Eensch,quote:
Voor de rest was het al aardig naar een slowchat reeks aan het gaan en daar willem we dus juist geen nieuwe van hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zit er echt niet in
Dan hebben we volgende week brabant en de week er na groningen.
Uiteindelijk zitten we dan met 12 reeksen over provincies.![]()
Inderdaad, het is net iets voor Limburgers om voor elk gat met een naam een topic te openen, en ik begrijp dat dat niet de bedoeling is. Echter, een leuk gezellig goedlopend topic waar mensen babbelen over de streek waar ze wonen lijkt me wel een verrijking voor het forum....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef AirRaid het volgende:
verhuis hem dan naar onzin ofzo, want daar hebben de eindhovenaren en enscheders ook hun eigen topic
en ja ikk weet dat dit geen provincies zijn, maar dan kan ook elke stad een topic openen als ze willen
Het standpunt wat betreft GC is duidelijk. Geen nieuwe slowchat reeksen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Inderdaad, het is net iets voor Limburgers om voor elk gat met een naam een topic te openen, en ik begrijp dat dat niet de bedoeling is. Echter, een leuk gezellig goedlopend topic waar mensen babbelen over de streek waar ze wonen lijkt me wel een verrijking voor het forum....
Goed bezig!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het standpunt wat betreft GC is duidelijk. Geen nieuwe slowchat reeksen.
En naar mijn mening valt deze daar zeker onder
Zeker wel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank u![]()
Ben ik al een waardige opvolger![]()
omdat het een opeenstapeling is van vakantiefotoos, en ik het them architectuur er niet echt uit haal. en met dat geschop bereik je niet veel. Ik zie dit topic vanzelf als ik online ben... Misschien een schokkende bekentenis: ik heb soms een sociaal levenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:37 schreef TC03 het volgende:
Het überhoge hoogbouw / skyline topic! #2
Buzzer.Waarom gooi je dat topic naar TRV? Het gaat totaal niet om de steden ofzo, het gaat om architectuur. Heeft helemaal niks met travel te maken!
Tenzij architectuurtopics tegenwoordig in Travel moeten.
![]()
Ik schop het topic alleen maar omhoog zodat je hem kan zien, nofi.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
omdat het een opeenstapeling is van vakantiefotoos, en ik het them architectuur er niet echt uit haal. en met dat geschop bereik je niet veel. Ik zie dit topic vanzelf als ik online ben... Misschien een schokkende bekentenis: ik heb soms een sociaal leven
ik zie het nog steeds als een verzameling leuke vakantiekiekjes gathered by Google, maar als je het zo ziet zoals jij het doet zou het dus eigenlijk in C&H horen...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik schop het topic alleen maar omhoog zodat je hem kan zien, nofi.
En het zjin geen vakantiefoto's. Het zijn foto's van mooie gebouwen, van architectuur! Heeft NIKS met reizen te maken!
Waaraan ontleent mijn topic het 'recht' om in TRV te staan, als het niks met reizen te maken heeft? Het zijn geen vakantiekiekjes. Het enige waarmee je dat topic met TRV kan associeren, is omdat het foto's van over de hele wereld zijn. Maar dan kan het net zo goed in FOT, want het zijn foto's.Maar het hoort niet thuis in FOT, omdat het niet gaat om de fototechnieken, maar wat er OP de foto's staat. Die foto's zijn slechts een middel om het te hebben over hoogbouw.
al gekeken?quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
in principe hebben we een maand pauze ingelast. En in de tussentijd gaan we kijken hoe we een doorstart kunnen maken, en uiteraard een openingspost met aanvullende regeltjes..
Godlike is toch een goede keuze?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
al gekeken?
tis nog maar een week
het vorige topic teruglezend, lijkt t me duidelijk dat andere users al helemaal geen kans hadden om de opvolger van conflict te worden.
de mate waarin godlike het eens is met buzzer en HW is "opmerkelijk"
wat een onzin, iedereen heeft evenveel kans, maar er was gewoon een mail die er met kop en schouders bovenuit stak. Bovendien was hij al voor de sollicitatie in positieve zin opgevallen.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het vorige topic teruglezend, lijkt t me duidelijk dat andere users al helemaal geen kans hadden om de opvolger van conflict te worden.
de mate waarin godlike het eens is met buzzer en HW is "opmerkelijk"
vreemd dat je het dan onzin noemt.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat een onzin, iedereen heeft evenveel kans, maar er was gewoon een mail die er met kop en schouders bovenuit stak. Bovendien was hij al voor de sollicitatie in positieve zin opgevallen.
en het feit dat iemand opvalt wil nog niet zeggen dat de race bij voorbaat gelopen is dan. Zo iemand moet dan wel willen solliciteren....quote:Op maandag 9 januari 2006 09:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar er was gewoon een mail die er met kop en schouders bovenuit stak.
dat moeten we achter de schermen nog even bespreken, maar ik hoop eind van de week/begin volgende week een herstart te maken...quote:Op maandag 9 januari 2006 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga oefenen op een sollicitatie mail, kan Godlike zijne even doorsturen.![]()
Even tussen door, Buzz? Hoe staat het met GCSC?![]()
Dankje,quote:Op maandag 9 januari 2006 10:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat moeten we achter de schermen nog even bespreken, maar ik hoop eind van de week/begin volgende week een herstart te maken...
check mijn aftelsigquote:Op maandag 9 januari 2006 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
Even tussen door, Buzz? Hoe staat het met GCSC?![]()
Nou, ik zou hem in C&H meer op z'n plaats vinden, ja. Maar ook daar komt het niet echt tot z'n recht aangezien C&H voornamelijk over cultuur vanuit een geschiedkundig oogpunt. Het komt daar wat mij betreft ook niet tot z'n recht dus, maar meer dan TRV.quote:Op maandag 9 januari 2006 05:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zie het nog steeds als een verzameling leuke vakantiekiekjes gathered by Google, maar als je het zo ziet zoals jij het doet zou het dus eigenlijk in C&H horen...
Dat snap je zelf ook wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef -Angel- het volgende:
Leg eens uit waarom dit topic De grootsheid van het Duitse Rijk. gesloten moest worden?
WTFquote:Op maandag 9 januari 2006 20:46 schreef Godlike02 het volgende:
Dat snap je zelf ook wel.
maar als je nog even dom wil spelen.
Het verheerlijken van het nazi gedachtengoed en de bijbehorende plaatjes zitten we niet op te wachten op FOK!.
Als je dan een nieuw topic gaat maken met een net zo duidelijke en onderbouwde opening als je sharon topic, dan geef ik je al een stuk meer kans. Aan je sharon topic te zien kan je het wel, dus moet niet zo lastig te zijn omdat voor een duits topic ook te doen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
WTFWat is dat nu weer voor onzin. Sharon: de vredestichter. werd onder andere door mij geopend, ik ben niet echt een nazi. Het ging mij om de grootsheid ondermeer op architectuur gebied. Graag zie ik het topic gewoon weer geopend.
Ja dat is erquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Goed, m'n post is alweer in GC/[SC] verwijdert, maar Marty26 weet wat ik bedoel met de vraag:
Waarom bepaalde "reeksen" wel worden toegestaan, en andere niet? Soms zie ik echt loze topics voorbijgaan, zoals de Gijsjes, de Homo's en de voetbalclubs of BeF, waar niks dan bagger en postopkrikken in staat. Maar een "simpel" topic als Wat leest de persoon naast je? wordt prompt gesloten? Is er geen algemene regel over dit soort dingen, die niet per sub-forum maar voor het hele forum geldt?
Om een antwoord te geven op een deel van je vraag: MUZ Feedbacktopic - Muziek is... .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Waarom bepaalde "reeksen" wel worden toegestaan, en andere niet?
Of:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om een antwoord te geven op een deel van je vraag: MUZ Feedbacktopic - Muziek is... .
Eentje die ik niet ging stellen, en aangezien bovenstaande een deelantwoord is op iamredleaders vraag en hij vermoedelijk hier terugkijkt heb ik het hier maar even gepost.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of:
Feedback
![]()
Aangezien het een forum brede vraag is.
zoals je weet hebben we het afgelopen half jaar het aantal reeksen in GC drastisch teruggebracht, omdat de topiclijst een onoverzichtelijke bende was geworden, waar normale topic niet eens aan bod kwamen. Er zijn een paar reeksen overgebleven, en die blijven bestaan. De Lounge is geen nieuwe reeks, maar een oude reeks met een nieuwe naam. Dit was ook van tevoren bekend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Goed, m'n post is alweer in GC/[SC] verwijdert, maar Marty26 weet wat ik bedoel met de vraag:
Waarom bepaalde "reeksen" wel worden toegestaan, en andere niet? Soms zie ik echt loze topics voorbijgaan, zoals de Gijsjes, de Homo's en de voetbalclubs of BeF, waar niks dan bagger en postopkrikken in staat. Maar een "simpel" topic als Wat leest de persoon naast je? wordt prompt gesloten? Is er geen algemene regel over dit soort dingen, die niet per sub-forum maar voor het hele forum geldt?
Aangezien je topic in Muziek staat is het ook handig als je daar in het FB de vraag stelt. MUZ Feedbacktopic - Muziek is...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef phunkk het volgende:
Ik heb een vraag over mijn topic. Dit is gesloten vanwege copyright. Ik denk dat dit onterecht is: ik zie andere topics waarin ook mixen worden aangeboden. Waarom moet mijn topic dan op slot?
Het argument was dat de mix uit tracks bestaat en daarom vanwege copyright niet gepost mag worden, maar dit is bij de andere ook het geval, en die is nog open (inclusief link naar de download, en er heeft zelfs een mod in gereageerd).
Graag zou ik een verklaring hebben, omdat dit nogal tegenstrijdig is
Hoi Buzzerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef buzzer het volgende:
*een heleboel*
Daar staat geen antwoord in en is al flink verbaggerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
Hendig sjiek.
Wat is het verschil met "hendig sjiek" in KLB?
Okay, begrijp ik!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
We hebben ook afgesproken dat we geen topics meer toelaten die slechts opsommingen geven. Hierover heeft langere tijd een discussie achter de schermen gelopen, en in principe bepaalt ieder subforum het voor zichzelf.. HEt is dus niet Fok! breed, maar er zijn in diverse subfora wel een aantal reeksen en spelletjes verdwenen. Overigens zijn die besluiten wat betreft GC unaniem door de GC mods gedragen. Dit is een beetje de achterliggende gedachte, en ik hoop dat je er iets mee kunt.
Nopequote:Op maandag 16 januari 2006 13:49 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Okay, begrijp ik!
Maar mag ik dan wel een topic openen zonder er een reeksnaam aan te geven?
Dus gewoon een waar denk je *nu* aan?
Okay...ik snap hemquote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nope
Niet naar mijn mening,
1 deeltje was leuk voor nu.
Dat heb je toch ook gedaan!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef Agiath het volgende:
Grrr..
Jupiler spotgoedkoop!
Waarom gesloten?
Ik mag jullie toch wel wijzen op een koopje?
Ja maar hij staat nu helemaal onderaan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook gedaan!
Iedereen kan hem nog lezen!![]()
Dus nogmaals dank je
Chinezen lezen van boven naar onderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar hij staat nu helemaal onderaan...![]()
Maak er anders een Sticky van
Nou oke...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Chinezen lezen van boven naar onder
Dus mensen komen er vanzelf![]()
Psssst het is een discussie forum en geen mededeling board andfers kunnen we elke aanbieding van elke supermarkt wel gaan posten
En anders had deze beter in Cul gepast, en nee dat is geen tip om het daar te proberen
Misschien was een link handig?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan mijn topic, twents accent, een centraal worden, in GC?
op verzoek van velen....
Jij wil iets van ons hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
niet te moe worden he![]()
Twents accent, deel 2
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij wil iets van ons hebben.
Dan mag je toch wel beetje moeite doen
En ikw as ff druk bezig maar wilde wel ff snel actie.
Nu nog beetje bezig, Ik beslis niet alleen en om het democratisch proces een eerlijke kans te geven neem ik deze even mee naar achter richting Buzzer en HW
Ik hoop morgen op antwoord
Lees even terug in Feedback dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iedereen wil hiero een twents topic iedereen reageert normaal, het is razend populair, wat is in godlike02naam het probleem hier man?
Twente is natuurlijk op en top cultuur, bijv. de Holterbergquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:09 schreef diertjuh het volgende:
Als we het nu in Cultuur en historie willen proberen dan?
Of moet ik dat daar vragen?
Nee je moet ff deFAQ even lezen van GC. Twente is toch een regio?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Twente is natuurlijk op en top cultuur, bijv. de Holterberg![]()
Dat moet je daar vragen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:09 schreef diertjuh het volgende:
Als we het nu in Cultuur en historie willen proberen dan?
Of moet ik dat daar vragen?
Dat snap ik ook welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat moet je daar vragen.
Maar ik kan het antwoord wel raden.
De reeksen stop is niet alleen in GC
Heb je dat kunnen vinden bij ons in deel 2?? Denk dat er al heel wat meer luitjes zich hadden verzameld daar.. Integreer al genoeg, vind t wel grappig om een keer in t Twents te kuierenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Jongens, het is in al die jaren al gebleken dat dit soort topics na 1 HOOGUIT 2 topics verzanden in een nietszeggend "hallo, ik ga slapen, doeg, bah spruitjes" reeks. En dan vaak door 4 mensen ofzo. En dat is gewoon niet de bedoeling.
Zonder je niet af als twentenaar, integreer maar gewoon.
Wij zonderen ons heus niet af. Maar heb je iets tegen twentenaren dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Jongens, het is in al die jaren al gebleken dat dit soort topics na 1 HOOGUIT 2 topics verzanden in een nietszeggend "hallo, ik ga slapen, doeg, bah spruitjes" reeks. En dan vaak door 4 mensen ofzo. En dat is gewoon niet de bedoeling.
Zonder je niet af als twentenaar, integreer maar gewoon.
Ik had mijn post al aan gepast.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
@diertjuh, bekakt? Ik vertel het zoals het is hier. Er zijn al genoeg topic specifieke slowchatreeksen. En als elke regio/plaats zijn eigen reeks zou krijgen zou het nogal een bende worden he?
dit vind ik op zijn zachtst gezegd een beetje hardleers. In dit topic zijn alle argumenten al voorbij gekomen waarom dat niet gaat, en drammen in een ander subforum helpt dan echt niet hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef Roycoooooo het volgende:
@ Diertjuh: Waarom geen Twente topic Steun mij!!
Soms moet je dat wel eens zijn, misschien in dit geval ook wel.. We kunnen t proberen toch??quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit vind ik op zijn zachtst gezegd een beetje hardleers. In dit topic zijn alle argumenten al voorbij gekomen waarom dat niet gaat, en drammen in een ander subforum helpt dan echt niet hoor.
Joehoequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:11 schreef ACT-F het volgende:
Open up! Hij doet het weer![]()
Webcam Koningsplein deel 13
Niet als er duidelijke regels zijn waar WIJ ons aan houden, niet regels die we VERZONNEN hebben als modjes zijndequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Soms moet je dat wel eens zijn, misschien in dit geval ook wel.. We kunnen t proberen toch??
Als jou iets niet lukt ga je toch ook niet bij de pakken neer zetten?? Beetje eigenwijs zijn siert de mens!
ook die is gesloten tijdens het ruimen van de reeksen, en gaat dus ook niet meer open...quote:
Wat heeft ONZ met GC te maken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef Frutsel het volgende:
Waarom gaat het hele ONZ topic eigenlijk niet op in GC...
Soms valt er geen pijl op te trekken wat nu wel en wat niet meer kan... De meest simpele topics blijven open, terwijl goed bedoelde gewoon op slot gaan... wat ook weer verschilt per mod...
Is in NWS niet anders...
Slowchat mag niet en dan weer wel... er zijn bepaalde SC topics en sommige nieuwe worden weer gesloten. Sommige topics bloeden dood na 15 posts in ONZ. Verwijder die dan gewoon na 48 uur als het teveel 'ruimte' in beslag neemt.
Soms snap ik er echt geen reet van wat wel en niet mag en dan krijg je kromme verwijzingen naar FB of de FAQ... maar ook daar word je geen wijs uit.. laat staan dat de mods er één lijn op na houden...
Soms wordt een topic na 200-zoveel posts gesloten omdat het 'rommel' wordt... Geef die gasten een lol en laat ze hem volkletsen..
Aan de Twentenaren: Spam gewoon het hele Enschede topic vol en laat merken waar je vandaan komt...kijken hoe lang het duurt voordat de Enschedeers het zat zijn.
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:12 schreef VersaceKitten het volgende:
"Ik zei het H-woord deel 2" ok, ok, kick 'm maar ergens anders naar toe. Als ie maar weer wordt ontslot...
Please, ik had al in een dag Deel 1 volgekregen, dus... al kick je het naar... PUB.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga niks zonder potentie kicken.
Als ze daar anders over nadenken in een ander sub forum dan moet je hem daar even openen![]()
Al lijkt het me sterk.
Wat is de moeite om hem daar weer te openen?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Please, ik had al in een dag Deel 1 volgekregen, dus... al kick je het naar... PUB.![]()
Waar heb je het over?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is de moeite om hem daar weer te openen?![]()
Is nog goed voor je postcount ook![]()
Je had hem ook al lang weer open kunnen hebben
Ik kan het nergens anders openenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is de moeite om hem daar weer te openen?![]()
Is nog goed voor je postcount ook![]()
Je had hem ook al lang weer open kunnen hebben
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja hoor, dat meen ik wel![]()
Je kunt een merge vragen in het GC-FB topic.
mergen was niet nodig, ik heb de jouw OP in de OP van het topic gekopieerdquote:Op zondag 22 januari 2006 21:22 schreef Razor21 het volgende:
Heb jij bij een BN'er in de klas gezeten? (deeltje 2) OP uit dit topic mergen met onderstaand topic? Kan dat?
Heb jij bij een BN-er in de klas gezeten? #2
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
mergen was niet nodig, ik heb de jouw OP in de OP van het topic gekopieerd![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:45 schreef 2609 het volgende:
bedankt voor het vermelden van de reden dat het Almere topic gesloten is![]()
het topic wordt niet geadopteerd en blijft dus dicht.quote:Op maandag 23 januari 2006 05:44 schreef buzzer het volgende:
ik heb hem ter adoptie aangeboden bij TV.
In KLB ga ik hem niet zetten, dan kan ik de standaardreakties alvast wel invullen, en is het topic gelijk vol. Dat wordt een bashtopic van jewelste, en daar bedank ik liever voor.
ik denk omdat er maar een antwoord mogelijk is op jouw vraagstelling...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:51 schreef Razor21 het volgende:
Hoezo moet mijn topic : Parkdammer inc. 300 euro parkeerkaarten gevonden dicht?
Vraag alleen maar een mening wat andere fokkers zouden doen in mijn geval?
Dus snap niet waarom dat ding dicht moet.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik denk omdat er maar een antwoord mogelijk is op jouw vraagstelling...
Dat zeg jij, mijn ervaring is andersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:38 schreef Godlike02 het volgende:
BE en LF done en tnx![]()
ps: een TR gaat sneller![]()
In elk geval de manier waarop ik modquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:27 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Dat zeg jij, mijn ervaring is anders
Maar thnx, zonde om zo'n leuk topic te verkloten!![]()
Ergens in de FAQ (althans die van V&A) staat dat diensten niet gevraagd en aangeboden mogen worden op Fok!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef SHE het volgende:
Kan jij als je een topic sluit even de betreffende regel in de FAQ erbij zetten?
Ik heb de FAQ nagelezen en NERGENS staat dat ik dit topic niet mag plaatsen:
Gezocht gastheer/portier voor afterparty IRFF
Fok hanteert ook een vraag en aanbod; dus handelen in goederen mag wel, maar vragen of iemand een avondje wil assisteren op een feestje mag niet?
Leg die maar eens uit aan tante SHE, want de logica ontgaat mij volkomen
het zal ongetwijfeld ergens in de (of een) FAQ staan, maar achter de schermen is het heel duidelijk: dergelijke topics zijn niet toegstaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef SHE het volgende:
Kan jij als je een topic sluit even de betreffende regel in de FAQ erbij zetten?
Ik heb de FAQ nagelezen en NERGENS staat dat ik dit topic niet mag plaatsen:
Gezocht gastheer/portier voor afterparty IRFF
Fok hanteert ook een vraag en aanbod; dus handelen in goederen mag wel, maar vragen of iemand een avondje wil assisteren op een feestje mag niet?
Leg die maar eens uit aan tante SHE, want de logica ontgaat mij volkomen
User X zegt ietsquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef 2609 het volgende:
misschien kunnen andere mensen het me toch ook vertellen![]()
Misschien kan je het ook gewoon in het topic vragen of ben ik nu vaag?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef 2609 het volgende:
misschien kunnen andere mensen het me toch ook vertellen![]()
jah maar apart topic is beter want anders vergeet ik in welk topic ik dat gevraagd had snapjequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien kan je het ook gewoon in het topic vragen of ben ik nu vaag?
Euh nee eigenlijk niet want dat topic staat ook wel in je AT....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:09 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah maar apart topic is beter want anders vergeet ik in welk topic ik dat gevraagd had snapje
waar gaat dit overquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:45 schreef buzzer het volgende:
waar gáát dit over ?
nee dat snap ik niet, en dat is ook niet nodig. Gewoon even mailen of msnén, en geen apart topic in GC openen met een of andere vage openingspost waar niemand iets mee kan. Niet doen, en bovendien was de betreffende reaktie volledig offtopic en verwijderd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:09 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah maar apart topic is beter want anders vergeet ik in welk topic ik dat gevraagd had snapje
Ja je kan de sluitpost lezen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:52 schreef MadMarine het volgende:
wordt m'n topic verdomme wéér gesloten!!en ik dacht nog wel dat ik net wél duidelijk genoeg was geweest dat het GEEN woordgrap is, en dat dat dus geen geschikt topic is om dit neer te zetten. ik wil tenslotte niemand topic verpesten.
misschien dat de modjes dit keer wél eerst kunnen lezen én nadenken voordat ze weer rare neigingen van ongepast machtsvertoon kunnen uitten, dank u![]()
maar goed, waar het om ging... koelkastconditie...
ík vind het een briljant woord
de betekenis moge duidelijk zijn; het slechts van en naar de koelkast lopen voor vette versnaperingen en ijkoud bier. tegenwoordig het bewegingspattroon van velen, en oorzaak van overgewicht. voor het eerst waargenomen in amerika (hoe kan het ook anders).
dit wordt dus zeker wel hét woord van 2006! ik voel het aan alles, dus hoort zegt het voort...
dus ik zou zeggen, gebruik het voor de gein eens een keer, en merk hoe lekker het in de mond ligt, en hoe de reactie van anderen erop is.
LET OP! met meerdere koelkasten of veel vrienden (=veel bier) kan de conditie nog enigszins fluctueren, het is dus geen constante!
en net deed die gemene meneer het gewoon weerkan hier wat aan gedaan worden?
![]()
bij ONZ werd mijn topic gesloten omdat ze hem naar het woordgrappen topic verwezen, terwijl het dus geen woordgrap was. voordat ik naar de FB van ONZ ging, had ik zelf al bedacht dat de mod van ONZ misschien dacht dat het een woordgrap was, juist omdat het in ONZ stond. maar het was geen woordgrap, dus het topic hoorde sowieso niet in ONZ thuis.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja je kan de sluitpost lezen.
Als je topic op plek 1 dicht gaat is dat geen vrijbrief om het maar op een andere onderdeel gewoon weer te proberen. Dan ga je naar de Feedback van ONZ om te vragen of die weer open mag en eventueel verplaatst met een correcte onderbouwing uiteraard.
Dan blijf je niet als een blinde topics openen.![]()
er si vandaag een hele rits oude topics gekickt. Een kick is niet erg als er daadwerkelijk dingen worden gepost die meerwaarde hebben. Maar dat heb ik helaas niet kunnen ontdekkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Roi het volgende:
Het is ook nooit goed he, open je een topic over iets waar al een topic over bestaat gaan mensen allemaal zeiken en UTFS maar al reageert je in zo'n oud topic krijg je gezeik omdat het al zo'n oud topic is.
het gaat om het principe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:27 schreef LostFormat het volgende:
Gast, waar die ook staat het blijft een zinloos kuttopic.
lees gewoon de sluitpost nog een keer goed, en vervoeg je in het FB topic van ONZ.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:19 schreef SunChaser het volgende:
Buzzer, waarom evrwijder je de bagger niet en laat je t topic gewoon open?
ik ga dit topic niet opschonen, het staat vol banwaardig materiaal, het blijft dichtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef buzzer het volgende:
daar kan ik heel kort over zijn: omdat ik zeker weet dat er een aantal links instaan die nsfw zijn, en ik me daar dus ook niet aan ga wagen. Ik kijk er vanavond thuis nog wel even naar
op zeker van niet. In de OP wordt een link naar pure porno geplaatst, en dat is tevens het onderwerp va het topic. Opbokken met dat topic dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:58 schreef Bakkes het volgende:
Djeez, jij geile beer...
Daar stond wel een OP.
Je hebt de link weggehaald, okee, maar dan mag ie nu best wel weer open.
maar niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef Bakkes het volgende:
Dit topic was best aardig: Wie is de rijkste FOK!'ker?
Totdat die twee autisten het kwamen verzieken met hun theekransesque gezever... Beetje jammer.
Opschonen en open knallen is mijn advies.
Fijn. Ik vergeef je de luiheid, het is tenslotte weekend...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
maar niet goed genoeg.
Ook voordat die twee kwamen geen serieuze reactie.
en de ik ben de zoon van Gates haha en van JP haha kennen we ook wel toch?
idd raar slotje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:59 schreef Skv het volgende:
Dag Godlike02
Met je topic dichtgooien.
Zending in distributieroute
Ik begon trouwens niet met zeiken.
Ging me er niet om wie of wel of niet begint.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:59 schreef Skv het volgende:
Dag Godlike02
Met je topic dichtgooien.
Zending in distributieroute
Ik begon trouwens niet met zeiken.
Ik open morgen wel een nieuwe in KLB.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ging me er niet om wie of wel of niet begint.
Wel hoe je reactie was tegen je mede user.
Als je het niet eens bent met haar of zijn opmerkingen dan kan je je of enigzins inhouden of een TR plaatsen you name it. Voor de rest ging het gekeuvel nergens meer over behalve klagen (en nog wel terecht ook). Ik heb dan ook serieus overwogen om hem naar KLB te verplaatsen
Wat zullen we doen?
Opkuisen, weer open en ontopic door? of niet meer relevant?
okquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik open morgen wel een nieuwe in KLB.
Laat maar dicht deze.
Sterkte kerel!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:04 schreef buzzer het volgende:
en voor een ieder die mijn aanwezigheid node kunnen missen: ik heb zojuist afscheid genomen van mijn oma, en haar overlijden is aanstaande, dus ik zal er erg weinig zijn de komende dagen. Neem er maar een borrel op als je het niet kunt laten.
Hier ook nog even, sterkte buzzer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:04 schreef buzzer het volgende:
en voor een ieder die mijn aanwezigheid node kunnen missen: ik heb zojuist afscheid genomen van mijn oma, en haar overlijden is aanstaande, dus ik zal er erg weinig zijn de komende dagen. Neem er maar een borrel op als je het niet kunt laten.
JA lachenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef PLAE@ het volgende:
godlike idioot. Anders verdiep je eerst eens even in het onderwerp voordat je het zomaar sluit. nos headlines probeert fok te imiteren en mailde zelfs naar fok om advies te vragen etc![]()
quote:Hier kun je uitgebreid praten over alles wat met koken en lekker eten te maken heeft.
Of je nou kookt op Michelin-niveau of iemand bent die water nog aan laat branden, iedereen kan hier zijn culinaire ei kwijt.
CUL gaat over eten in het algemeen, en niet alleen over het bereiden ervan. Komt nog bij dat de mensen die echt van alles over eten weten (kijk de topics er maar eens op na) daar komen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:30 schreef Neutrino het volgende:
MRE
Mijn topic is verplaatst naar het Culinesse à gogo forum. Echter is het topic over het kopen van een lang houdbaar noodrantsoen. Het heeft dus in beperkte mate te maken met eten. De bereidingswijze van een noodrantsoen komt niet te sprake. Waar het in Culinesse à gogo forum voornamelijk om gaat.
Graag zou ik het topic terug willen zien in general chat.
[..]
Het gaat prima!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef Conflict het volgende:
Het gaat niet echt lekker he Godlike?
Mooi zo, ik wacht nog op antwoord trouwensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het gaat prima!
thanks for asking![]()
Ik zie alleen de vraag of het (niet) goed gaat met me?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Mooi zo, ik wacht nog op antwoord trouwens![]()
Er zijn idd nog wat problemen met url van het forum posten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef releaze het volgende:
mijn excuses. ik probeer al een poosje het bovenstaande bericht te posten, maar ik kreeg iedere keer errors. vandaar dat ik *werk* probeerde om te zien of ik op een andere manier mn bericht kon plaatsen. ik heb de losse url nu verkapt naar een ..uh.. goed. in ieder geval, mn post staat er nu wel. misschien dat ie de url niet kon omzetten naar de naam van het topic oid...
Ik heb gekeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef releaze het volgende:
een zeker topic
de fotos in dit topic zijn nep. het handschrift is op ieder bord hetzelfde. mag deze een enkeltje onz voordat mensen nog in deze smakeloze grap gaan geloven?
ik dacht ze ook al eerder ergens op fok! gezien te hebben.. NWS ofzo
ik heb ze ondertussen ook gevondenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken.
En heb nog geen bewijs gevonden dat het nep is
Zeker die uit de tweede post. Ze staan inderdaad op Yahoo News
Maar uiteraard sta ik open voor ander bewijs of feiten
Oh sorry ik had hem niet afgemeldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:03 schreef Yeahinho het volgende:
Wil een modje soms even Remzz\' verzoek inwilligen?
http:// forum.fok.nl/topic/814493/2/50#34741993
Bedankt nog trouwensquote:Op zondag 5 februari 2006 20:08 schreef Youssef het volgende:
Kan dat topic over het steunen van Denemarken niet dicht nu, heb een beetje het idee dat ie nu synchroon loopt met dat topic in NWS, beetje lastig 2 keer kijken en dezelfde argumenten zien staan.
Tenzij iemand natuurlijk een poging wil doen er weer een steuntopic van te maken.
het was een steun de denen topic, todat o.a.jij er een steun de moslims topic van ging makenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:08 schreef Youssef het volgende:
Kan dat topic over het steunen van Denemarken niet dicht nu, heb een beetje het idee dat ie nu synchroon loopt met dat topic in NWS, beetje lastig 2 keer kijken en dezelfde argumenten zien staan.
Tenzij iemand natuurlijk een poging wil doen er weer een steuntopic van te maken.
Tikje overdreven lijkt mequote:Op maandag 6 februari 2006 10:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik zag die topic als een vreedzame demonstratie tegen de onderdrukking van onze rechten. O.a. het recht op vrijheid van meningsuiting. Nu wordt een vreedzame demonstratie waarin wordt opgekomen voor onze vrijheden gesloten. Raar hoor.. en dat op Fok![]()
Is goed.. ik snap jou ook wel... een moslims bash topic zit ik ook niet op te wachten...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal het even in de groep gooien achter ok?
Nee, wij ook niet maar als het topic normaal loopt kunnen we daar wel iets tegen doen, maar na 2 topics zie je dat het vaak verzand in weinig toevoegende posts. Alles is dan vaak wel gezegd enzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Is goed.. ik snap jou ook wel... een moslims bash topic zit ik ook niet op te wachten...
maar je houd op fok altijd individueen die het verpesten voor de rest die het gezellig willen houden![]()
ik heb de ergste bashreakties verwijderd, en geef het topic nog een tweede kans, maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Is goed.. ik snap jou ook wel... een moslims bash topic zit ik ook niet op te wachten...
maar je houd op fok altijd individueen die het verpesten voor de rest die het gezellig willen houden![]()
daar zit een kern van waarheid in, maar soms komt een topic op een punt waar alles al gezged is, en waar je een herhaling van zetten krijgt. En bji het Denen topic hebben we dat punt zo langzamerhand wel bereikt, zoals Heatwave ook al aangaf. Maar goed, laten we kijken hoe het verder loopt. Hij is weer open in ieder geval.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ja .. ik ook wel.. maar dat geld voor bijna alle topics.. er zijn altijd mensen die zaken zeggen die niet kunnen.. Maar daarmee is een topic op zich niet fout.. een topic mag nooit boeten , door het toedoen van individueen. Die macht , mag je ze niet geven. snap je
in x honderd reacties kunnen wij ook wel eens wat over het hoofd zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef Frutsel het volgende:
een moslimbash mag daar niet, begrijpelijk, maar een opmerking dat alle europeanen gore lafaards zijn... die mag je dan ook wel weghalen...
of ut moet bedoeld zijn als spotprent...dan kan ik er ook om lachen...
Dank u!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:42 schreef tong_poh het volgende:
Kan een modje eventjes kijken naar adieu in de volgende topic [R.I.P] TWEETY MIJN TROUWE KAMARAAD CONDELEANCE DIENST
Er moet er altijd 1 tussen zitten, die een serieus onderwerp probeert te verpesten.
Er is wel een verschil lijkt me.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:47 schreef LostFormat het volgende:
Hij had wel een punt. TS maakt zelf een grap van het overlijden van dat beest. Dan kan je ook dat soort tegenreacties verwachten.
Ik heb nog niet bijgelezen en kan dat NU ook even niet doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:27 schreef Tobbes het volgende:
In eerste instantie kon ik me wel vinden in het feit dat Tot welke user voel jij je aangetrokken? gesloten is.
Ik heb vervolgens de reacties nog eens nagelezen en ben van gedachten veranderd. Behalve (veel) onzinposts werd er ook weldegelijk serieus in het topic gereageerd. Daarnaast vind ik de opmerking dat userfoto's ongewild en niet netjes gebruikt worden niet op zijn plaats. Want 1) alle foto's komen uit andere topics waar de user ze zelf postte, of uit een fotoboek en 2) de foto's worden gebruikt als ondersteuning van een compliment. En wie zit daar nou niet op de wachten?
Graag wil ik dan ook dat betreffende mods deze actie nog eens heroverwegen.
Dank./
Hier weet ik het antwoord zelfs op. Topics met copy/paste posts zijn wellicht niet meer welkom.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:40 schreef raistlin6 het volgende:
hoi hoi buzzer, even een vraagje.
je hebt onderstaand topic vanochtend gesloten.
hoe gestoord ben jij?
mijn vraag is dan waarom? - heel verhaal -
Wat indahnesia.com dus zegt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:40 schreef raistlin6 het volgende:
hoi hoi buzzer, even een vraagje.
je hebt onderstaand topic vanochtend gesloten.
hoe gestoord ben jij?
mijn vraag is dan waarom? je zegt dat het niet nodig is om die opnieuw te schoppen, ik vind het juist interessant om te zien hoe mensen die de test een jaar geleden deden hem nu scoren. in die zin zou het wel nodig zijn, heb even snel de policy gelezen en voor zover ik kan zien gaat het topic (weet dat het officieel de topic is, maar dat ziet er echt niet uit) niet tegen de policy in.
wat ik wel vind, is dat ik het topic 2 jaar geleden in het verkeerde subforum heb gezet, mijn vraag is zou je in plaats van het slotje het topic een trapje willen geven naar R&P?
ik ga nu naar mn werk, dus kan voorlopig niet reageren, maar ik kijk vanavond eventjes, in ieder geval bedankt en een fijne dag
het is dan ook een Feedback topic... geen slowchat.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:15 schreef Manneke_Pils het volgende:Hulde aan de GC-mods..
Te lomp om SC in te dammen en te lui om daarover te mailen..
Hoe triest.
Jullie hebben toch geen leven opgebouwd ofzo? 25 uur is er al een baggertopic open, 4 TR's en ik geloof er geen donder van dat er niemand in die tussentijd van jullie niet online i geweest.
Ben nu in Lagos en wil graag over mijn alledaagse belevenissen posten, kan dat topic weer open svp?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 05:56 schreef buzzer het volgende:
dit was een tijdelijke reeks, en nu Static veilig in Lagos is geland is dat niet meer nodig..
Dan moet je net als mij een TRV topic openen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:42 schreef static het volgende:
[..]
Ben nu in Lagos en wil graag over mijn alledaagse belevenissen posten, kan dat topic weer open svp?
Done!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:11 schreef Arnold_fan het volgende:
Bestolen door man, ik weet kenteken, wat nu? Kan deze op slot of zelfs helemaal weg, het is een misverstand.
Hej, ja uiteraard.. het is mijn vriendin!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 06:54 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had toch even op je gewacht maar je kwam maar niet.
Maar idd wat HW al vermelde. Andermans Email adres of `contact` advertenties voor een ander moeten we voorzichtig mee zijn. Kortom is dit met goedkeuring van de betreffende persoon gebeurd? Heeft die je verzocht om iemand voor haar te zoeken om mee te gaan?
lekker trollen, daarna kijken of er geklaagd wordt in feedback en dan daar doorgaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef KritischBlikje het volgende:
Eens met McHuily, passend optreden aub!!
die gaat naar de FAsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:26 schreef KritischBlikje het volgende:
Dat zou je graag willen he? Dat elke dissenter geband wordt?! Vuige nazi.
Gedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef KritischBlikje het volgende:
Laten we hopen dat ze passend optreden.
Nee, niet in het groot. Maar ik heb hem al zeer lang overigens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef McCarthy het volgende:
mooie avatar static. Heb je hem in het groot
Och. Laten we niet over bans beginnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat valt wel mee
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Bien étonnée de se trouve ensemble.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:45 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Bien étonnée de se trouve ensemble.
gaat er nog op mij gereageerd worden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef MlR het volgende:
[..]
Hej, ja uiteraard.. het is mijn vriendin!
Ze stond naast me, en het email adres is ook van mijn domein.
Maar ik wil best een reply sturen op jouw email als je een email naar dat adres stuurd.
tnx alvast
Goed, ik moet toegeven dat ik op een gegeven moment ook dacht: wat een flauwekul om dat topic te hebben geopend. Zoals ik al zei: het draagt niets meer bij en het komt voornamelijk over als getrollquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
Verkrachting, wie is schuldig: dader of slachtoffer?
je hebt helemaal gelijk, maar ik irriteer me aan dit soort onnozele topics. sorry.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
en vergeet niet dat klein in the eye of the beholder is.![]()
![]()
En dat vraagje in GC omdat .........quote:Op zondag 19 februari 2006 14:35 schreef TranceAction het volgende:
Hee Terminator kan het topic "Wat een huilies bij regering.nl" (KLB) weer open? Ik weet dat er veel gescholden is maar je hebt ook gelezen dat een gozer vanaf dinsdag niet meer gelachen had en op donderdag na het lezen van mijn topic toch zijn lachspieren weer kon trainen. Is dat niet belangrijk dan? Het welzijn van een Fokker?
Excuusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef MlR het volgende:
[..]
gaat er nog op mij gereageerd worden?
Gewoon, omdat ik het kanquote:Op zondag 19 februari 2006 17:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat vraagje in GC omdat .........![]()
Vragen over KLB topics kan je het beste stellen in het feedback topic van KLB.quote:
Ik heb je topic gesloten aangezien die dubbel was.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
En of iemand die fuckers uit mijn carnavalstopic kan halen.
De discussie loopt nu en lijkt me prima zo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef McCarthy het volgende:
is dit nou echt tt101 nieuws
ik wist geen beter subforum. Weten juulie misschien een betere?
jij gunt je collega's geen topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De discussie loopt nu en lijkt me prima zo.
Kan alleen NWS bedenken of eventueel TV
Dus laat maar lekker hier![]()
Wil het ze best voorleggen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jij gunt je collega's geen topic
dan kun je lang wachten. Als je je tegenover mij niet op een normale manier kunt gedragen, en meent dat je me voor vanalles mag uitmaken, ben ik echt niet van plan om wat dan ook aan je uit te leggen, dan zoek je het gewoon even lekker uit.. En zelfs Jules de Korte kan zien waarom dat topic dicht is. bovendien is die ts kloon van gebande.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
'Beledigen' van vrouwen reden voor slotje?
Reactie hierop?
Levensgevaarlijke gebieden in Nederland?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik had dit Gevaarlijke buurten in het buitenland. topic geopend.
Het is toen ook gelijk gesloten omdat het een lemming zou zijn.
Als het hier niet thuishoort geef het dan desnoods een schopje TRV.
Done.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:43 schreef static het volgende:
Kunnen de links uit deze startpost worden toegevoegd aan deze ? Inclusief dit topic?
En ja, ben er eindelijk achter hoe ik een URL in een tekst kan omzetten.
Het was niet bedoeld als Lemming....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijke gebieden in Nederland?
Lemming![]()
Donequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als Lemming....
Nou ja, volgens mij heeft een dergelijk topic best potentie.
Ik bedoelde eigenlijk alleen de linkjes naar de vorige topics.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Done.
Eventuele ruzie met TS mag jezelf oplossen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef static het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk alleen de linkjes naar de vorige topics.
en over pppquote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef Arcee het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #103
Voor de overijverige modjes die SC uit bovenstaande topicreeks verwijderen: ik heb geen enkel bezwaar tegen SC. Waarom jullie wel?
Er moet meer over cijfers worden gekletst.
999 ppp is oké, olé, oléééé.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
en over ppp
er werd niet over cijfers gekletst, maar over van alles ende nmogwat, en daar zijn topics zat voor.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef Arcee het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #103
Voor de overijverige modjes die SC uit bovenstaande topicreeks verwijderen: ik heb geen enkel bezwaar tegen SC. Waarom jullie wel?
Er moet meer over cijfers worden gekletst.
Welk bericht?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef Arnold_fan het volgende:
Haal gerust mijn bericht hier weg hoor![]()
watjequote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken![]()
Maar ik durfde niet![]()
![]()
Ik had een verzoek geplaatst om een topic op te schonen, en opeens was mijn post weg, terwijl dit topic nog wel bij my active topics stondquote:
Nieuw? De eerste post is van 24-02-2004 - 00:22 uur.:quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:55 schreef buzzer het volgende:
ik wil geen spelbreker zijn, maar dit is een nieuwe reeks cq postopkrik topic..
en dat is voorlopg nog steeds niet toegestaan..
Niet elk topic dat uit meer dan 2 delen bestaat is een reeks, buzzer.quote:
quote:postopkrik topic..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:38 schreef buzzer het volgende:
Als Arcee een cijfermatig topic wil openen prima
Je zou het overigens wat vriendelijker kunnen brengen, dat helpt meestal wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:12 schreef editor2 het volgende:
-knip-
ik denk dat je best wel weet wat ik bedoelquote:
je weet zelf ook wel dat spam steeds creatiever wordt verpakt, en dat het de laatste tijd enorm de kop opsteekt op Fok!. Ik ben er dus extra alert op, en ben ook heus niet te beroerd om iets te heroverwgen. Maar op zijn toon daalt mijn bereidwilligheid toch wel behoorlijk onder het nulpunt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:21 schreef static het volgende:
Erwin Oudshoorn 'Elephantman' van Oranjetelebytes op SBS6
Snap het ook niet; soms is het gewoon een humaan initiatief i.p.v. spam; zou juist blij zijn met zulke acties, is weer eens wat anders dan dat gepijpzeik opelkaar.
Maar goed, ik ben geen mod.
Is het koud daar?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
je weet zelf ook wel dat spam steeds creatiever wordt verpakt, en dat het de laatste tijd enorm de kop opsteekt op Fok!. Ik ben er dus extra alert op, en ben ook heus niet te beroerd om iets te heroverwgen. Maar op zijn toon daalt mijn bereidwilligheid toch wel behoorlijk onder het nulpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |