Is dat dat expansion pack? Of is het toch een losstaande game geworden? Ik hoop het eerste, zou ik wel een coole ontwikkeling vinden (expansion packs voor de DS in het GBA-slot). En ik heb wel trek in wat nieuwe Polarium-puzzels die je niet zelf hoeft in te voeren, duurt zo lang...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:28 schreef Thomper het volgende:
Polarium Advance - 7 april
Oh dat is dan minder. Ik ging er zomaar vanuit dat ze in japan vast al wel faceplates zouden hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die zijn er ook nog niet op dit moment
In het Vraag&Aanbod subforum worden zo af en toe wel eens spellen aangeboden die niet al te duur zijn. Misschien leuk om daar eens tussen te zoeken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:12 schreef carfreak_01 het volgende:
Ik heb nu ook een Micro Famicom ..![]()
Alleen geen spel![]()
Is er iemand hier die nog een leuk spelletje te koop heeft![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
In het Vraag&Aanbod subforum worden zo af en toe wel eens spellen aangeboden die niet al te duur zijn. Misschien leuk om daar eens tussen te zoeken?
Moet je er dan wel bij zeggen he?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:02 schreef carfreak_01 het volgende:
Tja , als ik daar wat had gevonden had ik het niet gevraagd![]()
![]()
Niet te koop, maar loop eens langs de FRS, die hebben nu een 2e voor de halve prijs actie....en ja, met een Famicom editie kun je voor 20¤ ook nog altijd één van de oude NES games kopenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:12 schreef carfreak_01 het volgende:
Ik heb nu ook een Micro Famicom ..![]()
Alleen geen spel![]()
Is er iemand hier die nog een leuk spelletje te koop heeft![]()
De adapter uit USA is 110 Volt, dus dat gaat in Nederland niet werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:17 schreef SillyWalks het volgende:
Als ik een nieuwe versie van de GBA SP importeer uit Noord-Amerika, moet ik hier dan een aparte adapter kopen, of kan ik gewoon zo'n universele stekkerconverter gebruiken op de meegeleverde adapter?
Ok, maar dat is dus geen probleem? Kan er gewoon een in Amerika bestellen? (Nintendo Nederland heeft geen duidelijk antwoord op mijn vraag of/wanneer dat ding in Nederland uit komt)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:35 schreef knater het volgende:
[..]
De adapter uit USA is 110 Volt, dus dat gaat in Nederland niet werken.
Nieuwe adapter dus
Dat is geen enkel probleem, alle Nintendo handhelds zijn regio vrij, dus met spellen geen probleem.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:43 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ok, maar dat is dus geen probleem? Kan er gewoon een in Amerika bestellen? (Nintendo Nederland heeft geen duidelijk antwoord op mijn vraag of/wanneer dat ding in Nederland uit komt)
Hoe zit het eigenlijk met dode pixels? Hebben die GBA SP's daar veel last van? Want terugsturen naar Noord-Amerika wordt een duur grapjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:40 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem, alle Nintendo handhelds zijn regio vrij, dus met spellen geen probleem.
Je moet idd gewoon een adapter/lader hier in NL halen, die heb je voor 10¤ ofzo.
EN idd Nintendo geeft niet echt antwoord op dat soort dingen, behalve van: als we het weten maken we het bekendEn ze proberen je af te raden met importeren e.d. , maar da's gewoon om de EU omzet op peil te houden
Nieuw of tweedehands? Zonieuwja, waar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef Smots het volgende:
Yaaaaaaaaaay!
Vandaag "It's Mr. Pants!" voor een tientje gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |