Nee, jij bent geen slachtoffer, jij bent een dader, een misdadiger tegen het verkeer, jij bent eigenlijk de SA man die schijt heeft aan regels en zijn antidemocratische wil op legt aan de brave burger.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:44 schreef Aurelianus het volgende:
De vergelijking is waterdicht. En ik ben het slachtoffer van het kwaadaardige systeem.
Hmm. Hoe liep het ook alweer met de SA af?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen slachtoffer, jij bent een dader, een misdadiger tegen het verkeer, jij bent eigenlijk de SA man die schijt heeft aan regels en zijn antidemocratische wil op legt aan de brave burger.
Doe je licht aan, eikel!
Platgereden bij nacht en nevel. Hadden geen licht aan.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hmm. Hoe liep het ook alweer met de SA af?
De vergelijking raakt kant noch wal en is van zeer laag allooi.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:44 schreef Aurelianus het volgende:
De vergelijking is waterdicht. En ik ben het slachtoffer van het kwaadaardige systeem.
Ja, tragisch, maar dat had je met die verduistering.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Platgereden bij nacht en nevel. Hadden geen licht aan.
jij bent één van de mensen die niet in hun bek gescheten hoeft te worden voor een hoofd vol poep.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:00 schreef Aurelianus het volgende:
Ik bespeur een hoog gehalte wereldverbeteraars.
Als je niks zegt worden ze ook boos. Bij mijn laatste boete het hele praatje maar overgeslagen, gelijk mijn ID uit mijn zak gehaald en aan de mannen in blauw overhandigd.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:56 schreef rashudo het volgende:
Heerlijk, hoe lang je ook lult, die boete krijg je toch! Dat is pas rechtvaardigheid.
En jij bent één van de mensen die wel erg serieus in gaat op een luchtig bedoeld, relativerend klaagbaaktopic.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jij bent één van de mensen die niet in hun bek gescheten hoeft te worden voor een hoofd vol poep.
grotere bumper kopenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat veel erger is, die fietsers zonder licht maken zulke krassen in mijn lak.
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Platgereden bij nacht en nevel. Hadden geen licht aan.
Al zo vaak gedaan voor fietsen zonder licht. Gewoon zeggen dat je nog maar een stukje moet voor je thuis ben en dat je de rest over de stoep wandelt. Dat werkt hier nog wel eens, toen ik nog wat jonger was dan...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:06 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je niks zegt worden ze ook boos. Bij mijn laatste boete het hele praatje maar overgeslagen, gelijk mijn ID uit mijn zak gehaald en aan de mannen in blauw overhandigd.
P: "Meneer?"
Ik: "Die boete krijg ik toch wel, laat het praatje maar zitten"
P: "Maar beseft u wel wat u fout deed? Leert u hiervan?"
Ik: "Nee, volgende keer rij ik gewoon weer 50 in de 30 kilometer zone"
P: "Dan zien we u binnenkort weer"
Ik: "Fijne dag verder"
Wat ik me dan afvraag... heeft iemand zich wel eens onder een boete uit kunnen lullen? (Vrouwen met dikke tieten en korte rokjes s.v.p. niet reageren)
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vergelijking raakt kant noch wal en is van zeer laag allooi.
Jij bent het slachtoffer van een groot tekort aan hersencellen.
quote:Een horde in zwart geklede Duitse schreeuwlelijken slaan je vader, verkrachten je goudvis en confisqueren je postzegelverzameling.
Moet je alleen niet na vijf minuten weer proberen op te stappenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:37 schreef Wenzo het volgende:
[..]
Al zo vaak gedaan voor fietsen zonder licht. Gewoon zeggen dat je nog maar een stukje moet voor je thuis ben en dat je de rest over de stoep wandelt. Dat werkt hier nog wel eens, toen ik nog wat jonger was dan...
Volgens mij is het ook meer een knipoog naar de topics waarin slachtoffers van de plisie de vergelijking met nazi's maken. En zo niet, dan kun je hier alsnog later naar verwijzen.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Gisteravond feestje gehad en iemand kreeg een boete van 20 E omdat hij geen licht op z'n fiets had. Dus als hij binnen 2 minuten een liter pure ranjasiroop atte, betaalden wij z'n boete. Zie hier het filmpje voor het verloop en zie hier een foto van het resultaat:
Je bent zelf een moraalriddert!. Puh!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:50 schreef Blokhut het volgende:
Willen alle moraalridder huillies nu oprotten?
Filmpje staat op z'n zijkant, maar wel een zieke gast voor 20 euroquote:Op zondag 22 januari 2006 16:16 schreef Oksel het volgende:
Flabber.nl:
[..]
[afbeelding]
Niet zeiken, je hebt je geld alweer terug gekregen.
Heb de bumbers in de kleur van de auto, scheet.quote:
Misschien probeert topicstarter middels deze kromme vergelijking juist aan te tonen dat de standaard 'politie agenten zijn nazi's' uitspraken die we op dit forum vaak tegen komen, eigenlijk kant noch wal rakenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet te doorgronden. Laten we het daar op houden.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien probeert topicstarter middels deze kromme vergelijking juist aan te tonen dat de standaard 'politie agenten zijn nazi's' uitspraken die we op dit forum vaak tegen komen, eigenlijk kant noch wal raken.
Then again, misschien schat ik TS ook wel iets te hoog in... wie zal het zeggen.
precies, en we proberen LB te ontdoen van bagger en oznintopics, dus in het kader daarvan:quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |