Sinds 28 maart is de GBA SP uit. Grootste verschillen met de gewone Gameboy zijn een backlit scherm en een mooi volwassen design! Enige nadeel is dat er geen koptelefoonuitgang op het apparaat zit. Om dit te verhelpen brengt Nintendo brengt eind maart een eigen koptelefoon (past in andere port) en een adaptor uit.
Vorige delen:
Must have games die de komende tijd verschijnen:
Final Fantasy: Tactics Advance
Payback
Wing Commander
Verder gaat Nintendo flink investeren in de link mogelijkheid tussen de GBA en de GC. Metroid Prime en Zelda: WW zullen allemaal extra features hebben die alleen maar met een GBA te benaderen zijn.
Met dank aan Strolie voor de OP
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 15-04-2003 09:38]
quote:
Finally! We're getting closer to a new Earthbound release outside of Japan...Nintendo have announced that Mother 1 and 2 (Japanese names for fan favourite 'Earthbound') will be ported from the SNES versions for the GameBoy Advance.
The two ports have a Japanese release date of June 20th and will cost around 4800 Yen.
Fans have been screaming for a new Earthbound or at least a new GBA title, this could be stepping towards those dreams! Fingers crossed then...
quote:Openings post (newbie
Op dinsdag 15 april 2003 07:45 schreef vosss het volgende:
de OP?!
DBZ II:
quote:
Laten we voorop stellen dat Infogrames nogal wat goed te maken heeft. Vele gamers waren niet al te slim bezig toen ze het slechte spel Dragon Ball Z: The Legacy of Goku kochten. Het spel was te kort, saai en niet al te best bespeelbaar.Infogrames beloofd in elk geval dat het spel beter gaat worden als deel 1. Zo zal het spel 3 a 4 keer zo lang zijn als het orgineel. Ook kan je met 5 verschillende karakters spelen, te weten Trunks, Vegeta, Goku, Gohan en Piccolo. Het spel begint bij de Trunks saga en eindigt bij de Cell games. Infogrames zelf heeft er gelukkig vertrouwen in:
"We are thrilled to continue working with the massively successful Dragon Ball Z® license," Paul Rinde, senior vice president of Infogrames, said. "Partnering with FUNimation has allowed us to develop fantastic and totally engrossing Dragon Ball Z® interactive experiences, and The Legacy of Goku II is no exception."
Dat zijn dus de games met Ness uit SSB! Dit en A Link To The Past waren dé SNES-games die ik op de GBA wilde zien, en het is allebei uitgekomen. .
En ik was ook pissed toen Mother 3 werd gecancelled voor de N64, maar gelukkig komt ie nu toch nog in een andere vorm uit.
quote:Je was een link naar deel 7 vergeten.
Op dinsdag 15 april 2003 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met dank aan Strolie voor de OP
quote:???
Op dinsdag 15 april 2003 09:00 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb het grootste aankomende probleem van de SP denk ik al gevonden, het scherm gaat vrij snel wankel worden.
word ontwikkeld door John Romero (doom, quake etc)
quote:nu maar hopen dat het de GBA haalt
EXCLUSIVE: John Romero on Red Faction and N-Gage
Posted 2003-03-26 10:57:46 by Matthew BellowsOne of the true legends in the games industry has moved to mobile. John Romero [Doom, Quake, Daikatana, Deus Ex] started Monkeystone in July 2001 to produce games for mobile phones. We interviewed him to hear about the move, and especially about his upcoming THQ-published N-Gage title, Red Faction.
"Back when the Pocket PC came out," John said, "I began to believe that mobile devices could become great at entertainment. As I watched, phones kept getting cooler and cooler. They became much more personal. I began to see that phones would be a major entertainment device of the future. That's why we started MonkeyStone."
Although we at WGR have been watching MonkeyStone for a while, we'd yet to see any of their games publically available. "We've made four BREW titles, and we've only decided to release two. THQ will be publishing both, but I can't say much more on those now."
Of the work that MonkeyStone is taking on, it's clear that Red Faction is consuming most of John's time. "He's working on it all the time," said Stevie Case, MonkeyStone COO. The results, even in an early demo we played at GDC Mobile, are fantastic: smooth 3D, great lighting, and Quake-level details throughout the demo level.
"We've based the mobile version of Red Faction on the console/PC plot. From a story point of view, we've adapted the most important 12 levels of the game for the mobile devices," John said. Each level is completely redesigned. Destructable environments, while not pervasive throughout the game, are still used to advance the story and open secret areas. Two of the three original vehicles (the sub and the ATV) are included in the mobile game.
Multiplayer Red Faction will be supported over Bluetooth, with up to four players competing in Deathmatch games. "There's no plan at the moment for Team or other kinds of multiplayer games," said Stuart Platt, Executive Producer for THQ, "but we definitely want to do downloadable levels for the game, so maybe we can incorporate new game types in that content."
According to John, developing on N-Gage was pretty straightforward. MonkeyStone licensed a yet-unannounced third-party engine and then has spent a lot of time in further tweakings. "Our main concern is playability, which means speed in a shooter like this. We're going through the game very carefully, balancing flat-shaded areas with textured ones. Whenever we find a place where the graphics slow down, we use our tricks to optimize."
The attention to detail and the skill that MonkeyStone brings to mobile is clear with the Red Faction game. Right now, even in its early stage, Red Faction is by far the best looking N-Gage launch title we've seen.
http://www.mobenta.com/analysis/item-866.html
quote:Het eerste wat in me opkomt is: "Als John het voor de GBA had willen maken, dan had ie dat allang gedaan." maar je kunt altijd hopen he
Op dinsdag 15 april 2003 11:54 schreef sp3c het volgende:
heeft verder nix met gba te maken maar check Red Faction voor op de nokia N-gage (zou op de gba ook mogenlijk moeten zijn).[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
word ontwikkeld door John Romero (doom, quake etc)
[..]nu maar hopen dat het de GBA haalt
De N-Gage schijnt trouwens meer 3D ondersteuning te hebben, maar dat weet ik pas zeker als ik gedetailleerde technische specs zie.
Ik was een tijdje van plan om die N-Gage ook te kopen (heb nu GBA, GBA SP en GP32) maar het ding is duur, en ik ga echt niet lopen bellen met zo'n kermisding!
quote:Monkeystone games (van Romero) doet zowieso weinig GBA shit omdat de GBA markt in zo'n belabberde staat is maar Hyperspace Deliveryboy (hun eerste echte titel) is ook op de GBA uitgekomen dus het zal me nix verbazen als deze ook komt.
Op dinsdag 15 april 2003 12:56 schreef tsuihark het volgende:[..]
Het eerste wat in me opkomt is: "Als John het voor de GBA had willen maken, dan had ie dat allang gedaan." maar je kunt altijd hopen he
quote:voor zover ik weet zit er uberhaupt weinig hardware in die n-gage, het is allemaal iets sneller dan de GBA maar de architectuur schijnt goed klote te zijn. 3d ondersteuning zit er voor zover ik weet niet in (ook geen 2d ondersteuning zoals bij de gba) tis ff afwachten met dat ding maar ik ga het zowieso niet halen.
De N-Gage schijnt trouwens meer 3D ondersteuning te hebben, maar dat weet ik pas zeker als ik gedetailleerde technische specs zie.Ik was een tijdje van plan om die N-Gage ook te kopen (heb nu GBA, GBA SP en GP32) maar het ding is duur, en ik ga echt niet lopen bellen met zo'n kermisding!
Een handheld waar je max 6 uur mee kan spelen is al erg zat en als je telefoon dan ook nog om de haveklap leeg is dan dan hoeft het voor mij al niet meer, bovendien zal het wel weer een vermogen kosten.
quote:donders dit ziet er goed uit
Op dinsdag 15 april 2003 11:54 schreef sp3c het volgende:
heeft verder nix met gba te maken maar check Red Faction voor op de nokia N-gage (zou op de gba ook mogenlijk moeten zijn).[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
word ontwikkeld door John Romero (doom, quake etc)
[..]nu maar hopen dat het de GBA haalt
is die N-Gage al te koop?
quote:mijn favoriet =D
Op dinsdag 15 april 2003 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
Net Yoshi's Island via eBay gekocht, is dit een beetje leuk spel?
gruwelijk lang spel, duurt wel een paar maandjes voordat je alle levels hebt gespeeld
quote:volgens mij is die uitgesteld tot deze zomer of zelfs nog later
Op dinsdag 15 april 2003 14:32 schreef err het volgende:[..]
donders dit ziet er goed uit
is die N-Gage al te koop?
quote:gewoon zelf doen, is echt niet moeilijk. Of gewoon de SP kopen.
Op dinsdag 15 april 2003 16:55 schreef ShadoW17 het volgende:
Weet iemand waar je in Zeeland (of belgië) Afterburner in je GBA kan laten bouwen???
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
Net Yoshi's Island via eBay gekocht, is dit een beetje leuk spel?
Meesterlijk spel Strol !
Echt een topper ! Ik ben helaas mijn SNES cardridge kwijt
quote:Yoshi fucking rules!!!1
Op dinsdag 15 april 2003 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Meesterlijk spel Strol !
Echt een topper ! Ik ben helaas mijn SNES cardridge kwijt![]()
Alleen ik zou wel de muziek wat zachter zetten want die klinken misschien wat kinderachtig. Maar ze zijn wel leuk!
En Roy! Schaam je dat je je SNES spellen niet goed verzorgd!
quote:Moet je toch solderen ofniet dan?
Op dinsdag 15 april 2003 17:39 schreef err het volgende:[..]
gewoon zelf doen, is echt niet moeilijk. Of gewoon de SP kopen.
Een Japanse plastisch chirurg is dinsdag gearresteerd omdat hij een 21-jarige patiënte onder verdoving onbetamelijk heeft betast. De politie had een videofilm weten te bemachtigen waar de bezwarende feiten, die dateren van april 2001, op waren vastgelegd.
De 44-jarige Suguru Miyamoto, hoofdarts van de Regenboogkliniek in Tokyo, bracht de patiënte onder volledige verdoving ook al was dat niet nodig voor de ingreep. De vrouw liet zich behandelen voor een hardnekkige okselgeur.
---
Ik schrok me dus echt dood toen ik dit las, ik dacht te lezen Shigeru Miyamoto Hoe ik erbij komt weet ik niet, maar uhm, hadden jullie dit nu net ook toen je dit las?
quote:ja, is dat zo moeilijk dan? Ik ben zo technisch als een eierdoos maar dit kon ik gewoon. Iets lastiger is het om de AR film stof-en luchtbelloos op je afterburner te plakken. Maar als je een vaste hand hebt of een vriendin met een vaste hand (zoals ik
Op dinsdag 15 april 2003 18:27 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Moet je toch solderen ofniet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |