niet zeiken ouwe gek, door jullie soort figuren willen mensen niet meer in de gezondheidszorg werken, jullie zijn altijd zo ontevreden en ongeduldigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-openingspost.
Geen historie, geen referentiekader.
Waar gaat dit in hemelsmaan over?
Auw!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:24 schreef Arcee het volgende:
*schopt*
Verschoon mijn incontinentie-luier eens kale neet!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:23 schreef laffer het volgende:
niet zeiken ouwe gek, door jullie soort figuren willen mensen niet meer in de gezondheidszorg werken, jullie zijn altijd zo ontevreden en ongeduldig![]()
is de OP nu wel naar uw wens? anders schijt u uw luier weer vol uit frustratie namelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Verschoon mijn incontinentie-luier eens kale neet!
Ik zit al uren te wachten op de wasbeurt en de verzorging.
Goed gedaan, jochie!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:29 schreef laffer het volgende:
is de OP nu wel naar uw wens? anders schijt u uw luier weer vol uit frustratie namelijk![]()
Auw, mijn noten.quote:
ik kan het wel hè, een topic openenquote:
Tja, op mijn leeftijd gaat de zwaartekracht weer werken.quote:
daar hangen zijn noten ookquote:
Moet een zware zak wezen als ie nu al zover gezakt isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:37 schreef golfer het volgende:
Tja, op mijn leeftijd gaat de zwaartekracht weer werken.![]()
Ga jij nou maar aan die mega-aambei likken die als een staart achter je rondsleept.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:39 schreef gelly het volgende:
Is die lijer nou nog niet opgerot ?
Zeg, doe eens gezellig; we proberen hier een afscheidsfeestje te vieren voor een oud gediende. Ga jij dr ff lekker doorheen zitten jeuzelen zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef static het volgende:
Ga jij nou maar aan die mega-aambei likken die als een staart achter je rondsleept.
Wat ben je offensiefquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef static het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aan die mega-aambei likken die als een staart achter je rondsleept.
Zo grof mogelijk gevat zijn; tis een gift, wat ik je brom.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, doe eens gezellig; we proberen hier een afscheidsfeestje te vieren voor een oud gediende. Ga jij dr ff lekker doorheen zitten jeuzelen zeg
Alweer auw.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef ElisaB het volgende:
Tis droevig genoeg
* schopt nog maar eens![]()
Dag mopquote:
Heb ik eigenlijk ook geen last van; alleen maar lolquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
Maar gelukkig heb ik nog geen last van schaamlippen/lappen/lompen.
Da's alweer vlak bij Bloemendaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:46 schreef nikky het volgende:
Ik zit morgen waarschijnlijk in Amsterdam..
Soms... ben ik best grappig hèquote:
Doing what?quote:Ik zit morgen waarschijnlijk in Amsterdam..
quote:
Stappenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Soms... ben ik best grappig hè
Stettik begrijpt het alleen nooit
[..]
Doing what?
Familie van?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet een zware zak wezen als ie nu al zover gezakt is
quote:
Jakkes!quote:
Kan nog veel erger hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo grof mogelijk gevat zijn; tis een gift, wat ik je brom.
Ik heb persoonlijke beveiliging.quote:Laat hem lekker joh. Nu kan het nog. Als ie dan in Afrike doet, gaat ie zo aan het spit
Jij zal vast niet moeilijk te herkennen zijn met die ballen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes!
Fokkertjes IRL ontmoeten?
Nee, daar moet ik niet aan denken.
Ik kan bijna letterlijk zeggen 'ben al weg hoor'.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, doe eens gezellig; we proberen hier een afscheidsfeestje te vieren voor een oud gediende. Ga jij dr ff lekker doorheen zitten jeuzelen zeg
Waarom weet ik daar niets van?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zit morgen waarschijnlijk in Amsterdam..
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:47 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft dat nut als we Static naar Afrika schoppen
Ik schat, en de nadruk ligt op 'schat' binnen nu en anderhalve week.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:55 schreef Light het volgende:
En per wanneer is static nou werkelijk weg?
Dus ik kan augustus alvast vrij houden voor een volgende L&S meetingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:57 schreef static het volgende:
[..]
Ik schat, en de nadruk ligt op 'schat' binnen nu en anderhalve week.
Ik werd gisteren verrastquote:
Ga je alweer vreemd dus?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:59 schreef nikky het volgende:
Ik werd gisteren verrast. En ze komen me halen zelfs
.
Als het doorgaat that is.
Tsssskquote:
Dat staat er niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:14 schreef opa het volgende:
Ben je nog op Heatwave, nikky?
Dit manneke ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:14 schreef nikky het volgende:
Trusten mensen. Dit vrouwke gaat lekker slapen..
Waldo? Zambia?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:58 schreef i-spy24 het volgende:
Hey Waldo ben je nog niet opgerot?![]()
Ga je nog wel ff lekker Chinezen/Thaisen voor je de oeleboele keuken gaat proeven daar in Zambia... Trouwens...wat ga je daar doen?
Hoi static!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:17 schreef static het volgende:
[..]
Waldo? Zambia?
Ik ga naar Nigeria om een NOC opnieuw in te richten qua procedures en systemen.
Nigeria?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:17 schreef static het volgende:
[..]
Waldo? Zambia?
je bedoelt je gaat naar een asielzoekers-centrum hier in Nederland..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 om 02:17 uur schreef 'static' het volgende:
Lagos. Wel opletten, ouwe.quote:
We come to the rescuequote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:59 schreef nikky het volgende:
Ik werd gisteren verrast. En ze komen me halen zelfs
.
Als het doorgaat that is.
Nou, nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:32 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
je bedoelt je gaat naar een asielzoekers-centrum hier in Nederland..![]()
En wat is een NOC?![]()
Nooit Ook Culinair?quote:
Ik dacht bij NOC aan nationaal olympisch committee, en ik snapte al niet wat je daar te zoeken hadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:40 schreef static het volgende:
[..]
Nou, nee.
Ik ga in Nigeria een nieuw NOC (Network Operations Center) opbouwen daar de bestaande 'op zijn Afriaans' is gebouwd.
En een NOC, stond al in een vorig deel, maar vooruit:
[afbeelding]
Zoiets dus.
http://www.steineng.com/quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:40 schreef static het volgende:
[..]
Nou, nee.
Ik ga in Nigeria een nieuw NOC (Network Operations Center) opbouwen daar de bestaande 'op zijn Afriaans' is gebouwd.
En een NOC, stond al in een vorig deel, maar vooruit:
[afbeelding]
Zoiets dus.
Wauw! Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:33 schreef renz0r het volgende:
Waarom niet Noord-Sibirie?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wauw! Waar ligt dat?
Vlak bij de Oral toch?
quote:
En dan mag je ook nog eens niet wegvluchten met meer dan 50 km per uur.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:03 schreef laffer het volgende:
OMG, dan ga je straks naar Lagos en dan wordt je opgewacht door zo`n hork![]()
![]()
[afbeelding]
shit, ik dacht het is al laat dus ze zien het nietquote:Op zondag 22 januari 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan mag je ook nog eens niet wegvluchten met meer dan 50 km per uur.
Eliesjequote:Op zondag 22 januari 2006 01:29 schreef ElisaB het volgende:
Nog een klein schopje voor het slapengaan.... schopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |