Het avontuur wordt gedegen voorbereid.quote:
Man oh man wat een anti-climax steeds.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het avontuur wordt gedegen voorbereid.
En de ambtelijke molens draaien langzaam.
ach, hoe langer het voorspel.......quote:Op zondag 22 januari 2006 11:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Man oh man wat een anti-climax steeds.![]()
Voorspel? Wasda?quote:
jij schopt niet en da`s off-topicquote:
*natrapt*quote:Op maandag 23 januari 2006 01:30 schreef laffer het volgende:
jij schopt niet en da`s off-topic![]()
*mega-schop*![]()
denk dat ie op 1 april weggaatquote:Op maandag 23 januari 2006 02:20 schreef ondeugend het volgende:
Hoeveel dagen nog ?
Ik wil graag aftellen.
quote:
Werkten mensen in de ICT niet in de weekenden danquote:Op maandag 23 januari 2006 00:57 schreef static het volgende:
Dames, het was weekend, dan gebeurt er vrij weinig.
Gelukkig kunnen invloedrijke werkgevers de molens sneller laten draaien indien nodigquote:Op zondag 22 januari 2006 11:24 schreef Cynix ® het volgende:
En de ambtelijke molens draaien langzaam.
als je de juiste ingangen hebt, schijnt er enorm veel te kunnen, maar sommige ambassades zjin zó bureaucratisch dat daar zelfs de noodingang geblokkeerd isquote:Op maandag 23 januari 2006 09:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen invloedrijke werkgevers de molens sneller laten draaien indien nodig
die nooduitgang zit bij de nigeriaanse ambassade vaker geblokkeerd, dan maakt het niet uit hoeveel invloed je bedrijf heeft. Ons bedrijf heeft er vaker last van. Vooral met de Nigeriaanse Ambassade in Madrid.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je de juiste ingangen hebt, schijnt er enorm veel te kunnen, maar sommige ambassades zjin zó bureaucratisch dat daar zelfs de noodingang geblokkeerd is
Vast wel, maar ambassade-personeel niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 03:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Werkten mensen in de ICT niet in de weekenden dan
Oh ja, je kunt je arm ook gebruiken voor iets anders dan rukken...Zwaaien dus maar weer.quote:
whehehe, ik kan zien dat jij getrouwd bentquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, je kunt je arm ook gebruiken voor iets anders dan rukken...Zwaaien dus maar weer.
Dat hoef ik niet te betalen, gekkie.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:50 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, wat is vandaag de dag nou nog helemaal ¤ 695? 2 Uurtjes werk?
Shit, jullie hebben me door.quote:
`het gaat echt lekker soepel allemaal he ?quote:
Verre van. Nu moeten mijn diploma's en certificaten opeens gelegaliseerd worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
`het gaat echt lekker soepel allemaal he ?
Bereid je maar voor op nog minstens 3 delen.quote:
Dan ga ik ff verder met mijn andere armquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op nog minstens 3 delen.
Vorige week ook al.quote:Doden bij overval oliebedrijf Nigeria.
Een gewapende bende, gekleed in politie-uniform, heeft kantoren van het Italiaanse oliebedrijf Agip in Nigeria aangevallen. Bij de aanval zouden negen mensen om het leven zijn gekomen. Het is nog niet duidelijk of het om dezelfde bende gaat die kortgeleden vier buitenlandse onderaannemers van oliebedrijf Shell heeft ontvoerd in Nigeria.
ik las het maar ik wilde het niet postenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef static het volgende:
Gaat lekker daar.
[..]
Vorige week ook al.
Instortende gebouwen, bendes....tja...lijkt mij echt een leuk continent om naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Op zich is dat natuurlijk gunstig voor jouw onderhandelingspositie. Gevarentoeslag en zo.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:11 schreef mazaru het volgende:
Dan ga ik ff verder met mijn andere arm![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
tja, ik ben het niet zo gewend dat een topic, door mij geopend, langer dan 1 minuut open blijftquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het wordt overigens wel een beetje saai. Volgens mij zwaaien we al een maand
Kan er niet nog iets leuks in de groep gegooid worden?
Nah, we hebben een primeurtje dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:01 schreef laffer het volgende:
tja, ik ben het niet zo gewend dan een topic, door mij geopend, langer dan 1 minuut open blijft![]()
quote:
Dat was in Kenia.quote:
Neh, laat maar zitten dan. We hebben het toch best knus zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef laffer het volgende:
of we moeten ff wat kneuzen uit ONZ (paultjuhhh, martinuhhh enz.) halen, dan hebben we wat om mee te spelen![]()
maar we moeten ze ook weer weg schoppen naderhand![]()
Zit al in het totaalbedrag.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Op zich is dat natuurlijk gunstig voor jouw onderhandelingspositie. Gevarentoeslag en zo.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
of we moeten ff wat kneuzen uit ONZ (paultjuhhh, martinuhhh enz.) halen, dan hebben we wat om mee te spelen![]()
best wel hèquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neh, laat maar zitten dan. We hebben het toch best knus zo![]()
zwaaien??quote:
Lezen EB, LE-ZENquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:47 schreef laffer het volgende:
zwaaien??
kijk eens naar de topictitel muts![]()
schoppen moet je, schoppen....![]()
*Billen bloot legt.*quote:
Ik hou niet zo van bloed, dus een klein schopjequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:47 schreef laffer het volgende:
[..]
zwaaien??
kijk eens naar de topictitel muts![]()
schoppen moet je, schoppen....![]()
Ah de 31e dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef static het volgende:
Nou. Hopen dat ik dat ga redden, de vlucht is al geboekt voor de 31e.
Volgens die embassy services zou het maandag in orde kunnen zijn, mits de ambassade de kopieen van mijn diploma's/certificaten accepteert in plaats van de originelen. [afbeelding] [afbeelding]
Dat roep je al sinds eind december (en daar schaar ik vóór de Kerst ook nog onder)quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef static het volgende:
Ik denk niet dat daar nog tijd voor is, maar we zullen zien.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef static het volgende:
Ja, daar heb je gelijk in, waarom niet eerder een datum geprikt; het was toch zeker dat ik zou gaan; alleen de datum was niet bekend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat roep je al sinds eind december (en daar schaar ik vóór de Kerst ook nog onder)
Da's een understatement.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef static het volgende:
het was toch zeker dat ik zou gaan; alleen de datum was niet bekend.
Je moest eens weten hoe gruwelijk ingewikkeld het is met die ambassade die ook nog maar eens enkele dagen per week beperkt (enkele uren per dag) open is voor visa.quote:
Fair enough.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:25 schreef static het volgende:
Je moest eens weten hoe gruwelijk ingewikkeld het is met die ambassade die ook nog maar eens enkele dagen per week beperkt (enkele uren per dag) open is voor visa.
Daarnaast zaten 'onze' feestdagen ertussen gevolgd door de Nigeriaanse (Id-el-Kabir) wat ook een aanzienlijk hap heeft genomen uit het geheel.
Dan maak je er maar tijd voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef static het volgende:
Jou kennende blijf je hopelijk gewoon dezelfde eigenwijze, beetje verlegen, klootzak die je altijd al was en laat je je niet teveel beïnvloeden door de omgeving, het geld en de status die je daar hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef static het volgende:
Ben benieuwd of ik zal veranderen, het is natuurlijk een heel andere omgeving en compleet andere levensstijl die ik 24/24 aangemeten krijg/heb voor 6 maanden.
dan komt hij zowat alweer terugquote:
Als je met KLM bliegt, kom je met het vliegtuig dat mijn hier weer komt ophalen. Ik vlieg de 31ste weer terug.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef static het volgende:
Nou. Hopen dat ik dat ga redden, de vlucht is al geboekt voor de 31e.
Misschien dat jij statics werkgever wat Tips&Tricks kunt geven betreffende reisdocumenten en verblijfspapieren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:14 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Als je met KLM bliegt, kom je met het vliegtuig dat mijn hier weer komt ophalen. Ik vlieg de 31ste weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |