Kon ie maar mp3's afspelen, dan had ik em zeker gekocht.
Ik vind die knullige muziekjes bij die spelletjes juist altijd wel leuk. Volgens mij hebben ze die expres zo simpel gehouden.
quote:Mmm, ja misschien zou ik hem eerst eens in het echt moeten zien. Maar hoe kom ik ongemerkt in de Bart Smit?
Op woensdag 27 juni 2001 12:39 schreef Ultralaser het volgende:
Ja mij lijkt het wel wat alleen dat scherm schijnt te donker te zijn?
'K heb ook eigenlijk geen idee wat die GBA kost in de winkel, maar meer dan 200,- heb ik er niet voor over.(incl 1 game)
* Reda wacht op de GC met Zelda
Ik ben helemaal geen consolefreak of wat en heb nooit een nintendo gehad, maar dat ding had een echt fucking mooi beeld en kleuren, en de gameplay ging ook erg snel!
Ja wat ik tot nu toe aan die gameboyshit heb gezien was heel wat minder dan de advance!
Forumpie: de doelgroep van de advance ligt veel hoger dan die van de gewone gameboy, tot de 25 jaar!!
Reda: Als ik me niet vergis kostie F280,-
quote:I know, I know!! Het mag weer!!!
Op woensdag 27 juni 2001 13:38 schreef Whatashockr het volgende:Forumpie: de doelgroep van de advance ligt veel hoger dan die van de gewone gameboy, tot de 25 jaar!!
Reda: Als ik me niet vergis kostie F280,-
Mmmm, ik ga toch zeker ff kijken. Lijkt me toch gewoon een leuk speledingetje...
En over die leeftijdgrens ofzo, ik zat vandaag in de trein en daar zaten twee jongens van rond de 25 te gamen.
(Ben 22 dus val binnen de doelgroep)
quote:Jij snapt het
Op woensdag 27 juni 2001 13:24 schreef Reda het volgende:
wacht op de GC met Zelda[/me]
Er kunnen ook oplaadbare in, trouwens gewoon alle soorten. Die opmerking is alleen maar om een werkings-garantie te geven (de oudere batterijen hebben vaak wat minder capaciteit).
Mocht je een backup-unit willen: www.lik-sang.com
quote:Misschien kan je die Gameboy dan ook wel 'supersizen' voor een gulden extra.
Op vrijdag 29 juni 2001 12:13 schreef DemonRage het volgende:
Klein dingetje... echt iets voor japanse handjes
quote:Als je de nieuwe Zelda's speelt op de GBA, dan zitten er wat extra's bij, zo heb ik gehoord.
Op woensdag 27 juni 2001 13:24 schreef Reda het volgende:
* Reda wacht op de GC met Zelda
Ik heb in de Power Unlimited gelezen dat er een DOOM-achtig spel gaat verschijnen op de GBA. Dan worden de capaciteiten ervan pas echt benut!
De GBA bevalt prima, alles doet het, ik heb KuruKuru Kururin, wat een meesterlijk verslavend moeilijk spel is.
www.gamefreax.de is een duits bedrijf waar je de copybox voor zo'n 425 gulden (dat is onder rembours) kunt kopen. Beter dan vanuit Hongkong, IMHO. Op T.net is er al een co-buy gestart.
Oude spellen draaien goed op de gba, alleen: Waarom zou je? Die spellen zijn meestal te lame. Je krijgt rare kleuren. Alleen GB Color spellen zullen leuk zijn.
Enige nadeel is het ontbreken van een back-light, maar dat scheelt wel weer batterijen.
Er zit NIETS bij: Geen linkkabel, geen spel. Alleen een paar batterijen en een handleiding.
quote:Bekijk de reviews eventjes op www.gamespot.com . Daarin staat wat anders.
Op vrijdag 29 juni 2001 16:07 schreef Khadgar het volgende:
De 2 zelda's (oracle of ages/seasons) zijn GB Color spellen, en hebben geen enhanced features, voor zover ik weet.
Trouwens, die nieuwe Zelda-games lijken me ook harstikke tof. De andere Zelda voor de gameboy vind ik een van de beste spellen. Maar waarom zou ik dan voor die spellen een GBC kopen als de Advance uit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |