Godkolere in een zandbak, LEZEN.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is een hoax!
Een hoax zeg ik je!
GC>>>>TRUTHquote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef golfer het volgende:
Zal het dan toch gaan gebeuren?
Krijgt static binnenkort de juiste papieren binnen?
Heeft hij alle GROTE benodigde injectienaalden allemaal overleefd?
En vooral: wanneer gaat ie nou echt vertrekken, zodat we zijn afscheidsfeest kunnen vieren?
Lees het allemaal verder in dit spannende vervolg van de nu al legendarische reeks.
rot op, met je knikkerkutquote:
Nee ik ga me even verdiepen in jou persoonlijke leventje en de reeks doornemenquote:
dat is in jouw geval aannemelijk, er wordt jou ook niks kwalijk genomen, vuilnisbakkenhoer!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nee ik ga me even verdiepen in jou persoonlijke leventje en de reeks doornemen![]()
edit: van de papieren enzo
Wegwezen uit deze hoogstaande reeks.quote:
verdwijn uit het leven stumper....quote:
Is het niet toevallig de broer van I-spy24? Of nog erger, een kloon?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
Als je zijn avonturen er op na leest moet je wel tot de conclusie komen dat hij het nog ziekere broertje van Singh-Varma is.
je moet ff die eerste / weghalen uit je subquote:Op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Is het niet toevallig de broer van I-spy24? Of nog erger, een kloon?![]()
[/sub]Schopt[/sub]
Wat ben jij snel vandaagquote:Op maandag 30 januari 2006 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
je moet ff die eerste / weghalen uit je sub![]()
Done.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
je moet ff die eerste / weghalen uit je sub![]()
Je kunt echt te ver gaan, Ali.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Is het niet toevallig de broer van I-spy24? Of nog erger, een kloon?![]()
Schopt
Ja, het is echt om te janken, die static.quote:
Daar hebben ze toch al genoeg aids?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het is echt om te janken, die static.![]()
Maar hij gaat WEL 12 cm. ontwikkelingshulp naar Lagos brengen, onze held.![]()
iedereen zit die aids te verheerlijken maar in de werkelijkheid schijnt het helemaal niet zo leuk te zijn hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch al genoeg aids?
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
Als je zijn avonturen er op na leest moet je wel tot de conclusie komen dat hij het nog ziekere broertje van Singh-Varma is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |