er overigens vanuit dat V en VI dit jaar niet meer komen, maar pas in 2007. Mochten ze dit jaar nog komen, dan zal VI wel GBA GOTY worden
NAJAAAH!quote:
Zijn er uberhaupt al lijsten daarvoor dan? Ik vraag me trouwens serieus af hoe lang de GBA nog meegaat. Een jaar geleden had ik het ding compleet afgeschreven, maar damn, zoveel goede games gespeeld dit jaar, en dan komen er nog meer aan ook!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik gok V met kerst2006 en VI met kerst 2007 in de usa , en wneer gaan ze terranigma eens voor de gba serie uitbrengen , lijkt mij echt iets voor square-enix iets om tussendoor te releasen ,ook omdat het niet in die lijst van downloadbare Revolution staat (nog)
mijn tip/advies/hint/tactiek: leg hem even een tijdje weg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als het je lukt, geef me tips/advies/hints/tactiek, alles! Of je mag mijn game proberen uit te spelen, ik ben te gefrustreerd![]()
Wat vind jij van Sword of Mana? Ik hoorde gisteren van Roy dat het gewoon niet goed speelde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef -Yuna- het volgende:
Tales of Phantasia komt al snel, zag het op die site van nintendo. 31 maart alIs het spel al uit in Amerika? Heb het nog nergens gezien iig. Kan niet wachten op het spel want tegen die tijd heb ik sword of mana hopelijk uitgespeeld.
Op de GBA.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Kwam FFVI nu op de GBA of op de DS?
Het spel doet me weer terugdenken aan secret of mana. Die schatkisten, die kleine monstertjes. Ben nu al voor de 3e keer in het spel begonnen omdat ik steeds even speelde en het dan weer een half jaar in de kast lag. Toen ik een micro kocht ben ik steeds onderweg gaan spelen en ik vind het een heel leuk spel. Zonde dat ik er pas zo laat aan begonnen ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat vind jij van Sword of Mana? Ik hoorde gisteren van Roy dat het gewoon niet goed speelde.
Ik heb gehoord/gelezen dat het te maken had met iets in de cartridge van Wario Ware Twisted dat niet veilig genoeg was en de EU veiligheids dingen niet doorkwam ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:08 schreef Smots het volgende:
[..]
NAJAAAH!
Wat is dat voor belachelijke actie?!?
Dat spel is al maaaaanden uit!
Zoiets ja, het spel is nu in ieder geval uitgesteld tot juniquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb gehoord/gelezen dat het te maken had met iets in de cartridge van Wario Ware Twisted dat niet veilig genoeg was en de EU veiligheids dingen niet doorkwam ofzo.
Dat word importeren dan, ik heb het spel sinds ie uit is en heb er nog steeds ERG veel plezier mee, hoewel ie wel een beetje bulky word in de microquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb gehoord/gelezen dat het te maken had met iets in de cartridge van Wario Ware Twisted dat niet veilig genoeg was en de EU veiligheids dingen niet doorkwam ofzo.
quote:
Ik heb de DS versie gespeeld na deel 2. En voor mij voelde het absoluut niet als een herhaling. In de DS versie zijn de missies heel divers. Ze onderscheiden zich van deel 2, doordat er telkens nieuwe/aparte units worden geintroduceerd waardoor elke missie een andere strategie verlangt. Daarbij is voor mij de ijzersterke gameplay al genoegquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
mijn tip/advies/hint/tactiek: leg hem even een tijdje weg.
Ik speelde het spel een jaar geleden, kwam toen niet bij het einde. 1,5 maand geleden nogmaals opnieuw begonnen en ik fietste binnen een paar dagen naar het einde.
Wil ooit nog wel eens AW voor de DS spelen, maar ben bang dat dat meer gaat voelen als een uitbreiding op de GBA versie.
Ik zie daar een ouwe kwaliteitsuser nog postenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef DeHovenier het volgende:
Topic 14 is trouwens het eerste topic waarbij ik geen watbenjedan.nl krijg
In topic 14 werd niet verwezen naar het vorige deel (13), en ik kon ze dus niet meer vinden. Wat ben je dan als je de link van de vorige deel in het OP van het nieuwe deel niet neerzet? EEN PRUTSER!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef DeHovenier het volgende:
Topic 14 is trouwens het eerste topic waarbij ik geen watbenjedan.nl krijg
Oh shit, ik heb dus al die tijd met een onveilige cartridge zitten te spelen?!?!?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens de EU wel ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:35 schreef Smots het volgende:
[..]
Oh shit, ik heb dus al die tijd met een onveilige cartridge zitten te spelen?!?!?
Volgens Nintendo.nl komt het gewoon op 24 februari uit hoor. Nog steeds verschrikkelijk laat maar goed, beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:54 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Zoiets ja, het spel is nu in ieder geval uitgesteld tot juni![]()
In dat geval is It's Mr. Pants een echte aanrader; grappige aankleding en muziek en verslavende gameplay.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:54 schreef koekiemonster het volgende:
Nog meer tips (ben vooral gek op de wat onbekendere titels).
FFIV komt pas in juni naar Europa, dus voordat FFVI uitkomt zijn we in 2008quote:
FFIV --> 1e kw. 2006 volgens nintendo NL, dus dat zal vast wel zomer worden ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFIV komt pas in juni naar Europa, dus voordat FFVI uitkomt zijn we in 2008
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:28 schreef Thomper het volgende:
Wario Ware Twisted! - TBA
Is dat dat expansion pack? Of is het toch een losstaande game geworden? Ik hoop het eerste, zou ik wel een coole ontwikkeling vinden (expansion packs voor de DS in het GBA-slot). En ik heb wel trek in wat nieuwe Polarium-puzzels die je niet zelf hoeft in te voeren, duurt zo lang...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:28 schreef Thomper het volgende:
Polarium Advance - 7 april
Oh dat is dan minder. Ik ging er zomaar vanuit dat ze in japan vast al wel faceplates zouden hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die zijn er ook nog niet op dit moment
In het Vraag&Aanbod subforum worden zo af en toe wel eens spellen aangeboden die niet al te duur zijn. Misschien leuk om daar eens tussen te zoeken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:12 schreef carfreak_01 het volgende:
Ik heb nu ook een Micro Famicom ..![]()
Alleen geen spel![]()
Is er iemand hier die nog een leuk spelletje te koop heeft![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
In het Vraag&Aanbod subforum worden zo af en toe wel eens spellen aangeboden die niet al te duur zijn. Misschien leuk om daar eens tussen te zoeken?
Moet je er dan wel bij zeggen he?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:02 schreef carfreak_01 het volgende:
Tja , als ik daar wat had gevonden had ik het niet gevraagd![]()
![]()
Niet te koop, maar loop eens langs de FRS, die hebben nu een 2e voor de halve prijs actie....en ja, met een Famicom editie kun je voor 20¤ ook nog altijd één van de oude NES games kopenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:12 schreef carfreak_01 het volgende:
Alleen geen spel![]()
De adapter uit USA is 110 Volt, dus dat gaat in Nederland niet werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:17 schreef SillyWalks het volgende:
Als ik een nieuwe versie van de GBA SP importeer uit Noord-Amerika, moet ik hier dan een aparte adapter kopen, of kan ik gewoon zo'n universele stekkerconverter gebruiken op de meegeleverde adapter?
Ok, maar dat is dus geen probleem? Kan er gewoon een in Amerika bestellen? (Nintendo Nederland heeft geen duidelijk antwoord op mijn vraag of/wanneer dat ding in Nederland uit komt)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:35 schreef knater het volgende:
[..]
De adapter uit USA is 110 Volt, dus dat gaat in Nederland niet werken.
Nieuwe adapter dus
Dat is geen enkel probleem, alle Nintendo handhelds zijn regio vrij, dus met spellen geen probleem.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:43 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ok, maar dat is dus geen probleem? Kan er gewoon een in Amerika bestellen? (Nintendo Nederland heeft geen duidelijk antwoord op mijn vraag of/wanneer dat ding in Nederland uit komt)
Hoe zit het eigenlijk met dode pixels? Hebben die GBA SP's daar veel last van? Want terugsturen naar Noord-Amerika wordt een duur grapjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:40 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem, alle Nintendo handhelds zijn regio vrij, dus met spellen geen probleem.
Je moet idd gewoon een adapter/lader hier in NL halen, die heb je voor 10¤ ofzo.
EN idd Nintendo geeft niet echt antwoord op dat soort dingen, behalve van: als we het weten maken we het bekendEn ze proberen je af te raden met importeren e.d. , maar da's gewoon om de EU omzet op peil te houden
Nieuw of tweedehands? Zonieuwja, waar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef Smots het volgende:
Yaaaaaaaaaay!
Vandaag "It's Mr. Pants!" voor een tientje gevonden!
Hij was nieuw. Maar ik maak je dood met een blije mus, want het was het laatste exemplaar bij de opruiming in de FNAC in Antwerpen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nieuw of tweedehands? Zonieuwja, waar?
Jij hebt duidelijk dat laatste level nog niet meegemaakt, het is echt hel en ik heb de ergste CO's die je maar kan hebben. Zooo frustrerend.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef philipnorth het volgende:
Ja! gewoon doen!
Ik moet er ook mee verder, maar t schiet ook ff niet op, zit in level 12 ofzo
Das wel HEEL slechtquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom bij Advance Wars niet verder dan missie 5 ofzo.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:11 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb Final Fantasy IV besteld bij VGP met Paypal. Tot die tijd probeer ik zo af en toe AW maar eens, maar ik zit meer te wachten op FF.
Ik heb er zooooo een zin in hequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Geweldige keus. Best GBA game tot nog toe
gehaaldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef philipnorth het volgende:
NogmaalsLani
Ik ga zo ook weer eens verder, moet die 11e/12e mission ook maar eens halen
Na Enigma komt de Final Battle. Alvast succes!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef philipnorth het volgende:
Absoluut, zit nu in de misson Enigma, tegen Sturm (voor t eerst), is dat die ene die jij nog moest? Of is dat er 1 of 2 later ofzo?
Het gaat wel lekker
Mijn tip, laat Drake nooit zijn Co-power gebruiken.. dan loop je zelf ook damage op. Ik had overigens Drake en Max.. ook niet echt de beste Co's.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:40 schreef philipnorth het volgende:
Zit nu idd in de Final Battle
Ik snap waarom je zo aan t vloeken was
Maar is echt zwaar irritant, ik heb Drake (die kapitein) als extra CO, maar die gast sucked, zowel op t land als in de lucht
Maar we gaan er mee verder
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:11 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb Final Fantasy IV besteld bij VGP met Paypal. Tot die tijd probeer ik zo af en toe AW maar eens, maar ik zit meer te wachten op FF.
Heb dus ook Drake en Maxquote:Op zondag 5 februari 2006 19:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mijn tip, laat Drake nooit zijn Co-power gebruiken.. dan loop je zelf ook damage op. Ik had overigens Drake en Max.. ook niet echt de beste Co\\\'s.
Tis meer strategie dan een gewone RPG, maar geen strategie RPGquote:Op zondag 5 februari 2006 20:54 schreef Laniboekje het volgende:
Riviera: The Promised Land.. is dat meer een strategische RPG of niet? Iemand die het spel gespeeld heeft?
Lopen via keuzes? Hm.. ik weet niet of het wel een spel voor mij is. Misschien maar een keer simpel lenen van iemand voordat ik het zelf koop.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, het is wel de meest turnbased game die ik kenZelf het lopen door de werelden heen gaat turnbased, via keuzes
Donderdagavond. Maar ja, het weekend zit er wel tussen. Het spel is ook al geshipped enzo (binnen een dag), ik denk dat de PTT lui is, zoals wel vaker.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:18 schreef H.Flick het volgende:
Wanneer heb je FFIV besteld? VGP bezorgt bij mij altijd binnen 3 of 4 dagen.
Batterij kapot lijkt me, ben benieuwd wat ze zeggen ik heb ze laatst gemailed (3 maanden geleden ofzo) ook over een batterij probleem, zit nog steeds te wachtenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef philipnorth het volgende:
gvdgvdgvd mijn GBA SP laadt niet meer op, lampje gaat zelfs niet meer branden gvdgvdgvd
Ook niet met andere lader, ander stopcontact etc, lader werkt wel op de DS
Morgen Nintendo bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dit eerlijk gezegd dus nooooit gedaan he, ik bedoel leuk ja garantie, maar je GBA SP ben je kwijt en je moet maar zien hoe en wanneer je em terug krijgt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:05 schreef philipnorth het volgende:
Nou, 1 ding weet ik sowieso, Nintendo moet je niet mailen iig
Ik ga straks bellen, kijken wat ze zeggen.
Dat de batterij kapot is snapte ik ook wel, ding is net 1,5 jaar oud, eigenlijk belachelijk gewoon.
edit:
Gebeld, vriendelijke meneer bevestigde dat het inderdaad wel de batterij zou zijn ja, had er geen verklaring voor dat deze na 1,5 jaar al leeg/op is.
Kan mijn GBA opsturen met kopie van bon en de batterij wordt vervangen (kosteloos) want nog binnen garantieperiodeMag zelfs naar antwoordnummer, maar dan is ie niet verzekerd enzo, dus die 5,50 geef ik er wel aan uit (was ik sowieso al van plan)
Dus ff een begeleidend briefje erbij knutselen en dan mag ie op de post.... arme GBA SP NES edition...moet ie helemaal alleen op reis.....
Overdrijven is ook een vak, tis geen nokia.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:44 schreef Bigs het volgende:
Ja en dan krijg je zo'n crappy imitatie ding wat na een maand ontploft en daarmee je GBA verneuktOok geen goede oplossing lijkt me
postbode zit er al 2 dagen mee te spelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:51 schreef Laniboekje het volgende:
- Nevermind - Bezorger Mustafa had het pakketje bij de buren geleverdEn ja, hij heet echt Mustafa. Anyway, tot over een aantal dagen pleurt FF IV in de GBA
![]()
Enjoy!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:51 schreef Laniboekje het volgende:
- Nevermind - Bezorger Mustafa had het pakketje bij de buren geleverdEn ja, hij heet echt Mustafa. Anyway, tot over een aantal dagen pleurt FF IV in de GBA
![]()
Heb je helemaal gelijk in op zich, maar het kan ook zijn dat het ipv de batterij het contactje is (omdat als ik er in blaas en de stekker er dan in doe, ik m wel een paar tellen zie branden) dus wordt mijn GBA gewoon gecontroleerd en kosteloos gerepareerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef knater het volgende:
[..]
Ik had dit eerlijk gezegd dus nooooit gedaan he, ik bedoel leuk ja garantie, maar je GBA SP ben je kwijt en je moet maar zien hoe en wanneer je em terug krijgt.
Zou liever zien dat ze de batterij opsturen, maargoed ik denk dat ze dat weer niet doen ivm mensen die het voor elkaar krijgen hun GBA's te verkloten met het vervangen van een batterij.
Als je op play-asia / lik-sang kijkt heb je voor een 5 a 6 euro een replacement batterij, dan hoef je je GBA SP nergens heen te sturen en word je nieuwe batterij bij je thuisbezorgd.
Have fun!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:51 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Klopt, er zit af en toe wat slow down inquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:17 schreef Laniboekje het volgende:
FF IV is zooooo tof. Ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben om te spelen. Het enige waar ik me aan stoor dat er af en toe een 'lag' inzit als je je attack weer herlaadt in gevechten. Dan blijft de balk heel even staan (echt maar heel even), maar het stoort wel.
Iemand die FF IV heeft gespeeld, dit ook al gehad?
Ok, dan ben ik niet de enige die het heeft. Ik was al bang voor een bad copyquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, er zit af en toe wat slow down in
Lexie weet wel hoe dat moet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:18 schreef Bigs het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik die faceplate die er nu op zit af krijg.. heb je daar niet een speciaal hulpmiddel bij nodig ofzo?
Je hebt aan de linkerkant van je Micro twee van die kleine grijze dingen die je moet indrukken dan plopt dat ding er vanzelf af.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:18 schreef Bigs het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik die faceplate die er nu op zit af krijg.. heb je daar niet een speciaal hulpmiddel bij nodig ofzo?
Wat ben je ver?! Reis je veel?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef Laniboekje het volgende:
Zit nu in Elban Castle (FF IV Advance), ff dat kasteel doorspitten voordat ik de Earth Crystal gedoe ga halen... Man, wat is dat kasteel moeilijk!
Je komt geen random monsters tegen, alleen in van die kisten en die monsters zijn nog moeilijker dan alle eindbazen die ik tot nu toe gezien heb.
![]()
Heerlijke game.
Omdat het stiekem het GBA topic is.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef washandje het volgende:
Waarom staat de old skool baksteen niet in de OP?
Ik weet niet of het ver is hoor.. ik wist niet precies waar ik heen moest voor die Earth Crystal en toen zag ik een hele gave grote toren met daar dichtbij een stadje en daar ben ik dus heen gegaanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat ben je ver?! Reis je veel?![]()
Ik bewaar hem voor de zomer, dat is toch meer de handheld-tijd.
Omdat je met de GBA en GBA SP alle bestaande Gameboy spellen kan spelen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef washandje het volgende:
Waarom staat de old skool baksteen niet in de OP?
Ik weet het eigenlijk ook niet, maar het klinkt verquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ver is hoor.. ik wist niet precies waar ik heen moest voor die Earth Crystal en toen zag ik een hele gave grote toren met daar dichtbij een stadje en daar ben ik dus heen gegaan![]()
Ik game trouwens nooit als ik op pad ben, ik lig altijd op mijn bankje in mijn kamer te gamen terwijl mijn huisdiertjes om mij heen hobbelen. Of 's nachts als ik niet kan slapen, prima tijdverdrijf.
quote:
Zit 'you spoony bard' er nog steeds in, trouwens?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef Laniboekje het volgende:
Zit nu in Elban Castle (FF IV Advance),
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zit 'you spoony bard' er nog steeds in, trouwens?
Valt wel mee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
Tis wel het meest crappe ding ooit van Nintendo qua robuustheid.
Als een face plate al verbuigt als je hem aan ' de verkeerde kant (er staat niks over aangegeven' opent, dan kan ik dat niet stevig noemen. En als er iemand voorzichtig is met zijn stuff dan ben ik het wel.quote:
Ja, ik had hem links losgeklikt/vastgeklikt/wat dan ook. Ik had in ieder geval zonder inspanning een pinnetje verbogen. Gelukkig viel het nog terug te buigenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Je hebt je faceplate eraf gehaald aan de verkeerde kant?
woepiedooooo!!quote:
"Redactie Games"quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat Mother 3 eigenlijk voor spel?![]()
Nou ik red het anders wel met tussendoor af en toe op Select duwen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand die Castlevania Double Pack met Harmony of Dissonance en Aria of Sorrow eigenlijk gekocht? Ik vond Castlevania op de DS geweldig, maar ik weet niet of ik dat zonder 2e scherm met map nog zou trekken.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
Tales of Phantasia vandaag ook maar even besteld, studiefinanciering is weer binnen.
![]()
IBgroep is de grooste vriend van een gamer. Ik krijg honderd per maand binnen terwijl ik niets hoeft te betalen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
Tales of Phantasia vandaag ook maar even besteld, studiefinanciering is weer binnen.
![]()
Import?? Of is die hier inmiddels al uit?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
In zowel de USA als in Europa komt de game in maart uit als alles goed gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:59 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Import?? Of is die hier inmiddels al uit?
quote:That being said, those who dare to explore Tales of Phantasia should be pleased with their experience. The gameplay does feel a bit aged, but the story and RPG elements are very solid. In fact, the game opens with one of the darkest character introductions since the SNES Final Fantasy games. There were actual moments when I laughed out loud in shock as the story unfolded. I can't stress enough how much Phantasia feels like a retro RPG, and what a great feeling it is. Those looking for an experience that will take them back to the days of SNES should look no further. GBA fans that have stuck around through the DS launch are being treated to some great fan service with games like Final Fantasy IV and now Tales of Phantasia. Now, let's add Chrono Trigger to the library so we can have ourselves a real party!
Ik ben er nog steeds over aan het denken maar ik heb nog zoveel andere games die mijn aandacht opeisenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand die Castlevania Double Pack met Harmony of Dissonance en Aria of Sorrow eigenlijk gekocht? Ik vond Castlevania op de DS geweldig, maar ik weet niet of ik dat zonder 2e scherm met map nog zou trekken.![]()
Waarom Tales of?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Maar het is zo een retegoed spel! Ik bedoel.. Tales of Symphonia was gewoon heaven.. ik denk dat er gamers zijn die het het einde vinden, of juist helemaal niets.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom Tales of?!. Doet me pijn.
me too!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Ja precies bij mijn weten kwam het spel ergens eind maart in europa uit, dus leek me vroeg om al te bestellen. Denk dat ik maar de europese versie ga halen dan maar ik wil het spel zeker weten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In zowel de USA als in Europa komt de game in maart uit als alles goed gaat.
waar heb je die gekocht dan??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:12 schreef carfreak_01 het volgende:
Alleen geen spel![]()
wat is nu de waarheid , kan gb micro nu ook gb color aanquote:Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef Bigs het volgende:
Woei.. vandaag een GB Micro gekocht om zo mijn oude GBA games weer eens te kunnen spelen (heb eerst m'n GBA onder het stof vandaan gehaald, maar het scherm stoorde mij toch wel weer erg). Ik moet zeggen dat ik hem erg vet vindHet scherm is echt indrukwekkend.
Misschien dat het nu ook maar eens tijd wordt om een flashkaart te kopen.
Hij kan het wel aan, maar het werkt niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is nu de waarheid , kan gb micro nu ook gb color aan
Alleen GBA cartridges is dus het antwoord, geen GB/GB Color.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is nu de waarheid , kan gb micro nu ook gb color aan
oke is dat ook ontkracht , naja de micro is wel erg leuk voor er naast de dsquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:54 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Alleen GBA cartridges is dus het antwoord, geen GB/GB Color.
Als je die wilt kunnen spelen, zul je dus of een GBA of een GBA SP aan moeten schaffen.
DS kan óók géén GB cartridges afspelen, alleen GBA.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
oke is dat ook ontkracht , naja de micro is wel erg leuk voor er naast de ds
ja dat wist ik , in de eerste specificaties van de micro stond gba en gbc , deze is nu sporadisch te zien op internet dus er zijn 2 waarheden die rond zwerven , maar een gebruiker kan het het beste wetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:25 schreef philipnorth het volgende:
[..]
DS kan óók géén GB cartridges afspelen, alleen GBA.
Shame on you!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er nou zo goed aan Final Fantasy? Ik heb er nog nooit 1 gespeeld
Misschien nu tijd om een van de beste Final Fantasy games aan te schaffen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er nou zo goed aan Final Fantasy? Ik heb er nog nooit 1 gespeeld
Same here..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik de toekomstige gameslijst voor de GBA bekijk zie ik nog maar 2 games die ik echt wil... FFV en VI. Daarnaast misschien Yggdra Union, maar dat hangt van de uitwerking ervan af. Van de games die uitzijn wil ik Drill Dozeren Tales of Phantasia nog. Maar dan? Dan houdt het op denk ik
http://gameboy.ign.com/index/release.html
Ik heb alleen een GB Classicquote:Op zondag 5 maart 2006 05:31 schreef knater het volgende:
[..]
Misschien nu tijd om een van de beste Final Fantasy games aan te schaffen?
http://www.lik-sang.com/info.php?category=143&products_id=5628&
Final Fantasy Tactics voor nog geen 16 Euro!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:VIDEOGAMESPLUS.CA
------------------------------------------------------
Order Number: ***
Detailed Invoice: https://www.videogamesplu(...)nfo.php?order_id=***
Date Ordered: Monday 09 January, 2006
Your order has been updated to the following status.
New status: Preorder Shipped
Please reply to this email if you have any questions.
Yupquote:
das mooi, ik ben misschien van plan om een (rode) micro aan te schaffen en mijn handheldgameverslaving weer wat aan te zwengelenquote:
Ik verwacht dat ze dan wel saampjes in hetzelfde vliegtuig zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:35 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn Tales of Phantasia is nu ook shipped.
Best apart idee eigenlijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze dan wel saampjes in hetzelfde vliegtuig zitten
Ik heb FF dawn of souls ook sinds vorige week. Baalde er ook van dat het spel zo duur bleef (is wel een tijd 25 euro geweest ergens). Het spel lag al weken in de budgetbak bij de free record shop in Rotterdam ook voor 25 euro. Wilde het spel daar gaan halen maar dan heb je zo'n afgetrapt doosje. Dus heb het spel nu via marktplaats gekocht, zelfs de vipcode was nog ongebruikt. Met zulke spellen moet je echt geluk hebben dat je ze ergens goedkoop ziet liggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:03 schreef peristilius het volgende:
Ik wacht nog steeds tot FF: Dawn of Souls en KH: Chain of Memories een beetje betaalbaar worden. Rotspellen zijn nog steeds 40 euro.
Vooral FF wil ik graag hebben, heb FF I & II als enigen nog niet in mijn FF collectie (met uitzondering van 3, die nog steeds niet uit is gekomen in het westen).
het is een heerlijk formaatje om mee te nemen, de ds vind ik nog iets te groot om overal mee naar toe te slepenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
das mooi, ik ben misschien van plan om een (rode) micro aan te schaffen en mijn handheldgameverslaving weer wat aan te zwengelen
die 45 euro is het spel dubbel en dwars waardquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom worden die GBA games nou nooit goedkoper
Ik wil graag Super Mario Bros 3, maar die is overal nog 45 euro![]()
Ik den kdat ik hem maar ga kopenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die 45 euro is het spel dubbel en dwars waard
maar je hebt gelijk
Het is een beginnetjequote:We've learned that Nintendo of America is readying its Player's Choice line of "greatest hits" games for a lower pricepoint on the GBA front, with three games ready to premiere the line next month.
Player's Choice is the moniker for hugely selling classics in the Nintendo library, reissued for a cheaper price. The line goes way back to the days of the Super NES, Game Boy classic, and Nintendo 64, and the company has continued it on the GameCube.
Starting April 2nd, the series will make its debut on the Game Boy Advance. Three games in the company's library will go Player's Choice on this day: Super Mario Advance: Super Mario Bros. 2, Mario & Luigi: Superstar Saga, and Yoshi's Island: Super Mario Advance 3. Each of these three games will be repackaged in a new Player's Choice box and priced at a MSRP of 19.99.
Hehe, eindelijkquote:
20-25 euro heb ik er nog wel voor over, niet de 50 euro die ze er nu voor vragen.quote:
Gekochtquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom worden die GBA games nou nooit goedkoper
Ik wil graag Super Mario Bros 3, maar die is overal nog 45 euro![]()
same here!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
Tales of Phantasia is gisteren geleverd. Heb er nog niet echt de tijd voor gehad om het te spelen, die schade ga ik vanavond inhalen.
Dit is zeker een mooi begin!quote:
M&L: SS nog niet gespeeld? Ga je eens schamen en dat heel snel doen!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:32 schreef Noax het volgende:
[..]
Dit is zeker een mooi begin!
Mario & Luigi: Superstar Saga, heb ik vorig jaar bij de Dixons voor 25 euro gekocht..
Nog niet eens gespeeld trouwens...
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:50 schreef H.Flick het volgende:
Zie je nou wel! "Tales of" zijn baggergames.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht begonnen aan ToP, de stem uit de intro is een beetje onduidelijkLeuk hoor dat ze voiceacting op de GBA doen, maar het is niet ideaal
Overigens ben ik niet toegekomen aan een gevecht, ik was in slaap gevallen
Hehe, ik was dus gewoon te ver doorgelopen en kwam in een area met te sterke monsters. Nu kan ik dus weer verder. Af en toe ben ik echt dom.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:49 schreef Laniboekje het volgende:
Godsakke joh hee... bij ToP: Ben net in de verleden tijd beland.. moet ik ergens tussen bergen door lopen om bij het volgende dorpje te komen. Maar ik word iedere keer in de pan gehakt daar in die bergen. Dat is echt niet leuk meer.. heb het al 10x geprobeerd en nog steeds niet door de bergen heen gekomen.
![]()
De gevechten 'laggen' soms wel een beetje ja. Ik heb net hetzelfde idee als mijn FF IV. Maar het is wel irritanter omdat bij ToP het realtime gevechten zijn. Ik heb er ook best wel last van..quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zit niet mee met mijn ToP ervaringenGister ging ik weer spelen en toen was mn batterij leeg toen ik net het zwijn had verslagen... Dat is een kwartiertje ofzo
Overigens vind ik de gevechten wat aan de trage kant als je dat vergelijkt met Tales of Legendia die vele malen soepeler speelt...
Ik heb ff stiekem de SNES ROM gespeeld en daar laggen de battles ook een beetjequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De gevechten 'laggen' soms wel een beetje ja. Ik heb net hetzelfde idee als mijn FF IV. Maar het is wel irritanter omdat bij ToP het realtime gevechten zijn. Ik heb er ook best wel last van..
Ik hoor ook van verscheidene mensen dat de SNES versie in het begin makkelijker is, of de GBA-versie uiteindelijk moeilijker is.. geen idee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ff stiekem de SNES ROM gespeeld en daar laggen de battles ook een beetjeDas toch wel een minpunt eigenlijk
Overigens is het wel grappig om te zien dat in die ROM de vertaling niet helemaal klopt (tis een gehackte versie met amateur vertaling). Een apple gel heet bijv Apple Gummie
Wat me ook opviel is dat je in de SNES versie sterker bent, één klap en zo'n wesp uit het eerste bos is dood, terwijl ik in de GBA versie toch wel een aantal keer moet slaan
Hahaha, inderdaad. Voice-acting moeten ze eigenlijk maar gewoon overlaten aan consoles die gebruik maken van cd's of dvd's zodat ze er wat meer geheugen voor uit kunnen trekkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik hoor ook van verscheidene mensen dat de SNES versie in het begin makkelijker is, of de GBA-versie uiteindelijk moeilijker is.. geen idee.
Overigens vind ik het geluid (lees; kreun en steuntjes) van de characters in battles ook echt verschrikkelijk irritant
Voor mij staat nog steeds M&L: Superstar Saga op 1. Maar echt op de voet gevolgd door de FF-games. FF V en FF VI komen ook nog zeker in mijn collectie van GBA-games.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. Voice-acting moeten ze eigenlijk maar gewoon overlaten aan consoles die gebruik maken van cd's of dvd's zodat ze er wat meer geheugen voor uit kunnen trekken
Ik verwacht dat FFIV nog wel even mn favoriete RPG op de GBA blijft, iig tot de delen 5 en 6 er zijn
FF: Tactics he.. zit daar eigenlijk echt een verhaal in en een einde? Ik had vernomen dat het meer een game was waar je eindeloze strategische battles kon voeren. Of houdt het ook ergens op?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
M&L komt bij mij pas op 3, FF:Tactics is de nummer 2
Ik vond het namelijk wel een erg toffe game met heel veel humor (een van de weinige games waar je ook echt moet lachen) maar het battlesysteem is niet gehaal aan mij besteed.
Er is wel iets van een verhaal, de missies die daarbij horen moet je spelen om de game 'uit te spelen'. Maar het is eigenlijk meer een soort van game waarbij je eindeloos missies kan spelen ja (150 totaal ofzo?)quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
FF: Tactics he.. zit daar eigenlijk echt een verhaal in en een einde? Ik had vernomen dat het meer een game was waar je eindeloze strategische battles kon voeren. Of houdt het ook ergens op?
Hmm.. niet echt een spel voor mij denk ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is wel iets van een verhaal, de missies die daarbij horen moet je spelen om de game 'uit te spelen'. Maar het is eigenlijk meer een soort van game waarbij je eindeloos missies kan spelen ja (150 totaal ofzo?)
Mjah, het is een combi tussen Advance Wars en Final Fantasy. Ik vond het echt wel een toffe game en het dunne verhaaltje dát er is, is nog best grappigquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm.. niet echt een spel voor mij denk ik.
Jij duivelse verleiderquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor iedereen die van actie houdt:
http://www.play.com/play247.asp?pa=rts&page=title&r=GBA&title=167804
10 pond is ongeveer 15 euro en dat is de game zeker waard
als je op start duwt kun je zien of een wapen beter is dat het huidige wapen.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:50 schreef Neverstop het volgende:
Final Fantasy: Tactics...
Ben nu 8 uur onderweg ofzo. Gaat allemaal lekker, sla iedereen zo aan puin.
Maar is er in hemelsnaam een makkelijke manier om je items over je characters te verdelen. Want als ik nu 1 mannetje een nieuw zwaard wil geven ga ik naar het Sell items scherm en ga daar de dingen vergelijken.
Je kan ook wel in het equip scherm kijken, maar dan moet ik de waardes voor en na het nieuwe wapen opschrijven.
Ik kom er ook niet echt aan toe... Speel vooral Super Princess Peach op de DS omdat ik niet veel tijd heb en die game beter is voor korte sessies. Misschien van het weekend in de treinquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm, mijn Tales of Phantasia ervaringen zijn de laatste tijd ook niet best. Ik heb er weinig tijd voor en als ik het spel speel ben ik sneller geneigd om het aan de kant te leggen.
Begrijp me niet verkeerd, het spel is opzich wel leuk.. maar ik ben te verwend met FF IV en dus kan dit spel me niet echt zo grijpen als FF IV deed.
Dit weekend ga ik ook veel treinen, misschien toch maar eens ook mee nemen dan. Ik doe dat overigens nooit, gamen in het OV o.i.d. Ben altijd bang dat iemand dat ding dan in zijn voorbijgaan uit mijn handen grist.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet echt aan toe... Speel vooral Super Princess Peach op de DS omdat ik niet veel tijd heb en die game beter is voor korte sessies. Misschien van het weekend in de trein
Haha, dat durven ze bij mij niet... De enige die iets tegen me durven te zeggen als ik aan het gamen ben in de trein zijn kleine kinderen die ook willen. Meestal laat ik ze dan ook maar even spelen ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik ook veel treinen, misschien toch maar eens ook mee nemen dan. Ik doe dat overigens nooit, gamen in het OV o.i.d. Ben altijd bang dat iemand dat ding dan in zijn voorbijgaan uit mijn handen grist.
Hahaha, schattigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, dat durven ze bij mij niet... De enige die iets tegen me durven te zeggen als ik aan het gamen ben in de trein zijn kleine kinderen die ook willen. Meestal laat ik ze dan ook maar even spelen ook
Whehehe, ben ik even blij met mijn import.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een EU datum voor FFIV: 2 juni
Astro boy is echt een meesterlijke game.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor iedereen die van actie houdt:
http://www.play.com/play247.asp?pa=rts&page=title&r=GBA&title=167804
10 pond is ongeveer 15 euro en dat is de game zeker waard
Heb ook maar geimporteerd. Heb het spel hopelijk eind deze week binnen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een EU datum voor FFIV: 2 juni
Ik heb net ook echt 2 uur lang zitten gamen, eindelijk voorbij zo'n zwaar irritante boss. Blijkbaar was ik zwaar underleveld en nu fiets ik er weer zo doorheen. Het vechten gaat me nu inderdaad ook steeds beter af, kwestie van gewenning denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk dik anderhalf uur achter elkaar in Phantasia kunnen stoppen. Vind het verhaal nu best tpof eigenlijk en het vechten went zodat ik het steeds minder irritant ga vinden
Ik had trouwens wel ff lasten van die twee reuzen, maar na 2 levels extra waren ze zo dood
Toffe game, maar geen FFIV
Ja, lekker rot is het daar. Je kan overigens wel tussen die wervelwinden doorlopen. Dat eens proberen?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik verdwaal n beetje in die windvalleiBlijf rondjes lopen en er gebeurt niet echt wat volgens mij, heb wel twee keer die sylphs aan kunnen vallen, maar het lukt niet altijd
![]()
Ik heb geeeen idee hoe groot het spel is. Ben al zo'n 10u bezig en nog niet echt vol in actie geweest qua verhaal (mag niet te veel spoileren). Als het direct de lengte heeft van Golden Sun ofzo, dan ben ik nog wel even bezig.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef philipnorth het volgende:
nog iets meer als 2 wekenmoet te doen zijn toch?
Dat vind ik altijd een beetje irritant. Dan zit ik met 2 verhalen door elkaar in mijn hoofdquote:Op maandag 27 maart 2006 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
10 uur alweer johJeetje, ik zit op 4 of 5 ofzo. Waarom wil je trouwens perse de game uithebben? Kan je niet 2 games door elkaar spelen?
Ja, het gaat nu wel lekker. Gisteren baalde ik nog even omdat ik er van overtuigd was dat ik na een bossfight nog gesaved had, dat was dus niet zo. De boss was gelukkig nog goed te verslaan voor een tweede keer. Heb vandaag zelfs nog in het zonnetje in de tuin gezeten met mijn GBA'tjequote:Op zondag 9 april 2006 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, je schiet lekker opIk ga volgend weekend weer flink aan de ToP, mn GB Micro is het enige dat ik daar heb om te gamen en dan kan ik toch gezellig beneden zitten
GameFaqs is wat betreft de weg zoeken wel je vriend! Ik kon de locaties ook nooit vinden, even Ctrl. F in een walkthrough en ik kon weer verder.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben zo de weg kwijt in ToPIkmoet die spirits zoeken en heb de vuurspirit, maar earth en water... GEEEEEN IDEE
In mario en Luigi was je ook al te zwak voor de eindbaasquote:Op zondag 16 april 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Helemaal nietAlleen in ToP... FFIV, DQVIII, ToL, allemaal prima gebalanceerd, maar ToP niet
En dan nog huilen dat die eindbaas zo moeilijk is ook.quote:Op maandag 17 april 2006 16:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
In mario en Luigi was je ook al te zwak voor de eindbaas.
Klopt, maar die had (net als ToP eigenlijk) gewoon een minder gevechtssysteem. ToP hapert te veel en M&L2 was saaiquote:Op maandag 17 april 2006 16:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
In mario en Luigi was je ook al te zwak voor de eindbaas.
http://www.noewatch.com/2(...)ed-explanations.htmlquote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Komt wario ware twisted hier ooit nog uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |