Ik denk niet dat veel mensen zijn kenteken hebben, en als ik hem prive opbel en zeg dat ik mijn geld wil en dan mijn aangifte intrek hoop ik dat ik mijn geld terugkrijg...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef c0nd0r het volgende:
Uhm.. SlimIk hoop dat je bewijs hebt dat ie opgehaald is oid? En dan gewoon naar de politie he? lijkt me duidelijke zaak..
Zijn ze niet failliet? Dan kun je het wel schudden waarschijnlijk..
Verder kan niemand neerzetten wie dit is. Daarvoor moet je naar de polizei.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:02 schreef Arnold_fan het volgende:
hoe kom ik erachter wie dit is, kan iemand dit zien en mij even mailen op marcoberkhout OP gmail PUNT com? Of hierneerzetten?
Met bewijs bedoel ik ook niet dat iemand anders z'n kenteken ook heeft maar meestal krijg je dan wel een bonnetje oidquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen zijn kenteken hebben, en als ik hem prive opbel en zeg dat ik mijn geld wil en dan mijn aangifte intrek hoop ik dat ik mijn geld terugkrijg...
Dat weet ik inderdaad zeker, deze gegevens zag ik ook op de site van RDW, maar als ik naam en woonplaats weet kan ik hem even bellen en hopen dat hij dan wel mijn geld wil geven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef thefunny het volgende:
Voertuigsoort Personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming XM D12 BREAK COMFORT
Kleur(en) Grijs
Brandstof Diesel
Weet je zeker dat het deze auto was?
Ik zou juist gewoon aangifte doen... Chanteren is net zo fout.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen zijn kenteken hebben, en als ik hem prive opbel en zeg dat ik mijn geld wil en dan mijn aangifte intrek hoop ik dat ik mijn geld terugkrijg...
Bij elke garage of verzekeringskantoor kunnen ze het zo nakijken, uiteraard zal ik de mail met de gegevens direct weer verwijderen nadat ik de gegevens heb opgeschreven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:10 schreef thefunny het volgende:
[..]
Verder kan niemand neerzetten wie dit is. Daarvoor moet je naar de polizei.
Ik zie het niet als chanteren, als ik zeg dat ik mijn aangifte intrek als hij mijn geld geef.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:11 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik zou juist gewoon aangifte doen... Chanteren is net zo fout.
Dan nog is dat niet de nette weg... (a.k.a. tvp)quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bij elke garage of verzekeringskantoor kunnen ze het zo nakijken, uiteraard zal ik de mail met de gegevens direct weer verwijderen nadat ik de gegevens heb opgeschreven.![]()
Het is ook niet netjes om iemand voor 500 euro op te lichten...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan nog is dat niet de nette weg... (a.k.a. tvp)![]()
Dus eigenlijk vraag je iemand zijn ontslag te riskeren (neem aan dat ze dat niet zomaar mogen geven), omdat jij zo do bent geweestje te laten oplichten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bij elke garage of verzekeringskantoor kunnen ze het zo nakijken, uiteraard zal ik de mail met de gegevens direct weer verwijderen nadat ik de gegevens heb opgeschreven.![]()
Ja maar ik denk dat iemand hier op Fok! die op een verzekeringskantoor werkt niet zomaar kentekengegevens uit kan geven. Kost m geheid zijn baan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Precies, ik zou dan ook niet bellen maar even langs gaan zodra ik de gegevens had.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is ook niet netjes om iemand voor 500 euro op te lichten...
Welnee, want het mailtje zal direct verwijderd worden, daarnaast zijn er heel veel mensen die dit na kunnen kijken, alleen ik toevallig nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vraag je iemand zijn ontslag te riskeren (neem aan dat ze dat niet zomaar mogen geven), omdat jij zo do bent geweestje te laten oplichten?
Dus gaan we gezellig kwaad met kwaad vergelden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is ook niet netjes om iemand voor 500 euro op te lichten...
Nou alstie een beetje slim is reageert ie niet op je chantage, en kun jij niet naar de politie want je hebt die gegevens niet legaal verkregen dus heb je geen zaakquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Welnee, want het mailtje zal direct verwijderd worden, daarnaast zijn er heel veel mensen die dit na kunnen kijken, alleen ik toevallig niet![]()
Jij kan het mailtje wel verwijderen, maar je vergeet dat dat mailtje langs een aantal servers gaat voor het bij jou komt, waaronder de mailserver/internetverbinding van de verzekeraar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Welnee, want het mailtje zal direct verwijderd worden, daarnaast zijn er heel veel mensen die dit na kunnen kijken, alleen ik toevallig niet![]()
Weet jij een betere manier?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dus gaan we gezellig kwaad met kwaad vergelden.
Dan mag het vanavond wel met privemail gedaan wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef thefunny het volgende:
[..]
Jij kan het mailtje wel verwijderen, maar je vergeet dat dat mailtje langs een aantal servers gaat voor het bij jou komt, waaronder de mailserver/internetverbinding van de verzekeraar.
Ik ben systeembeheerder, hier intern was ook een keer iemand zo grappig om vertrouwelijke shit te versturen over het internet aan iemand buiten dit bedrijf met het idee van: "komen ze toch nooit achter als ik het verwijder". Ik had m zo, staande voet ontslagen. It's not easy as that.
www.abccomputers.nlquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef longinus het volgende:
Als je nou verteld om welk bedrijf het gaat dan kan je die opzoeken.
Daar ben ik al geweest, maar ik denk dat ik via direct contact meer kans heb om mijn geld terug te krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naar de politie zoals ieder normaal mens?
Hoezo met kwaad vergelden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef thefunny het volgende:
Dus gaan we gezellig kwaad met kwaad vergelden.
En als je het via webmail doet ook?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef thefunny het volgende:
[..]
Jij kan het mailtje wel verwijderen, maar je vergeet dat dat mailtje langs een aantal servers gaat voor het bij jou komt, waaronder de mailserver/internetverbinding van de verzekeraar.
Ik ben systeembeheerder, hier intern was ook een keer iemand zo grappig om vertrouwelijke shit te versturen over het internet aan iemand buiten dit bedrijf met het idee van: "komen ze toch nooit achter als ik het verwijder". Ik had m zo, staande voet ontslagen. It's not easy as that.
There you go. Showtime.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:26 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.kessels.com/whois/whois.php?InputQuery=abccomputers.nl&InputServer=--automatic--
Gegevens die zo op het internet te verkrijgen zijn
En legaalquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:26 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.kessels.com/whois/whois.php?InputQuery=abccomputers.nl&InputServer=--automatic--
Gegevens die zo op het internet te verkrijgen zijn
Rights restricted by copyright. Seequote:
Ik zou ze in ieder geval even bellen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Randstad Computer-Discount
Irenestraat 31
2411 XE BODEGRAVEN
Netherlands
Is dus degene die de website beheerd?
Wat is er dan zoal bekend over dit bedrijf?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:36 schreef Prowl het volgende:
Daar noem je ook een bedrijf![]()
Toevallig op eBay gekocht?
Zoja,Centjes
![]()
http://www.internetoplich(...)270967;start=258#258quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat is er dan zoal bekend over dit bedrijf?
En registreer en reageer ff op www.internetoplichting.nlquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
http://www.internetoplich(...)270967;start=258#258
http://www.internetoplich(...)31270967;start=61#61
2 hele topics vol!
Kortom ze hadden door jou 500 euro genoeg geld om eindelijk naar de bahama's te vertrekken, bedankt nogquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:43 schreef midaro het volgende:
Net even bij de kamer van koophandelk gekeken daar staat een adres, maar ze zijn wel uitgeschreven
Dat is het bedrijf wat je moet hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Irenestraat 31
2411 XE BODEGRAVEN
Netherlands
Is dus degene die de website beheerd?
Tering.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:42 schreef c0nd0r het volgende:
2 hele topics vol!
Lijkt het wel op.quote:
Kill and attack!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:44 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dat is het bedrijf wat je moet hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |