quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:52 schreef Laniboekje het volgende:
En Advance Wars (zit vast op het laatste level)
[afbeelding]
Sword of Mana valt behoorlijk tegen, maar verder niets dan lof mbt je smaak hoorquote:Spellen die ik graag nog wil spelen:
Final Fantasy IV
Final Fantasy Tactics Advance
Sword of Mana
Tales of Phantasia
Fire Emblem
Fire Emblem: The Sacred Stones
Riviera
En dat was het wel weer even![]()
Als het je lukt, geef me tips/advies/hints/tactiek, alles! Of je mag mijn game proberen uit te spelen, ik ben te gefrustreerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga Advance Wars eindelijk proberen uit te spelen.
Nope, nog steeds nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef Smots het volgende:
Is Wario Ware Twisted al uit in Nederland?
ik gok V met kerst2006 en VI met kerst 2007 in de usa , en wneer gaan ze terranigma eens voor de gba serie uitbrengen , lijkt mij echt iets voor square-enix iets om tussendoor te releasen ,ook omdat het niet in die lijst van downloadbare Revolution staat (nog)quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy 4 is magistraalIk vind het zo'n ongelofelijk goede game, nu al GBA game of the year. Misschien dat Tales of Phantasia daar nog overheen gaat, maar ik denk het niet.
Ik ga er overigens vanuit dat V en VI dit jaar niet meer komen, maar pas in 2007. Mochten ze dit jaar nog komen, dan zal VI wel GBA GOTY worden
NAJAAAH!quote:
Zijn er uberhaupt al lijsten daarvoor dan? Ik vraag me trouwens serieus af hoe lang de GBA nog meegaat. Een jaar geleden had ik het ding compleet afgeschreven, maar damn, zoveel goede games gespeeld dit jaar, en dan komen er nog meer aan ook!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik gok V met kerst2006 en VI met kerst 2007 in de usa , en wneer gaan ze terranigma eens voor de gba serie uitbrengen , lijkt mij echt iets voor square-enix iets om tussendoor te releasen ,ook omdat het niet in die lijst van downloadbare Revolution staat (nog)
mijn tip/advies/hint/tactiek: leg hem even een tijdje weg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als het je lukt, geef me tips/advies/hints/tactiek, alles! Of je mag mijn game proberen uit te spelen, ik ben te gefrustreerd![]()
Wat vind jij van Sword of Mana? Ik hoorde gisteren van Roy dat het gewoon niet goed speelde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef -Yuna- het volgende:
Tales of Phantasia komt al snel, zag het op die site van nintendo. 31 maart alIs het spel al uit in Amerika? Heb het nog nergens gezien iig. Kan niet wachten op het spel want tegen die tijd heb ik sword of mana hopelijk uitgespeeld.
Op de GBA.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Kwam FFVI nu op de GBA of op de DS?
Het spel doet me weer terugdenken aan secret of mana. Die schatkisten, die kleine monstertjes. Ben nu al voor de 3e keer in het spel begonnen omdat ik steeds even speelde en het dan weer een half jaar in de kast lag. Toen ik een micro kocht ben ik steeds onderweg gaan spelen en ik vind het een heel leuk spel. Zonde dat ik er pas zo laat aan begonnen ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat vind jij van Sword of Mana? Ik hoorde gisteren van Roy dat het gewoon niet goed speelde.
Ik heb gehoord/gelezen dat het te maken had met iets in de cartridge van Wario Ware Twisted dat niet veilig genoeg was en de EU veiligheids dingen niet doorkwam ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:08 schreef Smots het volgende:
[..]
NAJAAAH!
Wat is dat voor belachelijke actie?!?
Dat spel is al maaaaanden uit!
Zoiets ja, het spel is nu in ieder geval uitgesteld tot juniquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb gehoord/gelezen dat het te maken had met iets in de cartridge van Wario Ware Twisted dat niet veilig genoeg was en de EU veiligheids dingen niet doorkwam ofzo.
Dat word importeren dan, ik heb het spel sinds ie uit is en heb er nog steeds ERG veel plezier mee, hoewel ie wel een beetje bulky word in de microquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb gehoord/gelezen dat het te maken had met iets in de cartridge van Wario Ware Twisted dat niet veilig genoeg was en de EU veiligheids dingen niet doorkwam ofzo.
quote:
Ik heb de DS versie gespeeld na deel 2. En voor mij voelde het absoluut niet als een herhaling. In de DS versie zijn de missies heel divers. Ze onderscheiden zich van deel 2, doordat er telkens nieuwe/aparte units worden geintroduceerd waardoor elke missie een andere strategie verlangt. Daarbij is voor mij de ijzersterke gameplay al genoegquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
mijn tip/advies/hint/tactiek: leg hem even een tijdje weg.
Ik speelde het spel een jaar geleden, kwam toen niet bij het einde. 1,5 maand geleden nogmaals opnieuw begonnen en ik fietste binnen een paar dagen naar het einde.
Wil ooit nog wel eens AW voor de DS spelen, maar ben bang dat dat meer gaat voelen als een uitbreiding op de GBA versie.
Ik zie daar een ouwe kwaliteitsuser nog postenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef DeHovenier het volgende:
Topic 14 is trouwens het eerste topic waarbij ik geen watbenjedan.nl krijg
In topic 14 werd niet verwezen naar het vorige deel (13), en ik kon ze dus niet meer vinden. Wat ben je dan als je de link van de vorige deel in het OP van het nieuwe deel niet neerzet? EEN PRUTSER!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef DeHovenier het volgende:
Topic 14 is trouwens het eerste topic waarbij ik geen watbenjedan.nl krijg
Oh shit, ik heb dus al die tijd met een onveilige cartridge zitten te spelen?!?!?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens de EU wel ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:35 schreef Smots het volgende:
[..]
Oh shit, ik heb dus al die tijd met een onveilige cartridge zitten te spelen?!?!?
Volgens Nintendo.nl komt het gewoon op 24 februari uit hoor. Nog steeds verschrikkelijk laat maar goed, beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:54 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Zoiets ja, het spel is nu in ieder geval uitgesteld tot juni![]()
In dat geval is It's Mr. Pants een echte aanrader; grappige aankleding en muziek en verslavende gameplay.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:54 schreef koekiemonster het volgende:
Nog meer tips (ben vooral gek op de wat onbekendere titels).
FFIV komt pas in juni naar Europa, dus voordat FFVI uitkomt zijn we in 2008quote:
FFIV --> 1e kw. 2006 volgens nintendo NL, dus dat zal vast wel zomer worden ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFIV komt pas in juni naar Europa, dus voordat FFVI uitkomt zijn we in 2008
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:28 schreef Thomper het volgende:
Wario Ware Twisted! - TBA
Is dat dat expansion pack? Of is het toch een losstaande game geworden? Ik hoop het eerste, zou ik wel een coole ontwikkeling vinden (expansion packs voor de DS in het GBA-slot). En ik heb wel trek in wat nieuwe Polarium-puzzels die je niet zelf hoeft in te voeren, duurt zo lang...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:28 schreef Thomper het volgende:
Polarium Advance - 7 april
Oh dat is dan minder. Ik ging er zomaar vanuit dat ze in japan vast al wel faceplates zouden hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die zijn er ook nog niet op dit moment
In het Vraag&Aanbod subforum worden zo af en toe wel eens spellen aangeboden die niet al te duur zijn. Misschien leuk om daar eens tussen te zoeken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:12 schreef carfreak_01 het volgende:
Ik heb nu ook een Micro Famicom ..![]()
Alleen geen spel![]()
Is er iemand hier die nog een leuk spelletje te koop heeft![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
In het Vraag&Aanbod subforum worden zo af en toe wel eens spellen aangeboden die niet al te duur zijn. Misschien leuk om daar eens tussen te zoeken?
Moet je er dan wel bij zeggen he?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:02 schreef carfreak_01 het volgende:
Tja , als ik daar wat had gevonden had ik het niet gevraagd![]()
![]()
Niet te koop, maar loop eens langs de FRS, die hebben nu een 2e voor de halve prijs actie....en ja, met een Famicom editie kun je voor 20¤ ook nog altijd één van de oude NES games kopenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:12 schreef carfreak_01 het volgende:
Ik heb nu ook een Micro Famicom ..![]()
Alleen geen spel![]()
Is er iemand hier die nog een leuk spelletje te koop heeft![]()
De adapter uit USA is 110 Volt, dus dat gaat in Nederland niet werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:17 schreef SillyWalks het volgende:
Als ik een nieuwe versie van de GBA SP importeer uit Noord-Amerika, moet ik hier dan een aparte adapter kopen, of kan ik gewoon zo'n universele stekkerconverter gebruiken op de meegeleverde adapter?
Ok, maar dat is dus geen probleem? Kan er gewoon een in Amerika bestellen? (Nintendo Nederland heeft geen duidelijk antwoord op mijn vraag of/wanneer dat ding in Nederland uit komt)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:35 schreef knater het volgende:
[..]
De adapter uit USA is 110 Volt, dus dat gaat in Nederland niet werken.
Nieuwe adapter dus
Dat is geen enkel probleem, alle Nintendo handhelds zijn regio vrij, dus met spellen geen probleem.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:43 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ok, maar dat is dus geen probleem? Kan er gewoon een in Amerika bestellen? (Nintendo Nederland heeft geen duidelijk antwoord op mijn vraag of/wanneer dat ding in Nederland uit komt)
Hoe zit het eigenlijk met dode pixels? Hebben die GBA SP's daar veel last van? Want terugsturen naar Noord-Amerika wordt een duur grapjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:40 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem, alle Nintendo handhelds zijn regio vrij, dus met spellen geen probleem.
Je moet idd gewoon een adapter/lader hier in NL halen, die heb je voor 10¤ ofzo.
EN idd Nintendo geeft niet echt antwoord op dat soort dingen, behalve van: als we het weten maken we het bekendEn ze proberen je af te raden met importeren e.d. , maar da's gewoon om de EU omzet op peil te houden
Nieuw of tweedehands? Zonieuwja, waar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef Smots het volgende:
Yaaaaaaaaaay!
Vandaag "It's Mr. Pants!" voor een tientje gevonden!
Hij was nieuw. Maar ik maak je dood met een blije mus, want het was het laatste exemplaar bij de opruiming in de FNAC in Antwerpen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nieuw of tweedehands? Zonieuwja, waar?
Jij hebt duidelijk dat laatste level nog niet meegemaakt, het is echt hel en ik heb de ergste CO's die je maar kan hebben. Zooo frustrerend.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef philipnorth het volgende:
Ja! gewoon doen!
Ik moet er ook mee verder, maar t schiet ook ff niet op, zit in level 12 ofzo
Das wel HEEL slechtquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom bij Advance Wars niet verder dan missie 5 ofzo.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:11 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb Final Fantasy IV besteld bij VGP met Paypal. Tot die tijd probeer ik zo af en toe AW maar eens, maar ik zit meer te wachten op FF.
Ik heb er zooooo een zin in hequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Geweldige keus. Best GBA game tot nog toe
gehaaldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef philipnorth het volgende:
NogmaalsLani
Ik ga zo ook weer eens verder, moet die 11e/12e mission ook maar eens halen
Na Enigma komt de Final Battle. Alvast succes!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef philipnorth het volgende:
Absoluut, zit nu in de misson Enigma, tegen Sturm (voor t eerst), is dat die ene die jij nog moest? Of is dat er 1 of 2 later ofzo?
Het gaat wel lekker
Mijn tip, laat Drake nooit zijn Co-power gebruiken.. dan loop je zelf ook damage op. Ik had overigens Drake en Max.. ook niet echt de beste Co's.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:40 schreef philipnorth het volgende:
Zit nu idd in de Final Battle
Ik snap waarom je zo aan t vloeken was
Maar is echt zwaar irritant, ik heb Drake (die kapitein) als extra CO, maar die gast sucked, zowel op t land als in de lucht
Maar we gaan er mee verder
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:11 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb Final Fantasy IV besteld bij VGP met Paypal. Tot die tijd probeer ik zo af en toe AW maar eens, maar ik zit meer te wachten op FF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |