quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die foto is genomen vlak voor z'n tijdens zijn dood! [afbeelding]
Jezus en Paulie zijn al damn lang in de hemel (met name Jezus), dus om nou over het lijden van Jezus te praten.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:33 schreef Billy_Mack het volgende:
Beste mensen,
weet iemand wanneer/waar deze (redelijk bekende) foto van Paus Johannes Paulus II is gemaakt? Ik vind het een mooie foto omdat het een beetje het lijden van Christus uitbeeld, maar tegelijkertijd ook medelijden opwekt met de oude Johannes Paulus II.
[afbeelding]
Dat ding staat toch bij Madamme Tussaudquote:Op zondag 19 februari 2006 13:33 schreef Billy_Mack het volgende:
Beste mensen,
weet iemand wanneer/waar deze (redelijk bekende) foto van Paus Johannes Paulus II is gemaakt? Ik vind het een mooie foto omdat het een beetje het lijden van Christus uitbeeld, maar tegelijkertijd ook medelijden opwekt met de oude Johannes Paulus II.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:29 schreef rudedeltadude het volgende:
dit komt uit de clip sandstorm van Darude, toch?
Inderdaad een buitengewoon mooie foto die de bijna bovenmenselijke inzet van deze paus toont voor het christendom. Geest boven lichaam. Alhoewel ikzelf geen katholiek ben, kan ik niet anders dan groot respect voelen voor de kracht van deze paus.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:33 schreef Billy_Mack het volgende:
Beste mensen,
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:29 schreef rudedeltadude het volgende:
dit komt uit de clip sandstorm van Darude, toch?
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad een buitengewoon mooie foto die de bijna bovenmenselijke inzet van deze paus toont voor het christendom. Geest boven lichaam. Alhoewel ikzelf geen katholiek ben, kan ik niet anders dan groot respect voelen voor de kracht van deze paus.
Precies... Deze man verdient niets meer dan respect.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad een buitengewoon mooie foto die de bijna bovenmenselijke inzet van deze paus toont voor het christendom. Geest boven lichaam. Alhoewel ikzelf geen katholiek ben, kan ik niet anders dan groot respect voelen voor de kracht van deze paus.
Respect??? Het was een wnadelend lijk dat mensen express laat doodgaat aan AIDS in Afrika.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:48 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Precies... Deze man verdient niets meer dan respect.
Hij heeft zijn geloof boven zichzelf geplaatst.. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dit zouden kunnen.
De mensen die daar aan aids doodgaan zijn mensen die een onderontwikkeld bestaan leiden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Respect??? Het was een wnadelend lijk dat mensen express laat doodgaat aan AIDS in Afrika.
hij laat die mensen niet doodgaan. Condooms helpen immers niets als je de ziekte al hebt. Bovendien is het aan de mensen zelf om te beslissen of zij veilig vrijen of niet. Ik zie het niet als een taak van de kerk om aan seksuele voorlichting te doen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Respect??? Het was een wnadelend lijk dat mensen express laat doodgaat aan AIDS in Afrika.
Laat ze dat dan ook niet doen! Condooms verbieden (of iig vervloeken?) en sorry maar als je geloof een zieke oude man zolang op zo'n positie laat zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:34 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
hij laat die mensen niet doodgaan. Condooms helpen immers niets als je de ziekte al hebt. Bovendien is het aan de mensen zelf om te beslissen of zij veilig vrijen of niet. Ik zie het niet als een taak van de kerk om aan seksuele voorlichting te doen.
De paus verbied het gebruik van condooms in die landen en is aldus een volkerenmoordenaar.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:24 schreef SolidArt het volgende:
[..]
De mensen die daar aan aids doodgaan zijn mensen die een onderontwikkeld bestaan leiden.
Daarnaast heeft hij namens het geloof gehandeld.
Tja, prediken dat je geen condoom mag gebruiken zodat alsnog AIDS komt is ook niet echt ontwikkeld.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:24 schreef SolidArt het volgende:
[..]
De mensen die daar aan aids doodgaan zijn mensen die een onderontwikkeld bestaan leiden.
Daarnaast heeft hij namens het geloof gehandeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |