quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef JohanV. het volgende:
Hendig is een woord welke ik eerder op tv ben tegengekomen. Goedkoop gejat dus. Het betekende niets meer dan handig.
Nu ik je toch tref...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef JohanV. het volgende:
Hendig is een woord welke ik eerder op tv ben tegengekomen. Goedkoop gejat dus. Het betekende niets meer dan handig.
Wat bedoel je eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen mod meer bent met die gedachte.
Dus jij gaat ook niet uit eten omdat men op vlees wel 300% winst maakt.
Wat ben je toch grappigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:39 schreef Conflict het volgende:
tegenoverstelde van jou.
Hoi.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nu ik je toch tref...
[..]
Wat bedoel je eigenlijk?
Is in brabant gewoon dialect. En dus geen modeverschijnsel van tv. Mja, in Amsterdam misschien, maar daar lopen ze wel vaker achter.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef JohanV. het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef trancethrust het volgende:
Da's een dubbele typo. Ze duiden daarmee aan dat iemand een handige sjeik is. Dus die persoon is ergens handig in (doorgaans repareren en modificeren van scooters), en is een sjeik (doet aan groothandel in olie-gebaseerde producten, zoals bijvoorbeeld grootschalige inkoop van benzine voor scooters).
vast wel!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:43 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Kunnen we dat ergens anders bespreken?
"Wij" Hollanders HATEN de uitdrukking "kei". Dus verzin even een andere smoes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef Ixnay het volgende:
Net als dat jullie hollanders "kei tof" zeggen, zeggen ze hier "hendig vet" of "hendig sjiek" of "ram lijp, ouwhoer".
Ze zeggen het wel altijd, net als "gaaf".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Wij" Hollanders HATEN de uitdrukking "kei". Dus verzin even een andere smoes.
't Is weer duidelijk dat de "domme Belgen"-moppen terecht zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze zeggen het wel altijd, net als "gaaf".![]()
Dan hebben wij toch wel hendig betere woorden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:39 schreef Conflict het volgende:
tegenoverstelde van jou.
Schop em maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom weet niemand het Taal forum te vinden?
Hebben ze het zo goed verstopt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |