quote:Vorige Deel: Het Grote GBA (SP) Topic (14)
Game Boy Advance SP
We hebben alles wat goed is aan de Game Boy Advance uitgebreid met een aantal onweerstaanbare nieuwe functies, zoals ingebouwde schermverlichting, een opklapbaar scherm en een oplaadbare batterij. Dit alles hebben we samengeperst tot de mooiste en kleinste mobiele spelcomputer aller tijden. De beste manier om van alle spellen voor de Game Boy en Game Boy Advance te genieten.Breng licht in je leven
Blijf niet hangen in duistere tijden. Dankzij de ingebouwde schermverlichting van de Game Boy Advance SP hoef je niet te stoppen met spelen als de zon ondergaat. Met een enkele druk op de knop wordt het hele scherm perfect verlicht, waardoor je zelfs in de donkerste omstandigheden een haarscherp zicht op de actie behoudt.Opklapbaar scherm
Het opklapbare scherm is niet alleen de perfecte manier om de display te beschermen en de Game Boy Advance SP nóg kleiner te maken, het plaatst het scherm ook nog eens in de perfecte hoek om alle actie te kunnen volgen.Handzaam formaat
Dichtgeklapt is de Game Boy Advance SP slechts 82 mm breed en 84,6 mm diep, en met een dikte van 24,3 mm ook nog eens bijzonder plat. Zo draag je consolekwaliteit in je borstzak zonder dat iemand het opvalt.Opladen en doorspelen
Er komt geen eind aan de actie. De ingebouwde en oplaadbare lithium-batterij laat je 10 uur lang spelen terwijl hij in maar 3 uur weer volledig is opgeladen. Als je ervoor kiest om de ingebouwde schermverlichting niet te gebruiken, is de batterij zelfs goed voor maar liefst 18 uur speelplezier.Vernieuwde knoppenplaatsing
Naast de aangepaste plaatsing van de basisknoppen en het opklapbare scherm zijn de L- en R-knop op de achterkant van de 'basis' van de Game Boy Advance SP geplaatst. De knoppen zijn kleiner van formaat en doordacht geplaatst zodat al je vingers tegelijk aan het werk kunnen.Kleurrijk gamen
Wat je stijl ook is, er zit vast wel een Game Boy Advance SP voor je bij. Je kunt kiezen uit drie metallic kleuren: strak zilver, knalblauw of stijlvol zwart. Welke kleur je ook kiest, bereid je maar voor op veel bewonderende blikken van omstanders.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 03-12-2003 11:31]
quote:Decent, but not stunning. Tis ook een remake, maar wel een must buy voor mij
6.0 Presentation
It's a technically better game than its black-and-white Game Boy original, but as far as a Square game goes...eh. The team's done better.
7.0 Graphics
There are graphic glitches and tearing, with slowdown when too many characters appear on-screen. But the environments and art design are well produced.
8.0 Sound
A nice assortment of musical pieces accompany the action, even if the adventure recycles them.
7.0 Gameplay
AI problems, a bland story, and other little elements clutter an otherwise enjoyable, better-than-average affair. Just don't expect anything stunning.
6.0 Lasting Appeal
Two characters with slight alterations in the game's presentation aren't enough to encourage two playthroughs, but once will last about 20 hours or so.
7.0 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
Chess zag ik ergens liggen voor 8 euro laatst.
quote:Die ga ik onthouden. Das tenminste een serieuze Chess game
Op woensdag 3 december 2003 12:05 schreef Tragedy het volgende:
En deze ook nog http://www.nedgame.com/html/shared/frameset-detail.php?productid=3417241544236&sysidswitch=40&bak=3&search=
Trouwens, in Utrecht zit aan de Vondellaan een winkel "Cash Converters" en daar verkopen ze 2e hands spullen waaronder GBA games. Ik heb F-Zero daar voor ¤12,50 meegenomen van de week, ze hadden er nog veel meer games allemaal ¤12,50.
[Dit bericht is gewijzigd door krasje op 03-12-2003 14:47]
quote:Schaak en FIFA nerd.
Op woensdag 3 december 2003 11:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst de GBASP gespeeld. Fifa2004. Zag er mooi uit, heel erg mooi. Alleen zijn die spellen loeiduur. Maar de oude Advanced en GB-color passen dus ook?Chess zag ik ergens liggen voor 8 euro laatst.
ik ook, tertis is erg leuk, de eerste dan
quote:Vrij prijzig nog, vooral als je bedenkt dat FZero bij de gemiddelde winkel iets van 15 a 20 euro nieuw in doos kost.
Op woensdag 3 december 2003 14:31 schreef krasje het volgende:
Is het trouwens aan te raden om te w8ten met opladen van de GBASP tot het rode lampje brand of maakt het voor de kwaliteit van de baterij niets uit wanneer dat doet?Trouwens, in Utrecht zit aan de Vondellaan een winkel "Cash Converters" en daar verkopen ze 2e hands spullen waaronder GBA games. Ik heb F-Zero daar voor ¤12,50 meegenomen van de week, ze hadden er nog veel meer games allemaal ¤12,50.
quote:Mario & Luigi is zeker vet!
Op woensdag 3 december 2003 12:20 schreef ShadoW17 het volgende:
Schaken...![]()
Geef mij maar Mario & Luigi
quote:dat wordt m'n volgende game voor de gba sp
Op woensdag 3 december 2003 19:30 schreef PsYcHo- het volgende:[..]
Mario & Luigi is zeker vet!
Ook in blauw uiteraard.
quote:
Vanaf vandaag zijn twee Pokémon Super Paks in een beperkte oplage verkrijgbaar in bepaalde winkels verspreid over Europa.De Pokémon Ruby of Pokémon Sapphire Super Paks zijn een must voor Pokémon liefhebbers - ze bevatten een rode of blauwe Game Boy Advance SP met speciale Pokémon-opdruk, een Pokémon GBA SP draagtas met dezelfde opdruk en een exemplaar van Pokémon Ruby of Pokémon Sapphire.
Dit alles is verpakt in een prachtige geschenkdoos, waardoor het een ideaal cadeau is voor die enorme Pokémon-fan in je leven...
De Pokémon Super Paks zijn verkrijgbaar voor de verwachte verkoopprijs van 169,95 Euro.
Vergeet ook niet dat je de Game Boy Advance SP en Pokémon Ruby of Pokémon Sapphire kunt registreren om een VIP goodie-pakket te bemachtigen, met daarin bureaubladachtergronden, screensavers, MP3's en de geweldige Premium Pokédex!
quote:dat ziet er goed uit!
Op woensdag 3 december 2003 19:53 schreef KingLysandus het volgende:
[afbeelding]The Sims
quote:Komt deze maand uit.
Op donderdag 4 december 2003 09:23 schreef gamecube_master het volgende:[..]
dat ziet er goed uit!
quote:Erg leuk spel ja. Hebben jullie em al uitgespeeld?
Op woensdag 3 december 2003 19:30 schreef PsYcHo- het volgende:[..]
Mario & Luigi is zeker vet!
quote:jij hebt nog een lange weg te gaan, maar dat snapte je zelf ook wel heh ;p
Op donderdag 4 december 2003 16:48 schreef Internationalist het volgende:[..]
Erg leuk spel ja. Hebben jullie em al uitgespeeld?
Ik ben nog op dat bootje van Koopa, beetje tutorial-achtig, leer er vanalles
Heb em nog niet uitgespeeld .. ik kan nu richting het einde toe spelen, maar ik zoek nog ff het hele land af naar mini-games/quests.. dat is toch wel het leukste altijd ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |