Ik heb FF dawn of souls ook sinds vorige week. Baalde er ook van dat het spel zo duur bleef (is wel een tijd 25 euro geweest ergens). Het spel lag al weken in de budgetbak bij de free record shop in Rotterdam ook voor 25 euro. Wilde het spel daar gaan halen maar dan heb je zo'n afgetrapt doosje. Dus heb het spel nu via marktplaats gekocht, zelfs de vipcode was nog ongebruikt. Met zulke spellen moet je echt geluk hebben dat je ze ergens goedkoop ziet liggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:03 schreef peristilius het volgende:
Ik wacht nog steeds tot FF: Dawn of Souls en KH: Chain of Memories een beetje betaalbaar worden. Rotspellen zijn nog steeds 40 euro.
Vooral FF wil ik graag hebben, heb FF I & II als enigen nog niet in mijn FF collectie (met uitzondering van 3, die nog steeds niet uit is gekomen in het westen).

het is een heerlijk formaatje om mee te nemen, de ds vind ik nog iets te groot om overal mee naar toe te slepenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
das mooi, ik ben misschien van plan om een (rode) micro aan te schaffen en mijn handheldgameverslaving weer wat aan te zwengelen

die 45 euro is het spel dubbel en dwars waardquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom worden die GBA games nou nooit goedkoper
Ik wil graag Super Mario Bros 3, maar die is overal nog 45 euro![]()

Ik den kdat ik hem maar ga kopenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die 45 euro is het spel dubbel en dwars waard
maar je hebt gelijk

Het is een beginnetjequote:We've learned that Nintendo of America is readying its Player's Choice line of "greatest hits" games for a lower pricepoint on the GBA front, with three games ready to premiere the line next month.
Player's Choice is the moniker for hugely selling classics in the Nintendo library, reissued for a cheaper price. The line goes way back to the days of the Super NES, Game Boy classic, and Nintendo 64, and the company has continued it on the GameCube.
Starting April 2nd, the series will make its debut on the Game Boy Advance. Three games in the company's library will go Player's Choice on this day: Super Mario Advance: Super Mario Bros. 2, Mario & Luigi: Superstar Saga, and Yoshi's Island: Super Mario Advance 3. Each of these three games will be repackaged in a new Player's Choice box and priced at a MSRP of 19.99.

Hehe, eindelijkquote:

20-25 euro heb ik er nog wel voor over, niet de 50 euro die ze er nu voor vragen.quote:

Gekochtquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom worden die GBA games nou nooit goedkoper
Ik wil graag Super Mario Bros 3, maar die is overal nog 45 euro![]()

same here!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
Tales of Phantasia is gisteren geleverd. Heb er nog niet echt de tijd voor gehad om het te spelen, die schade ga ik vanavond inhalen.

Dit is zeker een mooi begin!quote:

M&L: SS nog niet gespeeld? Ga je eens schamen en dat heel snel doen!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:32 schreef Noax het volgende:
[..]
Dit is zeker een mooi begin!
Mario & Luigi: Superstar Saga, heb ik vorig jaar bij de Dixons voor 25 euro gekocht..
Nog niet eens gespeeld trouwens...

quote:Op maandag 13 maart 2006 20:50 schreef H.Flick het volgende:
Zie je nou wel! "Tales of" zijn baggergames.

quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht begonnen aan ToP, de stem uit de intro is een beetje onduidelijkLeuk hoor dat ze voiceacting op de GBA doen, maar het is niet ideaal
Overigens ben ik niet toegekomen aan een gevecht, ik was in slaap gevallen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |