hoezo, wil je weer wat te snuiven hebben dan??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Maanvis het volgende:
[Centraal] Registreer het hier als static een scheet laat.
Jij blijkbaar wel, aangezien je ervoor een topic opent.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
hoezo, wil je weer wat te snuiven hebben dan??![]()
ik kan daar niks over vinden in de OP, dus zit je toch echt verkeerd!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel, aangezien je ervoor een topic opent.
Ik jou ook, maar het worden mij een beetje teveel topics over staticquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef laffer het volgende:
[..]
ik kan daar niks over vinden in de OP, dus zit je toch echt verkeerd!!
maar ik mag je nog steeds hoor![]()
nou het doel van dit topic is eigenlijk dat ik hoop dat static wat gaat vertellen over z`n verblijf aldaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik jou ook, maar het worden mij een beetje teveel topics over staticWe hoeven toch niet ALLES van hem te weten of wel?
Is je MSN / Email / Postduif dood?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef laffer het volgende:
[..]
nou het doel van dit topic is eigenlijk dat ik hoop dat static wat gaat vertellen over z`n verblijf aldaar.
wat doet ie daar en hoe brengt hij z`n dag door enzo..
plus, dat ik graag wat foto`s wil zien van z`n verblijf![]()
wellicht dat er meer users geinteresseerd zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is je MSN / Email / Postduif dood?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef Dagonet het volgende:
hernoemd naar een kuifje album
Ja, die heb ik; alleen de kwaliteit is niet echt best omdat ik ze met mijn mobieltje heb genomen. Zal zo even proberen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:19 schreef laffer het volgende:
jen static, als dit topic openblijft, kun je dan wat foto`s posten van je verblijf enzo, ben wel nieuwsgierig![]()
Het is niet eng, maar simpelweg erg gevaarlijk; zowat alle gebouwen hier zijn omringd door grote hekken met prikkeldraad en een beveiliger.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
Is het heeeeeeeel eng in Lagos? Of ben je je hotel nog niet uit geweest Static?
Ik ken de verhalen over Lagos idd, maar vind je het niet doodeng?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef static het volgende:
[..]
Het is niet eng, maar simpelweg erg gevaarlijk; zowat alle gebouwen hier zijn omringd door grote hekken met prikkeldraad en een beveiliger.
Je mag alleen binnen de hekken vrij bewegen (heb een foto van de ingang waar ik werk; je ziet een groot hek met aan de overkant allemaal Nigerianen die er wonen, poepen, slapen, etc. allemaal op straat.
Buiten de hekken mag ik nooit alleen op pad. Ben gisteren boodschappen gaan doen bij Park 'N Shop, moest ook met chauffeur maar binnen mag je alleen je gang gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |