doe ff linkje fobo erbij voor de luie usersquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:02 schreef Tobbes het volgende:
Soms kom je mensen tegen, zie je ze vluchtig en denk je: "wow, die heeft wat moois" Je hoeft deze personen dan niet uitgesproken knap te vinden, maar je voelt je dan aangetrokken.
Als dat IRL gebeurd, waarom dan niet op basis van een userfoto/usericon?
Tot wie voelde jij je na het zien van een userfoto direct aangetrokken?
Het gaat hier om een eerste indruk, als die persoon achteraf toch een stuk minder bleek te zijn/was doet dit er niet toe.
TS begint: Duderinnetje![]()
Het gaat om een toevallig eerste indruk, niet om een planmatige vleeskeuringquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:04 schreef donnahvh het volgende:
[..]
doe ff linkje fobo erbij voor de luie users![]()
ja nou dan snel klikkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:05 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het gaat om een toevallig eerste indruk, niet om een planmatige vleeskeuring![]()
Mjah bij MaRySe had ik ook wel zoiets van: bijzonder meisje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:16 schreef MoChe het volgende:
maryse
nee dat is niet sarcastisch bedoeld!
geen fobo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mjah bij MaRySe had ik ook wel zoiets van: bijzonder meisje.
Maar bij Duderinnetje was het sterker
..door wat voorvallen IRL, ben ik erachter gekomen dat het niet slim is om je identiteit en gezicht op een forum zo makkelijk prijs te gevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:46 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat je geen foto's in je fotoboek durfde te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |