abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33339932
De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo)

Nieuwe ronde

[ Bericht 55% gewijzigd door The_Terminator op 25-12-2005 02:02:58 ]
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_33339976
En nieuwe weenrondes

*plak
pi_33340007
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:11 schreef Tha_T het volgende:
En nieuwe weenrondes

*plak
Tnx
pi_33340033
En hier verder.

Verkapte TVP trouwens
pi_33340080
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:13 schreef The_Terminator het volgende:
En hier verder.

Verkapte TVP trouwens
pi_33348537
Ach, laat ik maar niet mopperen over die slotjes
pi_33348750
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef amr_diab het volgende:
Ach, laat ik maar niet mopperen over die slotjes
Doe eens voor de grap
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:37:34 #8
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33349132
Dat jullie niet alles zien, dat is begrijpelijk. Maar ik vraag me wel eens af waarom zoveel bagger gewoon blijft staan, ook als iemand het wel ziet. Het lokt alleen maar meer bagger uit, hoeveel waarschuwingen je ook post, vooral doordat mensen waarschijnlijk niet eens tot die waarschuwing doorlezen, maar gelijk op de bagger reageren met meer bagger.

Aanleiding van dit bericht is onder andere: KuD Spam
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_33349362
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat jullie niet alles zien, dat is begrijpelijk. Maar ik vraag me wel eens af waarom zoveel bagger gewoon blijft staan, ook als iemand het wel ziet. Het lokt alleen maar meer bagger uit, hoeveel waarschuwingen je ook post, vooral doordat mensen waarschijnlijk niet eens tot die waarschuwing doorlezen, maar gelijk op de bagger reageren met meer bagger.

Aanleiding van dit bericht is onder andere: KuD Spam
Ja klopt. Ik heb de meeste bagger-posts ertussen uit gehaald en dan gaan we eens zien hoe het loopt. Alhoewel ik niet echt denk dat het überhaupt serieus is
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:20:51 #10
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33350222
Het lijkt me handig dat eens consequent te blijven doen. Alle bagger gelijk verwijderen. Ja, dat zal veel werk zijn, maar zo is het ook niks. Misschien kunnen er ook strenger bans uitgedeeld worden aan mensen die continu baggeren (je weet zelf wel over wie ik het zoal heb). Al zullen de FA's en A's daar dan weer over gaan.

Ik weet niet of jullie regelmatig achter de schermen bans 'aanvragen' voor de notoire baggeraars in KLB, maar het lijkt mij dat jullie ze ook liever een tijdje zien verdwijnen.
pi_33350580
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het lijkt me handig dat eens consequent te blijven doen. Alle bagger gelijk verwijderen. Ja, dat zal veel werk zijn, maar zo is het ook niks.
Geloof me als ik zeg dat ik zo consequent mogelijk probeer te zijn. Dat klinkt ongeloofwaardig misschien maar ik probeer er alles aan te doen
quote:
Misschien kunnen er ook strenger bans uitgedeeld worden aan mensen die continu baggeren (je weet zelf wel over wie ik het zoal heb). Al zullen de FA's en A's daar dan weer over gaan.
Ik weet over wie je het hebt en daar gaan inderdaad de FA's over maar we hebben sommige grenzen al wat verlaagd (zie de kankerkachelplaatjes)
quote:
Ik weet niet of jullie regelmatig achter de schermen bans 'aanvragen' voor de notoire baggeraars in KLB, maar het lijkt mij dat jullie ze ook liever een tijdje zien verdwijnen.
Dat doen we regelmatig. En ja ik heb liever een inhoudelijk topic met 150 posts dan een bagger deeltje 5 of iets dergelijks
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:43:47 #12
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33350771
Ja, er komt wel eens een regeltje bij omtrent een populaire manier van baggeren. Dan verbied je dat en zoeken ze wel weer iets anders. Dat helpt dus niet. Daarmee voorkom je de bagger niet.

Niet elke post hoeft serieus te zijn, wat mij betreft, maar nu staat er regelmatig een pagina voor de helft (of meer) vol met bagger. Ook al zijn die specifieke manieren van baggeren niet als zodanig benoemd, mag daar wat mij betreft net zo hard tegen opgetreden worden.

En ik geloof je wel als je zegt dat je je best doet hoor. Maar ik vind het resultaat nogal tegenvallen als je bedenkt dat hier 3 (of 2,5) mods rondlopen.

Maar wat zeggen FA's er zelf over? Ik neem aan dat het besproken wordt achter de schermen? Er is immers ook al een topic in FB geweest. Waar ook werd gezegd dat er strenger gemod zou worden. Maar m.i. heeft dat niet zoveel nut als er, behalve het verwijderen van een post, niet ook na enkele kutposts ook een andere sanctie volgt.
pi_33352543
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, er komt wel eens een regeltje bij omtrent een populaire manier van baggeren. Dan verbied je dat en zoeken ze wel weer iets anders. Dat helpt dus niet. Daarmee voorkom je de bagger niet.

Niet elke post hoeft serieus te zijn, wat mij betreft, maar nu staat er regelmatig een pagina voor de helft (of meer) vol met bagger. Ook al zijn die specifieke manieren van baggeren niet als zodanig benoemd, mag daar wat mij betreft net zo hard tegen opgetreden worden.
Jup, ik begrijp je. We bespreken het nóg eens
quote:
En ik geloof je wel als je zegt dat je je best doet hoor. Maar ik vind het resultaat nogal tegenvallen als je bedenkt dat hier 3 (of 2,5) mods rondlopen.
Ben ik met je eens.
quote:
Maar wat zeggen FA's er zelf over? Ik neem aan dat het besproken wordt achter de schermen? Er is immers ook al een topic in FB geweest. Waar ook werd gezegd dat er strenger gemod zou worden. Maar m.i. heeft dat niet zoveel nut als er, behalve het verwijderen van een post, niet ook na enkele kutposts ook een andere sanctie volgt.
Dat zullen we moeten bespreken met de FA's . Ik heb er al melding van gemaakt
pi_33353157
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:04 schreef Tha_T het volgende:

[..]

[..]

Ben ik met je eens.
[..]

Dat zullen we moeten bespreken met de FA's . Ik heb er al melding van gemaakt
Go for it Tiger
ben zo weer in DC++
pi_33353422
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Go for it Tiger
ben zo weer in DC++
Tot zo
pi_33354608
Ja hoor dit jaar gaat het ook weer gebeuren ---> ONZ please, geen klacht
pi_33354823
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Het_hupt het volgende:
Ja hoor dit jaar gaat het ook weer gebeuren ---> ONZ please, geen klacht
GMTA
pi_33356215
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:04 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Goed, we hebben het besproken en we gaan de figuurlijke broekriem eens goed aanhalen. Dus mocht er iemand een post missen af en toe dan weet je waardoor het komt
pi_33358801
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Zoals Tha_T het al zei, we hebben het met elkaar besproken en gaan het gebagger strenger aanpakken. Ik heb onderhand ook genoeg van die bagger topics en/of bagger posts. Bagger topics (ook verkapt) zullen dan ook gesloten worden, en bagger posts verwijderd. We proberen er aan te doen wat we kunnen, KLB is een serieus sub-forum, maar begint onderhand steeds meer op ONZ te lijken. Dat moeten we tegen zien te gaan
  zaterdag 24 december 2005 @ 13:14:54 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33368113
Engelse breezertaal

Doe eens open. Waarom is die in godsnaam dicht?!
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 24 december 2005 @ 13:15:51 #21
53267 TC03
pi_33368137
SUV-bashers.

Doe eens een voorstel voor een betere OP dan. Kort maar krachtig toch. Doe ook maar open!
  zaterdag 24 december 2005 @ 13:33:05 #22
53267 TC03
pi_33368545
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:14 schreef TC03 het volgende:
Engelse breezertaal

Doe eens open. Waarom is die in godsnaam dicht?!
Tha_T, waarom gooide jij mijn tweede topic ook dicht dan?

Jullie zijn de moderators hoor, maar ik zou graag willen weten WAAROM mijn topic dicht is. Er is niks mis mee toch.
pi_33368634
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Tha_T, waarom gooide jij mijn tweede topic ook dicht dan?

Jullie zijn de moderators hoor, maar ik zou graag willen weten WAAROM mijn topic dicht is. Er is niks mis mee toch.
Dat eerste topic ging al nergens over, en ik weet wel zeker dat met dit topic precties hetzelfde gaat gebeuren. Daarbij heb je precies dezelfde OP gebruikt. En ik ben niet Tha_T, ik ben The_Terminator for your information.

Owja: SUV-bashers heb ik trouwens geen probleem mee, die OP is nu stukken beter. Je kan het dus wel.
  zaterdag 24 december 2005 @ 13:37:54 #24
53267 TC03
pi_33368674
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:36 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Dat eerste topic ging al nergens over, en ik weet wel zeker dat met dit topic precties hetzelfde gaat gebeuren. Daarbij heb je precies dezelfde OP gebruikt. En ik ben niet Tha_T, ik ben The_Terminator for your information.
Sorry, ik haal jullie altijd door elkaar.

Het gaat nergens over? Ik open gewoon een topic over Engelse taalverloedering. Gaat echt wel ergens over! Wat is er in godsnaam mis mee.

Waarom gaat het precies nergens over dan? Ik zie duidelijk een klacht met toelichting.
pi_33368763
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Sorry, ik haal jullie altijd door elkaar.

Het gaat nergens over? Ik open gewoon een topic over Engelse taalverloedering. Gaat echt wel ergens over! Wat is er in godsnaam mis mee.

Waarom gaat het precies nergens over dan? Ik zie duidelijk een klacht met toelichting.
Lees het vorige en het net gesloten topic nog maar eens na. De reacties gaan gewoon nergens over. Dan kun je wel reacties gaan verwijderen maar ik weet zeker dat dat niets oplost. Maargoed, anders moet je maar even wachten totdat Buzzer met een verklaring komt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')