En maak een .hotmail aan op forums.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:10 schreef the900 het volgende:
Kut is met een kleine letter t, niet met een hoofdletter D.
Je verdient het gewoon om spam te krijgen met je breezertalk.
Foraquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
En maak een .hotmail aan op forums.
je bedoelt HoDmail?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
En maak een .hotmail aan op forums.
fo·rum (het ~, fora/~s)quote:
Dat is inderdaad wel handig. Ik gebruik bijvoorbeeld voor op Bol het adres bol.com@litso.com, voor marktplaats Marktplaats.nl@litso.com, etcetera.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:12 schreef thefunny het volgende:
1 tip: Gebruik een apart e-mailadres voor website activiteiten als Ebay en nog meer van zulk soort ongein waarvoor je je moet registreren. Je hebt hier veel programma's voor om je mail op spam te checken. Meestal staat er onderin de mailtjes ook dat je je kunt 'subscriben'.
Het is mijn eigen domeinnaam, Sjorsquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:10 schreef flamoes het volgende:
andere account nemen
En wat bereik je daarmee? Op zich wel handig voor jezelf alleen stopt de spam er niet mee...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:13 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig. Ik gebruik bijvoorbeeld voor op Bol het adres bol.com@litso.com, voor marktplaats Marktplaats.nl@litso.com, etcetera.
Zo weet ik precies waar ik de spam aan te danken heb.
Jawel, want zodra je spam krijgt blokkeer je dat adres gewoon.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:17 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
En wat bereik je daarmee? Op zich wel handig voor jezelf alleen stopt de spam er niet mee...
Verder heb ik wel een email adres waar ik geen spam op krijg maar ik vraag me gewoon af hoe het kan, omdat ik bijna nergens mijn email adres openbaar maak.
TS is een Tweakertquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:10 schreef the900 het volgende:
Kut is met een kleine letter t, niet met een hoofdletter D.
Je verdient het gewoon om spam te krijgen met je breezertalk.
Zie mijn post, je had het goed hoorquote:
Ik vraag ook niet of ik iets fout doe.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:28 schreef frankium het volgende:
Ik heb nooit spam, dus jij doet iets fout.
Maar dat doe je welquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:33 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet of ik iets fout doe.
Jij vraagt een oplossing, nou, geen fouten meer maken. Je email adres niet aan iedereen geven bijvoorbeeld. En als je een domein hebt de standaard voorvoegsels niet gebruiken, zoals info@domeinnaam en webmaster@domeinnaam etc.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:33 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet of ik iets fout doe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |