abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1097054
Wat denken/vinden we ervan? Lijkt het jullie wat of niet? Ik heb een beetje op de site gekeken. Er zijn nog niet echt heel veel spelletjes uit, maar het lijkt me wel een grappig dingetje. Ik heb nooit een Gameboy of iets gehad en zit er nu (op iets latere leeftijd) wel eens aan te denken toch nog eens zo'n ding te kopen. Wat denken jullie?
pi_1097081
tsja... wel een leuk hebbedingetje... supernes spelletjes weer spelen.

Kon ie maar mp3's afspelen, dan had ik em zeker gekocht.

[url=http://www.xs4all.nl/~dzlng/stuff/kitty_fly.gif]Vliegend poesje[/url]
pi_1097100
Tegenwoordig kan bijna elk nieuw technologisch hebbedingetje mp3-tjes afspelen; mobieltjes, walkman's, ik zag laatst zelfs een digitale fotocamera waarmee je dat kon doen! Het is wachten op de magnetron. Maar nee, het moet weer op de Gameboy zitten!!!

Ik vind die knullige muziekjes bij die spelletjes juist altijd wel leuk. Volgens mij hebben ze die expres zo simpel gehouden.

pi_1097102
Prul kinderspeelgoed
Cuore Sportivo
  woensdag 27 juni 2001 @ 12:39:35 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_1097109
Als ie iets goedkoper wordt staat ie thuis.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1097111
Ja mij lijkt het wel wat alleen dat scherm schijnt te donker te zijn?
pi_1097145
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 12:39 schreef Ultralaser het volgende:
Ja mij lijkt het wel wat alleen dat scherm schijnt te donker te zijn?
Mmm, ja misschien zou ik hem eerst eens in het echt moeten zien. Maar hoe kom ik ongemerkt in de Bart Smit?
  woensdag 27 juni 2001 @ 12:54:46 #8
8592 trebel
Lava, just plain Lava
pi_1097205
zoek een jong jongetje op straat en jat hem mee de bart smit in?
pi_1097365
'k heb de Emulator gedl en de ROMS bekeken, maar ik vind de spelletjes niet echt super fantastisch.

'K heb ook eigenlijk geen idee wat die GBA kost in de winkel, maar meer dan 200,- heb ik er niet voor over.(incl 1 game)

* Reda wacht op de GC met Zelda

pi_1097451
Nee? Nou ik heb dat ding een week of 3 geleden in mijn handen gehad van een vertegenwoordiger van Nintendo, en ik was echt onder de indruk!

Ik ben helemaal geen consolefreak of wat en heb nooit een nintendo gehad, maar dat ding had een echt fucking mooi beeld en kleuren, en de gameplay ging ook erg snel!

Ja wat ik tot nu toe aan die gameboyshit heb gezien was heel wat minder dan de advance!

Forumpie: de doelgroep van de advance ligt veel hoger dan die van de gewone gameboy, tot de 25 jaar!!

Reda: Als ik me niet vergis kostie F280,-

pi_1097682
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 13:38 schreef Whatashockr het volgende:

Forumpie: de doelgroep van de advance ligt veel hoger dan die van de gewone gameboy, tot de 25 jaar!!

Reda: Als ik me niet vergis kostie F280,-

I know, I know!! Het mag weer!!!

Mmmm, ik ga toch zeker ff kijken. Lijkt me toch gewoon een leuk speledingetje...

pi_1100109
Kga hem morgen halen met good old mario. Hij is gewoon super en als je denkt dat het niks is moet je er maar eens mee spelen, dan ben je gelijkt verslaafd.

En over die leeftijdgrens ofzo, ik zat vandaag in de trein en daar zaten twee jongens van rond de 25 te gamen.

pi_1100232
Heb er zelf al 1 vanaf afgelopen vrijdag en speelt lekker. Het scherm is niet backlit dus zul je 's avonds bij een lamp moeten gaan zitten maar in de trein of buiten maakt het niet uit.
Speel zelf veel Tony Hawk 2. Ziet er erg goed uit voor zo'n klein schermpje.

(Ben 22 dus val binnen de doelgroep)

pi_1101723
Oh jammer dat ie niet backlit is. Zo kom je toch nog iets interessants te weten. Ik ga hem gewoon even bekijken. Weet iemand of er standaard een spelletje bij zit. Ik heb wel een lijst gezien van alle uitgebrachte spelletjes en welke nog gaan komen (Mario Kart!), maar niet welke erbij zit.
pi_1101797
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 13:24 schreef Reda het volgende:
wacht op de GC met Zelda [/me]
Jij snapt het
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_1112505
Er stond ergens op de site van Gameboy dat er alleen gespeeld kan worden met Alkaline batterijen (zowel Gameboy Color als Gameboy Advance). Betekent dit dat er geen oplaadbare batterijen in kunnen of maakt dat niks uit. Of bestaat er misschien ook nog zoiets als oplaadbare alkalinebatterijen. Het wordt anders wel een tamelijk duur grapje om na elke 15 uur nieuwe batterijen te moeten kopen.
  vrijdag 29 juni 2001 @ 11:20:13 #17
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_1112575
Ik heb hem net gekocht (wel bij een gameshop ipv de bartsmit, omdat je dan het spel tenminste kunt proberen in de winkel voor je het koopt). Met Kuru Kuru Kururin (slechte naam), leuk spel, net zo verslavend als Tetris ongeveer.

Er kunnen ook oplaadbare in, trouwens gewoon alle soorten. Die opmerking is alleen maar om een werkings-garantie te geven (de oudere batterijen hebben vaak wat minder capaciteit).

Mocht je een backup-unit willen: www.lik-sang.com

pi_1112597
En, ben je tevreden?

Goeie tip van die gameshop, die zullen er in Amsterdam ook vast zijn.

vrijdag 29 juni 2001 @ 12:13:27 #19
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_1112924
Klein dingetje... echt iets voor japanse handjes
pi_1112937
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 12:13 schreef DemonRage het volgende:
Klein dingetje... echt iets voor japanse handjes
Misschien kan je die Gameboy dan ook wel 'supersizen' voor een gulden extra.
  vrijdag 29 juni 2001 @ 13:08:29 #21
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_1113447
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 13:24 schreef Reda het volgende:
* Reda wacht op de GC met Zelda
Als je de nieuwe Zelda's speelt op de GBA, dan zitten er wat extra's bij, zo heb ik gehoord.

Ik heb in de Power Unlimited gelezen dat er een DOOM-achtig spel gaat verschijnen op de GBA. Dan worden de capaciteiten ervan pas echt benut!

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  vrijdag 29 juni 2001 @ 16:07:25 #22
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_1115028
De 2 zelda's (oracle of ages/seasons) zijn GB Color spellen, en hebben geen enhanced features, voor zover ik weet.

De GBA bevalt prima, alles doet het, ik heb KuruKuru Kururin, wat een meesterlijk verslavend moeilijk spel is.

www.gamefreax.de is een duits bedrijf waar je de copybox voor zo'n 425 gulden (dat is onder rembours) kunt kopen. Beter dan vanuit Hongkong, IMHO. Op T.net is er al een co-buy gestart.

Oude spellen draaien goed op de gba, alleen: Waarom zou je? Die spellen zijn meestal te lame. Je krijgt rare kleuren. Alleen GB Color spellen zullen leuk zijn.

Enige nadeel is het ontbreken van een back-light, maar dat scheelt wel weer batterijen.

vrijdag 29 juni 2001 @ 16:08:56 #23
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_1115038
O, en voor degenen die het zich afvroegen:

Er zit NIETS bij: Geen linkkabel, geen spel. Alleen een paar batterijen en een handleiding.

vrijdag 29 juni 2001 @ 22:15:56 #24
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_1116761
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 16:07 schreef Khadgar het volgende:
De 2 zelda's (oracle of ages/seasons) zijn GB Color spellen, en hebben geen enhanced features, voor zover ik weet.
Bekijk de reviews eventjes op www.gamespot.com . Daarin staat wat anders.

Trouwens, die nieuwe Zelda-games lijken me ook harstikke tof. De andere Zelda voor de gameboy vind ik een van de beste spellen. Maar waarom zou ik dan voor die spellen een GBC kopen als de Advance uit is?

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  zaterdag 30 juni 2001 @ 11:03:28 #25
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_1118139
Is er al een emulatortje voor de gba
zo ja url graag.:P
meel hem dan effe naar

catseye2@chello.nl

Oke tnks

Back On track<P>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties