Boeiend! Ze zijn mooi!quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:25 schreef The_Terminator het volgende:
Mooi zijn ze wel, maar in Nederland hebben die dingen totaal geen nut. Die dingen zijn gemaakt voor off-road toestanden, iets wat je hier niet zo snel zult tegenkomen. Het enige voordeel dat je hebt met die dingen is dat ze dankzei hun 4x4 aandrijving makkelijker door sneeuw komen. Maar zelfs dat komt hier niet zo vaak voor.
Ooit gehoord van mooie gedrochten?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:27 schreef optifree het volgende:
Ondanks dat je gelijk de meeste lelijke gedrochten laat zien (mijn mening), ben ik het wel met je eens dat bepaalde groepen auto's niet gebashed mogen worden!
Waarschijnlijk niet, maar je bent per definitie hypocriet als je tegen SUV's ben.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:29 schreef HeyFreak het volgende:
de mensen die klagen over het hoge verbruik en formaat etc, zijn die ook zo fel tegen sportauto's? Ik bedoel, een Lamborghini is ook niet bepaald klein en zuinig...
Ik vind SUV's niet echt bijzonder, maar da's gewoon mijn smaak...
Mwah van de helft zijn de offroad kwaliteiten zo slecht dat je met een mini nog beter offroad kunt rijden, omdat vele voor de gewone weg zijn gemaakt (en vooral ook afgesteld)quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:25 schreef The_Terminator het volgende:
Mooi zijn ze wel, maar in Nederland hebben die dingen totaal geen nut. Die dingen zijn gemaakt voor off-road toestanden, iets wat je hier niet zo snel zult tegenkomen. Het enige voordeel dat je hebt met die dingen is dat ze dankzei hun 4x4 aandrijving makkelijker door sneeuw komen. Maar zelfs dat komt hier niet zo vaak voor.
Jij hebt zeker ook een hele dikke vriendin?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van mooie gedrochten?
En wat is er lelijk aan de Kia Sorento?Schitterende wagen.
Groot = mooi.
Nee nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van mooie gedrochten?
En wat is er lelijk aan de Kia Sorento?Schitterende wagen.
Groot = mooi.
Kwaliteit enzo weet ik niet, boeit me ook niet zolang ik er zelf niet één koop. Voorlopig zie ik ze alleen maar, dus dan let ik alleen maar op het uiterlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:33 schreef optifree het volgende:
[..]
Nee nog nooit van gehoord![]()
Ik geef liever de voorkeur voor een landcruiser en patrol en niet die wannebe offroads (plus de kia is qua kwaliteit niet geheel ok), maar dat is mijn mening dus![]()
Op een rechte weg ja...Er zijn vele auto's die voor dat geld wat jullie er per auto besteed hebben veel beter rijden dan die suv's.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:31 schreef The_Mavericks het volgende:
waarom suv?
omdat ze handig zijn, veel ruimte, [b]rijden lekker[b], en het is teminste niet de zoveelste volkswagen of renault die je ziet rijden
Het oog wil inderdaad wel iets mooi'squote:Op zaterdag 24 december 2005 13:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kwaliteit enzo weet ik niet, boeit me ook niet zolang ik er zelf niet één koop. Voorlopig zie ik ze alleen maar, dus dan let ik alleen maar op het uiterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |