Sinds 28 maart is de GBA SP uit. Grootste verschillen met de gewone Gameboy zijn een backlit scherm en een mooi volwassen design! Enige nadeel is dat er geen koptelefoonuitgang op het apparaat zit. Om dit te verhelpen brengt Nintendo brengt eind maart een eigen koptelefoon (past in andere port) en een adaptor uit.
Vorige delen:
Must have games die de komende tijd verschijnen:
Final Fantasy: Tactics Advance
Payback
Wing Commander
Verder gaat Nintendo flink investeren in de link mogelijkheid tussen de GBA en de GC. Metroid Prime en Zelda: WW zullen allemaal extra features hebben die alleen maar met een GBA te benaderen zijn.
.. Ik wist niet dat je het niet over flash linkers mocht hebben Hou daar nu wel over op.
Trouwens, wanneer kan je die headphone plug los kopen? Je kan nu alleen zo'n heel pakket krijgen met allerlei shit erbij die ik al heb of niet nodig heb (linkkabels, tasjes etc.)
Wil je er eentje winnen, ga dan naar: www.planetgameboy.cjb.net
Misschien win jij wel!
ze hebben zelfs een deal waar je je gc coupon kan inwisselen tegen een gratis game ... trap hier niet in!!!
het is niet een gratis game maar een gratis game uit hun collectie.
daarin zitten games als super dodgeball advance en fire pro wrestling en shit ... leuk voor minder dan 10 euro maar op marktplaats.nl krijg je meer voor je coupon
quote:lees de hele post dan het staat er gewoon in hoor.
Op zaterdag 5 april 2003 11:37 schreef Niwa het volgende:
Deel 7 alweer
Hoezo moet je er niet intrappen? Spel = spel?
die spellen die zij je aanbieden stinken en zijn nog geen 10 euro waard terwijl je er op marktplaats.nl meer voor kunt krijgen
quote:54,95 voor duke nukem en dan lekker verkopen?
Op zaterdag 5 april 2003 12:26 schreef sp3c het volgende:
alle goede games zijn duur hier
ligt allemaal rond (liefst boven) de 50 euro, Duke Nukem is wel erg cool overigens ik zie hem wel vaak liggen (zal wel lekker vrkopen denk ik)
quote:Nee, een officieel spel voor de GBA.
Op zaterdag 5 april 2003 13:50 schreef Vrieskist het volgende:
ik heb duke genoeg zien liggen, maar is het nou een port van duke 3d op de PC ofniet?
Kwam hem vandaag tegen voor 49,95.
Nog maar even laten liggen
F-ZERO voor 19,95 maar meegenomen
quote:ja en nee
Op zaterdag 5 april 2003 13:50 schreef Vrieskist het volgende:
ik heb duke genoeg zien liggen, maar is het nou een port van duke 3d op de PC ofniet?
het is een remake van duke3d, dus dezelfde vijanden, guns, textures, geluiden in een nieuwe campaign (met een paar nieuwe guns, textures vijanden etc.)
quote:jah schandalig, ik zag vandaag eindelijk james bond nightfire liggen in de gameshop (den haag) en die kost 79,99 EURO! ... ik mag hopen dat dat een foutje is want voor dat geld kun je er 2 van importeren en met dhl laten versturen (2 dagen levertijd) en dan ben je nog goedkoper uit ...
Op zaterdag 5 april 2003 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
54,95 voor duke nukem en dan lekker verkopen?
maja dat is zowieso mijn goede raad voor de dag ... spaar de titels die je wil hebben op totdat je er ongeveer 4 hebt ofzo en importeer de hele bende dan, levertijd valt best mee tegenwoordig en je hebt dan 4 games (incl verzendkosten) voor de prijs van 3 ... ongeveer
- 8 crewmembers erbij!
- 1 prijsvraag!
- 200 bezoekers per dag!
- 9 artikelen & 16 nieuwtjes!
mav out
Ik denk dat ik de volgende keer maar Zelda ga aanschaffen, ik heb de SNES versie nooit gespeeld, dus dan is het wel het kopen waard dacht ik
quote:De sp is zijn geld waard, ziet er mooi uit, het licht in het scherm OWNT en ik vind em lekkerder in de hand liggen.
Op zondag 6 april 2003 12:13 schreef MrAbagnale het volgende:
ik overweeg om de sp te kopen, maar is het de moeite waard voor dat geld? en welke spellen zijn de moeite waard om te kopen?
trouwens, die spellen zijn ook redelijk duur, hoe kan het dan dat je sheep kan kopen voor 9.90?
Dat spel kan zo goedkoop zijn omdat die winkel het niet kwijtraakt ofzo, dus dan doen ze het in de aanbieding. Ik zou btw wel willen weten welke winkel het was, ik wist niet eens dat het al uit was ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |