die kunnen soms enige tijd in beslag nemen, kwestie van prioriteiten... Er worden mij iets teveel gabber bashtopics geopend de laatste dagen, dus ik zit me eigenlijk net te bedenken dat het opruimslotje een definitief karakter krijgt. Dit is geloof ik zo'n beetje topic nummer 6 in twee dagen, echt teveel van het goede...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoelang duurt een opruiming slotje
Nou ik niet! Dit is een welgemeende klacht, de goeiemorgen topics mogen best wat origineler.... Ik wou daar een discussie over uitlokken maar jij ontneemt mij bruut die kansquote:Op zondag 22 januari 2006 04:21 schreef The_Terminator het volgende:
Een ochtend-slotje
Wie had dat nou gedacht...
Ok, ga je gang. Maar er geen bagger zooi van maken héquote:Op zondag 22 januari 2006 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ik niet! Dit is een welgemeende klacht, de goeiemorgen topics mogen best wat origineler.... Ik wou daar een discussie over uitlokken maar jij ontneemt mij bruut die kans![]()
misschien gaat ie morgen wel op slot, maar ik hoop dat diegene die het 'goeiemorgen op zondag 22 januari' topic opent hem even leestquote:Op zondag 22 januari 2006 04:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, ga je gang. Maar er geen bagger zooi van maken hé![]()
waarschijnlijk wordt hij morgen toch wel weer op slot getieft, maar we zien wel...
Topic moest toch even opgeschoond worden en ik heb dat bericht ook meteen verwijderd. Maar op zich viel het nog wel mee hoor, het was geen doodsverwensing richting een specifiek iemand. Gewoon negeren dat soort reacies is het bestequote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef Rekkie het volgende:
Het grote kots jij ook op Carnaval? topic #1
ErwinEHVNL
Ik mag dood van deze user
Hoe zielig ik deze post ook vind, past het geloof niet in het beleid, te meer deze user het hele topic al door trolt
Normaal gesproken doe ik dat ook wel.... maar niet als iemand het hele topic al bezig is met twijfelachtige verwensingen!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Topic moest toch even opgeschoond worden en ik heb dat bericht ook meteen verwijderd. Maar op zich viel het nog wel mee hoor, het was geen doodsverwensing richting een specifiek iemand. Gewoon negeren dat soort reacies is het beste
Dat 'hopelijk blazen ze zichzelf snel op' zinnetje in de OP staat me al niet aan. En veel van de reacties in dat topic zijn ook niet je-van-het. Komt nog bij dat het topic bagger is.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
Marokkanen/Turken etc. icm voetbal
misstanden benoemen is tegenwoordig al bashen?
ik vind idd dat djev goed zijn best heeft gedaan om er een baggertopic van te maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat 'hopelijk blazen ze zichzelf snel op' zinnetje in de OP staat me al niet aan. En veel van de reacties in dat topic zijn ook niet je-van-het. Komt nog bij dat het topic bagger is.
Kijk eens objectief naar de OPquote:Op zondag 22 januari 2006 18:21 schreef Burbo het volgende:
Waarom zit hier dan weer een slotje op?! Het is niet eens bagger.
Tentamenweek
Ik weet van nietsquote:Op zondag 22 januari 2006 18:45 schreef DaMart het volgende:
Nu weet ik toch zeker dat ik in deze topic: Vriendin heeft been gebroken een in een grap verpakte aanmoedigende opmerking had geplaatst, maar die zie ik daar niet meer staan. Nu kan het natuurlijk zijn dat ik een beetje verstrooid raak en alleen die post wilde plaatsen, maar voor de zekerheid wilde ik hier toch even vragen of die reactie dan misschien verwijderd was?
Als je collega-moderators ook onschuldig zijn, dan moet ik denk ik maar even een klaagtopic openen over verstrooidheid bij het postenquote:
Ik heb hem al gezien. Even opruimen. Dank jequote:Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
Is het in klaagbaak toegestaan of beledigend te zijn tegen users en flame uitlokking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |