niet zeiken ouwe gek, door jullie soort figuren willen mensen niet meer in de gezondheidszorg werken, jullie zijn altijd zo ontevreden en ongeduldigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-openingspost.
Geen historie, geen referentiekader.
Waar gaat dit in hemelsmaan over?
Auw!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:24 schreef Arcee het volgende:
*schopt*
Verschoon mijn incontinentie-luier eens kale neet!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:23 schreef laffer het volgende:
niet zeiken ouwe gek, door jullie soort figuren willen mensen niet meer in de gezondheidszorg werken, jullie zijn altijd zo ontevreden en ongeduldig![]()
is de OP nu wel naar uw wens? anders schijt u uw luier weer vol uit frustratie namelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Verschoon mijn incontinentie-luier eens kale neet!
Ik zit al uren te wachten op de wasbeurt en de verzorging.
Goed gedaan, jochie!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:29 schreef laffer het volgende:
is de OP nu wel naar uw wens? anders schijt u uw luier weer vol uit frustratie namelijk![]()
Auw, mijn noten.quote:
ik kan het wel hè, een topic openenquote:
Tja, op mijn leeftijd gaat de zwaartekracht weer werken.quote:
daar hangen zijn noten ookquote:
Moet een zware zak wezen als ie nu al zover gezakt isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:37 schreef golfer het volgende:
Tja, op mijn leeftijd gaat de zwaartekracht weer werken.![]()
Ga jij nou maar aan die mega-aambei likken die als een staart achter je rondsleept.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:39 schreef gelly het volgende:
Is die lijer nou nog niet opgerot ?
Zeg, doe eens gezellig; we proberen hier een afscheidsfeestje te vieren voor een oud gediende. Ga jij dr ff lekker doorheen zitten jeuzelen zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef static het volgende:
Ga jij nou maar aan die mega-aambei likken die als een staart achter je rondsleept.
Wat ben je offensiefquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef static het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aan die mega-aambei likken die als een staart achter je rondsleept.
Zo grof mogelijk gevat zijn; tis een gift, wat ik je brom.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, doe eens gezellig; we proberen hier een afscheidsfeestje te vieren voor een oud gediende. Ga jij dr ff lekker doorheen zitten jeuzelen zeg
Alweer auw.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef ElisaB het volgende:
Tis droevig genoeg
* schopt nog maar eens![]()
Dag mopquote:
Heb ik eigenlijk ook geen last van; alleen maar lolquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
Maar gelukkig heb ik nog geen last van schaamlippen/lappen/lompen.
Da's alweer vlak bij Bloemendaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:46 schreef nikky het volgende:
Ik zit morgen waarschijnlijk in Amsterdam..
Soms... ben ik best grappig hèquote:
Doing what?quote:Ik zit morgen waarschijnlijk in Amsterdam..
quote:
Stappenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Soms... ben ik best grappig hè
Stettik begrijpt het alleen nooit
[..]
Doing what?
Familie van?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet een zware zak wezen als ie nu al zover gezakt is
quote:
Jakkes!quote:
Kan nog veel erger hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo grof mogelijk gevat zijn; tis een gift, wat ik je brom.
Ik heb persoonlijke beveiliging.quote:Laat hem lekker joh. Nu kan het nog. Als ie dan in Afrike doet, gaat ie zo aan het spit
Jij zal vast niet moeilijk te herkennen zijn met die ballen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes!
Fokkertjes IRL ontmoeten?
Nee, daar moet ik niet aan denken.
Ik kan bijna letterlijk zeggen 'ben al weg hoor'.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, doe eens gezellig; we proberen hier een afscheidsfeestje te vieren voor een oud gediende. Ga jij dr ff lekker doorheen zitten jeuzelen zeg
Waarom weet ik daar niets van?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zit morgen waarschijnlijk in Amsterdam..
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:47 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft dat nut als we Static naar Afrika schoppen
Ik schat, en de nadruk ligt op 'schat' binnen nu en anderhalve week.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:55 schreef Light het volgende:
En per wanneer is static nou werkelijk weg?
Dus ik kan augustus alvast vrij houden voor een volgende L&S meetingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:57 schreef static het volgende:
[..]
Ik schat, en de nadruk ligt op 'schat' binnen nu en anderhalve week.
Ik werd gisteren verrastquote:
Ga je alweer vreemd dus?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:59 schreef nikky het volgende:
Ik werd gisteren verrast. En ze komen me halen zelfs
.
Als het doorgaat that is.
Tsssskquote:
Dat staat er niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:14 schreef opa het volgende:
Ben je nog op Heatwave, nikky?
Dit manneke ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:14 schreef nikky het volgende:
Trusten mensen. Dit vrouwke gaat lekker slapen..
Waldo? Zambia?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:58 schreef i-spy24 het volgende:
Hey Waldo ben je nog niet opgerot?![]()
Ga je nog wel ff lekker Chinezen/Thaisen voor je de oeleboele keuken gaat proeven daar in Zambia... Trouwens...wat ga je daar doen?
Hoi static!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:17 schreef static het volgende:
[..]
Waldo? Zambia?
Ik ga naar Nigeria om een NOC opnieuw in te richten qua procedures en systemen.
Nigeria?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:17 schreef static het volgende:
[..]
Waldo? Zambia?
je bedoelt je gaat naar een asielzoekers-centrum hier in Nederland..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 om 02:17 uur schreef 'static' het volgende:
Lagos. Wel opletten, ouwe.quote:
We come to the rescuequote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:59 schreef nikky het volgende:
Ik werd gisteren verrast. En ze komen me halen zelfs
.
Als het doorgaat that is.
Nou, nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:32 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
je bedoelt je gaat naar een asielzoekers-centrum hier in Nederland..![]()
En wat is een NOC?![]()
Nooit Ook Culinair?quote:
Ik dacht bij NOC aan nationaal olympisch committee, en ik snapte al niet wat je daar te zoeken hadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:40 schreef static het volgende:
[..]
Nou, nee.
Ik ga in Nigeria een nieuw NOC (Network Operations Center) opbouwen daar de bestaande 'op zijn Afriaans' is gebouwd.
En een NOC, stond al in een vorig deel, maar vooruit:
[afbeelding]
Zoiets dus.
http://www.steineng.com/quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:40 schreef static het volgende:
[..]
Nou, nee.
Ik ga in Nigeria een nieuw NOC (Network Operations Center) opbouwen daar de bestaande 'op zijn Afriaans' is gebouwd.
En een NOC, stond al in een vorig deel, maar vooruit:
[afbeelding]
Zoiets dus.
Wauw! Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:33 schreef renz0r het volgende:
Waarom niet Noord-Sibirie?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wauw! Waar ligt dat?
Vlak bij de Oral toch?
quote:
En dan mag je ook nog eens niet wegvluchten met meer dan 50 km per uur.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:03 schreef laffer het volgende:
OMG, dan ga je straks naar Lagos en dan wordt je opgewacht door zo`n hork![]()
![]()
[afbeelding]
shit, ik dacht het is al laat dus ze zien het nietquote:Op zondag 22 januari 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan mag je ook nog eens niet wegvluchten met meer dan 50 km per uur.
Eliesjequote:Op zondag 22 januari 2006 01:29 schreef ElisaB het volgende:
Nog een klein schopje voor het slapengaan.... schopje
Het avontuur wordt gedegen voorbereid.quote:
Man oh man wat een anti-climax steeds.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het avontuur wordt gedegen voorbereid.
En de ambtelijke molens draaien langzaam.
ach, hoe langer het voorspel.......quote:Op zondag 22 januari 2006 11:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Man oh man wat een anti-climax steeds.![]()
Voorspel? Wasda?quote:
jij schopt niet en da`s off-topicquote:
*natrapt*quote:Op maandag 23 januari 2006 01:30 schreef laffer het volgende:
jij schopt niet en da`s off-topic![]()
*mega-schop*![]()
denk dat ie op 1 april weggaatquote:Op maandag 23 januari 2006 02:20 schreef ondeugend het volgende:
Hoeveel dagen nog ?
Ik wil graag aftellen.
quote:
Werkten mensen in de ICT niet in de weekenden danquote:Op maandag 23 januari 2006 00:57 schreef static het volgende:
Dames, het was weekend, dan gebeurt er vrij weinig.
Gelukkig kunnen invloedrijke werkgevers de molens sneller laten draaien indien nodigquote:Op zondag 22 januari 2006 11:24 schreef Cynix ® het volgende:
En de ambtelijke molens draaien langzaam.
als je de juiste ingangen hebt, schijnt er enorm veel te kunnen, maar sommige ambassades zjin zó bureaucratisch dat daar zelfs de noodingang geblokkeerd isquote:Op maandag 23 januari 2006 09:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen invloedrijke werkgevers de molens sneller laten draaien indien nodig
die nooduitgang zit bij de nigeriaanse ambassade vaker geblokkeerd, dan maakt het niet uit hoeveel invloed je bedrijf heeft. Ons bedrijf heeft er vaker last van. Vooral met de Nigeriaanse Ambassade in Madrid.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je de juiste ingangen hebt, schijnt er enorm veel te kunnen, maar sommige ambassades zjin zó bureaucratisch dat daar zelfs de noodingang geblokkeerd is
Vast wel, maar ambassade-personeel niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 03:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Werkten mensen in de ICT niet in de weekenden dan
Oh ja, je kunt je arm ook gebruiken voor iets anders dan rukken...Zwaaien dus maar weer.quote:
whehehe, ik kan zien dat jij getrouwd bentquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, je kunt je arm ook gebruiken voor iets anders dan rukken...Zwaaien dus maar weer.
Dat hoef ik niet te betalen, gekkie.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:50 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, wat is vandaag de dag nou nog helemaal ¤ 695? 2 Uurtjes werk?
Shit, jullie hebben me door.quote:
`het gaat echt lekker soepel allemaal he ?quote:
Verre van. Nu moeten mijn diploma's en certificaten opeens gelegaliseerd worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
`het gaat echt lekker soepel allemaal he ?
Bereid je maar voor op nog minstens 3 delen.quote:
Dan ga ik ff verder met mijn andere armquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op nog minstens 3 delen.
Vorige week ook al.quote:Doden bij overval oliebedrijf Nigeria.
Een gewapende bende, gekleed in politie-uniform, heeft kantoren van het Italiaanse oliebedrijf Agip in Nigeria aangevallen. Bij de aanval zouden negen mensen om het leven zijn gekomen. Het is nog niet duidelijk of het om dezelfde bende gaat die kortgeleden vier buitenlandse onderaannemers van oliebedrijf Shell heeft ontvoerd in Nigeria.
ik las het maar ik wilde het niet postenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef static het volgende:
Gaat lekker daar.
[..]
Vorige week ook al.
Instortende gebouwen, bendes....tja...lijkt mij echt een leuk continent om naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Op zich is dat natuurlijk gunstig voor jouw onderhandelingspositie. Gevarentoeslag en zo.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:11 schreef mazaru het volgende:
Dan ga ik ff verder met mijn andere arm![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
tja, ik ben het niet zo gewend dat een topic, door mij geopend, langer dan 1 minuut open blijftquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het wordt overigens wel een beetje saai. Volgens mij zwaaien we al een maand
Kan er niet nog iets leuks in de groep gegooid worden?
Nah, we hebben een primeurtje dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:01 schreef laffer het volgende:
tja, ik ben het niet zo gewend dan een topic, door mij geopend, langer dan 1 minuut open blijft![]()
quote:
Dat was in Kenia.quote:
Neh, laat maar zitten dan. We hebben het toch best knus zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef laffer het volgende:
of we moeten ff wat kneuzen uit ONZ (paultjuhhh, martinuhhh enz.) halen, dan hebben we wat om mee te spelen![]()
maar we moeten ze ook weer weg schoppen naderhand![]()
Zit al in het totaalbedrag.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Op zich is dat natuurlijk gunstig voor jouw onderhandelingspositie. Gevarentoeslag en zo.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
of we moeten ff wat kneuzen uit ONZ (paultjuhhh, martinuhhh enz.) halen, dan hebben we wat om mee te spelen![]()
best wel hèquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neh, laat maar zitten dan. We hebben het toch best knus zo![]()
zwaaien??quote:
Lezen EB, LE-ZENquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:47 schreef laffer het volgende:
zwaaien??
kijk eens naar de topictitel muts![]()
schoppen moet je, schoppen....![]()
*Billen bloot legt.*quote:
Ik hou niet zo van bloed, dus een klein schopjequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:47 schreef laffer het volgende:
[..]
zwaaien??
kijk eens naar de topictitel muts![]()
schoppen moet je, schoppen....![]()
Ah de 31e dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef static het volgende:
Nou. Hopen dat ik dat ga redden, de vlucht is al geboekt voor de 31e.
Volgens die embassy services zou het maandag in orde kunnen zijn, mits de ambassade de kopieen van mijn diploma's/certificaten accepteert in plaats van de originelen. [afbeelding] [afbeelding]
Dat roep je al sinds eind december (en daar schaar ik vóór de Kerst ook nog onder)quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef static het volgende:
Ik denk niet dat daar nog tijd voor is, maar we zullen zien.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef static het volgende:
Ja, daar heb je gelijk in, waarom niet eerder een datum geprikt; het was toch zeker dat ik zou gaan; alleen de datum was niet bekend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat roep je al sinds eind december (en daar schaar ik vóór de Kerst ook nog onder)
Da's een understatement.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef static het volgende:
het was toch zeker dat ik zou gaan; alleen de datum was niet bekend.
Je moest eens weten hoe gruwelijk ingewikkeld het is met die ambassade die ook nog maar eens enkele dagen per week beperkt (enkele uren per dag) open is voor visa.quote:
Fair enough.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:25 schreef static het volgende:
Je moest eens weten hoe gruwelijk ingewikkeld het is met die ambassade die ook nog maar eens enkele dagen per week beperkt (enkele uren per dag) open is voor visa.
Daarnaast zaten 'onze' feestdagen ertussen gevolgd door de Nigeriaanse (Id-el-Kabir) wat ook een aanzienlijk hap heeft genomen uit het geheel.
Dan maak je er maar tijd voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef static het volgende:
Jou kennende blijf je hopelijk gewoon dezelfde eigenwijze, beetje verlegen, klootzak die je altijd al was en laat je je niet teveel beïnvloeden door de omgeving, het geld en de status die je daar hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef static het volgende:
Ben benieuwd of ik zal veranderen, het is natuurlijk een heel andere omgeving en compleet andere levensstijl die ik 24/24 aangemeten krijg/heb voor 6 maanden.
dan komt hij zowat alweer terugquote:
Als je met KLM bliegt, kom je met het vliegtuig dat mijn hier weer komt ophalen. Ik vlieg de 31ste weer terug.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef static het volgende:
Nou. Hopen dat ik dat ga redden, de vlucht is al geboekt voor de 31e.
Misschien dat jij statics werkgever wat Tips&Tricks kunt geven betreffende reisdocumenten en verblijfspapieren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:14 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Als je met KLM bliegt, kom je met het vliegtuig dat mijn hier weer komt ophalen. Ik vlieg de 31ste weer terug.
Inderdaad met de KLM ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:14 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Als je met KLM bliegt, kom je met het vliegtuig dat mijn hier weer komt ophalen. Ik vlieg de 31ste weer terug.
Een FOK!user.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef ikJur het volgende:
wie is static?
Hij gaat niet d00d of zo, hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:43 schreef Maisnon het volgende:
En mag ik gelijk zeggen dat ik je avatar altijd super heb gevonden
Dat zijn compleet andere visa. Wel bij de les blijven.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Misschien dat jij statics werkgever wat Tips&Tricks kunt geven betreffende reisdocumenten en verblijfspapieren.
je bent toch niet ziekquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:55 schreef static het volgende:
Morgen hoor ik waarschijnlijk of ik inderdaad de 31e haal.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:55 schreef static het volgende:
Morgen hoor ik waarschijnlijk of ik inderdaad de 31e haal.
om ziek te worden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
ik zal in ieder geval voor je duimen
Hoop je, als je als die mooie grote zwarte tietuh hebt overleefd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:46 schreef static het volgende:
Week 13/14 ben ik weer een klein weekje terug.
Wat nouhou?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:38 schreef ElisaB het volgende:
Houdoe en bedankt olé olé
Houdoe en bedankt
Houdoe en bedankt
Houdoe en bedankt olé olé![]()
Ik oefen vastquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
Wat nouhou?
Kom je niet op zijn afscheidsfeestje
Prik nou gewoon even eens een datum voor het feestje!quote:
Kogelvrij vest, pepperspray, etc.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:38 schreef ElisaB het volgende:
Houdoe en bedankt
Houdoe en bedankt
Houdoe en bedankt olé olé![]()
En ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:55 schreef static het volgende:
Morgen hoor ik
Mist alles verloopt zoals je aanvankelijk aannam .quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:46 schreef static het volgende:
Week 13/14 ben ik weer een klein weekje terug.
Nou doe mij dan maar een nieuwe arm.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:53 schreef static het volgende:
Het lijkt allemaal in orde te zijn.
Morgen nog even flink shoppen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef static het volgende:
[..]
Dat zijn compleet andere visa. Wel bij de les blijven.
Statis, misschien heb je iets aan deze link ?quote:Ik heb alle spullen en papieren bij me want ik moet vandaag mijn visum hebben: morgen vertrek ik naar Lagos. Uiteraard had ik dit alles ruim van tevoren willen regelen, maar de ambassade was - zonder opgaaf van redenen - een week gesloten geweest. 'No problem, you just come', is mij vanmorgen telefonisch toegesnauwd door een nauwelijks verstaanbare telefoniste: ik mag de visumaanvraag vanmorgen voor twaalf uur inleveren en vanmiddag het visum ophalen. I
Ik wens je iig erg veel succes, volgens mij krijg je inmiddels zelf ook een staart van het wachtenquote:Het originele paspoort geldig tot 6 maanden na verblijf
Aantal aanvraagformulieren 1
Kopie aanvraagformulier toegestaan? ja
downloaden aanvraagformulier
Aantal pasfoto's 1
Voor een zakelijke reis garantiebrief, uitnodiging, boekingsverklaring
Voor een toeristische reis boekingsverklaring, hotelboeking, bankafschrift
overlandpassage: bankgarantie/afschrift ¤ 500
carnet de pass. * ORIGINELE UITNODIGING GEEN FAX
Verdere voorwaarden uitnodiging (we accept full immigration resp..)
vaccinatieboekje (gele koorts)
Opmerkingen Spoedvisa op woensdag en vrijdag alleen met bewijds dat devolgende dag gereisd moet worden
Visumkosten toerist ¤ 72,50 zaken ¤ 107,50, TWP visum ¤ 127,50, STR visum ¤ 587,50
Exclusief bemiddelingskosten en porti
Aanvraagduur 3 dagen, spoed (extra kosten ¤ 50-80) zelfde dag klaar
Visum gebruiken binnen drie maanden na datum afgifte
Maximum geldigheid max. 1 jaar
Aantal inreizen een/meerdere
Kinderen in paspoort ouders
Extra informatie mbt visumaanvraag
Immigratiedienst
En dat viervoud is omdat het door vier verschillende afdelingen hier in Nederland goedgekeurd moet worden, vrij ingewikkeld allemaal.quote:Subject To Regularization (STR)
A. A Valid passport (at Least 6 months to expiration)
B. Completed application forms in Quadruplicate for all applicants
C. Four recent full-face passport photographs for all applicants.
D. Four certified copies of expatriate quota approval from Nigeria or approval from Nigeria for STR.
E. Four certified and legalized copies of all credentials and certificates.
F. Four copies of letter of Employment
G. Four copies of letter of Acceptance
H. Four copies of marriage certificate (Original copy must also to shown)
I. Four copies of birth certificate (Original copy must also be shown) if accompanied by a child.
H. ¤600 for legalized certificates and ¤95 STR visa fee payable to the Embassy's Bank Account, ABN-AMRO 60.77.24.331
Jeu! De tijd dat je daar voor een tros bananen een land kon kopen is dus voorbij.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:10 schreef bassieVL het volgende:
...de prijzen voor sommige producten ligt gelijk tot 2x aan de europese prijzen.
er kan hier beter een sub-forum voor worden aangemaaktquote:
lazer op, hoer!!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef classpc het volgende:
Zo, en wanneer is het nou eindelijk eens afgelopen?
Stelletje fanboys
Dat is standaard bij business class.quote:
het schijnt heel moeilijk te zijn om een stukje naar boven te scrollen met je softenon armpjes hèquote:Op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef Tobbes het volgende:
Wie de neuk is Static?
jij komt alleen maar om je damesfiets te promotenquote:
hangt van de datum en tijdstip afquote:
Jaloers, aarswurm in het kwadraat?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef classpc het volgende:
Zo, en wanneer is het nou eindelijk eens afgelopen?
Stelletje fanboys
Een enkeltje Lagosquote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef laffer het volgende:
4 op een rij![]()
en wat heb ik gewonnen?? nou???![]()
ff dat gele gordijntje omhoog doen en dan gaan met die banaanquote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een enkeltje Lagos
En meehelpen jij![]()
[afbeelding]
jij wilt gewoon mee om daar die lekkere negerinnen te neukenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef Dirkh het volgende:
Oh, en ik zal persoonlijk een potje vaseline komen overhandigen. Je zal het nodig hebben (nee, niet omdat JIJ zo groot geschapen bent)
Tegen schrale knieenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef Dirkh het volgende:
Oh, en ik zal persoonlijk een potje vaseline komen overhandigen. Je zal het nodig hebben (nee, niet omdat JIJ zo groot geschapen bent)
En jij bent gewoon jaloers dat je niet mee mag en het moet beperken tot de Wallen, qua geile negerinnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:01 schreef laffer het volgende:
jij wilt gewoon mee om daar die lekkere negerinnen te neuken![]()
zeg het nou maar eerlijk![]()
Jezus zeg, je lijkt Loedertje wel; die neemt ook nooit de moeite om te lezen en loze berichten te plaatsen.quote:
Och.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef laffer het volgende:
[..]
ff dat gele gordijntje omhoog doen en dan gaan met die banaan![]()
daar heb je wel gelijk in oude manquote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij bent gewoon jaloers dat je niet mee mag en het moet beperken tot de Wallen, qua geile negerinnen.![]()
En jij lijkt mn grootvader wel; die reageert ook altijd direct met een negatieve inslagquote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef static het volgende:
Jezus zeg, je lijkt Loedertje wel; die neemt ook nooit de moeite om te lezen en loze berichten te plaatsen.
ja maar die meiden zijn zo duurquote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef static het volgende:
[..]
Och.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders ga je toch een weekendje langs (of net zolang tot je pakje condooms leeg is)quote:
Whootquote:Op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef laffer het volgende:
ja maar die meiden zijn zo duur![]()
je kunt beter op de plaatselijke markt je banaan aanbieden![]()
Auch. Ik zit gelijk met samen genepen benen te posten nu.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef ElisaB het volgende:
Whoot
Moet de jouwe gepeld worden voor gebruik?
Is dit iets voor je?
[afbeelding]
ja, of een keertje op de koffiequote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anders ga je toch een weekendje langs
nee, eerder gesealdquote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet de jouwe gepeld worden voor gebruik?
Welnee, vlak onder Brussel en een visum is zo geregeld.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
ja, of een keertje op de koffie![]()
maar ik denk dat het best wel een paar uur rijden is vanaf amsterdam toch?![]()
Tsja, hangt een beetje van het verkeer af. Op een drukke dag doe je er wel een uurtje langer over denk ikquote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
maar ik denk dat het best wel een paar uur rijden is vanaf amsterdam toch?![]()
dan kan ik misschien beter met de trein gaan?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, vlak onder Brussel en een visum is zo geregeld.![]()
och, de meeste tijd gaat toch zitten in de overtocht over de atlantische oceaan dus veel kilometers zal ik per auto niet hoeven af te leggen toch??quote:Op maandag 30 januari 2006 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, hangt een beetje van het verkeer af. Op een drukke dag doe je er wel een uurtje langer over denk ik
PMS?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jij lijkt mn grootvader wel; die reageert ook altijd direct met een negatieve inslag
ik ben niet van plan om daar die meiden in hun neus te neuken hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Luchtdicht; wel zo prettig voor de neusvleugels
Goed idee.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:26 schreef laffer het volgende:
och, de meeste tijd gaat toch zitten in de overtocht over de atlantische oceaan dus veel kilometers zal ik per auto niet hoeven af te leggen toch??
misschien neem ik toch de trein![]()
Nee, tis gewoon een chronisch verzuurde oude manquote:Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef static het volgende:
PMS?
rijden er geen bussen onder het kanaal?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee.
Die trein onder het kanaal schijnt je er redelijk snel naartoe te transporteren.
Het zou anders best passenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef laffer het volgende:
ik ben niet van plan om daar die meiden in hun neus te neuken hoor![]()
Ik zou tienertour doen; wel zo goedkoop. En je kan gratis een vriend meenemenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef laffer het volgende:
rijden er geen bussen onder het kanaal?
want ik reis toch liever per bus![]()
en hoeveel strippen is het dan naar lagos??
en kan ik met m`n afgestempelde strippenkaart daar ook overstappen op de het locale openbaar vervoer??
welke tram rijdt naar het hotel waar ik static kan vinden??
vragen....
vragen...
![]()
Tja..openbaar vervoer vragen kan ik je niet op antwoorden, want ik vermijdt het openbaar vervoer zoveel als maar enigzins mogelijk is.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef laffer het volgende:
[..]
rijden er geen bussen onder het kanaal?
want ik reis toch liever per bus![]()
en hoeveel strippen is het dan naar lagos??
en kan ik met m`n afgestempelde strippenkaart daar ook overstappen op de het locale openbaar vervoer??
welke tram rijdt naar het hotel waar ik static kan vinden??
vragen....
vragen...
![]()
Ik denk dat laffer nu een oproep in PUB aan het plaatsen is voor een reisgenoot.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou tienertour doen; wel zo goedkoop. En je kan gratis een vriend meenemen
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat laffer nu een oproep in PUB aan het plaatsen is voor een reisgenoot.
jij wilt gewoon met mij mee, zeg het maar oude manquote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat laffer nu een oproep in PUB aan het plaatsen is voor een reisgenoot.
weet jij helemaal niet mutsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |