lekker trollen, daarna kijken of er geklaagd wordt in feedback en dan daar doorgaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef KritischBlikje het volgende:
Eens met McHuily, passend optreden aub!!
die gaat naar de FAsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:26 schreef KritischBlikje het volgende:
Dat zou je graag willen he? Dat elke dissenter geband wordt?! Vuige nazi.
Gedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef KritischBlikje het volgende:
Laten we hopen dat ze passend optreden.
Nee, niet in het groot. Maar ik heb hem al zeer lang overigens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef McCarthy het volgende:
mooie avatar static. Heb je hem in het groot
Och. Laten we niet over bans beginnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat valt wel mee
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Bien étonnée de se trouve ensemble.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:45 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Bien étonnée de se trouve ensemble.
gaat er nog op mij gereageerd worden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef MlR het volgende:
[..]
Hej, ja uiteraard.. het is mijn vriendin!
Ze stond naast me, en het email adres is ook van mijn domein.
Maar ik wil best een reply sturen op jouw email als je een email naar dat adres stuurd.
tnx alvast
Goed, ik moet toegeven dat ik op een gegeven moment ook dacht: wat een flauwekul om dat topic te hebben geopend. Zoals ik al zei: het draagt niets meer bij en het komt voornamelijk over als getrollquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
Verkrachting, wie is schuldig: dader of slachtoffer?
je hebt helemaal gelijk, maar ik irriteer me aan dit soort onnozele topics. sorry.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
en vergeet niet dat klein in the eye of the beholder is.![]()
![]()
En dat vraagje in GC omdat .........quote:Op zondag 19 februari 2006 14:35 schreef TranceAction het volgende:
Hee Terminator kan het topic "Wat een huilies bij regering.nl" (KLB) weer open? Ik weet dat er veel gescholden is maar je hebt ook gelezen dat een gozer vanaf dinsdag niet meer gelachen had en op donderdag na het lezen van mijn topic toch zijn lachspieren weer kon trainen. Is dat niet belangrijk dan? Het welzijn van een Fokker?
Excuusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef MlR het volgende:
[..]
gaat er nog op mij gereageerd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |