niet zeiken ouwe gek, door jullie soort figuren willen mensen niet meer in de gezondheidszorg werken, jullie zijn altijd zo ontevreden en ongeduldigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-openingspost.
Geen historie, geen referentiekader.
Waar gaat dit in hemelsmaan over?
Auw!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:24 schreef Arcee het volgende:
*schopt*
Verschoon mijn incontinentie-luier eens kale neet!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:23 schreef laffer het volgende:
niet zeiken ouwe gek, door jullie soort figuren willen mensen niet meer in de gezondheidszorg werken, jullie zijn altijd zo ontevreden en ongeduldig![]()
is de OP nu wel naar uw wens? anders schijt u uw luier weer vol uit frustratie namelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Verschoon mijn incontinentie-luier eens kale neet!
Ik zit al uren te wachten op de wasbeurt en de verzorging.
Goed gedaan, jochie!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:29 schreef laffer het volgende:
is de OP nu wel naar uw wens? anders schijt u uw luier weer vol uit frustratie namelijk![]()
Auw, mijn noten.quote:
ik kan het wel hè, een topic openenquote:
Tja, op mijn leeftijd gaat de zwaartekracht weer werken.quote:
daar hangen zijn noten ookquote:
Moet een zware zak wezen als ie nu al zover gezakt isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:37 schreef golfer het volgende:
Tja, op mijn leeftijd gaat de zwaartekracht weer werken.![]()
Ga jij nou maar aan die mega-aambei likken die als een staart achter je rondsleept.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:39 schreef gelly het volgende:
Is die lijer nou nog niet opgerot ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |