quote:het lijkt me ook dat de gba sp de favoriete handheld is, of je kunt beter zeggen de enige "goeie" handheld die nu op de markt is
Op woensdag 15 oktober 2003 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onze favoriete handheld welke inmiddels miljoenen keren over de toonbank is gegaan, beide versies dus !
OOOkay. Kep 2 gba's, maar kep maar 1 zelda. Dussss heeft iemand hier nog een zeldatje voor mij liggen zodat ik four sword kan spelen?
quote:gij zult gestraft worden!
Op woensdag 15 oktober 2003 20:28 schreef Tain het volgende:
Moet opbiechten dat ik nu al 2 maanden niet meer op mijn gba sp heb gespeeld... Gaat wel weer komen als ik ander werk heb gevonden
quote:www.gameboyadvance.com
Op woensdag 15 oktober 2003 20:35 schreef Slasher het volgende:
kheb dat plaatje die bovenaan dit topic staat nu mooi als wallpaper staan maar ik kan dat linkje zo niet gebruiken dat ik meer wallpapers kan bekijken en op de nintendo site kan ik niet echt leuke wallpapers zien...wie helpt me?
En daar naar "Downloads" en daar staattie
quote:thanx, ik zat al op nintendo.com te kijken maar daar stond echt 3x niets
Op woensdag 15 oktober 2003 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En daar naar "Downloads" en daar staattie
Maar het allercoolste is dat er weinig spraak inzit, maar op de juiste momenten komen toch de typische Duke opmerkingen: Je slacht een heel hok met pigs af "Damn...I'm good"
Aanrader voor iedereen die van FPS'ers houdt. De enige welke super speelbaar is op de GBA in mijn opinie
quote:Daar zouden ze nou eens een port van moeten maken. En dan tegelijk met MGS3 uitbrengen.
Op donderdag 16 oktober 2003 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat heeft wel erg veel weg van het oude Metal Gear op de MSX
quote:Ik heb Konami daarover gemaild.
Op donderdag 16 oktober 2003 09:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Daar zouden ze nou eens een port van moeten maken. En dan tegelijk met MGS3 uitbrengen.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 08:07 schreef Moogle het volgende:
Need For Speed Underground:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Mario en Luigi eind november !
Op donderdag 16 oktober 2003 19:15 schreef Aranka het volgende:
weet iemand wanneer Banjo uitkomt, en mario en luigi?
quote:---zucht---
Op donderdag 16 oktober 2003 19:15 schreef Moogle het volgende:[..]
Mario en Luigi eind november !
quote:Sinterklaas
Op donderdag 16 oktober 2003 19:18 schreef Aranka het volgende:[..]
---zucht---
waarom komen alle leuke games toch te gelijk uit??
quote:daar verdienen ze aan
Op donderdag 16 oktober 2003 19:19 schreef Moogle het volgende:[..]
Sinterklaas
Kerstman
quote:je hoeft ze niet allemaal tegenlijk te kopen, je kunt toch niet 2 spellen tegenlijkertijd spelen
Op donderdag 16 oktober 2003 19:18 schreef Aranka het volgende:[..]
---zucht---
waarom komen alle leuke games toch te gelijk uit??
quote:payback update!
Op donderdag 16 oktober 2003 15:09 schreef JK het volgende:
Waar blijft Payback nou ?
http://www.apex-designs.net/payback_gba_report9.html
nieuw filmpje:
http://www.apex-designs.net/media/gba/mpeg1/night_short.mpg
beste filmpje tot nu toe
alleen nog steeds geen publisher
quote:ziet er wel cool uit ja
Op vrijdag 17 oktober 2003 07:41 schreef err het volgende:[..]
payback update!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]nieuw filmpje:
http://www.apex-designs.net/media/gba/mpeg1/night_short.mpgbeste filmpje tot nu toe
quote:welk adres?
Op donderdag 16 oktober 2003 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik heb Konami daarover gemaild.
Nooit reactie gehad
quote:tijd dat ze die vinden !!!!!
quote:Wanneer gaan ze Mario 64 nou porten naar de GBA ?
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:22 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende aankoop!http://www.metacritic.com/games/platforms/gba/supermariobros3supermarioadvance4/
quote:Die komt er bij mij dus echt niet in! Het is een erg leuk spel, maar dit wordt al de 2e port ervan. En volgens mij hebben ze er nogsteeds geen save optie ingebouwd, wat niet handig is op een portable console (of zijn er mensen die daar een paar uur achtereen op gamen?)
Volgende aankoop!http://www.metacritic.com/games/platforms/gba/supermariobros3supermarioadvance4/
Ik leen wel een NES of SNES van iemand als ik het wil spelen (of ik koop een NES met het spel vor 10 euro...).
Ik kijk wel heel erg uit naar Mario en Luigi. Mario paper vond ik echt heel erg leuk, dus ik hoop dat deze er een beetje op lijkt.
Ook ben ik wel benieuwd naar Fire Emblem. Dat schijnt een tactisch spel te zijn dat al heel lang erg succesvol is in Japan. Hij komt op 3 november uit in Amerika. Ik vind het er een beetje lijken op Advance Wars als ik de screens bekijk..
quote:ik ga hem in december halen + een gameboy advance sp
quote:Huuuuuuuuuuuuuuuuuu!
quote:hey w000t vanochtend nog een post over gemaakt, dat filmpje is c00le shit
payback update!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]nieuw filmpje:
http://www.apex-designs.net/media/gba/mpeg1/night_short.mpgbeste filmpje tot nu toe
quote:Weet ik niet meer.
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:40 schreef Smots het volgende:[..]
welk adres?
De screenshots op de doos zagen er veel te goed uit voor een GBC, zagen er precies uit als erg goeie GBA graphics, precies zoals DotT. Maar de developers hebben het voorelkaar gekregen om meer dan 2000 kleuren op het scherm te krijgen.
Het spel speelt prima, bediening is eenvoudig, er zijn de gebruikelijke dialogen met multiple-choice antwoorden. De humor is af en toe een beetje vreemd, maar dat maakt het eigenlijk nog grappiger.
En dat voor maar 15¤ bij de MediaMarkt, goeie deal. Ik heb hem op mijn GBA gespeeld zonder problemen, ik kon m'n GBC niet vinden
Hmm, het is al een oud spel zie ik op de site ervan link. Vreemd dat ik er nooit iets over gehoord heb dan developers
quote:Ik vind de hoofdpersoon er wel een beetje gemaakt grappig uitzien..
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:59 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik weet niet of dit oud nieuws is, ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord: The Fish Files. Een graphic adventure in de stijl van Day of the Tentacle! Voor de GBC!De screenshots op de doos zagen er veel te goed uit voor een GBC, zagen er precies uit als erg goeie GBA graphics, precies zoals DotT. Maar de developers hebben het voorelkaar gekregen om meer dan 2000 kleuren op het scherm te krijgen.
Het spel speelt prima, bediening is eenvoudig, er zijn de gebruikelijke dialogen met multiple-choice antwoorden. De humor is af en toe een beetje vreemd, maar dat maakt het eigenlijk nog grappiger.
En dat voor maar 15¤ bij de MediaMarkt, goeie deal. Ik heb hem op mijn GBA gespeeld zonder problemen, ik kon m'n GBC niet vinden
Hmm, het is al een oud spel zie ik op de site ervan link. Vreemd dat ik er nooit iets over gehoord heb dan
developers
quote:Ja, het is niet zo professioneel als LucasArts spellen, maar toch wel leuk, er zijn niet veel adventures voor de GBA en zeker niet in deze stijl.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:00 schreef Lexie het volgende:
Ik vind de hoofdpersoon er wel een beetje gemaakt grappig uitzien..
EDIT:
De humor is wel maf, er zit een Duitse student in die veel zuurkool vreet en een tank granaat in zijn kamer heeft En een totaal geflipte gast die helemaal into magic spelletjes is
EDIT2:
Oh ja, het spel gaat over het terugvinden van goudvissen die door aliens zijn ontvoerd
het zal wel weer door die fucked up state van de gba industrie zijn dat ze niet echt originele titels kunnen bouwen want dat phantom & mandrake zien er wel leuk uit maar ik moet het niet.
ik zag ook addams family voor de gbc op hun mainsite, check it:
nog een point 'n click adventure
quote:lache
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:37 schreef sp3c het volgende:
holy shit dude die gasten roelen ... nice findhet zal wel weer door die fucked up state van de gba industrie zijn dat ze niet echt originele titels kunnen bouwen want dat phantom & mandrake zien er wel leuk uit maar ik moet het niet.
ik zag ook addams family voor de gbc op hun mainsite, check it:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]nog een point 'n click adventure
ik bedoel, er komen leuke games uit op de GBA maar het is nu niet echt gba kwaliteit allemaal
check:
GBA Broken Sword
GBC Fish Files
mwah ontloopt elkaar niet zo terwijl de GBA toch echt vele malen krachtiger is
Ik had daar niet eens naar gekeken omdat ik dacht dat het weer zo'n typische simpele licentie platformer zou zijn.
Gaaf, die moet ik ook hebben
Bij het IGN forum was iemand in Engeland had dit spel al langer en zei dat dit het beste spel voor de GBC was. De Amerikanen zaten flink te balen dat ze hem daar niet konden krijgen.
quote:hehe, nu hebben zei iets niet in de plaats dat wij iets niet hebben op console gebied, normaal hebben amerikanen voorrang met console's maar nu niet dan, dit mag eigenlijk wel vaker gebeuren
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:33 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Wow! Adams Family is gewoon ook een adventure!Ik had daar niet eens naar gekeken omdat ik dacht dat het weer zo'n typische simpele licentie platformer zou zijn.
Gaaf, die moet ik ook hebben
Bij het IGN forum was iemand in Engeland had dit spel al langer en zei dat dit het beste spel voor de GBC was. De Amerikanen zaten flink te balen dat ze hem daar niet konden krijgen.
quote:Ja, daar ben ik het wel mee eens
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:23 schreef gamecube_master het volgende:
hehe, nu hebben zei iets niet in de plaats dat wij iets niet hebben op console gebied, normaal hebben amerikanen voorrang met console's maar nu niet dan, dit mag eigenlijk wel vaker gebeuren
Het werkt trouwens niet als point-n-click. Als je dichtbij een object staat komt er een pijltje boven, met B bekijk je het object en met A pak je het. A is ook voor het praten met mensen. In het inventory scherm kun je objecten gebruiken en combineren.
Wat zullen die developers balen dat bijna niemand ooit van dit spel heeft gehoord, hoewel ik op IGN wel een klein previewtje ervan heb gevonden. link
quote:
Nintendo laat in een PR praatje weten dat ze uitermate onder de indruk zijn van Top Gear Rally. De game werd gedurende enkele maanden ontwikkeld door de mannen van Kemco en Nintendo bood meteen aan om de game te publishen bij het zien van de eerste beelden. Grafisch ziet de game er inderdaad erg sterk uit, maar ook over de lengte van de game heeft niemand wat te klagen. Want met tachtig verschillende banen in tien verschillende regionen van de wereld ben je heel wat uren zoet voordat je deze game uitgespeeld hebt.
De game zal vanaf 7 november te koop zijn in alle gamestores van Nederland voor het luttele bedrag van veertig euro. Tegen die tijd vertellen we je of Nintendo werkelijk redenen heeft tot jubelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |