netjes, das vrij normaalquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:35 schreef E_Motion het volgende:
Paranoid: Moderate
Schizoid: Low
Schizotypal: Moderate
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Moderate
Avoidant: Low
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: Low
Hey, we gaan niet schelden hequote:Op zaterdag 24 april 2004 23:36 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
netjes, das vrij normaal
narcistischquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:38 schreef fraubitch het volgende:
Narcissistic....? was da?
je kan op die site klikken voor uitleg erover (achter de uitslag) maar het komt er op neer dat je jezelf heel wat vindt. komt van de legende over narcissus die verliefd werd op zijn spiegelbeeldquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:38 schreef fraubitch het volgende:
Narcissistic....? was da?
Gehe klopt alleen niet...vond de test veel te lang heb de laatste 50 vragen of zo gewoon geklikt....ja ik ben luiquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
je kan op die site klikken voor uitleg erover (achter de uitslag) maar het komt er op neer dat je jezelf heel wat vindt. komt van de legende over narcissus die verliefd werd op zijn spiegelbeeld
damn was al blij dat ik niet de enige was met een uitslag als die voor een gestoorde, kom je met dit berichtquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Gehe klopt alleen niet...vond de test veel te lang heb de laatste 50 vragen of zo gewoon geklikt....ja ik ben lui
ja, dat vind ik ook erg opvallend bij mij en bij mijn ex klopte die ook perfect.. goede test blijkbaarquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:42 schreef _Alone het volgende:
ok nu ik
Disorder Rating Information
Paranoid: High
Schizoid: Very High
Schizotypal: Moderate
Borderline: Moderate
Histrionic: Low
Narcissistic: Low
Avoidant: High
Dependent: High
Obsessive-Compulsive: Moderate
klopt ook nog eens
Ik BEN gestoord...daar heb ik geen test voor nodig om het te bevestigenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
damn was al blij dat ik niet de enige was met een uitslag als die voor een gestoorde, kom je met dit bericht![]()
Geen wonder dat je modje bent gewordenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Low
Borderline: Low
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Low
Avoidant: Low
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Low![]()
![]()
(en eerlijk ingevuld!)
Direct maar "histrionic" opgezocht:
Histrionic
People with histrionic personality disorder are constant attention seekers. They need to be the center of attention all the time, often interrupting others in order to dominate the conversation. They use grandiose language to discribe everyday events and seek constant praise. They may dress provacatively or exaggerate illnesses in order to gain attention. They also tend to exaggerate friendships and relationships, believing that everyone loves them. They are often manipulative.
Joh, je moet eerst van jezelf houden voordat je van iemand anders kunt houdenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:47 schreef Thomas B. het volgende:
dat Narcissistic zit me toch wel een beetje dwars eik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |