Gewoon, omdat ik het kanquote:Op zondag 19 februari 2006 17:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat vraagje in GC omdat .........![]()
Vragen over KLB topics kan je het beste stellen in het feedback topic van KLB.quote:
Ik heb je topic gesloten aangezien die dubbel was.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
En of iemand die fuckers uit mijn carnavalstopic kan halen.
De discussie loopt nu en lijkt me prima zo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef McCarthy het volgende:
is dit nou echt tt101 nieuws
ik wist geen beter subforum. Weten juulie misschien een betere?
jij gunt je collega's geen topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De discussie loopt nu en lijkt me prima zo.
Kan alleen NWS bedenken of eventueel TV
Dus laat maar lekker hier![]()
Wil het ze best voorleggen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jij gunt je collega's geen topic
dan kun je lang wachten. Als je je tegenover mij niet op een normale manier kunt gedragen, en meent dat je me voor vanalles mag uitmaken, ben ik echt niet van plan om wat dan ook aan je uit te leggen, dan zoek je het gewoon even lekker uit.. En zelfs Jules de Korte kan zien waarom dat topic dicht is. bovendien is die ts kloon van gebande.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
'Beledigen' van vrouwen reden voor slotje?
Reactie hierop?
Levensgevaarlijke gebieden in Nederland?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik had dit Gevaarlijke buurten in het buitenland. topic geopend.
Het is toen ook gelijk gesloten omdat het een lemming zou zijn.
Als het hier niet thuishoort geef het dan desnoods een schopje TRV.
Done.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:43 schreef static het volgende:
Kunnen de links uit deze startpost worden toegevoegd aan deze ? Inclusief dit topic?
En ja, ben er eindelijk achter hoe ik een URL in een tekst kan omzetten.
Het was niet bedoeld als Lemming....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijke gebieden in Nederland?
Lemming![]()
Donequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als Lemming....
Nou ja, volgens mij heeft een dergelijk topic best potentie.
Ik bedoelde eigenlijk alleen de linkjes naar de vorige topics.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Done.
Eventuele ruzie met TS mag jezelf oplossen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef static het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk alleen de linkjes naar de vorige topics.
en over pppquote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef Arcee het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #103
Voor de overijverige modjes die SC uit bovenstaande topicreeks verwijderen: ik heb geen enkel bezwaar tegen SC. Waarom jullie wel?
Er moet meer over cijfers worden gekletst.
999 ppp is oké, olé, oléééé.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
en over ppp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |