Wat indahnesia.com dus zegt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:40 schreef raistlin6 het volgende:
hoi hoi buzzer, even een vraagje.
je hebt onderstaand topic vanochtend gesloten.
hoe gestoord ben jij?
mijn vraag is dan waarom? je zegt dat het niet nodig is om die opnieuw te schoppen, ik vind het juist interessant om te zien hoe mensen die de test een jaar geleden deden hem nu scoren. in die zin zou het wel nodig zijn, heb even snel de policy gelezen en voor zover ik kan zien gaat het topic (weet dat het officieel de topic is, maar dat ziet er echt niet uit) niet tegen de policy in.
wat ik wel vind, is dat ik het topic 2 jaar geleden in het verkeerde subforum heb gezet, mijn vraag is zou je in plaats van het slotje het topic een trapje willen geven naar R&P?
ik ga nu naar mn werk, dus kan voorlopig niet reageren, maar ik kijk vanavond eventjes, in ieder geval bedankt en een fijne dag
het is dan ook een Feedback topic... geen slowchat.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:15 schreef Manneke_Pils het volgende:Hulde aan de GC-mods..
Te lomp om SC in te dammen en te lui om daarover te mailen..
Hoe triest.
Jullie hebben toch geen leven opgebouwd ofzo? 25 uur is er al een baggertopic open, 4 TR's en ik geloof er geen donder van dat er niemand in die tussentijd van jullie niet online i geweest.
Ben nu in Lagos en wil graag over mijn alledaagse belevenissen posten, kan dat topic weer open svp?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 05:56 schreef buzzer het volgende:
dit was een tijdelijke reeks, en nu Static veilig in Lagos is geland is dat niet meer nodig..
Dan moet je net als mij een TRV topic openen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:42 schreef static het volgende:
[..]
Ben nu in Lagos en wil graag over mijn alledaagse belevenissen posten, kan dat topic weer open svp?
Done!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:11 schreef Arnold_fan het volgende:
Bestolen door man, ik weet kenteken, wat nu? Kan deze op slot of zelfs helemaal weg, het is een misverstand.
Hej, ja uiteraard.. het is mijn vriendin!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 06:54 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had toch even op je gewacht maar je kwam maar niet.
Maar idd wat HW al vermelde. Andermans Email adres of `contact` advertenties voor een ander moeten we voorzichtig mee zijn. Kortom is dit met goedkeuring van de betreffende persoon gebeurd? Heeft die je verzocht om iemand voor haar te zoeken om mee te gaan?
lekker trollen, daarna kijken of er geklaagd wordt in feedback en dan daar doorgaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef KritischBlikje het volgende:
Eens met McHuily, passend optreden aub!!
die gaat naar de FAsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:26 schreef KritischBlikje het volgende:
Dat zou je graag willen he? Dat elke dissenter geband wordt?! Vuige nazi.
Gedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef KritischBlikje het volgende:
Laten we hopen dat ze passend optreden.
Nee, niet in het groot. Maar ik heb hem al zeer lang overigens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef McCarthy het volgende:
mooie avatar static. Heb je hem in het groot
Och. Laten we niet over bans beginnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat valt wel mee
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Bien étonnée de se trouve ensemble.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:45 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Bien étonnée de se trouve ensemble.
gaat er nog op mij gereageerd worden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef MlR het volgende:
[..]
Hej, ja uiteraard.. het is mijn vriendin!
Ze stond naast me, en het email adres is ook van mijn domein.
Maar ik wil best een reply sturen op jouw email als je een email naar dat adres stuurd.
tnx alvast
Goed, ik moet toegeven dat ik op een gegeven moment ook dacht: wat een flauwekul om dat topic te hebben geopend. Zoals ik al zei: het draagt niets meer bij en het komt voornamelijk over als getrollquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
Verkrachting, wie is schuldig: dader of slachtoffer?
je hebt helemaal gelijk, maar ik irriteer me aan dit soort onnozele topics. sorry.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
en vergeet niet dat klein in the eye of the beholder is.![]()
![]()
En dat vraagje in GC omdat .........quote:Op zondag 19 februari 2006 14:35 schreef TranceAction het volgende:
Hee Terminator kan het topic "Wat een huilies bij regering.nl" (KLB) weer open? Ik weet dat er veel gescholden is maar je hebt ook gelezen dat een gozer vanaf dinsdag niet meer gelachen had en op donderdag na het lezen van mijn topic toch zijn lachspieren weer kon trainen. Is dat niet belangrijk dan? Het welzijn van een Fokker?
Excuusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef MlR het volgende:
[..]
gaat er nog op mij gereageerd worden?
Gewoon, omdat ik het kanquote:Op zondag 19 februari 2006 17:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat vraagje in GC omdat .........![]()
Vragen over KLB topics kan je het beste stellen in het feedback topic van KLB.quote:
Ik heb je topic gesloten aangezien die dubbel was.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
En of iemand die fuckers uit mijn carnavalstopic kan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |