En wat ga je doen met je familie na je tante? En wat ga je voor je tante doen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef Maikuuul het volgende:
Fok nerds die een topic maken met : Gelukkig nieuwjaar
En deze precies op 0:00 openen![]()
Te triest natuurlijk opzich, maar ik ga het niet meemaken want ik ga de hele avond vuurwerk afsteken en daarna na me tante met familie uiteraard.
Jullie zullen wel veel vuurwerk kunnen kopen dan, want er is blijkbaar veel geld bespaard op je scholingquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga met me familie na me tante nieuwjaar vieren, nouja gek niet echt vieren want ik ga gewoon de hele tijd vuurwerk aflaten.
Nee hoor Maikuuul, dat gebeurt niet dit jaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ja hoor dit jaar gaat het ook weer gebeuren:
Fok nerds die een topic maken met : Gelukkig nieuwjaar
Ja maar ze klikken 2 seconden voor het nieuwe jaar op invoeren omdat hij dan precies om 00:0 geopend isquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee hoor Maikuuul, dat gebeurt niet dit jaar
Volgend jaar pas
En om 0:01 vraag je aan je tante of je haar pc even mag gebruiken, en post je er zelf inquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar ze klikken 2 seconden voor het nieuwe jaar op invoeren omdat hij dan precies om 00:0 geopend is
Ik heb maar 1 oorbel jong, kben toch geen kamperquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:15 schreef Metal_Mart het volgende:
Een sfeerimpressie van 1 januari 2006:
[afbeelding]
Nee gek, zij woont wel op 2 minuten afstand van ons huis.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef Molluck het volgende:
Je gaat naar je tante? Ik neem aan dat die in de woonwagen náást die van jullie woont?
Hebje gezien wat voor vuurwerk ik heb ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:18 schreef IkWasHier het volgende:
Of jij dat nou bent of niet, je fikt je hand eraf
Stinkt het zo erg in jullie buurt dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebje gezien wat voor vuurwerk ik heb ?
Alhoewel. Een vriend van me gaat aan zijn mooie lawinepijl 7 deobussen plakkenzo vet word dat
Zo dat is een groot kamp, woon jij op de Vinkenslag?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, zij woont wel op 2 minuten afstand van ons huis.
Nee, Blauwdorp maar me tante woont op Mariaberg, en das een minuut of 2 a 3 a 4 ofzo open gek.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zo dat is een groot kamp, woon jij op de Vinkenslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |