abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33952909
Ik krijg de indruk van veel mensen van mijn eigen leeftijd dat er ontzettend veel mensen rond de 16-23 om de reden dat ze niet meer verliefd zijn hun relatie uitmaken.

Hoe is die ervaring bij jullie? En vind je het een goede reden om het uit te maken?

Ik vind het echt een afschuwelijk debiele reden, waarom begin je dan uberhaupt een relatie. Als je het alleen voor de verliefdheid doet kan je dat beter van te voren zeggen zodat je de ander niet onterecht pijn doet als je het weer uitmaakt, en wie doen dat? niemand. Ze zien altijd wel, en als ze erop uitgekeken zijn en/of ze hebben iemand anders ontmoet maken ze het uit en blijkt dat dat de ander dat niet verwacht had/dacht dat ze nog heeeel lang bij elkaar zouden blijven.
Ik vind het eigenlijk een beetje oneerlijk om iemand zo voor de gek te houden.
En ik snap dan ook niet wat voor waarde die relatie eigenlijk heeft, dat moest haast wel bijzonder weinig zijn.

Ik vind die vrijheid blijheid moraal een beetje doorgeschoten.

Hoe vaak wordt er niet een topic geopend of hoor ik van vriendin zus of zo dat ze een vriend(je) heeft maar ze nu toch ook verliefd op die en die is en dat ze twijfelt over uitmaken of niet. Of dat iemand iemand anders heeft laten zitten om die kutreden.

Bah bah en nog eens bah.
pi_33953040
Sja, in mijn ogen zijn die mensen nog niet volwassen genoeg..
Althans, liefde is niet altijd voor eeuwig natuurlijk. Maar vaak is het gewoon een gebrek aan eigen ontwikkeling volgens mij..
pi_33953099
Waarom zou je nog bij iemand blijven die je niet meer kan boeien
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:42:19 #4
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_33953107
als je mekaar niet meer leuk vind moet je gewoon kappen. Punt.
reach out and touch faith
pi_33953149
Ik heb even in je fotoboek gekeken en zie dat je met je blote reet in een trein zit en gewoon naaktfoto's online hebt staan van jouw en je geliefde. Ik concludeer dan ook dat je rap je bek moet houden omdat jij wel de laatste bent die dat kan veroordelen.
Je bent een narcist en exhibitionist en geilt op de oppervlakkige aandacht van testosteron nerds in je fotoboek, profileer je dan niet als een wijs persoon die alles weet over echte liefde. Die heb jij volgens mij nog nooit in je leven ontmoet...
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:46:42 #6
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_33953281
Als je jong bent is het toch redelijk normaal om meerdere relaties te hebben?
Waarom zou je bij iemand blijven als je er geen zin meer in hebt.
Zou dat voor de ander goed zijn? Lijkt mij van niet.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:47:03 #7
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_33953299
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb even in je fotoboek gekeken en zie dat je met je blote reet in een trein zit en gewoon naaktfoto's online hebt staan van jouw en je geliefde. Ik concludeer dan ook dat je rap je bek moet houden omdat jij wel de laatste bent die dat kan veroordelen.
Je bent een narcist en exhibitionist en geilt op de oppervlakkige aandacht van testosteron nerds in je fotoboek, profileer je dan niet als een wijs persoon die alles weet over echte liefde. Die heb jij volgens mij nog nooit in je leven ontmoet...
ik keek

OT: Wat heb jou nou te zeggen over het liefdesleven van een ander? Bemoei je lekker met je eigen zaken, je wilt vast ook niet dat we ons met de jouwe bemoeien.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_33953348
Nou ik blijf echt niet bij iemand waar ik niks meer voor voel en omgekeerd verwacht ik hetzelfde.
Shit happens.
Ik ben een meisje!
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:48:35 #9
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_33953357
quote:
Ik heb even in je fotoboek gekeken en zie dat je met je blote reet in een trein zit en gewoon bla bla bla
ik reis zelf vaak met de trein en kan dit soort foto's wel waarderen
ik zou het zelf niet doen maar lijkt me wel leuk dit onderweg te zien of mee te maken
reach out and touch faith
pi_33953373
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

ik keek

OT: Wat heb jou nou te zeggen over het liefdesleven van een ander? Bemoei je lekker met je eigen zaken, je wilt vast ook niet dat we ons met de jouwe bemoeien.
Kom maar op... doe eens een elegante poging en faal.
pi_33953475
ik keek ook

OMFG,

Doe effe normaal man,
je gaat toch niet met je vieze ass op die leuningen glijden.

Zogenaamd lekker doen.
Ik ben een meisje!
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:51:46 #12
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_33953479
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Kom maar op... doe eens een elegante poging en faal.
was gericht aan TS.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_33953497
quote:
Ben jij er ook weer. Ik ga niet eens op het enorm aantal fouten die in je afzeikverhaal staan. Zoek het lekker uit zeg.
pi_33953543
Zeg dan dat mensen volgens jou te snel in een relatie stappen. Gek he dat de meeste mensen na een paar maanden toch niet meer zoveel voor elkaar blijken te voelen.

En ja, toch wel een goede reden om uit elkaar te gaan.
pi_33953672
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:52 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ben jij er ook weer. Ik ga niet eens op het enorm aantal fouten die in je afzeikverhaal staan. Zoek het lekker uit zeg.
Okay ik zoek het bij deze uit:

Je neigt naar borderline gedrag, zoekt bevestiging van anderen op omdat je eigen zelfbeeld minderwaardig is, bent ondanks je volwassen leeftijd nog steeds op zoek naar je sekualiteit, hebt ouders gehad die je ernstig verwaarloosden, bent er van overtuigd aantrekkelijk te zijn, je ziet jezelf als een echt wijs persoon maar faalt elke keer jammerlijk, je bent onlangs weer eens gekwetst in de liefde en probeert via dit topic je zelfbeeld wéér eens op te vijzelen door anderen schuldig te bevinden aan je eigen terkortkoming. Oh ja, en je zoekt nooit naar fouten bij jezelf want dat is voor jouw fragiele persoonlijkheid te confronterend
pi_33953743
quote:
mooi gesproken

kunnen we trouwens R&P niet in drie vaste reeksen veranderen en andere topic's verbieden, ik zie namelijk steeds hezelfde voorbij komen.

mijn voorstel:

reeks 1* Ik wil krassen/voor de trein/ben geestesziek.
reeks 2* Ik ben een lelijke kneus en de meisjes moeten me niet.
reeks 3* Ik ben vrouw en ik post hier omdat ik een aandachtshoer ben/ bevestiging zoek.

Zo blijf het mooi overzichtelijk en staat de AT niet steeds vol met veel van hetzelfde.
pi_33953917
zie ik ineens dat dit helemaal niet in R&P staat
pi_33953942
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
Als je jong bent is het toch redelijk normaal om meerdere relaties te hebben?
Waarom zou je bij iemand blijven als je er geen zin meer in hebt.
Zou dat voor de ander goed zijn? Lijkt mij van niet.
Waarom blijven er dan zoveel mensen wel bij mekaar, trouwen enz. en worden gelukkig met elkaar, ook al hebben ze dipjes gehad en zijn ze niet meer verliefd zoals in het begin?

Het uitmaken omdat je er geen zin meer in hebt is gewoon puur egoïstisch -> het moet allemaal altijd maar leuk zijn.
pi_33953984
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Yamyam het volgende:
Het uitmaken omdat je er geen zin meer in hebt is gewoon puur egoïstisch -> het moet allemaal altijd maar leuk zijn.
Oh dus je moet gewoon tegen je zin een relatie voortzetten. Ja dat deden ze in de jaren '50 ook. En moet je eens kijken hoe gelukkig die mensen toen waren!
pi_33954039
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:56 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Okay ik zoek het bij deze uit:

Je neigt naar borderline gedrag, zoekt bevestiging van anderen op omdat je eigen zelfbeeld minderwaardig is, bent ondanks je volwassen leeftijd nog steeds op zoek naar je sekualiteit, hebt ouders gehad die je ernstig verwaarloosden, bent er van overtuigd aantrekkelijk te zijn, je ziet jezelf als een echt wijs persoon maar faalt elke keer jammerlijk, je bent onlangs weer eens gekwetst in de liefde en probeert via dit topic je zelfbeeld wéér eens op te vijzelen door anderen schuldig te bevinden aan je eigen terkortkoming. Oh ja, en je zoekt nooit naar fouten bij jezelf want dat is voor jouw fragiele persoonlijkheid te confronterend
Oproep: Kan FOK! aub een knopje maken die zorgt dat je ongewenste posts van kutusers kan verwijderen?
Dank bij voorbaat.
pi_33954095
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Oproep: Kan FOK! aub een knopje maken die zorgt dat je ongewenste posts van kutusers kan verwijderen?
Dank bij voorbaat.
Begint het venijnige realisme in je roze knuffeldroomwereldje door te dringen...? och arme... gauw de kritiek doen verstommen en weer in je eigen denkwereld onderduiken zeg ik je!
pi_33954131
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:04 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Oh dus je moet gewoon tegen je zin een relatie voortzetten. Ja dat deden ze in de jaren '50 ook. En moet je eens kijken hoe gelukkig die mensen toen waren!
Trouwens, Xebrozius, waar haal jij het recht vandaan om voor mij te bepalen of ik wel of niet kritiek mag geven en het zelf wel te doen? Je bekritiseert mij aan een stuk door en nog op de man af ook. Nogmaals: Ik stel het niet op prijs en ik wil dat je er mee ophoudt.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:09:30 #23
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_33954237
Dit wordt em vanavond?
pi_33954286
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Trouwens, Xebrozius, waar haal jij het recht vandaan om voor mij te bepalen of ik wel of niet kritiek mag geven en het zelf wel te doen? Je bekritiseert mij aan een stuk door en nog op de man af ook. Nogmaals: Ik stel het niet op prijs en ik wil dat je er mee ophoudt.
Ja en ik wil een ferrari, alsof ik dat ga krijgen....

Om even terug te komen op je post, jij post hier een stelling waarop eenieder op zijn manier mag reageren. Het is en blijft een publiekelijk forum. Je gaat verdomme toch ook niet in de bibliotheek aan iedereen verzoeken of ze willen oprotten omdat je graag alleen een boek wilt lezen?
En ik speel helemaal niet op de man af, mijn conclusies komen voort uit de hapklare brokjes die jij me voert... Dat ze je misschien pijn doen is niet mijn probleem, zoek een goede psychotherapeut en breek met je foute denkwereld.
pi_33954324
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ja en ik wil een ferrari, alsof ik dat ga krijgen....

Om even terug te komen op je post, jij post hier een stelling waarop eenieder op zijn manier mag reageren. Het is en blijft een publiekelijk forum. Je gaat verdomme toch ook niet in de bibliotheek aan iedereen verzoeken of ze willen oprotten omdat je graag alleen een boek wilt lezen?
En ik speel helemaal niet op de man af, mijn conclusies komen voort uit de hapklare brokjes die jij me voert... Dat ze je misschien pijn doen is niet mijn probleem, zoek een goede psychotherapeut en breek met je foute denkwereld.
Ik haat je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')