Hoezo, heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:20 schreef PLAE@ het volgende:
De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo)
[afbeelding]
Let's get on with the killing
Vraag je niet af waarom ik dit open. Dat zie je vanzelf in het MED forum![]()
![]()
wat een nachtbraker ben jijquote:
lol, je zat gewoon de Johnny Bravo marathon te kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Iemand moet het toch in de gaten houden als alle anderen slapen![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, je zat gewoon de Johnny Bravo marathon te kijken![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Tha_PrOnmaster aka Grandmaster T.
quote:
Nu wel. Tof nummerquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ty, ty
Heb je die van Lonnie Donegan ook al ff opgepikt in 't Groen-Front topique?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nu wel. Tof nummer![]()
. Leuk gedichtje ook
Nooit opgevallen, ik zie het nu pas. Jullie preferen jullie voorkeur met deze foto aan de Israeliers en laten de Palestijnen in de steek.. Ik eis een Arafat portret.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Werd ook al bij het vorige topic gebruikt, dus niet over zeuren![]()
Ik prefereer gewoon een uitgebreide OPquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nooit opgevallen, ik zie het nu pas. Jullie preferen jullie voorkeur met deze foto aan de Israeliers en laten de Palestijnen in de steek.. Ik eis een Arafat portret.
Dat eigenlijk ook ja, maar met een portret van mijn held Arafat ben ik al tevredenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon een uitgebreide OP
* Het_hupt eigenlijk ook vindtquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nooit opgevallen, ik zie het nu pas. Jullie preferen jullie voorkeur met deze foto aan de Israeliers en laten de Palestijnen in de steek.. Ik eis een Arafat portret.
Negeer hem maar gewoon, als je er op in gaat blijft hij juist ook door gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef Yamyam het volgende:
Kan iemand aub Xebrozius uit mijn topic verwijderen of zijn posts?
Hij valt me persoonlijk aan, post offtopic en verpest zo het onderwerp. Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |