Ik heb FF dawn of souls ook sinds vorige week. Baalde er ook van dat het spel zo duur bleef (is wel een tijd 25 euro geweest ergens). Het spel lag al weken in de budgetbak bij de free record shop in Rotterdam ook voor 25 euro. Wilde het spel daar gaan halen maar dan heb je zo'n afgetrapt doosje. Dus heb het spel nu via marktplaats gekocht, zelfs de vipcode was nog ongebruikt. Met zulke spellen moet je echt geluk hebben dat je ze ergens goedkoop ziet liggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:03 schreef peristilius het volgende:
Ik wacht nog steeds tot FF: Dawn of Souls en KH: Chain of Memories een beetje betaalbaar worden. Rotspellen zijn nog steeds 40 euro.
Vooral FF wil ik graag hebben, heb FF I & II als enigen nog niet in mijn FF collectie (met uitzondering van 3, die nog steeds niet uit is gekomen in het westen).
het is een heerlijk formaatje om mee te nemen, de ds vind ik nog iets te groot om overal mee naar toe te slepenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
das mooi, ik ben misschien van plan om een (rode) micro aan te schaffen en mijn handheldgameverslaving weer wat aan te zwengelen
die 45 euro is het spel dubbel en dwars waardquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom worden die GBA games nou nooit goedkoper
Ik wil graag Super Mario Bros 3, maar die is overal nog 45 euro![]()
Ik den kdat ik hem maar ga kopenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die 45 euro is het spel dubbel en dwars waard
maar je hebt gelijk
Het is een beginnetjequote:We've learned that Nintendo of America is readying its Player's Choice line of "greatest hits" games for a lower pricepoint on the GBA front, with three games ready to premiere the line next month.
Player's Choice is the moniker for hugely selling classics in the Nintendo library, reissued for a cheaper price. The line goes way back to the days of the Super NES, Game Boy classic, and Nintendo 64, and the company has continued it on the GameCube.
Starting April 2nd, the series will make its debut on the Game Boy Advance. Three games in the company's library will go Player's Choice on this day: Super Mario Advance: Super Mario Bros. 2, Mario & Luigi: Superstar Saga, and Yoshi's Island: Super Mario Advance 3. Each of these three games will be repackaged in a new Player's Choice box and priced at a MSRP of 19.99.
Hehe, eindelijkquote:
20-25 euro heb ik er nog wel voor over, niet de 50 euro die ze er nu voor vragen.quote:
Gekochtquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom worden die GBA games nou nooit goedkoper
Ik wil graag Super Mario Bros 3, maar die is overal nog 45 euro![]()
same here!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
Tales of Phantasia is gisteren geleverd. Heb er nog niet echt de tijd voor gehad om het te spelen, die schade ga ik vanavond inhalen.
Dit is zeker een mooi begin!quote:
M&L: SS nog niet gespeeld? Ga je eens schamen en dat heel snel doen!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:32 schreef Noax het volgende:
[..]
Dit is zeker een mooi begin!
Mario & Luigi: Superstar Saga, heb ik vorig jaar bij de Dixons voor 25 euro gekocht..
Nog niet eens gespeeld trouwens...
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:50 schreef H.Flick het volgende:
Zie je nou wel! "Tales of" zijn baggergames.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht begonnen aan ToP, de stem uit de intro is een beetje onduidelijkLeuk hoor dat ze voiceacting op de GBA doen, maar het is niet ideaal
Overigens ben ik niet toegekomen aan een gevecht, ik was in slaap gevallen
Hehe, ik was dus gewoon te ver doorgelopen en kwam in een area met te sterke monsters. Nu kan ik dus weer verder. Af en toe ben ik echt dom.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:49 schreef Laniboekje het volgende:
Godsakke joh hee... bij ToP: Ben net in de verleden tijd beland.. moet ik ergens tussen bergen door lopen om bij het volgende dorpje te komen. Maar ik word iedere keer in de pan gehakt daar in die bergen. Dat is echt niet leuk meer.. heb het al 10x geprobeerd en nog steeds niet door de bergen heen gekomen.
![]()
De gevechten 'laggen' soms wel een beetje ja. Ik heb net hetzelfde idee als mijn FF IV. Maar het is wel irritanter omdat bij ToP het realtime gevechten zijn. Ik heb er ook best wel last van..quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zit niet mee met mijn ToP ervaringenGister ging ik weer spelen en toen was mn batterij leeg toen ik net het zwijn had verslagen... Dat is een kwartiertje ofzo
Overigens vind ik de gevechten wat aan de trage kant als je dat vergelijkt met Tales of Legendia die vele malen soepeler speelt...
Ik heb ff stiekem de SNES ROM gespeeld en daar laggen de battles ook een beetjequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De gevechten 'laggen' soms wel een beetje ja. Ik heb net hetzelfde idee als mijn FF IV. Maar het is wel irritanter omdat bij ToP het realtime gevechten zijn. Ik heb er ook best wel last van..
Ik hoor ook van verscheidene mensen dat de SNES versie in het begin makkelijker is, of de GBA-versie uiteindelijk moeilijker is.. geen idee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ff stiekem de SNES ROM gespeeld en daar laggen de battles ook een beetjeDas toch wel een minpunt eigenlijk
Overigens is het wel grappig om te zien dat in die ROM de vertaling niet helemaal klopt (tis een gehackte versie met amateur vertaling). Een apple gel heet bijv Apple Gummie
Wat me ook opviel is dat je in de SNES versie sterker bent, één klap en zo'n wesp uit het eerste bos is dood, terwijl ik in de GBA versie toch wel een aantal keer moet slaan
Hahaha, inderdaad. Voice-acting moeten ze eigenlijk maar gewoon overlaten aan consoles die gebruik maken van cd's of dvd's zodat ze er wat meer geheugen voor uit kunnen trekkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik hoor ook van verscheidene mensen dat de SNES versie in het begin makkelijker is, of de GBA-versie uiteindelijk moeilijker is.. geen idee.
Overigens vind ik het geluid (lees; kreun en steuntjes) van de characters in battles ook echt verschrikkelijk irritant
Voor mij staat nog steeds M&L: Superstar Saga op 1. Maar echt op de voet gevolgd door de FF-games. FF V en FF VI komen ook nog zeker in mijn collectie van GBA-games.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. Voice-acting moeten ze eigenlijk maar gewoon overlaten aan consoles die gebruik maken van cd's of dvd's zodat ze er wat meer geheugen voor uit kunnen trekken
Ik verwacht dat FFIV nog wel even mn favoriete RPG op de GBA blijft, iig tot de delen 5 en 6 er zijn
FF: Tactics he.. zit daar eigenlijk echt een verhaal in en een einde? Ik had vernomen dat het meer een game was waar je eindeloze strategische battles kon voeren. Of houdt het ook ergens op?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
M&L komt bij mij pas op 3, FF:Tactics is de nummer 2
Ik vond het namelijk wel een erg toffe game met heel veel humor (een van de weinige games waar je ook echt moet lachen) maar het battlesysteem is niet gehaal aan mij besteed.
Er is wel iets van een verhaal, de missies die daarbij horen moet je spelen om de game 'uit te spelen'. Maar het is eigenlijk meer een soort van game waarbij je eindeloos missies kan spelen ja (150 totaal ofzo?)quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
FF: Tactics he.. zit daar eigenlijk echt een verhaal in en een einde? Ik had vernomen dat het meer een game was waar je eindeloze strategische battles kon voeren. Of houdt het ook ergens op?
Hmm.. niet echt een spel voor mij denk ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is wel iets van een verhaal, de missies die daarbij horen moet je spelen om de game 'uit te spelen'. Maar het is eigenlijk meer een soort van game waarbij je eindeloos missies kan spelen ja (150 totaal ofzo?)
Mjah, het is een combi tussen Advance Wars en Final Fantasy. Ik vond het echt wel een toffe game en het dunne verhaaltje dát er is, is nog best grappigquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm.. niet echt een spel voor mij denk ik.
Jij duivelse verleiderquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor iedereen die van actie houdt:
http://www.play.com/play247.asp?pa=rts&page=title&r=GBA&title=167804
10 pond is ongeveer 15 euro en dat is de game zeker waard
als je op start duwt kun je zien of een wapen beter is dat het huidige wapen.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:50 schreef Neverstop het volgende:
Final Fantasy: Tactics...
Ben nu 8 uur onderweg ofzo. Gaat allemaal lekker, sla iedereen zo aan puin.
Maar is er in hemelsnaam een makkelijke manier om je items over je characters te verdelen. Want als ik nu 1 mannetje een nieuw zwaard wil geven ga ik naar het Sell items scherm en ga daar de dingen vergelijken.
Je kan ook wel in het equip scherm kijken, maar dan moet ik de waardes voor en na het nieuwe wapen opschrijven.
Ik kom er ook niet echt aan toe... Speel vooral Super Princess Peach op de DS omdat ik niet veel tijd heb en die game beter is voor korte sessies. Misschien van het weekend in de treinquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm, mijn Tales of Phantasia ervaringen zijn de laatste tijd ook niet best. Ik heb er weinig tijd voor en als ik het spel speel ben ik sneller geneigd om het aan de kant te leggen.
Begrijp me niet verkeerd, het spel is opzich wel leuk.. maar ik ben te verwend met FF IV en dus kan dit spel me niet echt zo grijpen als FF IV deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |