abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21996846
Vorige deel: GBA (SP) Deel 18

De GBA SP:

Game On !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 16 september 2004 @ 16:59:30 #2
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_21997195
Golden sun 2 speel ik nog steeds
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_21997819
Ben nog steeds met Fire Emblem bezig.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 16 september 2004 @ 18:50:08 #4
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21999720
Super mario freak hier! Mario 1 (classic serie), SMA 2 (Super Mario world) & 3 (yoshi) speel ik op dit moment vooral.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_22003529
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:59 schreef HomerJ het volgende:
Golden sun 2 speel ik nog steeds
ik ga van het weekend een poging doen tot uitspelen...
ik wil er natuurlijk wel ff lekker voor gaan zitten

daarna ga ik maar eens verder met CT Special Forces... dat heb ik ook al een tijd niet meer gespeeld... zat vast bij de baas van world 3
vraag me af hoeveel er daarna nog komt...
pi_22018184
quote:
17 september 2004 - Nintendo of Europe heeft vandaag bekend gemaakt dat de Game Boy Advance SP vanaf 24 september 2004 door heel Europa verkrijgbaar zal zijn voor de verwachte verkoopprijs van 99,95 Euro. Dat is zo'n 30 Euro lager dan de huidige prijs!

"Doordat de Game Boy Advance SP nu verkrijgbaar is voor deze nieuwe prijs," meldt Jim Merrick, Senior Director of European Marketing van Nintendo of Europe, "wordt de handheld een stuk toegankelijker voor een bredere groep gamers, met name onze jongere fans. Met alle fantastische games die er al voor de Game Boy Advance op de markt zijn, plus de vele extra titels die nog voor Kerstmis verkrijgbaar zullen zijn, willen we het voor iedereen mogelijk maken een Game Boy Advance SP te bezitten."

Voor Kerstmis brengt Nintendo ook nog twee Limited Edition Game Boy Advance SP Paks uit. Het Zelda Limited Edition Pak komt op 12 november uit in Europa en bevat een limited edition goudkleurige Game Boy Advance SP met een speciaal Zelda opdruk plus een exemplaar van het langverwachte The Legend of Zelda: The Minish Cap. Het Mario Limited Edition Pak verschijnt op 19 november in Europa en bevat naast een exemplaar van Mario vs. Donkey Kong ook een unieke Game Boy Advance SP in Mario-stijl. De verwachte verkoopprijs van beide Limited Edition Paks bedraagt 129,95 Euro.
Sinds de introductie van de Game Boy Advance SP in maart 2003 is deze - met meer dan 4 miljoen verkochte exemplaren in Europa - een enorm succes gebleken. Dankzij deze nieuwe prijs en het sterke aanbod aan games dat rond de kerst op de markt zal zijn, ziet het er naar uit dat dit succes zich alleen maar voort gaat zetten. In de aanloopperiode naar Kerstmis zal Nintendo een aantal games uitbrengen waar al lange tijd naar wordt uitgekeken, waaronder Pokémon FireRed en Pokémon LeafGreen, The Legend of Zelda: The Minish Cap en Mario vs. Donkey Kong. Hierbij komen nog vele uitstekende games van andere uitgevers zoals Star Wars Trilogy: Apprentice of the Force (Ubisoft), The Lord of the Rings; The Third Age (EA), Tony Hawk's Underground 2 (Activision) en Disney Pixar's The Incredibles (THQ). Gamers hebben het nog nooit zo goed gehad!
weet niet of jullie het al ergens gelezen hebben...
pi_22018225
had ik al gezien
pi_22023424
Staat ook al op FOK!Games uiteraard
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_22023527
Misschien staat deze ook al op Fok!Games maar dan staat ie nu ook hier:

GBA Zelda Limited Edition SP
pi_22038025
GS: The Lost Age

Ik weet niet of iemand wel eens in Anemos Inner Sanctum in Contigo is geweest?
Maar die eindbaas (Dullahan) daar is echt NIET te verslaan !

heeft iemand 'm wel eens geprobeerd?
pi_22038289
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_22038319
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 16:07 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ziet er goed uit !
pi_22038450
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 16:07 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ik ga dus die, of de Zelda editie halen Mijn moeder wil ook een SP ( ) en heeft de mijne in beslag genomen zeg maar ( )

Nu heb ik dus afgesproken dat we 50-50 gaan doen als er zo'n bundel uitkomt. Krijgt zij mijn huidige SP, en ik een nieuwe met MvsDK of Zelda !

Mama
pi_22038505
Waar kan ik haar adopteren ?
pi_22038771
Wario Ware Twist screens !

Yoshi Universal Gravitation screens:

pi_22038879
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
GS: The Lost Age

Ik weet niet of iemand wel eens in Anemos Inner Sanctum in Contigo is geweest?
Maar die eindbaas (Dullahan) daar is echt NIET te verslaan !

heeft iemand 'm wel eens geprobeerd?
Ken je de uitstekende niet-meer-dan-je-wil-weten-vertellende grafische walkthrough op http://www.goldensun-syndicate.net/tlawalk/index.html ? .
pi_22039809
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 16:43 schreef G_E het volgende:

[..]

Ken je de uitstekende niet-meer-dan-je-wil-weten-vertellende grafische walkthrough op http://www.goldensun-syndicate.net/tlawalk/index.html ? .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit hele verhaal staat ook compact in mn Strategy Guide en dit heb ik al geprobeerd
dit is meer persoonlijk geblaat over hoe hij het heeft gedaan...

je hebt gewoon geluk nodig dus ik zal het nog eens een paar keer proberen
pi_22058810
Whoohoo !

Het is me gelukt

Ik heb the Lost Age uitgespeeld

Die Dullahan heeft me nog een paar keer gekost maar die doom dragon stelde niet veel voor
Moet 'm nog maar eens verslaan, want ik heb het eindverhaal niet helemaal kunnen volgen vanwege de drukte hier in huis

*gaat nu verder met CT Special Forces
pi_22098686
mja ik heb GS1 en 2 ook uitgespeeld en de doom dragon was idd wel makkelijk (wat denk je met 8 sterke ventjes)
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_22099482
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:01 schreef jorryt het volgende:
mja ik heb GS1 en 2 ook uitgespeeld en de doom dragon was idd wel makkelijk (wat denk je met 8 sterke ventjes)
maar je verwacht toch meer van de eindbaas...

dan waren die "hidden" eindbazen nog moeilijker... (ik weet niet of je die extra plekken nog hebt bezocht?)
  dinsdag 21 september 2004 @ 09:49:19 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22099580
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

dan waren die "hidden" eindbazen nog moeilijker...
Die zijn in elke RPG moeilijker
pi_22107097
dat yoshi spel ziet er iig wel kewl uit (check mijn Fire Emblem forum btw
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_22108325
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 16:16 schreef jorryt het volgende:
dat yoshi spel ziet er iig wel kewl uit
vind je?
het zegt me nou niet zoveel...

moet er maar eesn een filmpje van opzoeken...
pi_22108401
Misschien als Kingdom Hearts: Chain of Memories uitkomt trek ik mijn GBA weer een keer uit de kast, op het moment vind ik hem niet zo boeiend.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_22139146
Ik zit nu elke keer mario achter mn pc te spelen via een emulator en ik moet zeggen dat ik het best leuk vind
vind het alleen jammer dat het wat langzaam gaat (volgens mij niet een al te beste emulator) en dat ik op zo'n klein schermpje zit te spelen met zo'n enorme pc
ik zou het best leuk vinden om zo'n mario game voor mn GBA te hebben
ik vind ze alleen wat te duur

waarom komt er niet een keer zo'n serie games in goedkoper worden gemaakt onder een bepaalde naam ofzo

The GBA Classics serie en dan voor 25 of 30 Euro (maar dan niet van die nes classics maar echt GBA games)
pi_22139510
Player's Choice voor de GBA dus? Die is er niet, maar de meeste games worden wel 'gewoon' afgeprijst

Verder leg ik mijn GBA ook bij mijn ouders neer totdat Zelda of Mario vs DK uitkomt, er is niet veel te beleven op de GBA de komende 2 maanden voor mij.
pi_22139778
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Player's Choice voor de GBA dus? Die is er niet, maar de meeste games worden wel 'gewoon' afgeprijst

Verder leg ik mijn GBA ook bij mijn ouders neer totdat Zelda of Mario vs DK uitkomt, er is niet veel te beleven op de GBA de komende 2 maanden voor mij.
zo kan je het ook noemen

voor mij is de komende tijd ook niet veel te beleven op de GBA
Heb CT Special Forces wel gehad (mag alle levels opnieuw doen met character keuze )

Ik ga nu ff mn geld steken in een Gamecube

maar het zou wel mooi zijn als er wat meer populaire games afgeprijsd zouden worden want dat zie ik nou niet echt veel...
  woensdag 22 september 2004 @ 22:45:45 #28
8758 P8R
Dat is goed...
pi_22140553
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ga dus die, of de Zelda editie halen Mijn moeder wil ook een SP ( ) en heeft de mijne in beslag genomen zeg maar ( )

Nu heb ik dus afgesproken dat we 50-50 gaan doen als er zo'n bundel uitkomt. Krijgt zij mijn huidige SP, en ik een nieuwe met MvsDK of Zelda !

Mama
Ook eens iemand zoeken die voor die deal wil gaan!
pi_22151809
Hallo, waar haal ik een koptelefooningangsuitbreidingsgebeuren voor de GBASP die ik gisteren gekocht heb? En hoeveel kost dat? (waar is het het goedkoopst?)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_22152230
Zo'n dingetje kun je volgens mij ongeveer wel overal halen. Een 3rdpartydingetje is ook niet al te duur.

Ik ben trouwens nog steeds bezig met Fire Emblem .
pi_22152742
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:46 schreef Kiff het volgende:
Hallo, waar haal ik een koptelefooningangsuitbreidingsgebeuren voor de GBASP die ik gisteren gekocht heb? En hoeveel kost dat? (waar is het het goedkoopst?)
Dixons, 6 euro
pi_22153219
hmm, ok. Toch vind ik dat ze die dingen gratis moeten opsturen als je een SP registreert bij Nintendo ofzo. Duidelijke productiefout dat ze een headphonejack vergeten zijn. Die verwacht je er bij als je een portable device koopt. Ik heb al een GBA classic/gewone GBA en ik gebruik vrijwel altijd een koptelefoon.
pi_22153472
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:48 schreef Kiff het volgende:
hmm, ok. Toch vind ik dat ze die dingen gratis moeten opsturen als je een SP registreert bij Nintendo ofzo. Duidelijke productiefout dat ze een headphonejack vergeten zijn. Die verwacht je er bij als je een portable device koopt. Ik heb al een GBA classic/gewone GBA en ik gebruik vrijwel altijd een koptelefoon.
yeah right...
dat is echt geen fout

ze verdienen er gewoon op
pi_22154235
Goed is het in ieder geval niet!
  donderdag 23 september 2004 @ 16:57:41 #35
8758 P8R
Dat is goed...
pi_22154727
Nee, marketing (oe... Vliegende Panters!)
  woensdag 13 oktober 2004 @ 16:51:12 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22600131
Schop

Nog even tot Zelda: Magical Hood
pi_22600741
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Schop

Nog even tot Zelda: Magical Hood
Minish Ca-hap...
  woensdag 13 oktober 2004 @ 17:39:38 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22601253
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:16 schreef Thomper het volgende:

[..]

Minish Ca-hap...
In Europa heet hij Magical Hood volgens de release lijst
pi_22604240
Pfffff...Fire Emblem...missie 20. Ben al 3 maanden bezig!
pi_22604329
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 19:32 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Misschien staat deze ook al op Fok!Games maar dan staat ie nu ook hier:

[afbeelding]
GBA Zelda Limited Edition SP
Waaaah, die is leuk!!!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  woensdag 13 oktober 2004 @ 20:46:54 #41
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_22605656
Ik zit er aan te denken een Gameboy Advance SP te kopen. Iemand suggesties over welke spellen zeker de moeite waard zijn?
pi_22606006
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 20:46 schreef Stressbal het volgende:
Ik zit er aan te denken een Gameboy Advance SP te kopen. Iemand suggesties over welke spellen zeker de moeite waard zijn?
Waar hou je van? Platform, strategie, RPG?

Zelda: a Link to the Past is in elk geval een must have.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 21:12:57 #43
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_22606426
Platform, racers, strategie, simulatie
pi_22610944
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 21:12 schreef Stressbal het volgende:
Platform, racers, strategie, simulatie
Strategie: Fire Emblem, Final Fantasy: Tactics Advance, Advance Wars
Platform: diverse Mario's, Castlevania
pi_22611440
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

In Europa heet hij Magical Hood volgens de release lijst
Volgens welke release lijst? Overal wordt het gewoon zelda: the minish cap genoemd, zelfs op de site van Nintendo. Volgens mij heeft iemand voor de grap die naam bedacht en hebben veel mensen het domweg overgenomen.

Zelda the magical hood ga ik in iedergeval niet kopen, dat klinkt niet als een echt zelda spel. Doe mij maar the minish cap!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_22611532
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 00:25 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens welke release lijst? Overal wordt het gewoon zelda: the minish cap genoemd, zelfs op de site van Nintendo. Volgens mij heeft iemand voor de grap die naam bedacht en hebben veel mensen het domweg overgenomen.

Zelda the magical hood ga ik in iedergeval niet kopen, dat klinkt niet als een echt zelda spel. Doe mij maar the minish cap!
Beweer je nu serieus dat je een game laat liggen als de naam je niet aanstaat?
pi_22611588
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 00:28 schreef Lexie het volgende:

[..]

Beweer je nu serieus dat je een game laat liggen als de naam je niet aanstaat?
Nee, dan bestel ik 'm wel bij dvdboxoffice. Dat is toch goedkoper
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 14 oktober 2004 @ 00:57:08 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22612180
Op de release lijst die ik bij de Nintendo presentatie heb gehad een tijd terug.
pi_22625494
En de boxart van Europa zegt dan echt echt Minish Cap.
pi_22855652
Grmbl! Chapter 27: Cog of Destiny van Fire Emblem is moeilijk! . Vooral als je niemand dood wilt laten gaan. .

En in allerlei message boards lees ik dat bij de meesten Lyn en Raven zo geweldig zijn, maar bij mij zijn ze vrij zwakjes. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')