quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:13 schreef The_Terminator het volgende:
En hier verder.
Verkapte TVP trouwens![]()
Doe eens voor de grapquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef amr_diab het volgende:
Ach, laat ik maar niet mopperen over die slotjes
Ja klopt. Ik heb de meeste bagger-posts ertussen uit gehaald en dan gaan we eens zien hoe het loopt. Alhoewel ik niet echt denk dat het überhaupt serieus isquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat jullie niet alles zien, dat is begrijpelijk. Maar ik vraag me wel eens af waarom zoveel bagger gewoon blijft staan, ook als iemand het wel ziet. Het lokt alleen maar meer bagger uit, hoeveel waarschuwingen je ook post, vooral doordat mensen waarschijnlijk niet eens tot die waarschuwing doorlezen, maar gelijk op de bagger reageren met meer bagger.
Aanleiding van dit bericht is onder andere: KuD Spam
Geloof me als ik zeg dat ik zo consequent mogelijk probeer te zijn. Dat klinkt ongeloofwaardig misschien maar ik probeer er alles aan te doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het lijkt me handig dat eens consequent te blijven doen. Alle bagger gelijk verwijderen. Ja, dat zal veel werk zijn, maar zo is het ook niks.
Ik weet over wie je het hebt en daar gaan inderdaad de FA's over maar we hebben sommige grenzen al wat verlaagd (zie de kankerkachelplaatjes)quote:Misschien kunnen er ook strenger bans uitgedeeld worden aan mensen die continu baggeren (je weet zelf wel over wie ik het zoal heb). Al zullen de FA's en A's daar dan weer over gaan.
Dat doen we regelmatig. En ja ik heb liever een inhoudelijk topic met 150 posts dan een bagger deeltje 5 of iets dergelijksquote:Ik weet niet of jullie regelmatig achter de schermen bans 'aanvragen' voor de notoire baggeraars in KLB, maar het lijkt mij dat jullie ze ook liever een tijdje zien verdwijnen.
Jup, ik begrijp je. We bespreken het nóg eensquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, er komt wel eens een regeltje bij omtrent een populaire manier van baggeren. Dan verbied je dat en zoeken ze wel weer iets anders. Dat helpt dus niet. Daarmee voorkom je de bagger niet.
Niet elke post hoeft serieus te zijn, wat mij betreft, maar nu staat er regelmatig een pagina voor de helft (of meer) vol met bagger. Ook al zijn die specifieke manieren van baggeren niet als zodanig benoemd, mag daar wat mij betreft net zo hard tegen opgetreden worden.
Ben ik met je eens.quote:En ik geloof je wel als je zegt dat je je best doet hoor. Maar ik vind het resultaat nogal tegenvallen als je bedenkt dat hier 3 (of 2,5) mods rondlopen.
Dat zullen we moeten bespreken met de FA'squote:Maar wat zeggen FA's er zelf over? Ik neem aan dat het besproken wordt achter de schermen? Er is immers ook al een topic in FB geweest. Waar ook werd gezegd dat er strenger gemod zou worden. Maar m.i. heeft dat niet zoveel nut als er, behalve het verwijderen van een post, niet ook na enkele kutposts ook een andere sanctie volgt.
Go for it Tigerquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jup, ik begrijp je. We bespreken het nóg eens
[..]
Ben ik met je eens.
[..]
Dat zullen we moeten bespreken met de FA's. Ik heb er al melding van gemaakt
Tot zoquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Go for it Tiger![]()
ben zo weer in DC++![]()
GMTAquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Het_hupt het volgende:
Ja hoor dit jaar gaat het ook weer gebeuren ---> ONZ please, geen klacht
Goed, we hebben het besproken en we gaan de figuurlijke broekriem eens goed aanhalen. Dus mocht er iemand een post missen af en toe dan weet je waardoor het komtquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jup, ik begrijp je. We bespreken het nóg eens
Zoals Tha_T het al zei, we hebben het met elkaar besproken en gaan het gebagger strenger aanpakken. Ik heb onderhand ook genoeg van die bagger topics en/of bagger posts. Bagger topics (ook verkapt) zullen dan ook gesloten worden, en bagger posts verwijderd. We proberen er aan te doen wat we kunnen, KLB is een serieus sub-forum, maar begint onderhand steeds meer op ONZ te lijken. Dat moeten we tegen zien te gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, er komt wel eens een regeltje bij omtrent een populaire manier van baggeren. Dan verbied je dat en zoeken ze wel weer iets anders. Dat helpt dus niet. Daarmee voorkom je de bagger niet.
Niet elke post hoeft serieus te zijn, wat mij betreft, maar nu staat er regelmatig een pagina voor de helft (of meer) vol met bagger. Ook al zijn die specifieke manieren van baggeren niet als zodanig benoemd, mag daar wat mij betreft net zo hard tegen opgetreden worden.
En ik geloof je wel als je zegt dat je je best doet hoor. Maar ik vind het resultaat nogal tegenvallen als je bedenkt dat hier 3 (of 2,5) mods rondlopen.
Maar wat zeggen FA's er zelf over? Ik neem aan dat het besproken wordt achter de schermen? Er is immers ook al een topic in FB geweest. Waar ook werd gezegd dat er strenger gemod zou worden. Maar m.i. heeft dat niet zoveel nut als er, behalve het verwijderen van een post, niet ook na enkele kutposts ook een andere sanctie volgt.
Tha_T, waarom gooide jij mijn tweede topic ook dicht dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:14 schreef TC03 het volgende:
Engelse breezertaal
Doe eens open. Waarom is die in godsnaam dicht?!
Dat eerste topic ging al nergens over, en ik weet wel zeker dat met dit topic precties hetzelfde gaat gebeuren. Daarbij heb je precies dezelfde OP gebruikt. En ik ben niet Tha_T, ik ben The_Terminator for your information.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tha_T, waarom gooide jij mijn tweede topic ook dicht dan?
Jullie zijn de moderators hoor, maar ik zou graag willen weten WAAROM mijn topic dicht is. Er is niks mis mee toch.![]()
Sorry, ik haal jullie altijd door elkaar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat eerste topic ging al nergens over, en ik weet wel zeker dat met dit topic precties hetzelfde gaat gebeuren. Daarbij heb je precies dezelfde OP gebruikt. En ik ben niet Tha_T, ik ben The_Terminator for your information.
Lees het vorige en het net gesloten topic nog maar eens na. De reacties gaan gewoon nergens over. Dan kun je wel reacties gaan verwijderen maar ik weet zeker dat dat niets oplost. Maargoed, anders moet je maar even wachten totdat Buzzer met een verklaring komt...quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sorry, ik haal jullie altijd door elkaar.
Het gaat nergens over? Ik open gewoon een topic over Engelse taalverloedering. Gaat echt wel ergens over! Wat is er in godsnaam mis mee.
Waarom gaat het precies nergens over dan? Ik zie duidelijk een klacht met toelichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |