Hoezo, heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:20 schreef PLAE@ het volgende:
De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo)
[afbeelding]
Let's get on with the killing
Vraag je niet af waarom ik dit open. Dat zie je vanzelf in het MED forum![]()
![]()
wat een nachtbraker ben jijquote:
lol, je zat gewoon de Johnny Bravo marathon te kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Iemand moet het toch in de gaten houden als alle anderen slapen![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, je zat gewoon de Johnny Bravo marathon te kijken![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Tha_PrOnmaster aka Grandmaster T.
quote:
Nu wel. Tof nummerquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ty, ty
Heb je die van Lonnie Donegan ook al ff opgepikt in 't Groen-Front topique?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nu wel. Tof nummer![]()
. Leuk gedichtje ook
Nooit opgevallen, ik zie het nu pas. Jullie preferen jullie voorkeur met deze foto aan de Israeliers en laten de Palestijnen in de steek.. Ik eis een Arafat portret.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Werd ook al bij het vorige topic gebruikt, dus niet over zeuren![]()
Ik prefereer gewoon een uitgebreide OPquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nooit opgevallen, ik zie het nu pas. Jullie preferen jullie voorkeur met deze foto aan de Israeliers en laten de Palestijnen in de steek.. Ik eis een Arafat portret.
Dat eigenlijk ook ja, maar met een portret van mijn held Arafat ben ik al tevredenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon een uitgebreide OP
* Het_hupt eigenlijk ook vindtquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nooit opgevallen, ik zie het nu pas. Jullie preferen jullie voorkeur met deze foto aan de Israeliers en laten de Palestijnen in de steek.. Ik eis een Arafat portret.
Negeer hem maar gewoon, als je er op in gaat blijft hij juist ook door gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef Yamyam het volgende:
Kan iemand aub Xebrozius uit mijn topic verwijderen of zijn posts?
Hij valt me persoonlijk aan, post offtopic en verpest zo het onderwerp. Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is
Dat topic had eigenlijk al veel eerder dicht gemoeten. Het was trouwens ook niet zo slim van de TS om zo'n topic in KLB te openen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef de_puta_madre het volgende:
Aa kom op man ik had net mn zak popcorn erbij gepakt![]()
een re-start in R&P dan maarquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat topic had eigenlijk al veel eerder dicht gemoeten. Het was trouwens ook niet zo slim van de TS om zo'n topic in KLB te openen...
Als ze daar een topic wil openen dan moet ze het zelf weten. KLB is in iedergeval geen plek voor zo'n soort topic is wel weer gebleken.quote:
Iedereen weet wel dat het over dat 'ene' topic gaat, en na een tijdje is het in dat nieuwe topic weer net zo'n rotzooi en gebash als in dat andere.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef Jajong het volgende:
nou zeg. Ik doelde niet op Yamyam persoonlijk ofzo hoor.
Ja okay, dat is waar. Maar dat is leuk!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Iedereen weet wel dat het over dat 'ene' topic gaat, en na een tijdje is het in dat nieuwe topic weer net zo'n rotzooi en gebash als in dat andere.
en het is ook niet nodig om dan weer een topic over zo'n topic te openenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja okay, dat is waar. Maar dat is leuk!
Eerlijk gezegd snap ik jouw opmerking ook niet nav de post van Little_Meaniequote:Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef Odulla het volgende:
Kan er in hemelsnaam iets aan het gevalletje Little_Meanie worden gedaan... Word een beetje moe van die Belg...
Telefoon kwijt
Punt, maar ik word echt doodziek van die gastjes die constant maar lopen te schelden en tieren op de site...quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik jouw opmerking ook niet nav de post van Little_Meanie
Klopt, daarin ga ik volledig met je meequote:Op donderdag 12 januari 2006 11:51 schreef Odulla het volgende:
[..]
Punt, maar ik word echt doodziek van die gastjes die constant maar lopen te schelden en tieren op de site...
Thanx, heb die post van mij ook aangepast.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Klopt, daarin ga ik volledig met je mee
Ik heb de laatste 2 posts weggehaald
Omdat het bagger is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef rashudo het volgende:
Waarom moet het wc topic dicht?
Zie de TS van het betreffende topic. Ik heb hem niet gegooid btw maar ik vermoed dat hij daarom dicht zitquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:58 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom zit het kim holland topic op slot![]()
Dicht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:47 schreef Het_hupt het volgende:
OMG kut scooter accu !!! werk aan de winket Taa_tie
tnxquote:
Daar weet ik niets van afquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tnx![]()
(* Het_hupt hoorde geruchten dat Termie een Johnny Bravo imitatie gaat doen op Fok! Radio, kunt u dit bevestigen, zo ja ontkennen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |