ik ga van het weekend een poging doen tot uitspelen...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:59 schreef HomerJ het volgende:
Golden sun 2 speel ik nog steeds
weet niet of jullie het al ergens gelezen hebben...quote:17 september 2004 - Nintendo of Europe heeft vandaag bekend gemaakt dat de Game Boy Advance SP vanaf 24 september 2004 door heel Europa verkrijgbaar zal zijn voor de verwachte verkoopprijs van 99,95 Euro. Dat is zo'n 30 Euro lager dan de huidige prijs!
"Doordat de Game Boy Advance SP nu verkrijgbaar is voor deze nieuwe prijs," meldt Jim Merrick, Senior Director of European Marketing van Nintendo of Europe, "wordt de handheld een stuk toegankelijker voor een bredere groep gamers, met name onze jongere fans. Met alle fantastische games die er al voor de Game Boy Advance op de markt zijn, plus de vele extra titels die nog voor Kerstmis verkrijgbaar zullen zijn, willen we het voor iedereen mogelijk maken een Game Boy Advance SP te bezitten."
Voor Kerstmis brengt Nintendo ook nog twee Limited Edition Game Boy Advance SP Paks uit. Het Zelda Limited Edition Pak komt op 12 november uit in Europa en bevat een limited edition goudkleurige Game Boy Advance SP met een speciaal Zelda opdruk plus een exemplaar van het langverwachte The Legend of Zelda: The Minish Cap. Het Mario Limited Edition Pak verschijnt op 19 november in Europa en bevat naast een exemplaar van Mario vs. Donkey Kong ook een unieke Game Boy Advance SP in Mario-stijl. De verwachte verkoopprijs van beide Limited Edition Paks bedraagt 129,95 Euro.
Sinds de introductie van de Game Boy Advance SP in maart 2003 is deze - met meer dan 4 miljoen verkochte exemplaren in Europa - een enorm succes gebleken. Dankzij deze nieuwe prijs en het sterke aanbod aan games dat rond de kerst op de markt zal zijn, ziet het er naar uit dat dit succes zich alleen maar voort gaat zetten. In de aanloopperiode naar Kerstmis zal Nintendo een aantal games uitbrengen waar al lange tijd naar wordt uitgekeken, waaronder Pokémon FireRed en Pokémon LeafGreen, The Legend of Zelda: The Minish Cap en Mario vs. Donkey Kong. Hierbij komen nog vele uitstekende games van andere uitgevers zoals Star Wars Trilogy: Apprentice of the Force (Ubisoft), The Lord of the Rings; The Third Age (EA), Tony Hawk's Underground 2 (Activision) en Disney Pixar's The Incredibles (THQ). Gamers hebben het nog nooit zo goed gehad!
Ik ga dus die, of de Zelda editie halenquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:07 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ken je de uitstekende niet-meer-dan-je-wil-weten-vertellende grafische walkthrough op http://www.goldensun-syndicate.net/tlawalk/index.html ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
GS: The Lost Age
Ik weet niet of iemand wel eens in Anemos Inner Sanctum in Contigo is geweest?
Maar die eindbaas (Dullahan) daar is echt NIET te verslaan !![]()
heeft iemand 'm wel eens geprobeerd?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:43 schreef G_E het volgende:
[..]
Ken je de uitstekende niet-meer-dan-je-wil-weten-vertellende grafische walkthrough op http://www.goldensun-syndicate.net/tlawalk/index.html ?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit hele verhaal staat ook compact in mn Strategy Guide en dit heb ik al geprobeerd
dit is meer persoonlijk geblaat over hoe hij het heeft gedaan...
je hebt gewoon geluk nodig dus ik zal het nog eens een paar keer proberen
maar je verwacht toch meer van de eindbaas...quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:01 schreef jorryt het volgende:
mja ik heb GS1 en 2 ook uitgespeeld en de doom dragon was idd wel makkelijk (wat denk je met 8 sterke ventjes)
Die zijn in elke RPG moeilijkerquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dan waren die "hidden" eindbazen nog moeilijker...
vind je?quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:16 schreef jorryt het volgende:
dat yoshi spel ziet er iig wel kewl uit
zo kan je het ook noemenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Player's Choice voor de GBA dus? Die is er niet, maar de meeste games worden wel 'gewoon' afgeprijst
Verder leg ik mijn GBA ook bij mijn ouders neer totdat Zelda of Mario vs DK uitkomt, er is niet veel te beleven op de GBA de komende 2 maanden voor mij.
Ook eens iemand zoeken die voor die deal wil gaan!quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga dus die, of de Zelda editie halenMijn moeder wil ook een SP (
) en heeft de mijne in beslag genomen zeg maar (
)
Nu heb ik dus afgesproken dat we 50-50 gaan doen als er zo'n bundel uitkomt. Krijgt zij mijn huidige SP, en ik een nieuwe met MvsDK of Zelda!
Mama
Dixons, 6 euroquote:Op donderdag 23 september 2004 14:46 schreef Kiff het volgende:
Hallo, waar haal ik een koptelefooningangsuitbreidingsgebeuren voor de GBASP die ik gisteren gekocht heb? En hoeveel kost dat? (waar is het het goedkoopst?)
yeah right...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:48 schreef Kiff het volgende:
hmm, ok. Toch vind ik dat ze die dingen gratis moeten opsturen als je een SP registreert bij Nintendo ofzo. Duidelijke productiefout dat ze een headphonejack vergeten zijn. Die verwacht je er bij als je een portable device koopt. Ik heb al een GBA classic/gewone GBA en ik gebruik vrijwel altijd een koptelefoon.
Minish Ca-hap...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Schop
Nog even tot Zelda: Magical Hood
In Europa heet hij Magical Hood volgens de release lijstquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
Minish Ca-hap...
Waaaah, die is leuk!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:32 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Misschien staat deze ook al op Fok!Games maar dan staat ie nu ook hier:
[afbeelding]
GBA Zelda Limited Edition SP
Waar hou je van? Platform, strategie, RPG?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:46 schreef Stressbal het volgende:
Ik zit er aan te denken een Gameboy Advance SP te kopen. Iemand suggesties over welke spellen zeker de moeite waard zijn?
Strategie: Fire Emblem, Final Fantasy: Tactics Advance, Advance Warsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:12 schreef Stressbal het volgende:
Platform, racers, strategie, simulatie
Volgens welke release lijst? Overal wordt het gewoon zelda: the minish cap genoemd, zelfs op de site van Nintendo. Volgens mij heeft iemand voor de grap die naam bedacht en hebben veel mensen het domweg overgenomen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Europa heet hij Magical Hood volgens de release lijst
Beweer je nu serieus dat je een game laat liggen als de naam je niet aanstaat?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:25 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens welke release lijst? Overal wordt het gewoon zelda: the minish cap genoemd, zelfs op de site van Nintendo. Volgens mij heeft iemand voor de grap die naam bedacht en hebben veel mensen het domweg overgenomen.
Zelda the magical hood ga ik in iedergeval niet kopen, dat klinkt niet als een echt zelda spel. Doe mij maar the minish cap!
Nee, dan bestel ik 'm wel bij dvdboxoffice. Dat is toch goedkoperquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Beweer je nu serieus dat je een game laat liggen als de naam je niet aanstaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |